Jump to content

Rafi

Membru
  • Content Count

    854
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

4568 profile views
  1. Rafi

    Nubira II

    in sfarsit am "reusit" sa ii montez un tips nou, ala vechi ma enerva maxim, se si strambase putin, in fine am gasit ceva frumos intrare pe 52 iesire pe 80, am taiat cam 15 cm din teava tobei si l-am montat cum trebuie, are colier special de evacuari, plus i-am dat si cu mastic. am instalat si un "nou" (folosit putin timp) radiator de AC salvat de @AndreiCiprian si @mirceajo de pe o alta Nubira, cel de pe masina mea la ultima verificare sa dovedit ca pierde prin zona incercuita, acum ramane sa incarc sistemul sa vad daca am facut o treaba buna sau nu 😁 in rest batraniaca se tine bine, urmeaza sa ii schimb si pompa de frana, deja am una refacuta care asteapta cuminte, sa vedem ce iese.
  2. intreb doar 😁este vre o gluma ? sau...care este explicatia.. imi scapa ceva.. nu vad logica
  3. Rafi

    Daewoo Matiz E

    😁 mâna defecta man trebuie dusa la tarat, si eu am aproape aceeasi problema, incerc sa ma temperez dar nu imi iese mereu, ultima belea a fost tot la capac, la Nubira noroc ca inca nu curge, dar parca vad ca intr un an asa trebuie sa ii fac felul iar. sa le incingi putin inainte de desfacere, lasi motorul 15min sa mearga si dupa desfaci sa se detesioneze putin sa nu ai surprize 🙁
  4. dupa episodul din Februarie unde nu a mai vrut sa porneasca din senin din cauza unui amarat de senzor, lucrurile au fost ok, si-a primit revizia de 7000km, plus un set de bujiii iridium noi, pentru ca aparent cei din service au zis ca sunt mai bune mizeriile din poze, tipic Ro, avand in vedere ca masina vine cu iridium de fabrica, dar in fine totul este ok, aduna km zgarieturi si lovituri.. 😁 cel mai mare upgrade 🤣 se vede in poze capacul de la lichidul de parbriz, noul model stil WC :))) care chiar este bun, mai ales daca ai un inceput de parkinson 😅
  5. Rafi

    Nubira II

    batranica se tine bine, anul asta a fost folosita iar in regim ridesharing, ba de mine ba de sotie, a fost si in Grecia cu un amic care a ramas fara masina cu 1 sapt inainte de Co... dar rezista...mai cade cate un surub @mirceajo @AndreiCiprian stiu 🤣 ma intrebam de ce se misca pedala de frana cu tot cu peretele de foc de cateva zile, si cu ceva vreme gasisem un surub pe covoras de la sofer... dar cum tot timpul mesteresc nu parea dubios :)) pana intr o zi cand la o mica inspectie Mircea zice e de la frana, nu imi explic cum sa desurubat...dar fie a fost amuzant. revizia pe anul asta a fost facuta, plus un schimb de lichid de frana, si garnituri la etrierii din fata, numai ramane decat sa ii fac un schimb de garnituri la pompa de frana care da semne de uzura, adica frana am dar daca stau cu piciorul in pedala se duce usor usor la podea, in principiu o sa schimb garniturile de la cilindru principal si zic eu ca o sa fie bine.
  6. eu am pe Skoda de vreo 37000km tot Brembo max si au vazut viol dupa viol, si nu au nimic, dar cum a zis si @Dj Dark este foarte posibil sa fie din cauza dimensiunilor, asa ca nu vad motive de ingrijorare
  7. Rafi

    Octavia Nera

    a intrat la post 😁 scapa de chestii
  8. a murit si primul balast original, cam greu cum schimbatul, procedura in mod normal se face cu bara jos, dar am reusit fara, am dat doar carenajul, si cu putin chin am reusit, spatiul ala care se vede intre traversa si balast in realitate incap cam 2 degete jumatate, in fine sa rezolvat cu unu balast nou si 1h de munca. si pt ca a fost cuminte i-am polishat si polimerizat farurile, diferenta este imensa, chiar aveau nevoie, doar ca nu gaseam timp si pt asta. in rest benzina si drumuri, aduna km.
  9. da dar jegoasa a cedat dupa :))) alea au fost semne, eu dadeam vina pe baterie, saraca nu avea nici o eroare, nu spunea nimic, pentru ca nenorocitul ala de senzor doar isi modificase rezistenta dar nu era intrerupt 😄 distractii :))
  10. asa de inceput de an, m-am lovit de o frumusete de problema(fara cod de eroare), cand nu a mai vrut animalul sa porneasca, crezand ca problema vine de la baterie, am pus o la incarcat toate bune si frumoase, am pus bateria la loc si nimic, efectiv invartea si nimic, am verificat-o si para verificat-o in cele din urma mi-a atras atentia faptul ca, aveam pe VCDS 60 grade temp pe apa cu motorul rece nepornita de cateva zile, aparent senzorul de temperatura a luat o razna, si se pare ca de aici a fost problema, culmea era si spart si pierdea apa prin carcasa, sa rezolvat cu un senzor nou, culmea nici asta nu era vechi fiind schimbat odata cu pompa de apa, dar... plastice de toata jena. alta "problema" intre Craciun si revelion dupa un drum mai lung am simtit cum pe dreapta dupa ce inaintam putin si opream masina opunea rezistenta la inaintare, dupa o scurta verificare am gasit etrierul gripat, mai exact garniturile de la glisiere s au uzat, nu stiu prin ce magie efectiv erau topite si sau lipit de glisiera, acelas lucru sa intamplat la ambele roti, doar ca dreapta ramanea infranata, am trecut la inlocuirea lor, si implicit am schimbat si placutele pentru ca deja trecusera de jumatate cu mult.
  11. Rafi

