Jump to content

AndreiCiprian

Membru
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

1 Follower

About AndreiCiprian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II / Leganza
  • An
    2005 / 2000
  • Nr. Inmatr.
    XNT

Recent Profile Visitors

1634 profile views
  1. Hristos a inviat! Daca tot a fost liber week-end-ul acesta, am zis sa dau o fuga pana la tara, initial era planuit cu masina lu' taicameu, dar ce sa vezi, s-a schimbat schimbarea :)) , asa ca am decis sa plec cu Leganza ( nu, n-am facut geometria) . Ce pot sa zic? Nu m-am mai distrat asa de mult timp :)) alergata cum se cuvine pe Dealu Negru, pe autostrada la dus am pastrat un 130-140 maxim ( era Sambata la 6 dimineata, eram singur) . In schimb la retur, am vrut sa evit aglomerația de ieri, cand s-a intors tot Bucureștiul, am zis sa ma intorc azi dis de dimineata, fiind un pic mai liber, am dublat limita de viteza de pe Dealu Negru :)) iar pe A1 am stat cuminte pe pilot la vreo 45-50km peste "legal" , cam toata autostrada. Am zis ca daca nu se rupe nimic, la cum am mers acum pe Dealu Negru, nu se mai rupe vreodată. Probabil daca era manuala masina ma distram un pic mai mult. Extrem de incantat sunt de suspensie si "antilope" imi era dor sa nu mai calc frana in curbe si sa stea masina cum trebuie pe strada. Ochiometric am avut un consum de 10.3% , enorm pentru un drum extern, dar la stilul de condus pe care l-am avut tind sa cred ca e okish ( stiu ca nu e, dar imi place sa ma mint singur) . Si bineinteles ca nu am scapat pe la tara pe un drum secundar ( nu cred ca trec 10 masini zilnic pe acolo ) sa ma opreasca politia :)) , amuzant a fost ca i-am văzut de la distanta suficient de mare si ma gandeam daca imi face semn sa ma opresc sau nu :)). Cand mi-a facut semn sa ma trag pe dreapta am avut o mica criza de ras de nu au înțeles polițiști ce am :)) . Fiind a 2 a zi de Paste, a trebuit sa suflu si in fiola, bineînțeles ca a fost 0, dar am stat cu putine emotii :)).
  2. Oficial de Vineri, Leganza si-a reintrat in drepturi depline ( am stricat masina de la munca :)) ) , A primit saptamana trecuta un capac de motor de Evanda, acopera mai mult motorul, fata de cel original si arata o idee mai bine tot compartimentul motor. De cand am vazut pe Mosul lui @Salex inelele astea cromate am zis ca trebuie sa imi pun si eu neapărat , altfel nu functiona masina cum trebuie , mi-a luat cam 2 ani sa le comand :)) , dar vorba aia mai bine mai tarziu decat niciodată. Mai trebuie sa ii fac neapărat o geometrie, nu am reusit sa o fac pana acum, sper doar sa nu stric "antilopele" pana reușesc sa o fac. Ca urmatoare lucrari importante ca sa spun asa, ar trebui schimbat lichidul de frana, la ce negru si frumos e, tind sa cred ca are niste multicei ani , sa rezolv o pierdere la o conducta de servo, si o revizie la etrieri, nu imi place deloc cum se simte pedala
  3. Daca tot avem anvelope noi, am luat si un set de arcuri "șprot" -40 fata spate, le aveam in plan cred ca din ziua cand am lua Leganza :)) , dar nu am reușit pana acum Zis si facut, luat arcuri, au inceput cautarile pentru amortizoare, eram fixat pe KYB pe gas, bineînțeles, ca nu am găsit stoc pe la nimeni , pe ulei nu ma incanta ideea sa le iau noi , asa ca am ales varianta de mijloc, sa dau amortizoarele jos de pe masina de piese si sa le duc la întărit. Daca tot trebuia umblat pe sub masina, am zis na, niste bascule noi nu strica, am gasit bascule CTR la 244 lei bucata :)) , inca sunt incantat de pret, dupa aproape 2 saptamanii , cu baculele am luat si antiruliu fata, pe spate spre surprinderea mea, se potrivesc alea de Nubira 2 de pe fata :)) Ieri au fost "aruncate" toate pe masina, s-au desfacut toate suruburile, bine cu putin mai multa forta :)), dar s-au desfacut :)) , bineînțeles am urmat procedura clasica deja la mine, toata lucrarea a fost sunt supravegherea lui @mirceajo si cu ajutorul lui si al altui prieten am reusit sa le punem pe masina ( la final au muncit ei mai mult decat mine) . Rezultatul e wow, imi era dor de feelingul asta , Nubira cand a primit arcuri sport , erau direct montate pe niste amortizoare cu vreo 50.000km si nu se simtea chiar asa de bine, am dat cateva ture cu ea pe niste viraje, eram fascinat tot cum poate sa stea :)) Mai sunt in plan niste chestii de făcut, dar momentan iau o pauza ( macar sper ca iau). Km 189xxx , sa ii am notați undeva :))
  4. Am reusit si eu in sfarsit sa imi iau primul meu set de anvelope noi :)), eu de obicei schimbam jantele cu totul cand terminam anvelopele :)) Leganza a primit un set de Hankook Ventus prime 4 , 312 lei bucata de la Autosoft, dot 0324, proaspete :)) Masina momentan sta in curte la firma de vreo luna si ceva si probabil o sa mai stea o perioada pana mai strang niste bani sa mai rezolv din probleme . Uitasem cum e feeling-ul cu anvelope de vara :))
  5. In primul rand, sa o stapanesti sanatos . In al doilea rand :)), primu om care a luat masina Miercuri si Joi era demontata :)) mai pun si eu niste poze, unele facute de mine si unele de @pompiliu92
  6. Am mai avut o intervenție minora pe sfarsit de 2023 :)) Avem rulmentii noi si pe fata, SKF amandoi, se auzea ceva in plus, sunet care a ramas si dupa schimbul de rulmentii :)), dar na, macar stiu ca sunt noi. Operatiune realizata bineinteles cu @mirceajo , nu de altceva dar faceam revelionul cu ea pe elevator . Fiind sub ea, am mai descoperit diverse , ca asa e cand e baba batrana si abuzata :)), curge caseta, efectiv din mijlocul ei curge :)), a mai cedat un burduf la planetara, de data asta cel de langa cutie pe partea stanga, dar, ca mereu exista si un dar, NU MAI PIERDE ULEI DE MOTOR :))) , un pivot e semi dus, dar nu mai stiu pe ce parte era. De revelion am zis sa ma duc la Valcea, ca na, why not? . Cred ca am facut undeva la 1000km in perioada revelionului, toata lumea a laudat Leganza :)) , bine cred ca era si singura in tot orasul :)). Un consum mediu prin Rm Valcea, de vreo 18 si ceva, din ce calculasem atunci . Mi-a dat cu firma in cap un amic cu un Dodge, cand a zis ca el are media 11.6% la un motor de 3.6 V6, aproape sa dau in plans cand mi-a spus :)) La intoarcere am facut un mic ocol, sa o duc in orasul natal :)) si din intamplare am ajuns la un prieten in Craiova ( omul are : Nubira 2 2.0, 2 Evande ambele automate, una si cu trapa (placerea mea), si o Epica 2.5 ) , am dat o tura pe Bucovat cu Nubira amicului asta, parca imi e dor de o manuala :)). Nubira asta, are un ecm foarte special ca sa zic asa , cu niste "cai" in plus. Momentan masina a intrat in stand-by , am făcut undeva la 300km de la începutul anului cu ea. Necesita niste chestii mai urgente ca sa spun asa, si cum bugetul nu permite momentan, mai bine sta pe dreapta pana adun cele necesare.
