Jump to content

Viktor

Membru
  • Content Count

    4577
  • Joined

  • Days Won

    189

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

16128 profile views
  1. Cum de-altfel nici vreun Gica Contra nu se gaseste sa-l ocarasca de ce o investitie in nimic!
  2. Aia trei'j de km nu-i o distanta semnificativa iar de esti multumit de sevice-ul in cauza du si carabusul acolo. Tot ce-i bucsa schimbata, de-altfel pivoti/capete de bara, o aliniere a rotilor si la revedere ! O singura bucsa obosita le buseste si pe celelalte componente la pachet cu planetare, caseta directie, pat si rulmenti amortizoere, etc.
  3. Pai ... eu as paria ca de DAEWOO e vorba. Cine nu a detinut un daewoo in veci n-o sa aibe o trusa de scule serioasa cum de-altfel in veci n-o sa devina un bun mecanicos ! Sa nu simti cu adevarat un ambreiaj, un schimbator de viteze, un zdranganit in usa ori in bord ... ar fi de-a dreptul plictisitor !
  4. Alea da (!) aparatorile de noroi. Unu la mina iti protejeaza spoilerul spate, doi la mina nu arunci cu bolovani in farurile celor din spate si nu in ultimul rind "da bine", arata a masina. Toate trocariciurile ar trebui sa aibe din fabrica obligatoriu sorturi de noroi !
  5. Suportii motor se verifica in felul urmator: deschizi capota, cu frina de mina trasa pornesti motorul, cu piciorul drept calci ambreajul si bagi in treapta 1 dupa care iesi din masina precu barza intr-un picior cu ambreajul calcat astfel conferi posibilitatea de a vedea si ce se intimpla in compartimentul motor, apoi "bruschezi" usor in debraere de citeva ori, doar cit sa prinda putin ambreajul, Caz in care ai un suport motor ii defect, motorul are tentinta de a se inclina catre inainte in debraere. Reteta se aplica si in treapta marsarier caz in care motorul are tentinta de a se inclina catre peretele de foc. Ideal ar fi ca doua persoane sa aplice reteta, una se joaca cu ambreajul iar cealalta inspectind ochiometric care din cei 3 suporti cedeaza grosolan. Regula de aur e sa SCOTI DIN VITEZA ORI SA OPRESTI MOTORUL INAINTE DE A LASA AMBREAJUL IN REPAOS !!!
  6. Situatie ce ma depaseste. Asa din senin s-o inchis telefonul si nu mai vrea neam sa porneasca ! Sa aibe legatura cu faptul ca a implinit 2 ani si gata, la revedere ? Nu a facut fente, nu nimic ... pur si simplu a plecat in tabara !
  7. Colierele abba cindva au fost coliere bune, multi producatori auto au folosit astfel de coliere si puteau fi refolosite fara probleme. Acuma, is groaznice, , mai bine colier rusesc (adica sirma) si un patent ce-mi inspira mai multa siguranta. Nu cunosc cauza, carui fapt se datoreaza scaderea drastica calitativ insa ce mi clar e ca au dat cu bita-n balta rau de tot!
  8. Apropo de minji forta, aia 102 ii o putere decenta pentru kilele alea, se descurca destul de bine.
  9. Da' n-ai amenintat-o (inca) cu trusa de scule, asa-i ? 😎
  10. Viktor

    Youtube

    Ca intre vecini asa ... 😅😅😅
  11. Ei, asta-mi place ! Like !
  12. Ca ideie modelul ca capac culbutori cu prezoane. N-am intimpinat (si-am avut pe mina mai bine de 10 ani doua exemplare gen) dar nici n-am auzit sa fi fost probleme cu filetele. La asta faceam referire ca ar fi un lucru bine facut, astea cu prezoane si piulite !
  13. Viktor

    Youtube

    Mocasini all season. Foarte tare ! 😆
  14. Nu stiam de existenta acestora. Bine de stiut, multam! Ca o paranteza, dintotdeauna am agreat prezoanele in capul motorului la capac culbutori. Alea nu fac probleme. Si chiar de vreo unu s-ar deteriora, dat prezonul afara, inlocuit cu unul nou si la revedere ! In cazul de fata eu unu cu ocazia asta pe toate le-as schimba, implant cu prezoane, piulite de care aminteam mai sus si game over ! Astfel nu mai zgincioresc filetele existente.
  15. Regula de aur la filete (in aluminiu) in anumite zone precum in cazul de fata la capac culbutori trebuie sa fie extrem de curate, chiar refacute filetele cu un tarod apoi curatate bine cu spray de frine apoi suflate cu o sursa de aer (fie ea si la spray de nu detinem un compresor). Necesare grasimi precum vaselina, uleiul, WD40 etc dar nu in orice situatie ca nu ajuta, dimpotriva, rade filetele cit ai clipi. Caz in care intimpin un filet deteriorat in chiuloasa mica (capac culbutori) prefer implantul cu prezon M8/M6 folosite de regula pe unele injectoare. Perforat cu bormasina, taiat filet nou cu tarod M8x1 sau 1.25 in functie de prezon si infiletat prezonul cu loctite 243. Lasat sa se usuce apoi montat capacul. Bun, din punct de vedere estetic poate sa nu dea prea bine sa am 5 suruburi si 1 prezon ori 4 suruburi s doua prezoane ... da' pe cine intereseaza, ma pot impaca cu ideia din acest punct de vedere, da' nici sa arunc o chiuloasa mica pentru un amarit de filet deteriorat ! Cind nu mai poate fi salvata da, altfel ... Apropo, cind simtim filete obosite din start trecem de la suruburi la prezoane M6 la ambele capete. Irelevant de capacul culbutori ii tras la suruburi ori piulite. Eu am avut posibilitatea de a salva prezoane gen (M6) de pe batrinul Volvo. Stiu unde isi vor gasi locul in caz de situatia impune. Cu piulite infundate ... lucrare de arta!
 

×
×
  • Create New...