-
Content Count
93 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
27
About AndreiCiprian
-
Rank
Forumist
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Nubira II / Leganza
-
An
2005 / 2000
-
Nr. Inmatr.
XNT
Recent Profile Visitors
1150 profile views
-
AndreiCiprian started following Daewoo Nubira 2 - Roșioreanca
-
Hai ma @pompiliu92 , am eu filtru de ulei original GM pe Leganza si nu ai fix tu pe Nubira ? Nu se poate asa ceva :))
-
Nu credeam ca o sa vina ziua asta vreodata, cand o sa fiu mândru ca mi s-a aprins becu la benzina :)) Cu Nubira am ramas de vreo 2 ori , la Leganza mi-a fost tarseala sa o las :)) nu de altceva dar cum am eu noroc, raman fara benzina pe un b2-b3 in marw aglomeratie. In sfarsit am si eu la masina, frana de mana si bec la benzina :))))
-
Doi ani mai tarziu :)) am reusit sa rezolv pierderea de ulei !!! Am schimbat baia cu una SH care era in stare mult mai buna decat ce aveam pe masina . Operatiune realizata in proporție de 95% de mine ( ma dureau toate cand am terminat) . Pentru ca am momente de glorie, am fost croit sa schimb baia, aveam procedura deja in cap, dam evacuarea jos, desfacem baia( dupa ce scoatem uleiu) simplu, pana am ajuns sub masina si m-a lovit in plin, minunea inginereasca si anume nenorocita aia de traversa :)) . Are 2 suburi in fiecare capăt si cate unul pt tampoane, am o istorie vasta cu traversa de la masina asta :)) 185900 km avem ulei nou, filtru original GM (era 27 de lei :)) ). Momentan mai pierde doar ulei de servo , ma rog, umezește un furtun la imbinarea dintre metal si cauciuc. Si ca o ultima completare @Dj_Dark mi-a tot zis ca farurile mele bat aiurea, dar nu eram foarte deranjat, cum eu nu am reglaj electric , au trebuit reglate manual, operatiune realizata de @mirceajo , mare dreptate avea Dj-u cu farurile :)) , stanga batea in sus si dreapta sub masina, dupa reglaj vad si eu drumu:)).
-
Asa, sa le luam in ordine zic : - am luat un subwoofer activ de la Alpine, nu e wow, dar momentan e arhisuficient pentru ce vreau eu pe muzica de la masina asta. - dupa ani de sa imi pun folie sau nu, am pus la Leganza, Nubira saraca nu a mai apucat, acum regret ca nu am pus mai repede, e alta masina cu totul :)) - 350 lei la verisori putin bronzati la maretul targ Vitan. - anul trecut la itp si la RAR in vara am stat cu morcovul cu tot cu iepure si vanator ca nu am frana de mana la masina asta ( Nubira cat a fost la mine nu a avut deloc) , asa ca am luat discuri placute fata spate + saboti, combinatia e discuri ATE fata si FEBI spate cu placute OE ( gasite pe olx) si saboti LPR, gasisem si pe origine, dar pe comanda si undeva la 280 lei. Astazi, defapt ieri ca e trecut de 12 :)), am zis sa ma duc la statia itp sa verific franele, in caz ca mai trebuie reglate, oficial am si eu frana de mana, exista o diferență considerabila pe spate la frana , sper sa se rezolve cu o aerisire facuta din tester. Am pastrat tradiția la itp sa se auda de sub masina : AI LAC DE ULEI AICI :)), am promis ca pana la urmatorul rezolv si cu pierderea de ulei, nu a fost o prioritate majora. Si niste poze cu ce s-a facut la masina, bineinteles, toata "revizia" ca sa ii spun asa a fost făcuta cu @mirceajo , subwooferul tot cu el l-am montat si cu asistenta de specialitate din partea lui @Dj_Dark . Din nefericire "carpeala" din vara la aripiile spate cedeaza usor, nu scapa de flex, cea albastra de piese nu are probleme in zona minune, probabil o sa pun flexul la treaba. Mai sunt o gramada de maruntisuri de facut la masina, am o listuta suficient de mare cu ce vreau sa schimb in urmatoarele luni . Bineinteles ca masina avea discurile originale 🙂) 184400km , si sa zic ca de vreo 1000km incepuse sa bata volanul la franare .
