Jump to content
vrazvanc

Daewoo Matiz E

Recommended Posts

7 hours ago, vrazvanc said:

Ieri, cand a fost inorat (dar cald), am inghetat in masina, cu ventilatia pe treapta II. Deci as spune eu ca au si geamurile o oarecare influenta.

NU la grila !

Am vazut recent un documentar dedicat A/C. Daca infromatiile pe care le-am primit nu sunt eronate, un sistem care functioneaza corect duce "radiatorul" spre -7*C, ceea ce la grila, inseamna un 6-8*C la temperatura aerului de intrare de cca 25*C.

Tabelul postat de @rich1974 mi se pare ca este exact ce trebuie, daca este de la Matiz

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

nu e de la matiz, este de la aveo. dar ar trebui sa fie pentru orice masina un astfel de tabel. 

Share this post


Link to post

Nu lasa ECU, cu ajutorul senzorului de temperatura montat pe vaporizator, sa ajunga la -7 grade; ar ingheta. Minim 2 grade +, din cate am retinut.

O sa mai verific si la alte masini, de curiozitate.

Oricum, studiind topicul dedicat A/C Matiz, colegii care si-au montat instalatia sau aveau din fabrica, nu erau "socati" de frigul prods de aceasta, ba chiar unii spuneau ca e subdimensionata.

Sunt sigur ca totul e in ordine si nu am gresit nimic la montaj.

Share this post


Link to post

Intrebarea e foarte simpla: ce are prioritate, moftul ori ce spune cartea? Cu alte cuvinte, de la carte spune ca trebuie sa bage 0°ma conformez cu riscul sa-mi crape falcile de frig in cabina ori imi asigur confortul dorit? Important e ceia ce "tu" doresti a fi si nu ce spune cartea ca la urma toata asta tine de moft. In ce priveste functionarea unui motor da, tu ca producator stabilesti parametri da' nu si cite grade sa fie in cabina.

Share this post


Link to post

Viktore, eu cred ca omul nu e fixat pe niste valori, ma gandesc ca resimte un mic deficit. In plus, daca ar fi prea rece, ar avea butonul de reglare la dispozitie.

Cred ca niste colegi care au sau au avut Matiz cu AC din fabrica ar putea da niste idei.

Share this post


Link to post

Pai ... e discutabil, depinde la ce tip de valori facem referire! Din punct de vedere uman trebuie (sau ar trebui) sa fii fixat pe un tip de valori gen : fi corect, ai bun simt, nu da cu jmangla etc. e un set de valori (de exista) pe cap de individ.

De ne referim la valori technice ce tine de moft, inscrisuri intr-un tabel date de proiectantul unui AC, din punctul meu de vedere e doar un reper si nu ca atit trebuie sa fie.Un 5˘pentru unu e mult, pentru altul e putin, pentru un altul e fix ce trebuie ... E "patura aia de genii" ce vin si spun, ce pe mine unu ma lasa rece, ce vin si spun: sa nu halesti dupa ora 7, sa dormi la doua'j de grade, sa nu stai cu ichii in tavan ca visezi urit, cu sa te adresezi muierii ... Ai las-o dreq, adica ... stii "tu" mai bine ce e bine pentru mine , ha? Ma lesi ... Aceiasi poveste in cazul AC-ului, ai dat ceva date ca reper, de restu' ... las-o la mila mea!

Acuma, e foarte simplu. Esti ori ba multumit pentru confortul tau de cum baga AC-ul ori tii neaparat a atinge 0˘pentru ca asa scrie la carte. Sincer, pe mine unu prea putin ma intereseaza ce scrie la carte pe aceasta tema !

Share this post


Link to post

Pai, fix asta vad eu in initiativa colegului. Are impresia ca jucaria nu baga cum trebuie, asa ca vrea sa valideze ca sistemul functioneaza corect. Daca sistemul e in limitele tehnice normale/consteuctive, se resemneaza :D.

Pe de alta parte, am intrebat un coleg posesor de Matiz cu AC din fabrica si maaaare consumator de AC daca a avut senzatia de insuficient rece . Omul mi-a zis ca nu a fost niciodata cazul, nici macar la drum lung si pe mult soare. De urcatul dealurilor cu AC pornit, in schimb, isi aduce aminte :)))

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

@Salex Corect intru totul.

