-
Content Count
6256 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
473
About Dj_Dark
-
Rank
Forumist
- Birthday 03/28/1981
Contact Methods
-
Gender
Male
-
Yahoo
Dj_Darkro
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Interests
masini, calculatoare, electronice.
-
Din
Bucuresti, Rosiori
-
Auto
Bmw, Daewoo
-
Model
320d, 318i, 3 x Espero
-
An
2004 , 1992 , 3 x 1996
-
Nr. Inmatr.
Nu incap 5 bucati
Recent Profile Visitors
8701 profile views
-
Eu cand am vrut sa las gri-ul cu 2 cm am luat arcuri de fata de 316/318i in loc de 320d. Spira mai subtire dar uite ca nu mai stiu cu cat si in ce fel, pe topicul de la bmw-uri nu am gasit postarea si ca un facut, site-ul de unde le-am cumparat nu merge la ora asta sa vad in istoric 🙂 Tot ce imi mai aduc aminte este ca erau kyb si aveau 4 diametre la spira, prima pentru 316/318i (4 cil) dupa una pentru 320d (4 cil), urmatoarea pentru 320/325/330i (6cil) si ultima pentru 330d (6cil). Ca inaltime si diametru nu imi aduc aminte sa fi diferit ce am dat jos fata de ce am pus.
-
Si am aflat, vibreaza un pic pe la 70-90. nici roata spate nu a scapat, dar aia e mai putin stramba. Asa ramane pana la anul cel mai probabil, incepe scoala, ma mut iar la Bucuresti si nu prea o sa mai merg cu ea.
-
Aflu maine 🙂 Ah, am uitat, uleiul a fost motul 75w90 si cam asa arata cutia in interior. Capul ala vanat este cel nou pe care l-am pus, am observat dupa ca a fost si asta incins la un moment dat, din fericire doar dintii aia mici de dupa siguranta, restul e ok. In mintea mea exista un singur mod prin care poti incinge ala in felul asta, "scartz" prelungit doar cu o roata 🙂 Si nu, nu am fost eu, planetara e luata de undeva, nu mai tin minte de unde.
-
Gata, e pe roti, am lipit si alea sa vad daca mai scartaie. Din pacate janta e stramba, nu stiu cat se vede in filmarea de mai jos dar fuleaza din butuc un pic.
-
Si, noutati, duminica am fost pe transfagarasan, am prins o furtuna pe-acolo, etc, etc 🙂 Masina s-a comportat aproape exemplar 🙂 si acum urmeaza nebunia. Cand mai aveam 20 km pana acasa am luat un crater de am crezut ca s-a rupt masina, nu stiu cum a scapat cauciucul netaiat. Intamplarea nu s-a lasat fara urmari, am oprit sa vad urmari si am simtit miros de ulei de transmisie. Initial nu m-am prins ce s-a intamplat, am crezutr ca miroase din imprejurimi, drept urmare mi-am continuat drumul. Peste 2 km era sa dau in altul, m-am enervat si cand am plecat mai furios, trosc...si masina a ramas pe loc 🙂 Urmarea: Asta este planetara stanga, la prima groapa a sarit din cutie si mai ramasese doar in dintii aia (o tinea articulatia presata in priza) si la plecarea mea, i-am barbierit pe toti. I-am gasit in baia cutiei ce-i drept 😄 Chemat interventia, ajuns tractat acasa, azi demontat si investigat, planetara nu mai intra in cutie nici cu siguranta scoasa, drept urmare am stricat una de dreapta pentru capul care intra in cutie. Montat totul la loc, facut un test sa vad daca se misca, maine vine uleiul de cutie (evident a curs tot). Alte urmari nu am vazut, gen jamba sau bascula strambe. Motivul pentru care a sarit ramane un mister, cel mai probabil siguranta slaba (a intrat parca prea usor data trecuta) sau lucreaza prea intins, dubios de altfel deoarece cutia este in aceeasi pozitie cu noul motor, nu s-a modificat nimic. Mai este varianta sa se fi strambat cazanul din lonjeroane, groapa ai chiar a fost...ceva, am crezut ca s-a rupt masina efectiv. Ah da, am lipit si actipildele alea pe spatele placutelor fata fiindca scartaiau, nu am lipit niciodata la nici o placuta schimbata in viata mea pana acum, chiar sunt curios daca este vre-o diferenta cu ele. Maine/poimaine desfac si pe dreapta sa le lipesc, cu ocazia asta verific si tamponul (evident 🙂 ) si masor si niste chestii pe-acolo (gen distanta jambei de bieleta antiruliu) sa vad daca e la fel ca pe stanga sau s-a modificat ceva pe-acolo.
