Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Stau multa in vama. Poti sa pierzi si 2 saptamani cu ele pana le vamuieste.
  3. Last week
  4. N-am mai revenit cu info, am ales sa schimb discurile fata asta vara -la 126.000km- cu unele TRW, pe care service-ul mi le-a facturat la cca 330 lei pe 2 buc. Placute ATE = 164 lei. Un etrier fata imi facea probleme de ceva timp asa ca l-am schimbat odata cu discurile, dar de data asta marca aleasa a fost QWP (360 lei pret cu piesa uzata la schimb). Etrierul respectiv a fost ultimul din cele originale pe care l-am schimbat, a rezistat eroic timp de 15 ani (a inceput sa se franeze roata de prin primavara).
  5. Nu stiu daca mai este util raspunsul dar pot sa-ti confirm ca la climatizarea manuala nu sunt LED-uri ci becuri cu capison verde. Am umblat eu mai demult la blocul de comenzi.
  6. Nici acum nu au ajuns capacele de la engleji. Acum imi dau seama ce posta de kapa-kapa-t avem; cred ca-i vina lor, ce naibii, nu ajungeau de o luna si ceva din Anglia..? Intre timp, ca tot am avut, am intrebat in mai multe locuri cat ma costa sa reconditionez jantele din aliaj. Am primit tot felul de oferte, de la corecte, pana la costul unui Matiz. Dar na, munca e munca, nu compar cu cat costa un cazan. In ritmul asta, cred ca trecem iarna cu ce avem, si vedem din primavara.
  7. Sa mai updatam aici, nimic senzational, doar am reusit sa pun rotile de iarna
  8. Bun, nu am mai facut nimic cu prezonul minune, momentan nu imi trebuie sa dau roata aia jos, intre timp am intarit "tzigania"ca sa stea motorul sus. Da, stiu, nu arata ca la carte, dar functioneaza Tamponul se va inlocui cu prima ocazie, momentan de teste merge asa. Urmatoarea miscare va fi sa schimb jambele alea (inca nu am reusit) sau macar sa investighez de ce imi iese bratul de pe bucsi.
  9. Crezi ca stie reprezentanta Opel ca ai tu remap? Fa linistit daca iti doresti mai multa putere. Ps Comparatia cu Tiguanul este putin ciudata
  10. ODO 27300, consum mediu 6.8% pe ultimii 3500 KM 80% urban. Oscilez intre chiptuning la 165 CP si 260 N/M (cu pierderea garantiei pe care o mai am pana in 2024) si un powerbox prin OBD2 de pe Emag (acesta din urma cu mari rezerve, din ce stiu doar altereaza niste parametri catre ECU). Problema e ca masina e destul de lenesa la drum intins, prin oras se descurca binisor. GTC-ul chipuit de EDS la 82.000 km are 150.000 acum fara nici o problema si ma bate gandul sa duc si Mokka la aceeasi firma, au lucrat cu simt de raspundere.
  11. Earlier
  12. Cam asa ceva. Daca Motul deja la 1 an da cu virgula dupa cum amintea Salex ... mie unu imi prieste un lichid mai bleg de vreo trei ori mai ieftin pentru aceiasi perioada, ca tot n-am de gind a incinge ferodourile.
  13. E vorba de un ford focus (dnw) ce a venit la pachet cu plus o garnitura de roti de iarna 185/65/R14 in stare foarte buna. Acuma, comparativ cu galosii de vara 195/60R15 is cu mult mai mici ce nu da prea bine estetic da' ma rog, cel mai probabil e vorba de un moft ce il gestionez mai greu. Probabil ca gindesc prea mult si intru in tot felu de scenarii, logice gen : roata mai mica - turatii mai mari - garda la sol scade si de mai iau in calcul cutie de viteze scurta ... E vreun avantaj a unei roti mai mici pe timp de iarna, detaliu ce nu se regaseste in "biblioteca" mea ? Altfel, e o plaja destul de larga la capitolul roti data de producator : 185/65 R14 195/60 R15 195/55 R15 205/50 R16 215/40 R17 215/45 R17 T125/80 R15 T125/85 R16 Primele 3 variante ar fi de luat in calcul, de celelalte nu sint interesat. Ma gindeam la varianta 185/70 R14 in ideia de a atinge inaltimea anvelopelor de vara (195/60 R15), asta in cazul in care talonul nu e deja prea mare avind in vedere jante de 14.
  14. Duminica am avut o detectie ratata, am incercat sa urc pe munte intr-un loc nou, dar nu s-a putut... transeele la care am ajuns erau goale complet. Ieri am dat o fuga pe Valea Prahovei, ziua fiind scurta nu am apucat prea multa detectie. Pafta romaneasca ww1, banda mitraliera Saint Etienne, 2 catarame de rucsac/ranita
  15. ches

    aveo 1.4 2012

    Nasol moment, dar bine ca s-a rezolvat. Eu pentru a evita probleme de cost cu platforma in caz de ceva, Doamne fereste, dau 200 lei/an la unii care vin si te iau de oriunde, inclusiv din afara tarii si in limita a 200km parca iti duc masina la service-ul unde vrei tu daca esti in tara.
  16. Varianta din carte Pentru ce masina? Daca e pentru cielo, nici una. Dimensiunile corecte sunt 185/60/14 sau 195/50/15 si pentru iarna as merge pe varianta care maximizeaza talonul, in cazul asta aia cu 60.
  17. Dj_Dark

