-
Content Count
849 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
42
About Rafi
-
Rank
Forumist
- Birthday 08/21/1970
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Din
Bucharest™
-
Auto
Daewoo
-
Model
Nubira II-Skoda Superb II
-
An
2006-2010
-
eu am pe Skoda de vreo 37000km tot Brembo max si au vazut viol dupa viol, si nu au nimic, dar cum a zis si @Dj Dark este foarte posibil sa fie din cauza dimensiunilor, asa ca nu vad motive de ingrijorare
-
a intrat la post 😁 scapa de chestii
-
a murit si primul balast original, cam greu cum schimbatul, procedura in mod normal se face cu bara jos, dar am reusit fara, am dat doar carenajul, si cu putin chin am reusit, spatiul ala care se vede intre traversa si balast in realitate incap cam 2 degete jumatate, in fine sa rezolvat cu unu balast nou si 1h de munca. si pt ca a fost cuminte i-am polishat si polimerizat farurile, diferenta este imensa, chiar aveau nevoie, doar ca nu gaseam timp si pt asta. in rest benzina si drumuri, aduna km.
-
Rafi changed their profile photo
-
da dar jegoasa a cedat dupa :))) alea au fost semne, eu dadeam vina pe baterie, saraca nu avea nici o eroare, nu spunea nimic, pentru ca nenorocitul ala de senzor doar isi modificase rezistenta dar nu era intrerupt 😄 distractii :))
-
asa de inceput de an, m-am lovit de o frumusete de problema(fara cod de eroare), cand nu a mai vrut animalul sa porneasca, crezand ca problema vine de la baterie, am pus o la incarcat toate bune si frumoase, am pus bateria la loc si nimic, efectiv invartea si nimic, am verificat-o si para verificat-o in cele din urma mi-a atras atentia faptul ca, aveam pe VCDS 60 grade temp pe apa cu motorul rece nepornita de cateva zile, aparent senzorul de temperatura a luat o razna, si se pare ca de aici a fost problema, culmea era si spart si pierdea apa prin carcasa, sa rezolvat cu un senzor nou, culmea nici asta nu era vechi fiind schimbat odata cu pompa de apa, dar... plastice de toata jena. alta "problema" intre Craciun si revelion dupa un drum mai lung am simtit cum pe dreapta dupa ce inaintam putin si opream masina opunea rezistenta la inaintare, dupa o scurta verificare am gasit etrierul gripat, mai exact garniturile de la glisiere s au uzat, nu stiu prin ce magie efectiv erau topite si sau lipit de glisiera, acelas lucru sa intamplat la ambele roti, doar ca dreapta ramanea infranata, am trecut la inlocuirea lor, si implicit am schimbat si placutele pentru ca deja trecusera de jumatate cu mult.
-
CRUNCH 2009 2023 RIP in cele din urma au decedat si difuzoarele pe fata, asa ca am trecut la ceva mai mare, 16,5cm tot FOCAL ca cele de pe spate, cu ceva adaptari cei drept, plus un set de inele adaptoare, vechile difuzoare au rezistat eroic, dar de ceva vreme cel de pe stanga facea zgomote ciudate din cand in cand, iar cel de pe dreapta culmea care eram 100% sigur ca inca este ok, l-am gasit complet blocat, sunt surprins ca inca functiona si se auzea, dar in fine, acum sunetul este foarte placut si echilibrat, iar micul meu copilot(fimiu) este tare fericit acum ca pot sa dau muzica tare tare sa ii vibreze scaunelul 😄 ps: in prima poza nu lipsesc suruburi doar ca acolo mi-am adus aminte sa fac poza 😄 si eram cu 2 suruburi lipsa si 2 provizorii
-
fara intentie, doar am scris ce am citit in timp pe forumuri (old habits), imi pare rau sa aud ca a fost fix asta😪 din pacate masinile din zilele astea sunt din ce in ce mai slabe calitativ.
