-
Content Count
289 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
About Akon
-
Rank
Forumist
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
Profile Information
-
Interests
Cars
-
Din
Timisoara
-
Auto
Chevrolet / Hyundai / Skoda
-
Model
Lacetti 1.6/I20/Octavia 1.5TSI
-
An
2007 / 2021 / 2021
Recent Profile Visitors
2475 profile views
-
Mi se pare că O2 are un design atemporal, încă arata bine. Interesantă masca din grila, la fosta Octavia 2010 TDI umblam cu carton in bot deoarece se racea motorul in mers când era mai frig și nu o puteai tine la turații mari.
-
Pare tot mai limpede de ce masinile de moldova nu mai opresc la Bucuresti si isi continua drumul spre vest, Timisoara inca este la 300e chiria la 2 camere si 50e la garaj sau 5000 la cumparat. Cat despre parcare, aici nici macar nu exista conceptul de ''cumparare loc''.
-
Pai acum masinile vin cu leduri peste tot, interior - exterior. La Skoda nu am nici macar un bec cu halogen. Cred ca se apuca de comentat aiurea, una e sa pui led pe far halogen care bate in pom si alta pozitii , numar inmatriculare etc
-
N ai de ce sa fii dezamăgit de marca, ai parte doar de probleme specifice mașinilor hamalite. De ex, Lacetti ul meu are AC funcțional ca in prima zi, după aproape 17 ani . Nu am completat niciodată freon sau alte intervenții.
-
Nimic neasteptat, toate institutiile statului sifoneaza bani si o dau bine doar pe hartie!
-
De ce ai schimba ceva ce merge 'super bine' ?
-
Aroganta suprema sa mergi turist in vest 😀 Legat de sarbi, am mai auzit de pande insa nu am prins niciodata iar cel putin pe autostrada lor merg tot timpul cat poate masina. Internet, cel putin Digi ,nu e deloc de speriat , cam toata zona balcanilor s-a ieftinit. Este 10e Giga pe Serbia, in Kosovo parca era ceva mai sus ~15e.
-
Bujiile NGk ce au venit OE după 66.000. Eu as zice că mai duceau mult și bine.
-
Am ales Bosch Iridium pana la urma (53RON ), Made in De daca mai conteaza pt cineva asta 😀 Dupa 4000km nu vad nimic schimbat, sper sa duca 60k km fara probleme cum au dus cele OE. @Dj_Dark da, are bobina pe fiecare bujie.
-
Doar cele 3 enumerate mai sus le-am gasit ca si corespondent aftermarket pentru motorul meu. @Geo_ZGA la Hyundai I20 chiar in manual este dat interval de schimb bujii la 160k km insa nu stiu ce model are din fabrica.
-
As avea nevoie de un sfat in ceea ce priveste alegerea bujiilor pt benzinarul turbat TSI. Versus ar fi intre Champion, Bosch Evo si NGK iR. Toate sunt cu iridium central, cele NGK vin ca echipare OE insa sunt si cele mai scumpe. Din experienta, ce recomandati ? Manualul da schimbare la 60k km si ar vrea totusi ceva care sa duca mai mult. Bosch din ce am citit, dau 160k km durata de viata.
-
Lacetti facea galagie de la tacheti si pornire rece acum multi ani, cel mai probabil cand reprezentanta a pus la revizie 5w40. De atunci a mers doar cu 5w30 Castrol, GM si mai nou Total iar dupa aproape 17 ani nici un tachet nu se mai aude !
-
Martori baterie și frana de mana
Akon replied to mobutu's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Lacetti aprindea martor frana de mana la manevre mai bruște deoarece nivelul lichidului era la limita. -
Bun, deci dupa 3 ani am zis ca ar fi cazul sa verific ce'i cu infiltratia, apa venea si se oprea sub bancheta iar surplusul se duce la picioare. Problema venea de la gemuletul prins pe montantul C al masinii. Acesta este prins de caroserie cu 4 surubele ce erau foarte slabite si nu mai etansa bine. Doar rabatezi bancheta iar plasticul interior de pe montantul C iese foarte usor prin tragere. Desfacut, curatat locul, putin silicon pe garnitura veche si strans la loc, max 15min pe fiecare parte ca durata.
-
E din generatia anterioara, deci e pe clasic. Ce norma de poluare are ?