Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    6008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    316

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

7156 profile views
  1. Si data viitoare a fost demult dar nu am mai apucat sa postez, masina mege, insa tot nu sunt multumit de tinuta de drum, mai investigam.
  2. Nu Si, chiar merge, si inca bine, ieri am incarcat freon, nu mai pierde pe la ventil si aparent, nici prin alte parti, compresorul e curat pana acum si faptul ca a tinut de pe o zi pe alta freonul e deja o imbunatatire
  3. Si, azi am atacat compresorul. Si cu ocazia asta, presa mea a zis gata, 3 compresoare ajung S-a facut bucati, curatat bine, schimbat oring-urile mari si asamblat la loc. Acum sa vedem daca si merge
  4. A venit kitul. @Horica00, kitul nu e fi pentru compresorul de pe cielo/espero insa oring-urile mari se potrivesc. Judecand dupa cele mici, cred ca e pentru varianta de pe nubira. Vezi ca nu e treaba usoara sa le schimbi, eu zic sa il lasi asa daca nu pierde, eu am pe cineva care mi le schimba, singur nu ma bag fiindca am vazut data trecuta ce implica, iti trebuie extractor de ambreiaj/fulie (am, dar tot nu ma bag) si dupa capacul are un fel de simering special in jurul axului pe care risti sa il strici. Intre timp am scos si supapa expandor (parca asa ii zice) aia unde se intampla defapt magia si am curatat-o. Mai jos, cum arata si cum ar trebui sa arate. Totodata am schimbat si ventilul de la cupla de joasa presiune (aia de pe tulumba) fiindca cea mai mare pierdere pe-acolo era si am inlocuit-o cu cea de pe bej, care fusese inlocuita la ultima incarcare a bej-ului. Daca gasesc nou pun nou, daca nu, va ramane asta.
  5. Cablul dintre cutie si clapeta de acceleratie trebuie reglat. In cazul asta mai strans cred. Probabil s-a dereglat cand s-a umblat la cutie. @mirceajo A avut cutie automata fara electronica, el poate sa ne lumineze mai mult.
  6. Stanga a iesit cu tot cu bucsa ca de ce nu Am convins-o pe rand cu flex, foc si acelasi baros de 5 kile de mai sus. Din pacate a luat ceva timp si nu am mai apucat sa termin, data viitoare.
  7. Reusit pe dreapta, urmeaza stanga maine. S-a schimbat bratul, bieleta de directie si flansa de la amortizor. Din pacate nu am gasit nici un defect evident pentru care masina se comporta asa, vedem pe stanga. Si da, a trebuit sa imi construiesc niste scule . O bucata de teava care sa primeasca surubul, inca o bucata de fier beton si barosul de 5 kile. Fierul beton a fost gaurit putin in cap fiindca sarea de pe surub, dupa din 3 baroase a iesit, nesperat de usor, sper si stanga sa fie la fel fiindca imi aduc aminte de la bej cand au iesit cu tot cu bucsi si a trebuit efectiv sa tai bucsile ca sa recuperez surubul.
  8. Am comandat de la polonezi (din link-ul de mai sus) kitul de reparatie compresor (chiar 2 bucati, sa fie), ii multumersc lui @pompiliu92 pentru implicare . Aparent au preluat comanda si se misca repede, vedem cand vine. PS Combinatie nu a iesit, toti vor "easy money", cand aud de reparatie compresor fug ca dracu de tamaie Probabil se va face acasa, cu ajutorul lui @krvn
  9. Au venit piesele, 2 brate complete, 2 palieri superiori (flansa cu rulment) si 2 bielete de directie. Ce e dubios e ca bieletele sunt diferite la grosime, culoare si ambalaj (si pret) , desi sunt delphi ambele. Probabil una e din stocul vechi si ailalta cel nou. Momentan atata am apucat sa desfac, urmeaza bieleta antiruliu si dupa ce urasc cel mai tare, bascula de pe masina. Si partea proasta e ca trebuie sa recuperaz suruburile fiindca nu am gasit noi. O sa fie o placere.
  10. Aparent la stegatoare nu merge Revenind, fiindca nu m-am prins neam de ce mama masii trage usor stanga la accelerare si dreapta pe franare, vom inlocui tot ce a mai ramas. Am dat comanda de bielete directie delphi, brate (bascule) complete nipparts si flanse (rulmenti) amortizor febi. Cost total 700 RON aproximativ. Una din ele trebuie sa fie, eu suspectez bieleta de directie dreapta ca joaca in bucsa de la caseta. Si daca tot desfac o sa verific si amortizoarele daca sunt stranse bine in jambe fiidnca ultima oara am avut o surpriza neplacuta. Ah da si neasteptat, dar aerul conditionat inca merge pe asta, spre diferenta de aia visinie.
  11. Pai simplu, un prost nu le-a strans bine fiindca a avut sechele cu scosul lor in trecut
  12. Valve d-alea se gaseau la radacini, am luat acum 2-3 ani mai multe pentru oring-uri mai mult Injectoarele, 2 sunt noi noute (de la radacini la reducere, doar atat aveau) 2 inca etanseaza bine. La testul de compresie a iesit bine. De mers merge bine, rotund, frumos, doar ca trancane tachetii cam tare si este ciudat ca bate avansul desi din delco e pus la minim. E posibil sa fi gresit eu distributia, o sa verific cand ajung sa ma ocup serios de ea. Merci pentru link-uri, daca nu imi iese combinatia curenta o sa apelez la ele
  13. Gata si dreapta, aici era mai rau, s-a intamplat fix ce imi era frica, ala era rupt, nu l-am rupt eu la demontare Si cam asa arata gaurile in care se prind sabotii. Aici inca mai stau.
  14. Am rezolvat stergatorele, ambele erau slabe in suruburi si la fel si ambielajul de la motoras, sarise de la punct tot din cauza de surub slab.
  15. Bun, a venit si vara, vacanta, mutatul la tara, ne apucam de treaba Am inceput cu asta gri fiindca era cel mai simplu, imi ramasesera pe creier de ultima oara cand am umblat sabotii de la frana de mana care erau usor dezlipiti pe capete, drept urmare m-am apucat sa ii schimb sa scap de o grija. Cei noi sunt ate iar kit-ul de accesorii febi parca (sau ferodo?) Momentan doar pe stanga, urmeaza si dreapta azi/maine.
 

×
×
  • Create New...