Jump to content

Viktor

Membru
  • Content Count

    4655
  • Joined

  • Days Won

    198

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

16809 profile views
  1. Mi-s usor mai mofturos in ce priveste vopsitul, pitici de-ai mei imbatriniti ce din fericire nu pot fi inlaturati si ciocanesc in creierul mic : asa nu ; asa nu ; asa da ... nah ! Oare sa ma vindec ? Hm ... sansele tind spre zero ! ☺️ Cit timp nu se intrunesc conditiile de lucru (temperatura, vint, umiditate, temp. materialului, etc) nici prin gind nu-mi trece a-l face gelos pe Picasso. Unde mai pun ca adesea apelez si la cuptor old style, revenim cu detelii. Barele mele transversale is vopsite in negru, si asta ca se pupa la culoare cu cele longitudinale altfel, ar fi fost vopsite la culoarea masinii cu vopsea pe masura ceia ce i-ar sade mult mai bine, cel putin mie unu imi place mai mult, frumos si curcubeul de e curcubeu da' ma rog, asta tine de moft. Acuma, revinind la cuptor. Cine a avut ocazia a calca pragul unei sere din folie cunoaste fenomenul, o asa temperatura la interior de iti ia aerul, si se pun circei la creier nu alta, n-am ideie cite grade se acumuleaza la interior cind afara is un trei"j de grade da' transpiri instant ! Ei bine, va dati seama ce bine se simte o piesa proaspat vopsita sub un capat de folie, acoperita cu o folie la temperaturi extreme, woau ... se topeste vopseaua in grund, lacul in vopsea, mai mare dragu o vezi o relaxare chimica de toata frumusetea ...
  2. Bune si spray-urile astea ce confera comoditate, rapiditate de lucru si uscare doar ca nu-s de durata. Dat pe piese cu mai putina relevanta (scule, unelte si alte similare) is OK altfel, vopsele la pistol au prioritate si asta in cele 3 straturi : grund (fin ce nu necesita slefuire), vopsea, lac (cu intaritor). Apropo de spuma, eu as baga in tot ce-i teava. Eu m-am trezit tirziu a baga spuma in barele mele de pe acoperis, erau vopsite deja s-apoi n-am mai luat-o de la capat. Silentioase si asa, aproape ca se aude ceva vijait de pe acoperis insa, de se cer reconditionate cindva cu siguranta bag spuma in ele.
  3. Davai ceas davai palton si volanul ghinion !
  4. Viktor

    In Caz De Avarie

    Help, help, help ! In afara de stanga, necesara si trusa de scule, curele si alte cele ? Mina sus cine a luat parte la o astfel de interventie pina in prezent. 😉 Bag seama ca Taticu lu' Stefan cel Mare o obosit a stringe semnaturi ! 😄
  5. Cu boasca in scafirlie !
  6. Mi-s de aceiasi parere in ce priveste racordul flexibil, a se schimba in intregime cu tevi cu tot si asta datorita faptului ca teava in cauza (din ce vede ochiul meu in poza) ii usor obosita. Is 3 tipuri de racorduri ce se gasesc pe piata : - cele cu coliare la ambele capete extrem de usor montat insa trebuie luat in calcul starea tevilor in plus atentie sporita la cea din amonte in ce priveste curbura tevii, ca de e prea in scurt inaintea racordului flexibil si mai e si arsa la capat s-ar purea sa nu-i priasca un flexibil cu coliere unde se obtine o etansare OK da' nu foarte buna ! In cazul astora, eu unu recomand a se pregati terenul ce include indepartarea racordului existent, examinarea capetelor tevilor si indepartarea portiunilor deteriorate daca ele exista ... astea toate inainte de a se face comanda unui racord nou ca nu cade din ecuatie posibilitatea sa fie de un racord mai lung decit cel existent. In cazul de fata din ce vad in poza NU ar merge un racord flexibil cu coliere. - racorduri flexibile cu sudura unde la fel se ia in calcul starea tevilor. Aici e cumva la ghici cum suporta sudura teava in cauza slabita fiind, sudura in sine in veci nu se rupe insa fix linga sudura unde materialul se decaleste probabil sa cedeze inainte de vreme. In cazul astora eu unu inteleg costul, pentru ca avem in fata in intreg proces de lucru, taiere, slefuire, sudura, pozitie de lucru dificila, timp, consumabile si nu in ultimul rind profitul. De se executa in regie proprie (ori un bun prieten cu mina de meserias) se merita din plin, altfel NU ! - cea de-a 3-a varianta ii cea completa cu plug and play, doua coliere sanatoase, o pasta pentru etansare si la revedere, executata in regie proprie chiar. In primele doua variante teava de esapament in sine da directia, se merge pe ce se cere si nu pe ce vrem, asta daca inclinam pentru o remediere sanatoasa pe termen lung. LE. Apropo de producatori. Pe linga lungimea totala si diametrul corespunzator a piesei in cauza, trebuie avut in vedere diametrele capetelor baba - mosneag (mama -tata) ca de nu se pupa patent ... o sa dea de furca rau de tot. Buna si pasta benefica chiar, dar nu poate suplini diferente uriase de imbinare ale celor doua piese. Fac unii niste imbinari ... de balangane una in alta de zici ca-i limba de clopot danga - langa, ei asta da provocare pentru o etansare eficienta!
  7. Viktor