Din cauza ca nu ma racoresc cum trebuie, am decis sa tot masor.

Am fost ieri Bragadiru-Pipera si am inghetat pe treapta II ventilatie cu aer doar pe la dezaburire. Pana la urma am dat pe treapta I.

Cred c-o sa renunt la atatea investigatii.

Doar ca, avand la dispozitie mai multe masini, am sesizat ca-i mai slab sistemul la Matiz. Apoi am inceput sa-mi pun intrebari: o fi ceva gresit/defect, o fi condensorul (aftermarket) de proasta calitate, o fi suficient ulei in compresor? etc.

Oricum, daca ar fi sa dau timpul inapoi, cu toata truda si toate piedicile de care am dat, as face acelasi lucru, chiar daca a fost costisitor. Ma bucur ca am mai invatat ceva si m-am ales si cu A/C la masina.

Si DA, e diferenta. Fara aer era nenorocire in masina, cu toate ca ma vait eu ca nu e congelator in habitaclu. Probabil o fi si din cauza ca sunt un porc de 100 de kilograme... ☺️

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Mi-s de parere a o lasa asa ca prea mult nu poti scoate din ea! Motor mic, instalatie AC subdimensionata (cred) comparativ cu alte motorizari, vlaga ioc (!) iar de unde nu e ... nici soferu' nu poate cere.

  • Like 1

Share this post


Link to post

~ 94.200 km.

Scapat ieri de ITP cu bine. Un mic dezechilibru la franele pe spate.

M-au intrebat unde l-am tinut, daca l-am tinut in garaj. Apropo de asta, un baietel (maxim patru ani) trecea pe strada si i-a spus bunicii lui: "Uite un Matiz albastru!". 😄

Dar m-au pus sa dau jos LED-urile de pe pozitii. Tocmai cand luasem Philips. 😏

O sa le schimb si de la placuta de inmatriculare, inclusiv la marche-arriere. Nu am chef de ramas fara talon.

Sa mai spun, ca la Mazda, mi-am pus si semnalizare fumurie, LED, dinamica, pe aripi? Le dau si pe alea jos. "Facem

si desfacem".

Edited by vrazvanc
  • Like 1

Share this post


Link to post
4 hours ago, vrazvanc said:

...

Dar m-au ps sa dau jos LED-urile de pe pozitii.

O sa le schimb si de la placuta de inmatriculare, inclusiv la marche-arriere. Nu am chef de ramas fara talon.

 

Ei vezi, fara leji n-o fi viata? Sigur ca e! Foarte valabile becurile normale. Eu unu am luat tragaciu cu leji in pozitii iar printre prioritati a fost inlocuirea acestora cu becuri normale si asta nu de teama de a ramine fara talon, ci pur si simplu nu au ce cauta acolo! In plus,chiar nu vreau ca cineva (dintre cei ce inspecteaza tragaciu) sa-si puna pielea (funcia) la bataie pentru moftul meu. Tragaciu trece ITP-ul pe bune conform certificatului de nastere ori deloc!

Share this post


Link to post

Pai acum masinile vin cu leduri peste tot, interior - exterior. La Skoda nu am nici macar un bec cu halogen. 

Cred ca se apuca de comentat aiurea, una e sa pui led pe far halogen care bate in pom si alta pozitii , numar inmatriculare etc

Share this post


Link to post

Sincer, a fost o prostie de-a mea si-o recunosc. Doar ca pareau obosite, galbene si demodate becurile clasice.

Acum 17 ore, Viktor a spus:

Eu unu am luat tragaciu cu leji in pozitii iar printre prioritati a fost inlocuirea acestora cu becuri normale

La fel as face si eu. Scuterul, cand l-am luat, avea LED-uri la pozitii si i-am pus imediat becuri normale.

Becuri normale ma refer la Philips, cele cu sticla albastra, ce au o tenta mai alb-rece. Pe alea clare, chioare si galbene nu le folosesc; nu-mi plac deloc.