-
Teoretic aia e forma drumului ala de cand ma stiu :))
-
In caz ca nu s-a prins lumea inca, pe zi ce trece sunt mai mort dupa masina asta :)) Am avut wkndu asta un drum de un total de vreo 750 km +/- , la dus 11.3% alergata pe a1 si dealu negru, la intoarcere Rm Valcea - București, 7.5% consum de la plin la plin, Omw si la Valcea si la București, 181km cu 13.68 litri de benzina, nici Nubira nu scotea consumul asta, cei drept pe A1 am mers 110-120 cu un varf de 160 , dealu negru alergata cat mi-a permis si aglomeratia si conditia tehnica a masini. Dupa aproape 2 ani de cand e înmatriculata pe Valcea, a ajuns si ea in judetul Valcea :)) Urmeaza sa primeasca niste "chestii" masina zilele astea, revin cu update dupa ce e totul pe masina pus. Si niste poze sa fie , in ultima poza Aveo-ul rosu e al bunicului, sta in garaj (masina) si are doar 16071km ( nu n-am mancat nici o cifra) din 2012 pana acum, iar Nubira e a unui prieten de la Craiova ( cel care mi-a trimis anuntul cu Americanca) care a dat o fuga pana la mine, ca sa ii pun scan-ul pe masina.
-
Am reusit sa schimb si eu rulmentii pe spate dupa aproape 2 ani , unul pe original gasit de @pompiliu92 prin tari straine si unul produs de MAPCO, acum sa vad cat o sa tina :)) Cand am desfacut roata stanga spate am gasit placutele uzate, nu aveau 3000km ca a stat masina o perioada lunga, noroc ca am gasit pe olx un set de placute. Am schimbat garnitura de la capac, deja a devenit un obicei :)) , nici la Nubira nu rezista prea mult. Momentan vad ca am scapat de pierderea de ulei, nu a mai lasat nimic pe sub ea, probabil era cum banuiam de la capac problema. Aveam niște probleme cu playerul, cum cresteam volumul cum se oprea muzica. L-am rugat pe @Dj_Dark sa imi aducă un player din colectia de la garaj, la asta nu imi mai taie muzica, asta se inchide cu totul :)) , nu playerul e problema, nu are suficient curent din cate se pare. A cedat reparatia de la aripile spate, nu scapă fara flex... Si niste poze asa de completare, sa vedem ce mai permite bugetul luna asta ca necesare mai sunt multe :)) Aproape uitasem, cutia face niste figuri, sper sa scap cu un schimb de ulei.
-
Am mai adunat niste km, putini cei drept :)) , de cand am fost la RAR si pana acum am 1600km facuti, eu care faceam 2000-2500/ luna. M-am trezit dupa o ploaie sanatoasa cu o mica piscina in dreapta , atat de multa apa de urcase pe presul de cauciuc. Eram sigur ca nu au lipit aia parbrizul bine atunci, pt ca atunci cat a stat fara acte a stat mai mult sub cortul care a aterizat pe ea intr-un final. Pus frumos furtunul pe masina, pe la parbriz , pe la trapa, zic sigur s-a infundat ceva ce necesita multa munca, curatat iar scurgerile de la trapa, nimic, cand colo se infundase scurgerea de la Ac, eu am văzut ca nu lasa nimic sub ea, dar la antecedentele ei eram bucuros ca nu curge nimic :)) Am prins Leganza amicului de la care am luat jantele pentru RAR si le-am tras niste poze :))
-
Am venit sa sterg praful cu niste poze de săptămâna trecuta :))
-
Noroc ca poza asta e facuta inainte sa distrugi planetara :))
-
Ieri am recuperat talonul, de azi are iar RCA, a scapat si de data asta de gheara :)) O sa imi pun azi inapoi "ilegalitățile " adica jantele si ledurile :))
-