-
a venit si ziua "reviziei" sa lasat cu mai mult decat un simplu schimb de ulei, am schimbat racordul flexibil, dupa 16 ani a cedat brusc si fara avertisment, la o pornire am auzit o ca rapane, initial am crezut ca este mediana, fiind pe locul 1 la rugina, aparent a fost invers, ba chiar am fost sfatuit de mecanicul unde am sudat racordul sa nu schimb mediana ca are doar rugina la straturile de afara, sa o las pana se aude, asa o sa si fac, mai ales ca in comert gasesc doar tobe de unica folosinta, dintr un metal de tot rasu. vestita garnitura de la capac, a implinit 2 ani, la demontare am scos-o ca pe o bucata de lemn, nu stiu din ce le fac astia dar oricum nu din ce trebuie, in fine am pus alta de data asta de la FAI... incerc 🤷♂️ am combinat-o cu un silicon de etansare mai special, care nu se usuca ramane ca o gelatina, din ce am citit parerile sunt impartite,cum ca ar trebuie folosit doar la imbinari cu tolerante mai mici...dar in fine, nu tine dau jos si pun alta garnitura😆 pana acum nu da semne de scurgere. am avut si un "mic" incident la demontarea suruburilor de la capac unul din suruburi sa rupt, bine ca nu in chiuloasa, banuiesc ca acum 2 ani am exagerat putin cu stransu ☺️ mereu zic sa adaug o dinamometrica la colectia de scule....am avut noroc de data asta, partea proasta ca nu gasesc originale noi, dar am rezolvat o, am gasit un magazin axat doar pe suruburi mi-au gasit ceva cu duritate chiar mai mare, pas identic, doar ca este cap imbus si nu are palaria aia din turnare..dar sa rezolvat elegant si cat se poate de OE ca sa citez pe cineva 🤣 K&N la uscat 🤣 partea buna cand ai filtru de aer lavabil.
-
LTG este inlocuitorul LHU primele modele de 2.0 turbo, este doar o serie, total modificata fata de cele vechii, personal as incepe cu 2 lucruri, un test de compresie, si un test de vacuum, din pacate LTG este stiut ca are mici probleme pe pistoane, nu cred ca este cazut tau, dar merita incercat, doar sa stai linistit, dupa un test vacuum, pentru ca si o pierdere de vacuum iti da P0304, fara sa o raporteze ca pe un amestesc sarac.
-
le am luat de la Skoda direct, daca cele originale au tinut atat, am zis ca e pacat sa iau ceva aftermarket, au fost 118ron bucata.
-
1460km prin tara, numai munte si serpentine, animalul a mers bine, a consumat bine, usor incomoda pe drumurile din centrul tarii, aparent "ungurii" nu investesc in drumuri, ei si-au luat toti jeep, "poate numai venit rumenu pe la noi" dar sa tinut bine, inainte de plecare i-am cumparat manerele de la usile din fata, nu stiu de ce s-a facut asa urate, dar in fine le-am schimbat ma deranjau rau, am gasit la Skoda originale la pret super ok. am avut si 2 incidente minore, mi-a sarit o piatra pe lateral stanga pe una din usi, mi-a facut o zgarietura...inca una... asta e, iar la intoarcere pe autostrada, aparent unul din trimurile care vine montat pe lateralul parbrizului sa decis sa plece, banuiesc ca de la atatea vibratii, plastic vechi..plus viteza excesiva in fine, deja am dat comanda de unul nou.
-
am schimbat pompa de benzina, incepuse sa faca figuri doar vara, pornea la a 2 cheie uneori si la a 3 a, in prima faza imediat dupa ce am schimat o sa auzi o imbunatatire pe parte acustica, atunci cand se amorsa cea veche era usor cam zgomotoasa, asta se amoreaza repede si fara zgomot, deci tind sa cred ca incepuse sa cedeze ceva in cea veche, in fine voi vedea pe parcurs, pana acum nu a mai facut figuri. in rest aduna km, urmeaza in sep sa ii vina randul la schimbul de ulei.
-
a cedat capsula vacumatica, care actioneaza geometria varabila din admisie, banuiesc ca de la prea mult mers "haotic" culmea la Nubira batranului care este mai veche nu a cedat, dar in fine, am schimbat o, ironic are 2 suruburi, se scot super usor, de bagat cel din poza care este putin scos, mi-a mancat putin nervii, fiind inghesuit bine acolo.
-
ventilatorul in capete are niste rulmenti\lagare in care se roteste, daca tot ai acces lejer merita curatat si dat cu putina vaselina, sa nu ai surprize sa scartaie...
-
dragut playerul, zici ca e de acolo, in rest bafta la puzzle, o igienizare corecta, suflat bine tot, gresata turbina, grija mare sa nu intre mizerie in instalatie, si personal as face un test de vacum inainte sa pun bordul la loc, ca sa fiu sigur ca e totul ok.