    Nubira II

    CRUNCH 2009 2023 RIP in cele din urma au decedat si difuzoarele pe fata, asa ca am trecut la ceva mai mare, 16,5cm tot FOCAL ca cele de pe spate, cu ceva adaptari cei drept, plus un set de inele adaptoare, vechile difuzoare au rezistat eroic, dar de ceva vreme cel de pe stanga facea zgomote ciudate din cand in cand, iar cel de pe dreapta culmea care eram 100% sigur ca inca este ok, l-am gasit complet blocat, sunt surprins ca inca functiona si se auzea, dar in fine, acum sunetul este foarte placut si echilibrat, iar micul meu copilot(fimiu) este tare fericit acum ca pot sa dau muzica tare tare sa ii vibreze scaunelul 😄 ps: in prima poza nu lipsesc suruburi doar ca acolo mi-am adus aminte sa fac poza 😄 si eram cu 2 suruburi lipsa si 2 provizorii
  12. fara intentie, doar am scris ce am citit in timp pe forumuri (old habits), imi pare rau sa aud ca a fost fix asta😪 din pacate masinile din zilele astea sunt din ce in ce mai slabe calitativ.
  13. Rafi

    Nubira II

    a venit si ziua "reviziei" sa lasat cu mai mult decat un simplu schimb de ulei, am schimbat racordul flexibil, dupa 16 ani a cedat brusc si fara avertisment, la o pornire am auzit o ca rapane, initial am crezut ca este mediana, fiind pe locul 1 la rugina, aparent a fost invers, ba chiar am fost sfatuit de mecanicul unde am sudat racordul sa nu schimb mediana ca are doar rugina la straturile de afara, sa o las pana se aude, asa o sa si fac, mai ales ca in comert gasesc doar tobe de unica folosinta, dintr un metal de tot rasu. vestita garnitura de la capac, a implinit 2 ani, la demontare am scos-o ca pe o bucata de lemn, nu stiu din ce le fac astia dar oricum nu din ce trebuie, in fine am pus alta de data asta de la FAI... incerc 🤷‍♂️ am combinat-o cu un silicon de etansare mai special, care nu se usuca ramane ca o gelatina, din ce am citit parerile sunt impartite,cum ca ar trebuie folosit doar la imbinari cu tolerante mai mici...dar in fine, nu tine dau jos si pun alta garnitura😆 pana acum nu da semne de scurgere. am avut si un "mic" incident la demontarea suruburilor de la capac unul din suruburi sa rupt, bine ca nu in chiuloasa, banuiesc ca acum 2 ani am exagerat putin cu stransu ☺️ mereu zic sa adaug o dinamometrica la colectia de scule....am avut noroc de data asta, partea proasta ca nu gasesc originale noi, dar am rezolvat o, am gasit un magazin axat doar pe suruburi mi-au gasit ceva cu duritate chiar mai mare, pas identic, doar ca este cap imbus si nu are palaria aia din turnare..dar sa rezolvat elegant si cat se poate de OE ca sa citez pe cineva 🤣 K&N la uscat 🤣 partea buna cand ai filtru de aer lavabil.
  14. LTG este inlocuitorul LHU primele modele de 2.0 turbo, este doar o serie, total modificata fata de cele vechii, personal as incepe cu 2 lucruri, un test de compresie, si un test de vacuum, din pacate LTG este stiut ca are mici probleme pe pistoane, nu cred ca este cazut tau, dar merita incercat, doar sa stai linistit, dupa un test vacuum, pentru ca si o pierdere de vacuum iti da P0304, fara sa o raporteze ca pe un amestesc sarac.
  15. le am luat de la Skoda direct, daca cele originale au tinut atat, am zis ca e pacat sa iau ceva aftermarket, au fost 118ron bucata.
 

×
×
  • Create New...