-
Content Count
1781 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
208
About Geo_ZGA
-
Rank
Forumist
- Birthday 08/03/1981
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
bucuresti
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Mitsubishi
-
Model
Pinin
-
An
2002
-
Nr. Inmatr.
B-81-ZGA
Recent Profile Visitors
3496 profile views
-
Ieri, la intalnire, am reusit sa scot mansonul bobinei (a iesit singur, motorul cald). Am pus alta bobina cu manson nou. Am facut si reglajul tps, sa vad cand am chef si timp sa-i fac un reset si idle learn.
-
Cu cat e mai jos, cu atat lumina e mai aproape de masina... pe plafon acoperea o suprafata mai mare. Dar e ok si asa, nu le pot avea pe toate. O husa/capac ii mai trebuie.
-
Dupa multa bibileala, taiat, gaurit, potrivit... am reusit sa indes ledbar-ul in grila
-
Azi am iesit sa schimb un bec pe frana si... am ajuns la clapeta, ca tot am cumparat una (aproape) noua din dezemembrari. Momentan reglajul e la ochi, sta pe la 850-900, maine ma ocup. In poza se vede spatele la cea veche, in 2 ani a avut f multe depuneri. Am incercat sa schimb si pipa unei bobine (am intins eu aiurea un arc la montaj) si a ramas mansonul blocat pe bujie. Sa vad ce-i fac, sa-l scot de acolo... momentan am pus bobina aia la loc.
-
Din fier nu este, banuiesc ca e bronz. Si e masiva, grea. Si vopsita camuflaj...
-
Curatare Rezervor
Geo_ZGA replied to mcrusu's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Pai si inmoi grasimea aia si... unde se duce? Demontat si curatat, exista degresanti puternici (nu stiu exact unde, dar ca exemplu ala la mcdonalds imi topea talpa pantofilor). Daca exista rugina la interior, se poate rezolva cu un kit special. Cu ocazia asta poti repara si scurgerea. -
Da, marca Michelin. Posibil sa fi fost si pe alte vehicule, dar eu le-am gasit ca fiind de la semisenilatele germane. Ieri am iesit pe urmele unei mici retrageri germane din '44, dar am gasit romanesti (medalia Centenarul nasterii Carol 1, 1939) si rusesti
-
Diferenta e de producatori, dar... nu se vede din avion, important e sa lumineze cum trebuie. Cele de la radacini erau galbene galbene, imposibil sa le incurci. Si erau misto, am avut. Pe becuri si eu merg pe Osram, dar night breaker (exista unele tipuri si cu 200% luminozitate)
-
Arata fff bine. Si chiar e misto ideea, si eu as fi vrut sa am barile pe Pinin cat mai joase... dar in comert nu exista, cel putin eu nu am vazut.
-
Prieteni de-ai tai, in mod sigur :))
-
Sunt niste conducte, nimic altceva... cum zice si Dj, daca se potrivesc (si sigur se potrivesc, eu zic ca Daewoo a schimbat doar etichetele) le poti pune linistit. Canistra aia e identica cu cea euro3. Singurele diferente intre modelul vechi si cel nou, la AC, parca erau la senzorii de presiune, mai exact pozitionarea lor pe conducte sau pe compresor.
-
Din vremuri de mult apuse, adica cand tot puneam chestii pe Cielo, aveam acest suport pt busonul rezervorului (de la ceva Hyundai). Pt ca zilele trecute am luat o piesa aproape noua din dezmembrari (va urma o postare), am luat si un buson original. Nu a picat cum trebuie pe gatul aftermarket, am taiat din marginea neagra... pana la urma sper sa etanseze ok
-
Ieri la un atelier de reparatii german, din ww2
-
Pt ca ralantiul tot ajungea inevitabil la 400, am gasit un TPS nou pe olx (china, dar mai de calitate pare) si ieri, la intalnire, l-am montat si reglat. Am facut un mic cablaj piggyback, ca sa pot masura voltajul cu contactul pus si sa-l invart dupa cum trebuia. Dupa 30 minute de mers spre casa, s-a stabilizat pe la 600... sper sa ramana acolo si sa nu mai faca probleme.
-
Verifica (franezi putin, vezi daca se opreste zgomotul) si etrierul pt problema zdranganitului, era problema clasica la cei Dac de Cielo. Clapeta strange mizerie pe interiorul banutului, la exterior e... nimica toata 🙂