Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Din cite am inteles eu se face referire la forma placutei in sine pe inaltime ce e usor curbata in general si ia forma razei discului la exterior, cade asa frumos pe disc in paralel cu raza discului. Acuma , a fi montate invers ... imi miroase a sopron tuning ca de au fost montate intr-un service astfel, a grav ! Da' la cite coscarii se fac ... iti sta mintea-n loc ! Silicoane date din mistrie, pene din lemn sa nu zdargane, colier rusesc (sirma) cit cuprinde, arculete la etrieri, furtun de tras vinul din butoi pe la sistemul de alimentare, destuparea furtunului flexibil de frina cu andreaua (peate - poate mai merge oleaca, macar vreun an) s.a.m.d
  3. Dublu Ha ? ... Nu ma dumiresc care e faza cu marginea curbata a placutei ... Asta apare dupa uzura discului si se umbla la placute. In cazuri din.astea eu folosesc o pila cu simt de raspundere pentru a reda planeitatea placutei.
  4. Last week
  5. @Viktor Mda la Mito pe spate sunt asa mici ca se pot pune si invers. Invers adica marginea curbata nu urma curbura discului era pe interiorul discului.
  6. 82.700 km Schimbat discuri si placute fata spate, ambele TRW la fel ca la Passat. E prima data cand repar ceva la buburuza si chiar eram curios sa vad cum se intampla lucrurile. Cea mai mare problema a fost insa caldura de ieri, in 6 ore am baut 4 litri de apa. Partea de artuculatii este super ok deocamdata. Pe spate dreapta parca rulmentul are ceva zgomot cu toate ca nu are nici un pic de joc. Ramane sub observatie acum ca nu mai haraie pacutele frecand buza discului pe fata , iar pe spate unde placuta nu mai calca pe tot discul ( Mircea stie !) am gasit placuta pusa invers si chiar m-am chinuit putin sa o scot. Am avut si o surpriza neplacuta sub forma suruburilot tip torx interior de la suporturile etrier fata dar am rezolvat. La passat sunt suruburi tip E pe sapate iar la Alfa torx interior. Deci mai am de cumparat ceva scule.
  7. Dupa ce am incercat la reprezentanta sa cumpar un kit de retus vopsea si mi-au cerut cam 300 ron pentru el, am mai cautat si am gasit pana la urma nebunia de culoare Biancospino 251/A la doar 50 ron plus curier. Maine ma apuc de schimbat discuri si placute si verificat tot ce inseamna bucsaraie la Buburuza. Sper sa nu am surprize .
  8. Testul pisica ii foarte simplu si se aplica in felul urmator : bagi o pisica in cabina, inchizi portierele, iar pe unde scoate capul pisica dai cu kit ! Asta tine de reparatii caroserie da' nu-i valabil in cazul tau, avind in vedere ca ai trecut prin ditai mai baltoaca si n-o intrat apa in cabina.
  9. Testul pisica? Dezvolta :)) ca mi-a dat cu virgula E viu Dj-u :))
  10. Cipriane ! - unu la mina ai scapat de testul pisica - si doi la mina, Dj_Dark traieste ?
  11. Bun, nu se mai stricase de mult ceva :)) De data asta a fost exclusiv vina mea, cand a fost furtuna aia Joia trecuta m-a prins prin oras, am stat eu in benzinarie sa nu dea piatra in ea, asa bine am pozitionat-o ca a dat cat cuprinde piatra pe ea . La intoarcere am prins niste apa pe Pallady, am intrat la un moment dat pana la nivelul numărului. In mod surprinzător nu a intrat apa in masina , dar in schimb, am reusit sa prajesc alternatorul. Masina a fost recuperata cu @mirceajo cu bateria Evandei, si reparata ieri cu asistena de specialitate de la @Dj_Dark . Am luat alternatorul aftermarket pe AS , sper sa tina mai mult ca ala schimbat prin Decembrie . Alt damage pe care l-am auzit ar fii capul de planetara de pe dreapta, pare ca decolează:)) cel mai probabil a intrat apa in burduful ala spart .
  12. deci, eu am motor b12s1, sper ca si dumneata ai la fel. ca incepand din toamna 2008 au inceput sa puna b12d1, cu doua axe cu came. la mine, pe benzina merge normal, dar pe gaz tot asa face, se opreste la franare, mai ales cu ac-ul pornit. problema este din reglarea gazului din cauza regimului cut-off. sistelul asta cu clapeta motorizata e pacatos la gaz. exista o setare la gaz numita pressure release. poti incerca sa te joci cu setarea aia, daca o ai, la mine la instalatie nu exista, dar am citit despre ea. daca si pe benzina face asa, e mai grav, cred ca tot din clapeta este, in prima faza trebuie curatata, inclusiv partea electrica.
  13. Viktor