Am vrut sa atrag putin atentia, ca daca mai sunt oameni ca mine, sa ia aminte si sa nu aiba probleme pe strada si la ITP.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nici in zona nu-s acceptati lejii pe calesti de acestea nu vin din fabrica astfel echipate, chestie cu care mi-s absolut de-acord. Nici macar nu le sade bine "babutelor" cu leji mai ales de-i un putregai pe 4 roti din care rinjesc lejii. In afara de a ma da cooor de elefant ca am leji la ce imi folosesc? La nimic! Mai pun si certificatul de inmatriculare la bataie aiurea ca nah, gradomania costa! Dupa experienta cu leji in marsarier (o pereche de leji primiti cadou) ce au injumatatit vizibilitatea comparativ cu becuri normale de 21W m-am lecuit (!) de leji, intuneric, marsarier, si un soi de ceata asa in retrovizoare ca de vazut mare lucru nu vedeam ... in regim de urgenta repuse becurile normale iar maretii leji direct in cosul de gunoi! De protectia instalatie electrice si d'astea ... nici nu vreau sa aud!

Edited by Viktor
  • Like 1

Share this post


Link to post

Mdaa, din pacate nu am facut nimic din ce mi-am propus anul asta. E greu cu trei harburi plus un harb de scuter. 🤭

Am condus azi Matiz-ul dupa doua luni si am ramas masca: super silentios motorul, se aude ca un ventilator de la o sursa ieftina de calculator. 😂 Am venit dupa o perioada lunga cu Phaeton-ul si, aia e chiar locomotiva.

Abia astept sa vad cum arata cureaua de distributie, cel mai probabil o sa implineasca sase ani; asta daca nu se rupe pana atunci. Ptiuuu!

A/C-ul inca mai porneste, 😂 dar imi dau seama dupa furtun (e mai moale) ca nu prea mai are freon.

Oglinzile astea cu reglaj sunt cam naspa, se deregleaza cand trantesc usa.

Cam atat momentan...

✌️

Share this post


Link to post
3 hours ago, vrazvanc said:

Am condus azi Matiz-ul dupa doua luni si am ramas masca: super silentios motorul, se aude ca un ventilator de la o sursa ieftina de calculator.

Nostalgic moment, nu-i asa?

Iote ci usor porneste si ce frumos toarce rabla in ciuda faptului ca sta cu folia in geamuri (doua geamuri usi partea stinga zburate dupa taiatul ierbii in curte si coana lene de a-i muta locul tragaciului ca de fiecare data cind se lasara cu taiatul ierbii, o data m-am abatut de la regula de aur si fix atunci i-am zburat doua geamuri fir-ar mama ei sa fie!). Sper ca iarna aceasta as atinga -10° si cava nameti sa-mi fac nitel de cap cu caleasca woo prin gradina! Ce vise marete ...

Share this post


Link to post
Acum 4 ore, Viktor a spus:

Nostalgic moment, nu-i asa?

Daaa... Dar nu stiu cum sa ma simt ca nu am mai vazut Matiz-uri pe strazi, ori ca sunt o raritate, ori ca sunt un papagal sarac. 😂

Bine ca a tinut cu casa, aproape zero bani "bagati" in fundul ei. Phaeton-ul si Mazda m-au aerisit la buzunare in cativa ani. In Matiz am bagat pana in de 300 de lei, in reparatii, in aproape 12 ani.

Oricum, mi se pare super misto pentru oras; insa nu-mi place ca e manuala, ma dor picioarele, am imbatranit, nu mai pot sa conduc manuale. De servo la volan nu mai zic nimic; merge, sa zicem. Bine ca am A/C acum. 😄

Sa nu te superi, dar eu vreau sa vina vara, nu -10 grade, daramite nameti! 😂😂

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Mai zaresc cite un Matiz prin zona, nu stiu cum s-or mai gasi piese de schimb dar cred mai atirna cite opiesa pe ici-colo. Daca se gasesc pentru Lada ce pare sa fi devenit moda, cunosc citiva interesati de a cumpara Lada (carburatie) altii le au in stare foarte buna inscrise in circulatie si e chiar placut ochilor sa mai vad cite o veterana. 

