-
Content Count
8432 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
71
About VAXXi
-
Rank
Ghiocel sălbatic cu tractor
- Birthday 05/11/1983
Contact Methods
-
Website URL
http://vaxxi.net
-
Gender
Male
-
Yahoo
vaxxivaxxi
-
Skype
vaxxivaxxi
Profile Information
-
Location
Ploieşti, Bucureşti
-
Interests
total dezinteresat
-
Din
Bucureşti / Ploieşti
-
Auto
Suzuki / Daewoo
-
Model
JB43 / C18LE / C15LE
-
An
2007 / 1995 / 1997
Recent Profile Visitors
14902 profile views
-
La Titi Aur
-
Ce sa zic, au evoluat fenomenal intr-adevar, o sa ajungem sa ne certam cu ChatGPT.
-
Care febra musculara, nu exista asa ceva, fake news 🙄
-
Intre 1929-1939 a fost marea criza economica ... hm.
-
Also, do let me know in a PM if you want a topic title change.
-
Welcome ! I've split your post into a new topic under "Masina mea" (that means "My car", a sub-forum for each to present its own car). Feel free to add more !
-
Da, cheltuielile cu benzina, piese, service (fara spalatorii 🙂 ).
-
Da, din pacate nu cre' ca rezista portbagaju' daca-l fac printat 3D 🙂 Si ca idee despre costu' de rulaj al unei masini (nu include costul de achizitie):
-
Da, nu a ruginit nimic prea grav, doar m-aș fi bucurat dacă acopereau tot șasiul cu protecția dată pe mijlocul lui, capetele nu sunt acoperite și au prins niște rugină superficială și mă enervează. Nu mă bag în chestii care să necesite troliu, în plus ar trebui o a doua baterie pentru asta (cea de fabrică e de 40 Ah) și nu prea mai am unde s-o instalez 🙂 Am dat jos și xenoanele de ceva vreme, cochetez cu ideea unui roofrack pentru proiectoare și antene (alt hobby), dar nu găsesc niciunul care să-mi placă cum vine montat. La Jimny nou e plat plafonul, JB43 are niște curburi la picioare și nimeni nu pare să își bată capul să le execute corect.
-
A, si-am uitat, am mai schimbat macaraua geamului dreapta care cedase. Vina n-a fost a masinii, cred ca cei care-au umblat anterior folie n-au pus bine la loc chederul metalic de pe exterior si s-a infiltrat apa, macaraua era practic ruginita toata. Am luat una noua (culmea, sina de geam avea acelasi cod ca de Tico, ce mica e lumea 🙂 ) si am pus cheder complet nou cu tot cu bagheta, pasla si ce mai are el p-acolo.
-
Moah, 10 ani, chiar. Foarte bine se simte, injura prafu' din minunata urbe, ca d-aia ii fac reviziile conform graficului de "drumuri grele". Am ajuns la aproape 164000 km, anvelope noi Grabber AT2, amortizoare noi Raptor HD, polish la faruri si folie ca incepusera sa se ingalbeneasca, pus carlig de remorca, uzualele uleiuri/filtre, acu' urmeaza sa-i schimb curelele si amortizorul de directie. Mi-am gasit frumosul capac de roata in parcare, spart la prindere si pus pe roata de rezerva; nu stiu daca s-a rupt singur sau au tras de el incercand sa plece cu rezerva si i-a deranjat lantul antifurt suplimentar pe care-l pusesem 😠 cert e ca nu gasesc altu' si varianta cu husa nu ma da pe spate. Iaca si poze de la ultima sesiune, pentru (probabil) ultimul CASCO facut.
-
Da, a durat pana s-au actualizat nameserverele.
-
Am mutat forumul la alt furnizor, daca observati probleme, raportati aici va rog.
-
Deci dacă se dovedește că se lăsa în jos luceafăr blând șoseaua cu tot cu plafonul pasajului ... suntem buni de comedii proaste. https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-26028187-circulatie-restrictionata-piata-unirii-tasari-ale-soselei-deasupra-pasajului-deasupra-planseului-unirii.htm
-
Problema fundamentala in tara asta e una care-n societatile mai cu apa calda e deja rezolvata: autoritatea tre' sa aiba grija de prosti contribuabili cat mai bine cu putinta, sa-i tina in siguranta si sa plateasca in continuare impozitele. Ori, pasaju' ala e o chestie proiectata cand nu visa nimeni traficul de-acum si nereparata/neadaptata la vremurile actuale din cauza de incompetenta. Daca ai intr-un an 10 prosti care reusesc sa faca o tampenie, inseamna ca nu ai pus in practica toate masurile antiprost care se pot lua, te intorci frumos la proiectare si implementezi ceva ca sa-i prinzi si p-aia 10. La anu' masori iar si repeti, pana cand mai trece de masurile alea doar unu' determinat si hotarat sa se sinucida, ca-i mai greu sa-i prinzi p-astia cu adevarat hotarati. Da' ... in administratia noastra nu exista conceptul de masurat indicatori/bucla de feedback, implementat masuri corective ... exista doar reactivitate si e o reactivitate oricum proasta (cum a fost faza cu parcat politia locala la intrarea in pasaj ... ce rezolvi, ca incetineste lumea cand le vede alora masina, crezand ca-i de la rutiera ? ca doar nu sare din masina in fata autocarului care merge cu 80 km/h). Intr-o tara din Vest aveau in statia de autobuz automate (in 4 limbi) pentru cumparat bilete, dar era si-un angajat al companiei de transport ca sa te-ajute cu automatul daca nu te descurci, sa te sfatuiasca in privinta traseului, etc. In Otopeni am asistat cum un chinez (care nu stia romana) incerca sa cumpere un bilet de autobuz de la toneta, cu tanti care nu stia engleza, darmite sa-i explice aluia cum e cu cartela aia reincarcabila, nema pliante/chestii sa te-ajute ca turist ... IN AEROPORTUL OTOPENI. Si nu e ca si cum directoru' RATB n-a iesit in viata lui din tara, sa fim seriosi (ce-i drept, probabil ca n-a mers cu autobuzul cand a iesit din tara). Cred c-am mai pus-o pe undeva pe forum, da' incercati sa cititi cartea asta: https://tomvanderbilt.com/the-book/ unde explica omu' ala atatea chestii destepte legate de trafic/masuri/principii incat mi-a venit sa turbez de nervi la gandu' ca nimeni din administratiile noastre n-are habar de nici macar un sfert din chestiile de-acolo.