Jump to content

Horica00

Membru
  • Posts

    372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

About Horica00

  • Birthday 06/09/2000

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BC 03 AUS

Recent Profile Visitors

2765 profile views

Horica00's Achievements

  1. După cum ziceam, au venit preșurile:
  2. Cam așa ceva :)). Hai să mai spun ceva și de bine: am fost plecat la țară la BC vreo câteva zile. Bineînțeles, să merg acolo cu Cielo, să-l conduc prin locurile pe unde mă plimba cu el bunică-miu e o senzație aparte de care îmi era foarte dor. Zis și făcut: plecat miercuri dimineață pe la ora 5 din București via DN2, respectiv A7 (Buzău-Focșani), la puțin peste ora 9 eram deja în Onești (includem aici efectuarea presiunii la roți înainte de plecare, organizat câte ceva prin portbagaj că, deh, am avut mașina plină). A doua zi plecat la țară, locație aflată la circa 40 de kilometri de orașul mai sus amintit. Astăzi m-am întors pe același traseu. Tot de bine, urmează să sosească un set de covorașe originale pe care l-am găsit întâmplător. Le-am luat să le am, nu cred că le pun momentan în mașină. Și, că altfel nu se poate, a mai apărut o belea. Din fericire și din ce înțeleg, e un easy fix. Ei bine, claxonul și-a dat duhul. Piesa din volan pare a fi bună (se aude ticăitul dacă apăs), pus goarnele pe direct și mergeau, deci problema e de undeva din cablaj. Mi-au explicat DJ și Mircea cam ce trebuie făcut, doar că nu vreau să fac o nefăcută, așa că nu mă bag :))
  3. Am lămurit-o și cu check-ul. Am luat legătura cu Mircea și am făcut o diagnoză. Deși martorul nu se mai aprinde, a rămas stocat următorul defect, respectiv ,,MAT error". Din ce am înțeles, ar fi vorba de senzorul care vine în cutia filtrului de aer. S-a șters eroarea și rămâne de văzut dacă mai apare.
  4. Bătrânul Cielo a revenit de ieri pe străzi. Nu pentru că abia ieri a fost gata, ci pentru că, având în vedere nebunia cu Paștele și 1 mai, n-am ajuns să-l iau. A pornit la sfert după aproape 3 săptămâni. S-au schimbat următoarele: -curea de distribuție -garnitură chiulasă -simering ax cu came -garnituri evacuare/admisie -supape admisie/evacuare + simeringuri -garnitură termostat -garnitură capac culbutori -antigel G12 -ulei GM 10w40 -prezoane strângere chiulasă Ar mai fi trebuit apărătoarea de la distribuție pe care s-au cam chinuit să o pună la loc întrucât e ruptă. Din păcate, n-am găsit așa ceva pe nicăieri. În rest, trebuie să pun un tester să văd de ce mi se aprinde check-ul. Bine, se aprinde și dispare după un timp, după revine și tot așa. Ce am observat e că nu revine la mers 100% constant. N-am observat alte simptome, deci bănuiesc că o fi de la vreun senzor ceva (VSS sau cel de la cutia filtrului de aer).
  5. Da, s-a schimbat/verificat tot. Nici nu se punea problema altfel. Până la urmă, nu mai vreau nimeni să umble acolo prea curând, mai ales eu. Legat de garnitură, și mie mi s-a părut că arată bine. Într-adevăr, intra apă în cilindrul 4. Nenea mecanicul a apreciat ochiometric că acolo era o mică denivelare și că bănuiește că, atunci când s-a schimbat garnitura ultima dată, nu s-a făcut/verificat planeitatea. Totuși, garnitura prezenta o mică pișcătură chiar în zona arătată de mecanic. Galeria da, a fost demontată. Cei care s-au ocupat de chiulasă (un atelier cu care colaborează cei din service) le-au zis să demonteze tot, inclusiv termostatul. Bănuiesc (și sper) să fi inspectat tot. Poze cu chiulasa nu cred că mai am.
  6. Nu cred că erau strâmbe. Sau nu știu, cert e că mi s-a spus că trebuie schimbate împreună cu simeringurile. Am găsit în târg la Vitan supape de evacuare (în ambalaj GM). Azi a venit chiulasa de la rectificat, așa că intrăm în linie dreaptă. Sper ca mâine să cam fie gata. Altă chestie, azi se fac 26 de ani de la achiziție 🥰
  7. Mai trebuie simeringuri supape și supape. Supape de admisie și simeringuri am găsit (noroc cu Rădăcini). Supape de evacuare mai caut. După ce le schimb, se trimite chiulasa la verificat/rectificat.
  8. Din ce știu, toate mărcile astea sunt bune. La distribuție am mers pe Conti pentru că asta am avut înainte și nu mi-a făcut probleme. Se schimbă și cureaua pentru că la service au zis că ei nu refolosesc curelele. Azi am dus mașina. Am dus-o pe roți. Am plecat cu noaptea în cap din Buc astfel încât să nu prind bară la bară (cred că astfel prăjeam motorul). Cert e că nu mai era ceva care să sufere amânare: când am ajuns la locație, situația arăta în felul următor: vasul de expansiune îmbibat în antigel (sper doar să fi curs pe la capac și să nu fi crăpat din cauza presiunii), fum pe tobă de zici că era Sidex Galați, vas de expansiune gol (antigel mai era totuși, căldura încă mergea. Poate ar fi fost mai înțelept să o duc pe platformă. Na, mi-aș dori să nu fie și alte belele. Au zis că, dacă e totul ok și chiulasa nu are nevoie de intervenții (pe lângă planare), e gata cel târziu luni.
