Jump to content

Corneda

Membru
  • Content Count

    446
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

3 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet / Hyundai
  • Model
    Captiva C100 / Tucson NX4e
  • An
    2007 / 2021
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

4358 profile views
  1. Din ce am vazut si pe forumurile Hyundai, sunt proprietari care recomanda doar senzorii originali pentru coreene, pe motiv ca cei aftermarket nu si-au facut treaba corect, dar probabil e valabila treaba asta cam la toate marcile. Eu pe Captiva am NBN senzor ABS la o roata si merge fara probleme, dar probabil acolo e treaba mai permisiva, la motor vorbim de alte precizii la masuratori.
  2. Sa o stapaniti sanatosi, faina.
  3. Ar merita aruncat un ochi si pe la bujii. Eu, la Spark, evitand un destept, am franat brusc fara sa apuc sa calc ca lumea ambreiajul si am omorat motorul. A pornit apoi greu si am plecat din intersectie in doua pistoane. Am schimbat bujiile si s-a rezolvat, probabil a crapat cea de pe cilindrul care facea explozie in momentul blocarii motorului.
  4. Tot in off-topic: Eu ma impac mai bine in oras, mai ales iarna si culmea, cu Captiva diesel cu DPF decat cu Hyundai-ul benzinar cu GPF 😆, macar diesel-ul stie sa-si faca regenerarea si static, o sa las sa isi faca rutina cand o apuca si totul e ok (Geo zice bine, merge foarte bine la turatii ridicate). Benzinara trebuie musai sa o scot pe autostrada si sa fac 20 km frane de motor de la 4000 rpm sa arda mizeria. Oare Alfa nu stie sa faca la fel regenerarile, si la ralanti? Eu tind sa cred ca stie.
  5. Amortizorul original este un Mando cu autoleveling, din pacate la noi in tara nu vei gasi asa ceva de cumparat, iar in Coreea pretul este oricum prohibitiv (4-500 euro bucata). Nu am experienta, dar din ce am citit pe forumurile rusesti la un moment dat, cu amortizoarele normale masina devine barca pe spate si de asemenea se si ridica din cauza arcurilor mai dure si trebuie schimbate si arcurile cu cele pentru amortizoare standard, de obicei gasite pe echiparea benzinarului de 2.4 l cu 5 locuri), acum nu stiu cum este de fapt in realitate. De curiozitate de ce le schimbi pe spate, curg? Caci de dure asa sunt ele de fel, tocmai din cauza functionalitatii (acestea practic sunt element portant al caroseriei, pe langa arcuri, fata de cele standard care doar sunt pentru atenuarea socurilor).
  6. Corneda

    Vibreaza Volanul

    La Captiva imi vibra volanul pe autostrada la accelerari / frane de motor peste 120 km/h. Indreptat jantele (nimic vizibil cu ochiul liber, dar pe aparat aveau un joc infim) + echilibrare si totul a revenit la normal. Bonus si la Tucson am patit o data pe autostrada ceva similar, dar dupa un 150 la ora scurt si-a revenit, probabil mizerie pe interiorul jantei/jantelor).
  7. Corneda

    Youtube

    Dupa cum arata produsele finale, nici ca fake nu le poti cataloga, probabil sunt folosite doar pe piata locala.
  8. Check engine ce clipeste semnaleaza rateuri. Se simte ceva diferit in mersul masinii? Distributia ce vechime are, in ce stare e? Daca printr-o nesansa e decalata, poate cauza problemele acestea.
  9. Ciudata treaba cu radiatorul acela, am mai vazut lucruri similare in discutiile despre Captiva, radiatoare deformate de la presiunea din instalatie, la randul ei cauzata de garnitura de chiulasa. Ar fi de urmarit sa nu fie ceva de genul.
  10. Inca traieste... Am zis sa mai pun o poza cu ea, fiindca tot ii poarta topicul numele. Masina de multa vreme munceste si merge zilnic prin oras, a primit distributie (dupa 9 ani 🤪), motorul toarce inca. A avut parte de un incident si are bara, capota si luminile fata stanga schimbate. In rest, face kilometri.
  11. Motorul din filmare, 1.6 are cel mai probabil probleme cu camele VVT, este o problema comuna la 1.6 si 1.8 ce cauzeaza acele zgomote (am avut si eu un Opel ce galgaia scurt la pornire de nou, pana se amorsau acele supape). Nu stiu daca cel de 1.4 de pe Aveo are totusi acel VVT...
  12. Redirectionarea fluxului de aer este vacuumatica, panoul inlocuit este nou? Daca este SH poate avea aceeasi problema ca cel vechi, de regula se aude cum fasaie aiurea in controler cand nu mai functioneaza cum trebuie; ar mai fi si varianta ca furtunul ce aduce vacuumul la panoul de legatura sa scape pe traseu.
  13. Corneda

    Daewoo SUV

    Off topic. Geo, lasa-i, botii pare ca deja poarta conversatii intre ei mai nou, poate in cativa ani vor fi doar ei pe forumuri 😀.
  14. https://www.youtube.com/watch?v=IB7S2tfTWic&ab_channel=RaNdIkA
  15. Salut, pare a fi piesa 12 responsabila cu comandarea recircularii.
 

×
×
  • Create New...