    PASSY

    Ca la orice produs avem clasa A, B si C. Asta-i regula. A-ul merge la ansamblari, B-ul se vinde la chioscul de la poarta fabricii iar C-ul il primeste muritorii de rind. Acuma, ca si C-ul are clonele sale asta-i alta poveste. In urma cu vreo 3 luni cred am luat intermediara (acele tije, suruburi cu suporti de cauciuc) dintre bara stabilizatoare si bascule punte spate, produs AUTOFREN ce-mi inspira incredere in trecut, iar acum, zilele astea cind m-am dat pe sub caleasca de-o verificare le-am vazut asa frumos crapate mai ceva decit calciiele lu' tzatza Floarea. Arata bine la culoare, nou noute da' frumos inflorite. Is si multi parsivi ce vind tot ce prind pe fata pamintului, banu' sa iasa. Incredibil !
  14. varais

    PASSY

    @ches@Geo_ZGA @Viktor Va asigur ca este diferenta intre ce gasim pe piata ca si produs OE si ce se monteaza pe linia de producție. Va las mai jos foto cu suportul de motor stanga care probabil era destinat fabricii stantat cu insemnele VAG dar care in cutia de producator a fost polizat. Probabil nu a trecut de CTC-ul pentru asamblarea pe linia de productie si l-au vandut pe producator. Cand l- am schimbat l-am pus langa cel vechi original si exact in locul polizat era seria originala de prima echipare. Sau cine stie nu s-au mai chinuit sa schimbe matrita.
  15. Salut da mașină este cod B1 cu motorașul pas cu pas incorporat iar pe gaz face la fel cineva zicea că ar putea fi și axul cu came
  16. Viktor

    PASSY

    Piese originale is cele cu care a fost echipata o masina din fabrica. Celelalte, ce le numim noi a fi originale pentru simplu fapt ca alearga sub acelasi nume/producator nu-s decit clone, rebuturi ce nu vor ajunge vreodata pe un stand de ansamblare a unui vehicul, auto(mobil). Refuz a crede ca piesele asa numite originale scoase pe piata are prea multe in comun cu lotul la comanda pentru o industrie constructoare (ansamblare) masini. Eu unu nu am asteptari ca o piesa geamana a originalei sa tina la fel de mult precum cea cu care a fost echipata masina. Altfel, nu doar in RO e sub semnul intrebarii calitatea pieselor ce adesea lasa de dorit. M-ar mira de careva pe ulita la mine nu face piese sub sopron asa ... ca se poarta, stampila sa ai (cu ATE de se poate), vopsea si-o roaba de fieare vechi materie prima.
  17. Geo_ZGA

    PASSY

    Pai nu-ti imagina ca piesele "originale" sunt facute de producatorul masinii, tot de un producator mare de piese sunt facute. Dayco, de ex, este OEM pe multe masini si au o calitate buna. Ambreiajele sunt tot LUK, Valeo etc. Daca reusesti sa identifici cine le produce pe alea de fabrica, mergi pe marca aia... daca nu, ce gasesti, ce crezi ca e mai bun etc.
  18. varais