    aveo 1.4 2012

    Bine ca s-au mai gasit, sistemul e identic ca la cielo/espero si..probabil si alte daewoo (gen nubira).
  18. Ca si la uleiul de motor, e mai importanta perioada de schimbare decat firma in sine. Mai bine ceva mai ieftin si schimbat mai des decat ceva scump, de firma pe care il tii mult ca na, e de firma. Ca idee eu am ate sl/sl6 pe toate troacele si nu am simtit nevoia de mai mult.
  19. Care din urmatoarele variante ar fi indicata pentru anvelope de iarna ? 185/65 R14 185/70 R14 (varianta ce ar egaliza diametru rotii cu cea pe 15) 195/60 R15
  20. Nu vreau sa fiu hater si rautacios dar ai facut o mare prostie mare pacat de ea , nu merita sincer...
  21. catapkz

    aveo 1.4 2012

    Abia de vreo 2 saptamani am reușit sa rezolvăm cu urmarile accidentului. Am reparat-o la reprezentanta Opel Erebus. A durat f mult pana au evaluat-o toti de la fondul de garantare si service. La Erebus n-a durat mult - i-am rugat sa comande piesele si sa vopseasca bara fata. Masina a fost tinuta in service doar o zi si a iesit decent. Weekend-ul trecut m-a lasat in timpul unei depasiri : a ramas schimbatorul de viteze blocat spre dreapta-sus, cam pe unde ar trebui sa fie viteza a 5-a, dar fara sa fie in vreo viteza. A fost nevoie sa schimb reperele 9,10,11,12 iar acum merge bine. Nota de plata: 400 platforma (Comana-Bucuresti), 600 piese (originale de la Radacini) si 200 manopera. :-/
  22. Nu prea-mi reuseste mie a incinge frinele, da' sa prinda foarte bine pentru o caleasca de ulita da, acest aspect ma intereseaza . La un doi ani intre schimburi nici macar culoare nu prinde. Acuma, mi-am tot batut capu' ba chiar m-am intrebat daca mi-s normal la cap sa umblu din poarta-n poarta pentru un amarit de lichid de frina. Ferodo am mai folosit in trecut, ala 5.1 de care am fost multumit. Cu asta ... o sa vad, de face fente il dau afara ca la it de ieftina-i manopera il schimb in fiecare luna pina dau de ala ce-i prieste. Da' nu cred sa faca fente ...
  23. Linistit sa stai, pentru o masina "civila" e super OK Ferodo. Si Bosch. Si Textar. Si ATE SL... Daca il schimbi/a regulat la 2-3 ani, e mai mult decat OK. Din punctul meu de vedere este important sa NU scazi sub ceea ce iti spune producatorul (masinii !) ... daca te duci mai sus, cu atat mai bine. Personal am incercat sa merg, tot timpul, mai sus, in ceea ce priveste franele. A se vedea un topic al MOS-ului in care am reusit sa invinetesc discurile de frana. Evident ca nu doar lichidul conteaza, degeaba bagi super lichid daca bagi niste petarde de placute si/sau discuri. Desi s-a mai tot spus, zic si eu: o componenta MAJORA a sistemului de franare este reprezentata de segmentele de furtun ! Incredibila diferenta fata de furtunul clasic si cele "sport" (teflon/armate) ... zero elasticitate in pedala !
  24. Salex

    Covid 19

    Irelevent ... Problema nu este sursa, chiar nu conteaza in contextul actual, asta o poate lua fiecare asa cum doreste. Amintiti-va vorba aia din batrani "cand 1...2...3 iti spun ca esti beat, te duci si te culci, nu mai conteaza daca esti beat sau nu". Fix asa stau lucrurile acum, nu va grabiti sa imi dati cu parul, evaluati inainte !
  25. Unde dai si unde crapa. Am consumat prea multa energie cotrobaind dupa cai verzi pe pereti asa ca, oprind la primul magazin de piese auto ce mi-a cazut in cale am grait : - ziua buna (!) mi-s in cautarea unui lichid de frina DOT4, da' bun, de calitate ! - ferodo (zise nenea) - sa fieee... ! Gata, game over in doaua min +/- doua sec. Mama lor de rable ! Nici asta n-o sa faca noduri pe conducte.
  26. Cum a zis si @Salex jucaria noua a avut niste probleme la motor, probleme pe care le-am rezolvat in week-end, doar ca au apărut altele intre timp :)) o sa detaliez in topicul dedicat cand o sa ma hotărăsc sa il fac . Referitor la Nubira, ca doar e topicul ei :)) ; am schimbat atunci cu distributia senzorul pozitie axa cu came, senzor care ori nu functioneaza ori am un fie intrerupt, pentru ca check engine-u a ramas aprins constant. Ieri am prins SCAN-ul pe mana si am intrat sa vad ce eroare imi da, aveam in Istoric eroare pe EGR si pe senzor pozitie axe. Am sters erorile si imi da constant eroare pe senzor, sper sa imi fac timp anul asta sa curat mufa si sa verific cablajul, sper sa nu fie senzorul pt ca m-am zgarcit la 120 de lei :))
  27. SharoBen

    Covid 19

    Am găsit această sursă ca fiind credibilă
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...