Eu Nexia o mai tin chiar de nu circul cu ea, aveam in gind a o pregati pentru fii-mea ca prima masina de cum isi ia carnetu'. Spun ca aveam de gind, acuma mai mai gindesc ca dupa ce i-am spart geamurile (din prostia mea) am cam cazut pe ginduri de sa duc planul la indeplinire ori ba. Ma mai gindesc, da' asta-i alta poveste. Pina una alta e numa buna de raliu prin gradina pe nameti de ingheata bine terenul sa-mi fac de cap doar. Oricum, are un glas asa ... aparte si miros original de woo in cabina, oneori is invidios ca are frine beton mai bune ca Ford-ul, chiar ramin mirat de ce tare-n frina e, si servo-i o minune .

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Am vazut si eu unu albastru frumos in drum spre Turnu Magurele acu vre- o 2 zile, eram la 2 masini in spate si nu am vazut numarul, nu cumva erai tu? 🙂

Share this post


Link to post

Nu eram eu.

Nu am mai mers in afara orasului cu el, de cand am celelalte jucarii.

😃

Share this post


Link to post

Matiji sunt încă destui, cel puțin raportat la faptul că producția s-a oprit acum mai bine de 15 ani. În Ploiești știu vreo 5 bucăți care bagă la greu Glovo, Tazz și ce ține de livrări. Și în Buc am văzut câteva făcând curierat. Cielo, în schimb, din ce în ce mai puține. Am văzut recent unul roșu la intersecția dintre Calea Rahovei și Bd. Tudor Vladimirescu. Instinctul a fost să mă duc să cer drepturi de autor. Serios,  prietenii îmi spun că, dacă văd un Cielo roșu în București, e clar că sunt eu și cam tind să le dau dreptate :)).

Share this post


Link to post

Asa e, Matiz rar, dar Cielo chiar ca n-am mai vazut de mult timp.

Sincer, stiam c-o sa-l tin foarte mult timp, poate chiar eu il duc pe ultimul drum, dar nu ma gandeam ca o sa raman printre putinii cu asa ceva.

Share this post


Link to post

Aproape 95 000 km si... 😏


1/4. As putea spune ca azi, gigantul a facut buba.

Dupa un drum de vreo 30 km, fara probleme, chiar inainte sa ajung in parcare, motorul s-a oprit. Cred ca din vina mea, ca nu am turat cum trebuie motorul la plecarea de pe loc. Insa n-a mai vrut sa porneasca decat la a IV-a cheie, abia-abia. Check aprins imediat.

M-am bucurat ca am putut sa si parchez, pe langa faptul ca n-am ramas pe centura sau prin Popesti...

Initial mi-a stat inima-n loc, gandindu-ma ca s-a rupt cureaua de distributie (face sase ani in aprilie). Am toate piesele, cand mi-o veni chef, o schimb.

Am pus frumos Delphi sa vad care-i treaba si, exact cum suspectam, dupa banuiala cu distributia, senzor ax cu came. Cel pe care l-am inlocuit preventiv, Delphi, deoarece cel original avea cod de eroare in Pending si credeam ca din cauza lui porneste greu la cand (din cand in cand).

IMG_0511.thumb.jpeg.7e4f69ed7aea070f6ab256f5ddd7353f.jpeg

In timp ce eram cu diagnoza se auzeau tot felul de zgomote ciudate de sub capota si cred ca de la saracia aia de senzor veneau. "Saracie" pentru ca, doar pentru atat, puteam sa raman pe undeva (eram si cu bebe) si sa mai platesc si platforma. Am si o sa folosesc garantia pentru mizeria asta de chinezarie.

IMG_0513.thumb.jpeg.cd58a5c2c51eabc3ceeb7878212b2855.jpeg

 

2/4. Alta problema e ca a inceput sa se prelinga destul de mult ulei pe la capacul culbutorilor, deasupra bujiilor. Cam trebuie sters dupa un drum-doua. Naspa, daca m-a mancat undeva sa reglez tachetii... As cam vrea sa umblu si sa inlocuiesc garnitura - o am - , ca sa nu fac vreo gafa strangand mai mult suruburile capacului.

 

3/4. De la stat cu sare pe ea, au corodat suruburile de la roti, de bune ce sunt (de la Febi parca). Asa ca am comandat niste ornamente cromate, din plastic, de pus peste.