  7. Cred ca ultima miscare importanta pe anu asta ca sa spun asa :)) Alternatorul meu incepuse usurel sa cedeze ultima data cand am verificat cat incarca era undeva pe la 12.5 dar nu mai stiu daca cu totul stins sau nu , cert e ca era pe ultimul drum, se auzea asa ocazional rulmentul cum plangea :)) Am zis na, cautam nou, 950 de lei :)), acelasi alternator la munca, vreo 480 lei , am zis ca nu e momentul oportun sa dau aproape 500 de lei pe el, asa ca am facut deja celebra, am dat un telefon la Craiova , in patria Daewoo-urilor si a obiectelor ascutite :)), 230 lei cu tot cu livrare, chinuiala maxima de pus pe masina :)), nu am vrut sa ii dau foc la masina decat de 2 ori, fata de operatiunea cu schimbatul bai , asta a fost lejer . Bineinteles operatiune supravegheata de @mirceajo , nu de altceva, dar cine stie ce desfaceam si nu puneam la loc. Aveam o usoara impresie ca nu baga ea cald cum stiam eu ca baga, iarna trecuta mergeam cu caldura la maxim si trapa larg deschisa la -5 grade :)), acum ciuci, se incalzea greu, am spalat pe repede inainte instalația, tot nu e cum stiam eu, dar e mult mai bine :)). Poate reusesc pana in revelion sa schimb rulmentii pe fata, gasisem originali la 70 lei bucata, dar pana am sunat eu, bineinteles ca se dadusera :))
  8. Si i-am facut si asteia botezu :)) tot in Decembrie ca si Nubira anu trecut. Am facut cunostinta cu un câine, l-am vazut mult prea tarziu si m-am dus taras in el, la prima strigare doar numarul s-a strambat, 2 ciocane, e aproximativ nou :))
  9. Hai ma @pompiliu92 , am eu filtru de ulei original GM pe Leganza si nu ai fix tu pe Nubira ? Nu se poate asa ceva :))
  10. Nu credeam ca o sa vina ziua asta vreodata, cand o sa fiu mândru ca mi s-a aprins becu la benzina :)) Cu Nubira am ramas de vreo 2 ori , la Leganza mi-a fost tarseala sa o las :)) nu de altceva dar cum am eu noroc, raman fara benzina pe un b2-b3 in marw aglomeratie. In sfarsit am si eu la masina, frana de mana si bec la benzina :))))
  11. Doi ani mai tarziu :)) am reusit sa rezolv pierderea de ulei !!! Am schimbat baia cu una SH care era in stare mult mai buna decat ce aveam pe masina . Operatiune realizata in proporție de 95% de mine ( ma dureau toate cand am terminat) . Pentru ca am momente de glorie, am fost croit sa schimb baia, aveam procedura deja in cap, dam evacuarea jos, desfacem baia( dupa ce scoatem uleiu) simplu, pana am ajuns sub masina si m-a lovit in plin, minunea inginereasca si anume nenorocita aia de traversa :)) . Are 2 suburi in fiecare capăt si cate unul pt tampoane, am o istorie vasta cu traversa de la masina asta :)) 185900 km avem ulei nou, filtru original GM (era 27 de lei :)) ). Momentan mai pierde doar ulei de servo , ma rog, umezește un furtun la imbinarea dintre metal si cauciuc. Si ca o ultima completare @Dj_Dark mi-a tot zis ca farurile mele bat aiurea, dar nu eram foarte deranjat, cum eu nu am reglaj electric , au trebuit reglate manual, operatiune realizata de @mirceajo , mare dreptate avea Dj-u cu farurile :)) , stanga batea in sus si dreapta sub masina, dupa reglaj vad si eu drumu:)).
  12. Asa, sa le luam in ordine zic : - am luat un subwoofer activ de la Alpine, nu e wow, dar momentan e arhisuficient pentru ce vreau eu pe muzica de la masina asta. - dupa ani de sa imi pun folie sau nu, am pus la Leganza, Nubira saraca nu a mai apucat, acum regret ca nu am pus mai repede, e alta masina cu totul :)) - 350 lei la verisori putin bronzati la maretul targ Vitan. - anul trecut la itp si la RAR in vara am stat cu morcovul cu tot cu iepure si vanator ca nu am frana de mana la masina asta ( Nubira cat a fost la mine nu a avut deloc) , asa