-
Content Count
77 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
17
About AndreiCiprian
-
Rank
Forumist
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Nubira II / Leganza
-
An
2005 / 2000
-
Nr. Inmatr.
XNT
Recent Profile Visitors
966 profile views
-
Bun, ieri dupa un drum de munca, fara sa ii fac cine stie ce la masina , a dat putin in fiert :)) , temperatura in bord ok, a dat pe la capacul de la vas, l-am schimbat momentan cu cel de pe masina de piese. Masina de piese pe care am plimbat-o azi prin curte trasa de Leganza :)).
-
E in plan polish-ul la faruri de cand am luat masina, dar mereu a intervenit cate ceva:)) , mai o pompa de apa, mai un furtun, mai un furtun de servo.
-
Circulam intr-o perioada cu amandoua, Nubira pe săptămână si Leganza in week-end. Nubira zace de o săptămână si ceva in curte
-
AndreiCiprian started following Daewoo Leganza 2.2 AT "Americanca"
-
Asa, am schimbat pompa acum vreo 2 saptamanii, am luat ASM parca. Acu sa vedem cat tine :)) , probabil o sa schimb si distributia cand mai schimb pompa iar , ca la mine pompa de apa se schimba o data cu uleiul. Am impliminit aproape 21000 km de cand o am, cu bune cu rele, chiar imi place masina asta cum merge, cand merge cum trebuie, cand se strica e o cotoarba :)) . Am facut săptămână trecuta un drum de Focsani cu ea si un drum de Pitesti, pare ca s-a mai calmat consumul, ori m-am invatat eu cu ea si nu o mai alerg decat cand e necesar, adica Bucuresti - Focsani dus intors cu cateva reprize de 180-190 , m-a costat 200 de lei, si traversat Bucurestiu, mers 150 tot A1 si retur la fel am consumat cam 150 de lei . Ori consuma ea mai putin, ori m-am invatat ca are consum mare si nu ma vait :)) I-am luat ledulete si pt lunga si pt scurta sa fie lumina cum s-ar zice. Astept vremuri mai bune din punct de vedere financiar sa ii mai schimb una alta . Per total imi place rau masina asta :))
-
La cati km fac eu lunar, ma descurc sa merg cu amandoua :)) . Probabil nu o sa mai revină masina asta curand.
-
Salutare, nu, am schimbat farurile cu alea originale cu care a venit masina, am indreptat aripa asa de forma. A mers taicameu cu ea fara toba vreo 3 săptămânii cat a avut Kia in service ( supapa sparta) . Momentan zace langa Leganza de piese.
-
Bineinteles ca pierde iar apa :)) , tot pe la presetupa pompei de apa, noroc ca asta a tinut 10.000km :)) O sa ajung in faza de o sa stiu si in somn ce trebuie sa desfac ca sa ajung la distributie. Oficial pierde iar apa, ulei si am vazut ca scade si lichidul de servo :)) Ori fac eu ceva gresit cap coada, ori masina asta chiar vrea sa moara si eu nu vreau sa o las :)) 171.000 km, vreo 19000 de cand e la mine.
-
Ca sa imi incep cum trebuie anul, pe 4 Ianuarie am schimbat împreună cu @mirceajo dopul cu pricina :)) , momentan nu mai pierde antigel pe niciunde, a ramas de schimbat baia ca sa rezolv si pierderea de ulei. Cum am hotarat sa raman doar cu Leganza, Nubira sa o abandonez total dupa ultimul incident, am zis ca necesita si ea niste anvelope, ce avea masina de cand era la mine erau niste Lassa din 2012, care erau mai mult slick-uri decât anvelope de iarna/vara. Costul a 4 anvelope noi pe dimensiunea minune a Leganzei adica 205/60/15 ajungeau undeva la 1000 de lei, sh nu am gasit deloc pe dimensiune, asa ca am ales mai bine sa ii iau alte jante cu tot cu anvelope :)). Pastrand traditia de la Nubira, eu nu schimb anvelopele, schimb jantele cu totul :)), asa ca Marti dimineața mi-am luat directia Constanta sa imi iau jantele cu tot cu anvelope. Le-am gasit pe olx, niste Ronal-uri 7j et40 de pe un Megane 3, gume de iarna dot 2018, pot sa mai trag de ele inca minim o iarna, costul jantelor 850 de lei, cu tot cu drum totalul a fost undeva la 1200 de lei, dar nu a vrut sa le trimita prin curier, doar cu ridicare personala. Cum am zis si tura trecuta cand am mai facut un drum mai lung, imi place maxim masina asta la drum lung :)), Bucuresti -Constanta si retur pana la Lehliu, nu simteam ca am deja prea multe ore la volan :)), fata de Nubira, care ma distrugea doar pana la Lehliu :)). Mers semi decent pe A2, viteza medie 125-130 cu pilotul, consum de 9.1% , alimentat dimineața inainte sa plec, si la intoarcere din același loc am alimentat, eram prea curios sa vad cat a scos :)) . Vreo 2 varfuri de 180 , asa random am avut, in rest mers in limitele decentei .