    PASSY

    @ches @Geo_ZGA daca stau sa ma gandesc ca cele originale au cedat dupa 220k km, ma cam doare sufletul. Am mers pe varianta Meyle Heavy Duty. Ca si pret este dubla fata ce cele normale dar la jumatate fata de original. Dupa cum se vede in foto este aproape plina. Daca si cu astea am surprize la dupa 30k km bucse nu mai pun decat originale. Bine si aici e o problema ca nu gasim original - de prima echipare. Am patit asta cand am schimbat cureau de la pompa de ulei. Am luat original si in cutie cureaua era Dayco.
  19. Geo_ZGA

    PASSY

    Cu Lemforder am avut si eu probleme in trecut, si altii... din pacate nu prea ai cum sa iti dai seama pe moment cat de buna e sau nu o piesa. La Pinin am pus Febest, din 4 bucse una avea joc de noua. Uneori mai pui si ce gasesti, la unele masini nu ai 100 de optiuni.
  20. ches

    PASSY

    Din pacate calitatea pieselor aftermarket este cateodata extrem de prosta. Eu banuiesc ca la noi pe piata ajung foarte multe fake-uri. Mie 30000km pt niste bucse mi se pare foarte putin, in special pentru o masina care merge pe drumuri normale. Din experienta personala iti recomand produsele de la Schaeffler Group, in speta la bucse marca FAG. La Captiva bucsele de bascula spate FAG m-au tinut 60000 km si nu erau crapate rau. Ca si comparatie aceleasi bucse, dar marca Febi m-au tinut 10000km si erau praf 😞 . Unii parca le fac pe burete... Singura scuza pe care pot sa le-o gasesc este ca eu mai fac si offroad usor cu ea, deci sa zicem ca flexeaza destul de mult cateodata. Dar totusi intre 10000 km si 60000 km diferenta este foarte mare si nu poate fi data decat de calitatea materialului.
  21. in primul rand, ce motor ai, daca ai b12s1, ala de 1150, e posibil ca din cauza clapetei de acceleratie sa faca asa. la b12s1 clapeta de acceleratie e motorizata si ea controleaza relantiul, nu are supapa speciala. prima data as porni de la o curatare temeinica a clapetei. cat despre sistemul pcv, nu-ti fa griji, acolo iese sau intra aer in motor in functie de regim, ar merita si o schimbare a supapei pcv, dar ai grija sa iei originala, ca astea aftermarket sunt proaste. vezi ca supapa aia functioneaza in ambele directii. dar masina trage bine, se alimenteaza corect? edit: masina e pe gaz?
  22. Revin cu update-ul legat de navigatia cu Android. Am reusit sa o instalez complet, scriu mai jos cateva lucruri mai importante legate de ea si de instalarea ei. - Am cumparat-o de pe Aliexpress si am dat aproximativ 1500 lei. Inainte de a o cumpara am intrebat mai multi vanzatori daca voi putea vedea pe ecran setarile de la clima (ca la navigatia originala). Astia de la care am luat-o mi-au spus sa trimit poza cu bordul si mi-au raspuns ca sigur va merge. Au avut dreptate, totul merge OK, inclusiv setarile de dual clima. - Partea de fit-in este bunicica. Pentru partea de ceas si butoanele de jos (avarie, traction control etc) a trebuit sa mesteresc cateva minute ca sa barbieresc plasticul ca sa vina frumos la fata. De asemenea, capacul din spate nu se potriveste 100% cu micul compartiment de depozitare de deasupra bordului, freaca putin cand il deschid. Overall as zice ca dupa un pic de DIY iese la 8/10 pe partea de aspect/ integrare. As zice ca pare de acolo si ca aspect, si potrivire de culoare. - Am luat echiparea de "top' pe procesor (8 core la 2.0GHz), si o configuratie "medie" RAM (4GB) si Flash (64GB). Vine cu Android 13 si se misca fluid in configuratia asta - Navigatia asta vine cu amplificator audio, radio etc. Eu am preferat sa pastrez unitatea audio a masinii si din navigatie am scos doar semnal line-out stereo. Totodata am scos toate firele care erau in plus, adica mai bine de jumatate din ele. - La unitatea originala intrarea line-in este pe fata, dar am tras fire de line catre spatele unitatii cu mufe RCA ca sa se vada frumos. - A fost ceva de munca pentru a face re-pin la mufa mama a navigatiei Android pentru a se potrivi cu navigatia originala. Inclusiv pinul de date care intra in modulul CANBUS al navigatiei Android era pe pus pozitie gresita... - Cumva am reusit sa pastrez si camera de masarier originala, desi initial nu a mers. Ca functionalitate am observat urmatoarele: - Daca intru in meniul de AC toate comenzile sunt afisate corect, inclusiv optiunile pe care masina le are/ nu le are. Insa in pop-up menu care apare cand esti in alt meniu si schimbi ceva din comenzile AC contine multe optiuni pe care masina nu le are, de exp: climatizare spate, incalzire scaune cu PWM etc. Aceste optiuni sunt "greyed out", dar se vad inacest po-up menu. - Sunetul care vine din navigatia Android pe line-out este are bass, se aude clar si puternic. Cam toti care au ascultat-o au ramas surprinsi cat de bine se aude, inclusiv eu 🙂 - Are Android Auto prin wi-fi chiar daca in specificatii spuneau ca este doar pe cablu. Cand se conecteaza, screen mirroringul merge excelent, cursiv, nu se deconecteaza etc. Deci big bonus 🙂. Partea proasta este ca din cand in cand nu vrea sa se conecteze, dar se rezolva cu un restart al navigatiei 😄 . In rest nu am avut niciodata nevoie sa dau restart. - Nu pot/ nu stiu sa schimb poza cu masina din ecranul principal, deci sunt blocat cu acel Maserati... - De apreciat ca au aparut deja niste update-uri pt unele module software din navigatie, inseamna ca chinezul munceste sa rezolve buguri. - Pentru ca am pierdut computerul de bord care era pe vechea navigatie, am cumparat o interfata OBD2 mai rasarita de pe emag si am conectat-o la navigatie pe BT cu ajutorul aplicatiei Car Scanner. Rezultatele au fost nesteptat de bune, acum am un computer de bord mult mai bun decat inainte 😄 :
  23. Earlier
  24. varais

