Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Posts

    1979
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    297

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

5252 profile views

Geo_ZGA's Achievements

  1. Nu ai raspuns la absolut nici o intrebare... decat cu alte intrebari. Nici macar la afirmatiile pe care le-ai facut. Aberezi crunt pe aici, doar de dragul de a parea destept... dar nu prea iti iese. Esti doar un troll plictisit, din ce vad, comentezi peste tot doar ca sa te contrazici aiurea.
  2. 1000 de intrebari complet inutile... cu ce te ajuta pe tine informatiile astea? Coeficient aerodinamic, turatie la ralanti, temparatura apa... ca sa ce? Discutam vorbe, doar de dragul de a abera.
  3. Chiar sunt curios care a fost rostul intrebarii... demonstram ce? Eu tot n-am trecut de faza cu "pamantul din jurul meu e plat" :))))
  4. Wtf is "prioritate in L"? Ai drum prioritar/principal si drumuri secundare, atat. Indiferent in ce directie se duc ele... drumurile prioritare sunt alese in functie de volumul de trafic si importanta lor, nu de curbe. Pe logica asta, numai drumuri drepte... Dar ce te faci la marginea Pamantului? Nu cad masinile? Sa puna macar speed bumps acolo.
  5. Putin primitiva gandirea... nu crezi? Uite un sfat: ia un zbor ieftin pana oriunde, cu loc la geam, si o sa vezi curbura pamantului. Daca ai noroc si nu au dat astia cu chemtrails pe cer. Sau nu au stins becul si e intuneric. Deci ziua, senin. Ca sa vezi mai mult decat cei 2mp din jurul tau...
  6. Oricat de destept sunt eu, nu sunt la nivel de astronom sau fizician teoretician. Dar hei... avem acces la internet si gasim toate informatiile necesare, din surse sigure (nu tiktok sau vreo scriere a pacientilor scapati de la Obregia). Mai de mult erau niste chestii care se numeau carti, unele se colorau, altele se citeau. 2500 ani omenirea a zis ca Pamantul e rotund, iar acum, cu tone de informatii (inclusiv poze din spatiu), unii sunt convinsi ca e plat... propun sa ne demonstrezi cum e plat si nu rotund (sferic de fapt, ca e bombat la Ecuator. Sau geoid. Sau elipsoid, cum vrei sa-i spui). Tu ti-ai dat seama singur ca e plat? Daca da... cum?
  7. Cu energii de samurai. Samuraii fiind tot daci, dupa cum bine se stie, aveau ochii mai mici din cauza ca mancau mult orez cu branza, manz si viezure. Au demonstrat niste domni acum vreo 2000 si ceva de ani... Aristotel, Pitagora, niste fraieri. Ah, da... chiar si Biblia zice ca e rotund. Dar aia e mai mult o carte sf de povesti. De astia mai din secolul nostru nu mai zic, ca e totul o constipatie mondiala, sa ne fure energiile sacre. Acum usor cu pianul pe scari, ca daca ajunge pana la marginea Pamantului cade in neant.
  8. Fix ceasul era problema :)) Importanta e mecanica, electronica (aia functionala, nu brizbriz-uri). Japonezii tind sa faca lucruri simple, desi mai "overengineer" si ei pe la motor, din ce am observat in general... dar fiabile totusi.
  9. Mecanica este de conceptie "stil vechi", cu mici modificari pt noxe si standarde de siguranta. Totul relativ simplu, usor de lucrat (mai putin sub bord, unde doar manutele unui japonez mic intra).
  10. Pai cine o aude, cand roof rack-ul acopera orice gand si sunet? :)) Nu s-au obosit deloc, singura izolatie pe plafon era o panza prinsa pe cartonul interior (pe care am si aruncat-o, nu mai avea loc). Rotile sunt surprinzator de silentioase, dar asta probabil e din cauza calitatii Toyo. La capota i-am pus eu, in aripile spate si usile fata eu... pe podea nu m-am agitat, nu are rost sa mai adaug greutate. Per total nu e zgomot deranjant de nicaieri, mai putin roof rack.
  11. M-a interesat sa mai dispara din zgomotul facut de roof rack. Si ceva, ceva, ajuta. Mai la vara ii bag spuma si in spate, pot doar sa sper ca va fi acceptabil la interior. Grindina a vazut deja anul trecut, nu a fost deloc afectata tabla.
  12. Sambata m-am ocupat de izolarea fonica a plafonului... toate STP, strat de bitum vibro si burete fono peste. Nu a devenit S klass ca liniste interioara, dar ceva diferenta este, e putin mai bine. Si ca maruntis, am inlocuit sigla de pe grila cu una neagra.
  13. Sunt fix de aceeasi parere. Chiar daca legea nu obliga, e mai bine sa iti dai seama ce vrea sa faca ala, decat sa te surprinda. Fix o intersectie ca mai sus e in Kogalniceanu (Cta), unde drumul principal vireaza la 90 grade stanga, cu 2 strazi secundare. Majoritatea semnalizeaza acolo, eu si cand merg drept (din drum principal in secundar) semnalizez dreapta, ca sa stie cei care asteapta la cedeaza incotro o iau... chiar daca nu e complet corect. Si stanga cand merg pe principal.
  14. Bai, macar ai turbo... :)) Nu o mai compara cu Jimny, ca e alta clasa, iar daca compari cu al tau... alta generatie (nu obligatoriu mai buna). Pt negative, nu facem noi un tuning in fata blocului? Ce, la tine nu se poate?
  15. Asa este, dar lumina ledurilor este superioara si nu voi renunta la ele pentru cateva zile de zapada pe an. Spalatorul de faruri ar trebui sa fie suficient si va fi util si in caz de ploaie/mizerie de pe sosele.
 

×
×
  • Create New...