-
Pana nu masori distanta aia la electrod (care din ochi pare cam mare) nu ai cum sa iti dai seama daca mai tineau.
-
Nu cred ca trebuie sa iti faci griji, la bmw gri tot brembo am, alea gaurite care nu iti plac tie 🙂 si pana acum in afara ca sunt "vinete" nu au nici o problema. E drept, au 300mm. Aici cred ca a fost vorba de un lot prost, combinat cu faptul ca 256 mm e cam putin pentru ce motor are, pur si simplu nu sunt suficient de mari sa disipe caldura zic eu. Vedem astea ce zic, mersul va fi la fel.
-
S-a executat lucrarea: Si dupa primul test de drum. Evident, trebuie sa se aseze, dar masina franeaza drept si nu incinge niciuna. la cele vechi am observat pe dreapta placvuta exterioara vizibil mai uzata, semn ca glisierele se cam blocau, le-am curatat pe ambele parti, vedem data viitoare. Si, evident, am reverificat tamponul ala, il voi verifica la fiecare interventie pe partea dreapta a masinii, mi-e frica de-acum 🙂
-
Update, am reverificat tamponul, pare ca rezista, i-am dat si o mana de vopsea daca tot era desfacut. Numarul 2, am pus folie pe spate, nu am poza cu ea infoliata, doar inainte 😄 Si 3, cam asa arata discurile mele brembo max dupa habar nu am cati km, placutele nu sunt nici la jumate. Drept urmare am zis gata si am comandat acu ceva timp astea: Azi au venit, maine se vor monta si joi se vor testa. Pret 1500 RON si da, stiu, am dublat valoarea cazanului 🙂
-
Eu am mers pe luk, am primit luk 🙂 Un prieten a mers pe sachs, a primit tot luk mai scump 😄 Am eu o impresie ca sachs defapt nu face ambreiaje, doar reimpacheteaza.
-
Asa se aude, dar pana nu vad, nu cred. Ar fi bine fiindca si la aia de zi cu zi tot euroins am 🙂 In alta ordine de idei, azi visinica a facut un drum pana la bucuresti si retur sa care franele pentru sorusa 🙂 Cel mai probabil a fost ultimul drum pe anul asta pentru ea, am vrut sa testez amortizoarele. Concluzia, sunt rigide, un pic prea rigide, sper sa se mai lase. Reversul medaliei, masina sta mai bine pe curbe, dar nu asta vroiam 🙂 So o poza cu ele
-
O poza cu el in functiune nu puneai si tu, ai pus-o p-asta de la mine 😄
-
Am uitat ceva, masina ramane fara freon, inca baga rece dar tulumba aia nu mai face condens pe ea si e vag rece la mana. Ma uitam cand am incercat cu freon, iulie 2021, a tinut 2 ani. Sa vad cand am chef sa ma tavalesc sa verific compresorul ala in spate la senzori (am eu o banuiala) si radiatorul din bot dar nu e o prioritate, mai ales ca are asigurare euroins care expira cat e curand.
-
Si inca una la cea rosie, a ramas fara freon aparent, nu prea mai baga rece deloc desi compresorul si ventilatia merg. Ma uitam cand am incarcat-o, aprilie anul trecut. Sa vad cand am chef sa ma tavalesc pe sub ea poate descoper pe unde curge, de deasupra nu se vede nimic evident.