  9. Conti. Dar nu e 40, e 70 și, am greșit eu. Oricum, cine bagă bani în asemenea lucrare, n-ar trebui să se zgârcească. Azi am fost la Rădăcini să ridic șuruburile de chiulasă și garnitura de la evacuare. Întâmplarea a făcut ca cineva să fi comandat niște piese tot pentru un Cielo, piese pe care nu le-a mai ridicat, iar vănzătoarea a zis că nu le poate ține dacă nu sunt ridicate în timp util. Printre ele se regăsea și o garnitură de admisie. Doamna m-a întrebat dacă nu cumva o vreau eu. Acum am tot ce-mi trebuie.
  10. Din cate mai stiu si eu, cureaua, odata detensionata, nu se recomanda a fi reutilizata. O fi sau n-o fi baliverna, nu stiu. Oricum, vorbim de 40 lei. Cand am zis ca m-am ofticat m-am referit la situatia in sine: una era sa se fi stricat atunci si faceam totul in timp ce chiulasa era demontata, intrand practic in manopera pentru lucrarea de fata, alta e ce am patit acum, ar fi fost mai eficient financiar. Eh, din nou, ata ete !
  11. Se schimba cam tot ce e pe acolo (au si zis ca nu vor si nu recomanda sa reutilizeze reperele vechi), inclusiv cureaua. Au zis ca pot s-o remonteze, dar mai bine sa nu. La cat costa, nu ma zgarcesc. In rest, pompa de apa si rola nu vor fi schimbate. Aia ar fi fost chiar absurd. Sper sa nu mai fiu nevoit sa umblu acolo cel putin 5-10 ani. Pana acum, am comandat la Radacini suruburile pentru chiulasa si garnitura galeriei de evacuare (Elring). Voi lua in considerare si garnitura de admisie.
  12. Mai degrabă aș pune pe seama antigelului prost care posibil să fi corodat garnitura, iar soluțiile de curățare folosite iarna asta posibil să-i fi pus capac definitiv. Cel mai probabil, era oricum pe punctul de a cedat. Oricum, până nu vedem pacientul, putem doar să ne dăm cu presupusul. În tot cazul, joi la prânz intră în reparații. Au găsit la service cam tot ce trebuie, inclusiv garnitură de chiulasă Victor Reinz. Mai trebuie să caut eu garnitura de la evacuare și șuruburile de la chiulasă. În rest, se verifică planeitatea și se face rectificare. Ce mă oftică e că nu s-a stricat înainte să schimb distribuția. Acum, trebuie să schimb iar ce am schimbat deja (curea și garnitură). Nu că ar fi efortul prea mare, dar mă frustrează maxim să desfac de două ori același lucru.
  13. A invocat-o, ce sa mai :)). Am si eu niste idei cu privire la motivul pentru care e pe cale sa-si dea duhul: calitatea proasta a reperului (nu mai tin minte exact daca a fost originala sau produsa de vreun tert) si vechimea (unde a contribuit probabil si antigelul) sau amandoua. Stiu ca la Cielo e clasic sa cedeze in zona cilindrului 1, acolo cedand si prima data. Voi reveni cu detalii si poze imediat ce va fi data jos de pe masina. Din fericire, am de unde alege piesa noua: am vazut la Radacini garnitura originala GM, iar Victor Reinz inca se gaseste. De asemenea, voi solicita verificarea planeitatii si folosirea unor prezoane noi. Sper sa rezolv pana, cel tarziu, saptamana viitoare.
  14. Eh, n-a trecut prea mult până la următoarea belea :)). De data asta e și ditai beleaua: ieri am avut treabă prin oraș și am zis să mai scot mașina că nu aveam chef de stat prin metrou și STB. După vreo staționare de circa 2-3 ore, observ la pornire că parcă merge în 3 pistoane, dar își revine destul de repede. Nu m-aș fi alarmat poate dacă nu auzeam în calorifer niște bolboroseli. Ajung acasă, parchez, observ că iese mai mult abur decât era normal, dau cu degetul pe tobă și pun puțin pe limbă, nu-mi dau seama exact dacă e apă chioară sau e puțin dulceagă. În fine, aștept câteva ore și verific nivelul de antigel: scăzuse cu câțiva centimetri. Mă apucă paranoia, pornesc puțin mașina și aceleași simptome: mers neregulat la pornire, abur pe eșapament, bolboroseli. Sunt 99,9% sigur că s-a împușcat iar garnitura de chiulasă. Înjurături, draci laci, în momentul ăla am zis că-mi bag ceva în ea de mașină. Momentan, aștept să ajung la service să văd ce și cum. Sper să fie doar garnitura, deși a mai fost schimbată acu' vreo 12-13 ani. Deși e mult timp de atunci, nu cred că avea mai mult de 40-50k. Nu-mi aduc aminte nici să se fi supraîncălzit. Aia e acum, alți bani, altă distracție...
 

×
×
  • Create New...