-
Content Count
6209 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
448
About Dj_Dark
-
Rank
Forumist
- Birthday 03/28/1981
Contact Methods
-
Gender
Male
-
Yahoo
Dj_Darkro
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Interests
masini, calculatoare, electronice.
-
Din
Bucuresti, Rosiori
-
Auto
Bmw, Daewoo
-
Model
320d, 318i, 3 x Espero
-
An
2004 , 1992 , 3 x 1996
-
Nr. Inmatr.
Nu incap 5 bucati
Recent Profile Visitors
8386 profile views
-
Fiindca am avut o banuiala, saptamana trecuta am luat placute fata/spate si un set de filtre (motorina,aer,habitaclu). Banuiala s-a dovedit a fi corecta, placutele fata erau de schimbat. Se observa 2 aspecte 🙂 In primul rand, cele din prima poza (stanga) erau uzate mai putin, am vazut si la itp ca era un mic dezechilibru. Stanga frana mai slab dar nu suficient incat sa trebuiasca corectata din volan. In al doilea rand in a doua poza (dreapta) placutele sunt tocite oblic, cel mai probabil nu au culisat corect. Ca masuri, am dat jos portetrierul in ambele parti si curatat bine cu perie de sarma si am scos niste lichid sa se mai curete instalatia. Parea cam murdar lichidul, vedem daca se imbunatateste, daca nu, data viitoare set reparatie la etrier. Burduful nu era rupt dar cine stie ce jeg o fi inauntru. La final am schimbat si filtrul de motorina (a doua oara de cand am masina) . Cele de aer raman pe data viitoare. Inca un aspect observat, discurile alea brembo se pare ca sunt tari, dupa un set de placute uzura e minima, aproape ca nu se simte buza deloc. Am inspectat si de fisuri pe la gauri, nu am vazut inca. Ah da, placutele sunt ATE ceramic, la fel ca data trecuta. Nu le-am auzit scartzaind sau ceva, drept urmare am mers pe acelasi lucru.
-
Chiar ma gandeam cand il faci https 😛 . Noi astia putini care mai activam p-aci iti zicem, well done 🙂
-
Nu vad care ar fi diferenta intre r12 si r134 la conducte, daca se potrivesc la filele ar trebui sa fie ce trebuie.
-
Gata, e schimbat. asa arata cel vechi Masina merge bine, o mai tin sub observatie. BTW, am gresit, presiunea in "blana"ajunge la 1600 bari defapt :)
-
Si, am depasit 400k km. Din pacate nu am prins la fix, trecusera vre-o 8 km cand am vazut, drept urmare am facut poza cand am ajuns acasa. Din pacate si masina a sarbatorit afisand urmatoarea eroare Fiindca a mai avut o faza acum 2 saptamani cand a pornit foarte greu si inca una acum 2 ani cand am schimbat toata rampa de injectie cu alta SH, de data asta am luat senzor nou. Pret, tineti-va bine, 1093 ron 🙂 pe bosch si arata cam asa: In banii astia am primit si un odorizant, dupa cum se vede 😄 Simptome, socuri in accelerare, relanti oscilant, la un moment dat s-a oprit de tot si a pornit foarte greu. Intr-un final s-a prins ECU de schema si l-a dezactivat, zgomotul injectiei s-a schimbat si masina dadea cu fum rau in sarcina, drept urmare am lasat-o in garaj pana schimb senzorul fiidnca imi bateam joc de ea. Din ce am vazut pe live, avea momente cand mergea bine, toate bune, dupa care ramanea blocat pe presiune mare (aprox 1000 bari) moment in care masina nu mai tragea (daca era in miscare) sau se oprea si nu mai pornea (daca era in relanti). Sper sa fie asta si nu regulatorul de presiune, toate simptomele si codul de eroare duc la senzor. BTW, am aflat si eu ca presiunea in rampa variaza intre 400 de bari in relanti la 1300+ in sarcina 😮 . Mai postez saptamana viitoare dupa ce il schimb.