 

4/4. Scartie pedala de ambreiaj, cu toate ca e multa vaselina acolo peste tot. 😄 Nu cred ca se rupe cablul, am verificat, pare totul cum trebuie sa fie.

 

Vestea buna e ca sistemul de A/C nu a mai pierdut gazul. Asta dupa ce am schimbat service-ul. Ciudat sau nu, ma bucur.

Totusi ma gandesc sa nu fie ceva si cu distributia, sa fi sarit de la punct sau ceva. Insa prea multe erori si zgomote. Maine am sa dau capacul jos sa inspectez cat se poate si montez senzorul vechi la loc; provizoriu. Nu stiu ce sa comand acum, pe original la vreo 333 lei, dar care vine in doua saptamani si costa si cat masina, sau NBN, care e si la oferta, 40 lei (Coreea). Alte balarii nu mai cumpar (aftermarket). Am mai patit-o si la Mazda cu un senzor after, in drum spre tara, de nu mai avea putere motorul.

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post
1 hour ago, vrazvanc said:

Aproape 95 000 km si... 😏


1/4. As putea spune ca azi, gigantul a facut buba.

Dupa un drum de vreo 30 km, fara probleme, chiar inainte sa ajung in parcare, motorul s-a oprit. Cred ca din vina mea, ca nu am turat cum trebuie motorul la plecarea de pe loc. Insa n-a mai vrut sa porneasca decat la a IV-a cheie, abia-abia. Check aprins imediat.

M-am bucurat ca am putut sa si parchez, pe langa faptul ca n-am ramas pe centura sau prin Popesti...

Initial mi-a stat inima-n loc, gandindu-ma ca s-a rupt cureaua de distributie (face sase ani in aprilie). Am toate piesele, cand mi-o veni chef, o schimb.

Am pus frumos Delphi sa vad care-i treaba si, exact cum suspectam, dupa banuiala cu distributia, senzor ax cu came. Cel pe care l-am inlocuit preventiv, Delphi, deoarece cel original avea cod de eroare in Pending si credeam ca din cauza lui porneste greu la cand (din cand in cand).

IMG_0511.thumb.jpeg.7e4f69ed7aea070f6ab256f5ddd7353f.jpeg

In timp ce eram cu diagnoza se auzeau tot felul de zgomote ciudate de sub capota si cred ca de la saracia aia de senzor veneau. "Saracie" pentru ca, doar pentru atat, puteam sa raman pe undeva (eram si cu bebe) si sa mai platesc si platforma. Am si o sa folosesc garantia pentru mizeria asta de chinezarie.

IMG_0513.thumb.jpeg.cd58a5c2c51eabc3ceeb7878212b2855.jpeg

 

2/4. Alta problema e ca a inceput sa se prelinga destul de mult ulei pe la capacul culbutorilor, deasupra bujiilor. Cam trebuie sters dupa un drum-doua. Naspa, daca m-a mancat undeva sa reglez tachetii... As cam vrea sa umblu si sa inlocuiesc garnitura - o am - , ca sa nu fac vreo gafa strangand mai mult suruburile capacului.

 

3/4. De la stat cu sare pe ea, au corodat suruburile de la roti, de bune ce sunt (de la Febi parca). Asa ca am comandat niste ornamente cromate, din plastic, de pus peste.

 

4/4. Scartie pedala de ambreiaj, cu toate ca e multa vaselina acolo peste tot. 😄 Nu cred ca se rupe cablul, am verificat, pare totul cum trebuie sa fie.

 

Vestea buna e ca sistemul de A/C nu a mai pierdut gazul. Asta dupa ce am schimbat service-ul. Ciudat sau nu, ma bucur.

Totusi ma gandesc sa nu fie ceva si cu distributia, sa fi sarit de la punct sau ceva. Insa prea multe erori si zgomote. Maine am sa dau capacul jos sa inspectez cat se poate si montez senzorul vechi la loc; provizoriu. Nu stiu ce sa comand acum, pe original la vreo 333 lei, dar care vine in doua saptamani si costa si cat masina, sau NBN, care e si la oferta, 40 lei (Coreea). Alte balarii nu mai cumpar (aftermarket). Am mai patit-o si la Mazda cu un senzor after, in drum spre tara, de nu mai avea putere motorul.