Cu o zi inainte sa ma duc la RAR am avut un drum extern si am zis sa o alerg cum trebuie ca sa se "curete" evacuarea sa iasa la noxe :)) , momentan asta e top speed-ul, probabil ia mai mult, dar mi-a fost frica mie :)). M-am dus frumos la RAR, la baieti la Grivita, am prins un pic de coada, intra masina in hala si nu mai iesea, o tot auzeam ca o scartaia inginerul de la Rar , si la un moment dat aud , " sa veniți sa scoateti Leganza, ca are motoru schimbat " , soc si groaza, are masina motoru schimbat :)). A mai luat-o o data sa o bage la noxe ca sa imi fac modificare CIV, a ramas sa le duc eu hartie ca mi-a montat cineva motorul :)). Masina a luat RAR-ul pe bune, inafara de motor nu a avut de comentat, masina fiind bagata la verificare completa. Momentan cam atat, astept sa ma duc sa imi recuperez talon, sta in curte sub cort de atunci, ma rog statea sub cort, ca a cazut de la ploaie pe ea :))
-
Si cum am avut o perioada in care tot ghinionul era la mine, am reusit performanta sa smulg oglinda retrovizoare cu tot cu o bucata din parbriz :)) in penultima tura la fostul job :)) Am gasit parbriz ceva China, 500 lei cu tot cu montaj si au venit ei. Nu o sa mai pun vreodata odorizanti la oglinda :)).
-
Am zis sa remediez cat mai multe din problemele de care se puteau legal la RAR. Incerc sa imi aduc aminte sper sa nu ratez ceva: - am vrut sa schimb planetara din dreapta, cand am cumparat-o nu am specificat ca imi trebuie pentru cutie AISIN nu ZF, se pare ca sunt diferite rau de tot :)) - am remediat temporar rugina de la aripile spate ( probabil asa moare), s-a curatat pana la tabla si am reglat din chit, nu eu , un prieten. Chin si circ a fost in seara aia, ne-am apucat de masina la 10 si ceva seara si am terminat la 3 dimineata. - am facut rost de la cineva de jante cu tot cu anvelope pt RAR - am încercat sa remediez scurgerea de ulei, nu am reusit, dar am depistat ca daca sta pornita masina, nu pierde ulei, asa ca am facut o românească si la RAR nu am oprit deloc motorul, curatasem inainte sa plec de acasa baia sa nu se vada ca ar pierde ceva :)) Si am mai remediat niște chestii pe care trebuia sa le fac de cand am masina, am si eu geamurile pe spate functionale si am pus senzorul pentru temperatura exterioara. Am pus împreună cu @mirceajo si @Rafi scaunele de Evanda, alta viata fata de alea de Leganza, alea de Nubira de piele nici nu intra in discutie ca m-au terminat la drum de Cluj.
-
Bun, Revenind , astept sa rezolv cu talonul, am zis sa scriu ce am facut la masina in perioada asta. Sunt principalul vinovat pentru faza cu RAR-ul , m-am speriat de ei si am intors in fata lor :)). Cand am vazut ca vine Dusterul de politie dupa mine, am abandonat sa mai incerc orice. Talonul a fost luat pt leduri faza lunga ( pe scurta nu se vede ce bec e in lupa) si jante mai mari, masina are in carte doar 15. Amenda 290 lei, am ramas si cu permisul ( am intors pe linie continua si am dat sa si fug :)) ). Eram constient ca nu scap cu talonul, am fost ok ca am scapat cu permisul, asa ca am inceput sa ii insir inginerului de RAR pentru ce poate sa imi ia talonul :)). Nu s-a legat de motor, noroc ca s-a legat la RAR de chestia asta :)) . Cu o seara inainte sa pierd talonul, am schimbat placutele fata spate, momentan doar placutele, nu stiu ce marca sunt, oricum cam cele mai ieftine, am pus si furtunase de frana sertizate, sa se opreasca gloaba cum trebuie. Bineinteles ca toate operațiunile care au fost facute la masina, sunt facute de catre @mirceajo . Masina a primit si un polish la faruri , era momentul.