Jump to content

rich1974

Membru
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

3553 profile views
  1. cred ca ovalizarea apare in cazul nefericit in care, dupa incinderea discurilor, treci cu rotile prin apa.
  2. da, exact asta am invatat si eu, ca trebuie sa ai macar un bec, pe partea soferului, langa axul drumului. si apropo de becuri, am pus si eu mai demult niste becuri philips, din astea care promit lumina mai multa, dar se ard repede, ca au filamentul subtire. cred ca m-au tinut 3-4 luni. ceea ce ma intriga pe mine este ca nu sunt omologate becuri cu led. adica, e chiar asa de greu de facut un bec cu led ca sa inlocuiasca halogenul? avantajele mari ar fi consumul de curent ceva mai mic si protectia farului. un led emite mult mai putina caldura, mai aces acuma ca mergi cu farurile pornite tot timpul.
  3. ar trebui sa existe normativ prin care sa poti schimba un bec in 2-3 minute. tin minte ca am schimbat un bec la aveo, in benzinarie, in seara de revelion. am vazut ca e ars, am cumparat bec si l-am schimbat.
  4. voltajul sondei la relanti ar trebui sa oscileze intre 0.1-0.9v. eu as sufera sa ii dai cu niste spray in admisie si da vezi daca voltajul se modifica. amestecul sarac poate fi si de la lipsa de alimentare. poate ai presiune slaba la benzina, poate filtru benzina, injectoare infundate, etc. nu te grabi sa schimbi sonda, ca nu e doi lei. plus ca, am inteles ca trebuie musai originala.
  5. uite aici un articol interesant: https://www.vunked.co.uk/what-is-a-smart-alternator/ citeam pe un grup de facebook ca la un service de baterii, cel care a masurat a refuzat sa acorde garantie la baterie din cauza ca masina avea incarcare inteligenta. omul nu stia de asta.
  6. rich1974

    Youtube

    scrisul ala de pe oglinda este si la mine la aveo. nu inteleg de ce au disparut de pe piata, nu faceau masini rele deloc.
  7. iti spun sincer, eu as schimba-o acuma. pagubele provocate in cazul ruperii unei curele sunt prea mari ca sa merite riscul. pai numai platforma ca sa te aduca de nustiu unde te costa cat o schimbare de distributie. in vara, am platit 650 de lei pentru 100 de km de adus pe platforma, ca a explodat garnitura de chiulasa. si culmea, duminica seara.
  8. vezi ca temperatura aia nu e buna. sa nu te trezesti cu garnitura de chiulasa arsa. la mine, la 1150 cmc, sta motorul la mers constant 90-100 la 81 de grade, iar daca merg bara la bara in oras, urca pana la 94, cupleaza ventilatorul si scade la 86 si tot asa. vezi ca poate termostatul nu e bun, deschide prea tarziu sau ai sistemul de racire colmatat cu rugina. eu, de-a lungul timpului, i-am facut cateva spalari temeinice la motor, adica otet, apa, mers cu apa, schimbat apa, etc. si apropo, pentru monitorizarea temperaturii, eu m-am luat un HUD display din ala de se conecteaza la obd cu cablu. e mult mai comod. Ecran M3 HUD Head Up Display pentru parbriz, OBD 2/OBDII, Alarma automata, Negru - eMAG.ro
  9. incearca, pentru inceput, sa vezi daca ai vreo pierdere de vacuum. de obicei, cand se accelereaza singura, intra aer in admisie necontrolat.
  10. pai si in cazul asta, cand masurai compresia, nu trebuia sa fie mult inegala?
  11. nu e de la matiz, este de la aveo. dar ar trebui sa fie pentru orice masina un astfel de tabel.
  12. asta e la mine in manual.
  13. mici intreruperi mai simt si eu la turatiile aste, 2000 si ceva. daca vrei sa vezi cauza, trebuie sa te conectezi cu un obd in timp ce mergi si sa vezi live data. sunt sigur ca ai amestec bogat, asa am eu. cineva mi-a zis ca e din sonda lambda, ca nu mai raspunde bine semnalul. vezi ca la gaz, checkul clipeste cand ai amestec foarte bogat. astia cand regleaza instalatiile, au tendinta de a imbogati mult amestecul, ca sa traga, dar nu e bine, ca daca trim-ul depaseste -25-30, calculatorul taie injectia si de aia se intrerupe.
  14. acuma ti-ar trebui o diagnoza ca sa ii faci autocalibrare.
  15. salut! inseamna ca instalatia de gaz intrerupe alimentarea pe benzina la cei doi cilindri care nu merg. calculatorul de gaz isi ia semnal pentru injectoarele de gaz de la injectoarele pe benzina.
 

×
×
  • Create New...