Uite aici senzor nou si original la 90 lei:
https://www.pieseauto.ro/senzor-ax-came/daewoo/matiz/senzor-ax-came-daewoo-matiz-1998-klya-96253544-770164444.html?ssk=20bb19ea169cb8dc0c2e9874672e9023

Share this post


Link to post

Acuma, nu stiu de tie iti e teama de suburi ori suruburilor de tine da' ma rog, i-ati o cheie dinamometrica ce iti ajuta sa scapi de sindromul surubel. 😉 Da, desigur, suruburile se pot rupe da' nu-s chiar asa firave iar de se rupe se rupe, asta se intimpla si la case mari dupa cum se spune. Au reusit ei unii cu ani de experienta in doeniu a rupe ori rade filete, mare scofala, se intimpla. Sigur, nimanui nu-i suride sa buleasca vreun surub ori filet insa ... nu e vorba de a realiza conexiuni electice cu 240V unde nu m-as incumeta a da sfaturi ca acolo o gafa si ai toate sansele de a pleca in tabara caz in care lucri sub tensiune ... haleluia! Revenind la oile noastre, important sa ai filetele curate si dupa ce toate sint apropiate stringerii sa le stringi pe rind usor in ordinea recomandata de producator ori metoda melc pornind de la centru catre exterior. Cu o tubulara de 1/4 ori o cheie fixa (banui ca-s suruburi de 6 mm) stringi cite o juma de tura de filet pe fiecare apoi inca o juma de tura, apoi inca un sfert de tura fiecare si tot asa pina le simti strinse, pe masura ce suruburile opun rezistenta la strins scazi din tura unui filet. Nu trebue sa curga zeama din suruburi la strins doar sa se simta la mina ca surubul ala a prins. Eu unu de regula o garnitura o string la "doua miini" si anume, o string in prima faza dupa care o las pret de citeva min. (~10-15) sa se aseze dupa care mai string suruburile odata "la si 5 min." cum se spune ori la "si 10min" dupa cum le simt si cam atit. Probabil garnitura in cauza sa nu fie obosita, deteriorata, ci usor slabita iarcu o usoara stringere a suruburilor sa sisteze scurgerile de ulei. Adesea la demontarea capacului culbutori simti suruburile de parca n-ar fi strinse iar caz in care n-as avea la indemina o garnitura noua de schimb as mai stringe-o un pin ce cea existenta, de suruburile nu opun rezistenta serioasa desigur.

Apropo ca tot imi veni in minte povestea de viata cu 240V (defapt 230, mai nou 240) asta din ciclu tineri se neastimparati ! Eram noi asa o gasca de smintiti si smintele ce intr-o buna zi ne-am retras undeva departe de civilizatie sa ne facem de cap fara a deranja vecini, oarecum in mijlocul cimpului, un soi de cladire ceausistoida conditii acceptabile, apa curenta, curent ... cu acordul unui nene ce avea in primire cladirea respectiva, ne-am cuibarit acolo. Pe seara ne-am apucat sa dam discoteca intr-o camera ceva mai spatioasa ... am inceput a ne sparge in figuri pe-acolo pina la un momentdat cum am ramas pe intuneric. Se arse becul din tavan. Acuma, care mai de care cu cite o preocupare, care cu brichete aprinse, care cu mamelitu', care fuga dupa un alt bec ... iar vinjosii ... in centru camerei in jurul unei mese se dadea concurs de batos al satului, care mai de care sa schimbe becul, ba ca eu, ba ca eu ... ne dadea priceperea afara din casa si dupa cum de regula cel mai guraliv invinge ... s-a urcat pe masa. Asta fiind varumeu, si el prezent! Bai frate, cind o prins de fasung ... asa l-o curentat de-o cazut lat pe dusumea ! In timp record i-am facut impamintere ! O parte din noi am iesit afara si in timp record cu miini, picioare, linguri, furculite, care cu ce aapucat i-am sapat o groapa lu' varmeu, l-am inmormintat de viu, doar capul ii ramase afara. Acuma, un electrician de pe aici poate confirma cu da ori ba de e valabila "impamintarea" in astfel de cazuri ori i-am sapat groapa degeaba.

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...