    Youtube

    Haurentiu & Piranda.
  8. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Nah, dovada clara a faptului ca nu-mi incalc promisiunea, ce-i drept asta se intimpla in urma cu vreo ... 17 ani ? 😄 Da' am comis-o, ah ! De cite ori coboram in canal cu ajutorul unui scaun montat la baza de la infiintarea canalului imi venea in minte scara, lipsa acesteia ce imi ridica usor tensiunea si asta de fiecare daca cind trebuia sa cobor in "buncar". De data asta gata (!) nu m-am dat batut, cum a iesit caleasca de pe canal, cum mi-am facut prezenta printre fiare vechi, mama ei de treaba ...
  9. Viktor

    Paste Fericit!

    Hristos a inviat!
  10. Viktor

    Need For Speed World

    😉 Ce vremuri ... La un momendat nu mai pricepeam ce Porsche, ce coduri, despre ce logare-i treaba. Da' mi-am revenit intelegind ca-i o joaca de-a sofatu' ... Treaba veche ce-i drept da' calauzitoare ...
  11. Viktor

    Need For Speed World

    Mah, voi sinteti oameni seriosi ? Aterizind undeva la jumatatea topicului si rasfoind v-am luat in serios ca voi faceti curse pe bune, da' fatindu-mi mintea a arunca un ochi la prima postare ... abia atunci mi-am venit in fire realizind ca-i o perdea de fum ! 😉 Continuati, continuati ...
  12. Viktor

    Parbriz "ciupit"

    No, mie asta mi-a reusit. Cu o scula de doi lei si lipici de calitate. Ma declar multumit ,la prima abatere fiind in a repara parbrize. Acum, ca mi-am dat ucenicia, faceti lista sa vi le doctoresc ! 😉
  13. Nenea DAN bag seama ca rinjeste si se gudura ca el mai ramine.
  14. Eu vad a fi o varianta plauzibila spuma in tevi. Eu unu as pune-o in practica.
  15. Eu cred ca nu pot fi eliminate in totalitate vijiielile avind in vedere volumul roof rack-ului. Acuma, ce sa zic, sa-ti schimbi consoarta cu una rea de gura ce la drum lung sa acopere vijaitu'u de pe acoperis ? Nu, nici vorba, parca n-as vrea sa aud ca te-ai aruncat violent in frina lasind caleasca in mijlocul autostrazii si-ai luat-o la picior asa de nebun pe cimp numai sa nu mai auzi taca-taca-taca din cabina ... Lasa, te obijnuiesti cu suieratul de pe acoperis, ridici nitel volumul pick-apului din cabina si ai rezolvat problema ! 😉
 

×
×
  • Create New...