-
Asa ca ramasesem dator cu niste poze :)) Am facut un drum de Pitesti cu ea prin Noiembrie, mi-a placut maxim cum se simte nemernica asta la drum lung :)) Am aflat intre timp pe unde pierde apa , a cedat un dop din lateralul blocului, fix primul, unde e presiunea mai mare de la pompa de apa. O sa se schimbe zilele astea dopul cu pricina si sper sa fie ultimul lucru major care cedeaza la masina asta. Bineînțeles ca operatiunea de schimbare e facuta de @mirceajo si de @Dj_Dark :)) , era prea riscant sa incerc sa il schimb singur, cel mai probabil terminam inainte sa incep :)). Momentan pare sa nu mai ploua in masina , ramane de vazut daca tigania mea cu masticul tine. Pana sa cedeze dopul , masina a implinit 166000 , bine caroserie, motorul are aproximativ 196000. La mers normal am scos 13.2% cel mai mic consum, cu pornit dimineata si lasata jumatate de ora sa se incalzeasca, ca deh, piele fara incalzire nu e fun deloc :)). O data cu schimbarea dopului de gheata, urmează cred ca al 11 lea schimb de antigel de cand am masina :)), plus ce am mai tot completat in timp. Probabil in Ianuarie o sa imi dau silinta sa ii schimb si baia ca sa rezolv si pierderea de ulei.
-
Am schimbat acum cateva zile, cele 2 furtunuri care intra in caloriferul de caldura, pt ca au cedat amândouă :)). Momentan inca pierde apa, merg cu busonul de la vas deschis :)). Da ghidusia de la trapa a tinut, doar ca a inceput sa ploua pe sub cheder, s-a aplicat un strat fin de mastic :)) , momentan pare ok
-
Ca tot am intrat pe forum, momentan Leganza isi tot schimba locul de parcare, a ramas fara RCA de pe 6.12. Ca noutati, a inceput sa ploua in ea prin trapa, s-a desprins geamul de mecanismul metalic, am fost acum 2 zile si l-am lipit la loc, am pus si pastila pt retrovizoare, sa speram ca o sa tina ghidusia de la trapa. Inca pierde apa si ulei, mai nou nu face contact cum trebuie switch-ul de la pedala de frana, si nu doreste sa iasa din P ocazional. Poze momentan nu am la indemana. O sa mai revin si cu poze si cu update-uri cum era sa intru in cimitir cu tot cu masina, acum vreo luna si ceva :)) Dar per total, tot e fun cand merg cu ea :))
-
Am abonat topicul asta de tot, oficial masina nu mai are : ceasurile Supervision Interiorul de piele Pilotul automat ( doar de forma) Acum cateva zile am gasit-o lovita in parcare, ieri am fost la constatare la Euroins, masina e dauna totala economica. De la ultima postare masina s-a degradat considerabil din toate punctele de vedere. Cel mai probabil nu o sa o mai repar , o sa ma concentrez pe Leganza. Imi pare rau de ea sa renunt, dar deja depasesc valoarea masini cu mult.
-
Mark-Damas 97' 98' started following AndreiCiprian
-
Stai linistit ca si eu fac urat, mai ales cand se mai strica Leganza :)) Dar aia e, mergem inainte, daca mi-am luat jucărie de America ma joc cu ea :))
-
Am mai adunat niste km, ca asa e cand e daily masina :)) Bineinteles ca s-a mai stricat cateva ceva minor la ea , a inceput sa piarda brusc foarte multa apa, golea vasul dupa un drum de 30km . Am zis gata, iar alt furtun, care il gasesc prin cine stie ce tara si stau fara masina cateva zile. Sâmbăta dimineața am inceput sa desfac la masina cu @mirceajo , bineinteles ca Leganza mea pierdea apa pe la presetupa pompei de apa :)), noroc ca am gasit la un magazin sa livreze in aceeasi zi. De data asta am luat Hepu in Ianuarie cand am facut distributia am pus SKF care a tinut in jur de 8000 de km. O data cu pompa am pus alt antigel, al 6 lea rand de antigel daca nu ma insel :)) Initial aveam planuit pentru week-end sa schimb doar uleiul si busonul ca sa rezolv cu pierdea de ulei :)) , teapa, am schimbat busonul cu unul nou, nu mai pierde ulei pe la buson, pierde pe la garnitura de la baie , de ce mi-a fost frica tot nu am scapat :)) Momentan ramane asa cu pierdea asta de ulei, pana reusesc sa strang bani , nu curand asta e clar. A primit la începutul lunii un set de becuri pt faza scurta Osram HB4 +150%, se vede o usoara diferenta, dar la cat de matuite sunt farurile, pana nu le dau un polish nu pot sa vad vreo diferenta. O data cu becurile pt faza scurta, am luat si becuri pentru marșarier ( mai mult le-am primit decat cumparat) , si i-am mai schimbat la interior ce becuri nu aveam, cel de la selectorul de viteze, si de la scrumiera, ambele erau arse de cand am luat masina , nu m-am putut abtine si i-am luat leduri si pentru planofiera si usii, plus pozițiile de America :)) , asa e cand lasi copilu nesupravegheat la becuri. Momentan adunam doar km, 161.580 acum cand postez aici :)), inca vreo 400km si face 10.000 km de cand o am in mai putin de 1 an de cand funcționează. Am gasit o poza cu km pe care ii avea masina cand am luat-o si am schimbat ceasurile cu unele de Europa :))
-
Hai ca zic si cu trapa :)) , acum ca am facut-o . La vreo ora dupa ce am postat aici, am incercat sa inchid si eu trapa, canci , a ramas deschisa, am amânat-o atat din lipsa de timp. Concluzia, iesise un fir :)) , chestie pe care am constat-o dupa ce desfacusem tot plafonul, cu gandul sa schimb mecanizmul trapei cu totu :)) , pot sa zic ca nu m-am repetat vreo 5 minute cand am gasit mufa aia. Am facut vreo 500km saptamana asta :))