-
Senzori Cielo
Dj_Dark replied to Dinu Gabriel's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Fix de-asta am intrebat de unde stii ca e tps-ul. Oricum, nu iti mai mergea nici vitezometrul deci nu era greu de diagnosticat. -
Eu am fost doar o ora sa ne cunoastem dar da, pot sa zic ca am dat un surub jos 🙂 Ala care pride timoneria de schimbator 😛
-
Senzori Cielo
Dj_Dark replied to Dinu Gabriel's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
De unde stii? Ai pus tester si ti-a dat eroarea asta? Daca stai pe loc la relanti face la fel dupa 5 minute? Din ce stiu eu, tps-ul de opel e bosch si nu se potriveste nici la mufa (4 pini vs 3) nici fizic pe clapeta. -
Depinde pentru ce masina vorbim. La bmwuri tot ce am luat nissens s-a potrivit la fix, la daewoo nu prea. De exemplu fix acelasi calorifer am luat la espero verde si era un pic mai mic, a trebuit facuta o romaneasca sa il pot prinde corect, iar una din tevi a trebuit rearanjata putin fiindca nu intra in carcasa 🙂
-
Mi-a zis persoana respectiva ieri de lucrare, daca se intampla maine dimineata trec si eu pe-acolo putin sa facem cunostinta 🙂 In ceea ce priveste vaporizatorul, se poate desface tulumba aia usoar la 8v (ai loc) si cureti tot ce s-a strans acolo, inclusiv furtunul de drenaj, la mine asa arata acu ceva ani (pagina 36 daca nu te duce direct):
-
Corect, mi-a scapat aspectul asta din vedere, are 3 bobine. Prea mult 4 cilindri strica 🙂. Se poate ignora o parte din explicatia de mai sus, nu este valabila la 3 cilindri, ramane aia cu avansul intarziat doar.
-
Un pic de teorie, in lipsa senzorului de axa, motorul nu stie pozitia motorului exacta ci doar aproximativa, doar din arbore stie de exemplu ca pistoanele 1 si 4 sunt sus, dar nu stie care din ele e pe compresie si are nevoie de scanteie si care a terminat evacuarea si incepe ciclul de admisie. Rezultatul, injectia treceiese din modul secvential ci se comporta ca una monopunct (injectoarele pulverizeaza toate in acelasi timp) la fel si aprinderea 2 cu 2 (1 cu 4 si 2 cu 3 respectiv). La matizul tau oricum e "wasted spark" deci nu afecteaza, nu are delcou nu? Si, cel mai important, nemaiavand "rezolutie"buna in pozitia motorului, intarzie avansul aprinderii la o valoare de siguranta la care motorul sigur nu detoneaza, de aici pierderea de putere defapt 😉 Alte manifestari nu ar trebui sa apara deci celelalte probleme daca sunt, sunt din apta parte, de exemplu la matiz un punct de "failure"cunoscut este senzorul MAP (defapt linia de vacuum care vine la el).
-
Ehee, mai e pana la showroom condition, nu e nici pe departe, sunt pozele facute din unghiul bun 😛 Ala micu' e infectat deja, tot timpul vrea si el sa faca ceva 🙂
-
Intre timp s-au mai facut chestii, schimbat lucas-urile laterale din rotunde in astea care imi plac mai mult, si rama de la numarul spate 🙂 Nu mai detaliez ca ala de pe stanga era lipit cu mastic si superglue de m-am chinuit cu o bucata de plastic, smiger de 1200 si la final polish sa scot cat de cat la fata aripa sa nu se vada🙂
-
Probleme Motor 1.6 16v
Dj_Dark replied to pharell_DBV's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Axa si tachetul respectiv de schimbat clar. Eu as verifica si restul tachetilor si as schimba uleiul + schimbat mai des, motorul nu arata prea curat in interior. Din pacate asta inseamna si alta curea de distributie cel putin. BTW axa cred ca am eu noua daca are aceleasi specificatii ca cea de cielo 16v. Si vezi cu tachetii, ia ceva mai de firma (nu cei mai ieftini) fiindca risti sa ii iei degeaba ca mine.