ca am luat discuri placute fata spate + saboti, combinatia e discuri ATE fata si FEBI spate cu placute OE ( gasite pe olx) si saboti LPR, gasisem si pe origine, dar pe comanda si undeva la 280 lei. Astazi, defapt ieri ca e trecut de 12 :)), am zis sa ma duc la statia itp sa verific franele, in caz ca mai trebuie reglate, oficial am si eu frana de mana, exista o diferență considerabila pe spate la frana , sper sa se rezolve cu o aerisire facuta din tester. Am pastrat tradiția la itp sa se auda de sub masina : AI LAC DE ULEI AICI :)), am promis ca pana la urmatorul rezolv si cu pierderea de ulei, nu a fost o prioritate majora. Si niste poze cu ce s-a facut la masina, bineinteles, toata "revizia" ca sa ii spun asa a fost făcuta cu @mirceajo , subwooferul tot cu el l-am montat si cu asistenta de specialitate din partea lui @Dj_Dark . Din nefericire "carpeala" din vara la aripiile spate cedeaza usor, nu scapa de flex, cea albastra de piese nu are probleme in zona minune, probabil o sa pun flexul la treaba. Mai sunt o gramada de maruntisuri de facut la masina, am o listuta suficient de mare cu ce vreau sa schimb in urmatoarele luni . Bineinteles ca masina avea discurile originale 🙂) 184400km , si sa zic ca de vreo 1000km incepuse sa bata volanul la franare .
  13. Teoretic aia e forma drumului ala de cand ma stiu :))
  14. In caz ca nu s-a prins lumea inca, pe zi ce trece sunt mai mort dupa masina asta :)) Am avut wkndu asta un drum de un total de vreo 750 km +/- , la dus 11.3% alergata pe a1 si dealu negru, la intoarcere Rm Valcea - București, 7.5% consum de la plin la plin, Omw si la Valcea si la București, 181km cu 13.68 litri de benzina, nici Nubira nu scotea consumul asta, cei drept pe A1 am mers 110-120 cu un varf de 160 , dealu negru alergata cat mi-a permis si aglomeratia si conditia tehnica a masini. Dupa aproape 2 ani de cand e înmatriculata pe Valcea, a ajuns si ea in judetul Valcea :)) Urmeaza sa primeasca niste "chestii" masina zilele astea, revin cu update dupa ce e totul pe masina pus. Si niste poze sa fie , in ultima poza Aveo-ul rosu e al bunicului, sta in garaj (masina) si are doar 16071km ( nu n-am mancat nici o cifra) din 2012 pana acum, iar Nubira e a unui prieten de la Craiova ( cel care mi-a trimis anuntul cu Americanca) care a dat o fuga pana la mine, ca sa ii pun scan-ul pe masina.
  15. Am reusit sa schimb si eu rulmentii pe spate dupa aproape 2 ani , unul pe original gasit de @pompiliu92 prin tari straine si unul produs de MAPCO, acum sa vad cat o sa tina :)) Cand am desfacut roata stanga spate am gasit placutele uzate, nu aveau 3000km ca a stat masina o perioada lunga, noroc ca am gasit pe olx un set de placute. Am schimbat garnitura de la capac, deja a devenit un obicei :)) , nici la Nubira nu rezista prea mult. Momentan vad ca am scapat de pierderea de ulei, nu a mai lasat nimic pe sub ea, probabil era cum banuiam de la capac problema. Aveam niște probleme cu playerul, cum cresteam volumul cum se oprea muzica. L-am rugat pe @Dj_Dark sa imi aducă un player din colectia de la garaj, la asta nu imi mai taie muzica, asta se inchide cu totul :)) , nu playerul e problema, nu are suficient curent din cate se pare. A cedat reparatia de la aripile spate, nu scapă fara flex... Si niste poze asa de completare, sa vedem ce mai permite bugetul luna asta ca necesare mai sunt multe :)) Aproape uitasem, cutia face niste figuri, sper sa scap cu un schimb de ulei.
 

×
×
  • Create New...