Jump to content

rich1974

Membru
  • Content Count

    355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About rich1974

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrich1974

Profile Information

  • Din
    pitesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

3259 profile views
  1. probabil ca e vreun senzor care face figuri. ori contact electric ori senzorul. sa inteleg ca ai clima automata si iti indica temperatura la bord, nu?
  2. pe benzina sau pe gaz? eu am simptomele astea la mersul pe gpl cu ac-ul pornit.
  3. asta e un lucru bun, eu cand am schimbat in 2018 am fost la rar.
  4. eu stiam ca singurul motor cu tacheti reglabili e ala de la aveo de 1150.
  5. poti sa faci un test: dupa ce ai sosit acasa cu masina, decupleaza alternatorul si vezi daca se mai descarca peste noapte.
  6. nu o sa fie nicio galceava. lumea va accepta si va trece mai departe. deja vine o generatie care, din plictiseala, vor sa schimbe totul. problema este ca masinile astea clasice se vor scumpi din cauza ca lumea probabil ca se va inghesui sa cumpere masini fosile in urmatorii 10 ani, ca sa le mai tina inca 15. pana la urma, asta e pretul pe care il platim daca suntem slugi. vrei sa stai cu boierii la masa, te supui regulilor lor.
  7. carnea de porc nu e grea...carnea nu e grea, in general. la mine regulatorul de presiune e tot in rezervor, de fapt, e o supapa cu arc pe retur ce tine sistemul sub presiune. am inteles ca la alte masini er fi pe la motor. am vrut mai demult sa schimb tot ansamblul pompei de benzina, ca ma disperasera furtunele alea care se topeau. am gasit tot ansamblul pe la 200 de lei, se potrivea acolo dar surpriza, nu avea regulatorul ala. am aflat asta babeste, cand am incercat sa o pornesc. pompa se potrivea la fix, dar nu avea regulator. norocul meu a fost ca mi-a primit-o inapoi la magazin. din pacate, tot ansamblul ala e destul de scump. eu am schimbat doar motorasul din interior cu unul de logan.
  8. eu nu am gasit la mine ventil la rampa de injectoare, am conectat aparatul direct la pompa de benzina, sub banca. de fapt, nici nu am mai masurat, ca se vedea clar ca nu mai baga.
  9. a postat un coleg o problema de pornire la rece. prima data, eu as masura presiunea pompei de benzina. PS. nu am putut raspunde la subiectul lui.
  10. ziceti ca de ce nu se infig in alte pasaje? pai probabil ca sunt mai inalte si poate au si o toleranta mai mare. chiar, mai sunt pasaje cu restictie de 3.5 m?
  11. frate, nu mai cauta pretexte, daca te uiti bine, sunt doua indicatoare de 3.5m plus desenele de pe asfalt. linia discontinua e ca, la o adica, daca te-ai incadrat gresit, sa poti iesi de pe banda in lateral dreapta. una peste alta, e vorba de indisciplina. inca odata iti zic: tu daca lucrezi pe o masina, si masina aia dupa ce ai masurat-o are 3.60 m, nu treci pe acolo. ca ai trecut tu acum 5 ani si a mers, nu are importanta. cat despre malin bot si cu propagandistii rusi, da-mi voie sa ma tin cu mana de burta, de ras!
  12. aici nu aveti dreptate! parametrii unei lucrari de infrastructura se pot modifica in timp. de exemplu podurile, hotaraste administratorul ca pune restrictie de 7.5 tone, pai ce faci, nu o respecti pe motivul ca "ai mai trecut pe acolo"? sau face o strada cu sens unic, etc, etc. se pot da nenumarate exemple. traim intr-o lume dinamica. vinovati sunt soferii ca nu isi cunosc gabaritul masinilor. cand te angajezi sofer pe un camion, prima data iei o ruleta si ii masori gabaritul, sa stii pe unde te bagi cu el.
  13. acuma, nu va luati si voi ca a zis 11 mm gap, hai sa fim seriosi, a gresit, de fapt e vorba de 1.1 mm sau poate 11 zecimi. a fost o greseala involuntara. eu il urmaresc mai demult si tipul e pasionat de mecanica. in nici un caz nu ti-ar face o bujie cu 11 mm gap.
 

×
×
  • Create New...