    PASSY

    253.000 km Schimbat discuri si placute fata spate plus bucsele trapez fata. Discuri cu continut marit de carbon de la TRW, placute tot TRW ceramice ( low dust ). Bucsele trapez vechi au fost Lemforder si au tinut cam 30.000 km. Acum am mers pe Meyle HD. Bucsele sunt aproape pline si in teorie ca si anduranta ar fi peste cele originale.
  25. 134000 km. Schimbat furtune apa GPL, T - uri furtune apa, furtunul de apa de pe chiuloasa si conducta de sub admisie. Mare nebunie . Si daca tot am umblat pe acolo nebunul de Mircea a dat si radiatorul jos, l-am spalat, am schimbat antigelul. Multumesc de ajutor Mircea.
  26. Bună ziua grup am și eu o problema cu un aveo 1.2 din 2008 menționez că dimineața când pornesc nu sta relantiul abia după 2. 3 key și accelerat un pic își revine apoi după ce merg cu o treapta m ai mare înainte de ajunge la semafor scot pe liber se oprește menționez că am verificat furtunele de vacuum supapa de sens nu m ai știu ce să i fac am sesizat că pe știutul care iese din capac culbutori aerul iese afara în loc să tragă spre motor este normal orice informație m a poate ajuta va mulțumesc frumos
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...