Jump to content

Viktor

Membru
  • Content Count

    4491
  • Joined

  • Days Won

    177

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

15596 profile views
  1. Da, in mare parte offroad ca-mi place la nebunie pe coclauri si drum de tara! S-apoi dupa cum noaprea nu-i ca ziua ... trebuie sa vedem si traseul, in ciuda faptului ca toate drumurile duc spre casa. Reglaju'i facut la ochi asa zis, nici vorba de perete ... mai nodific de e cazul. "Agregatu" din dootare.😉 Amu, n-aruncati cu pietre ...😀
  2. Mie imi pare a fi destul de OK reglajul asta ori ba? Sa bata oare prea sus? Eventual prea slaba lumina?
  3. Nah, n-ai fost in stare a o schimba in 7 ani cind altii au schimbat vreo 3 ... Eu unu tot modelul ala l-as lua!
  4. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Si-am mai nimicit un pitic ! Ca tot ne pricepem in ale lemnului. Bike stand !
  5. Bai frate baaa... Vai de ... cocosu' nostru !
  6. Imi place la nebunie a vizita locuri gen! Nu ca as fi eu un mare pasionat de istorie da' imi place a casca ochii la d'astea sa inspectez eu cu ochiul meu ce si cum in trecut, ce purtau, ce haleau, cum construiau, cu ce se cafteau ...
  7. Viktor

    Parere alegere bujii

    Alea sigur mai mergeau, cu o resetare a gap-ului o mai duceau probabil inca pe atit !
  8. Mda. Istoria se repeta ! Mai sa fie ...
  9. Sa nu fie pompa in sine cea de da rateuri, faptul ca-i aproape noua nu inseamna nimic! Ori, releul in cauza sa joace un ON/OFF la cald.
  10. Acuma, un ulei ce se inegreste (prematur chiar) e urmare a doua cauze: curata foarte bine ori, se arde foarte bine. Pentru constatare cit mai aproape de adevar trebuie tinut cont de mai multi factori: starea motorului (e curat ori ba) in care e folosit, perioada de folosire a "licorii" in cauza, schimburile efectuate. Spre ex daca pun un anume tip de ulei intr-un motor curat si uleiul se inegreste la un singur schimb, inclin a crede ca a curatat ceva mizerie ramasa/sepusa pe ici-colo insa, de se inegreste si dupa al doilea chiar si al treilea schimb deja constat ca-i un ulei prost pentru motorizarea in cauza s-apoi un ulei odata ars, adios viscozitate.
  11. Eu, parerea mea e sa-ti pastrezi piesa originala a masinii si reconditionata decit inlocuita cu vreun putregai. Cel putin eu unu nu arunc camasa pentru un purece da' ... cum crezi!
  12. Da, am priceput despre ce piesa este vorba si trebuie sa se gaseasca pe piata. Eu nu as merge pe combinatii gen: de tico, subaru, etc. Expres pentru aveo! De se lasa cu demontarea casetei pentru a inlocui acea bucsa, ideal ar fi kit reparatii caseta si pusa la punct ca tot e demontata.
  13. Viktor

    Epica 2.0 Vcdi

    Filtru de aer se verifica periodic si cel putin se scutura de praf daca nu avem la indemina o sursa de aer (compresor) cu care sa-l suflam in retur, din spate. Praf plus umiditatea din aer ... ii cam da de furca admisiei. E bine de prindem un loc de parcare sub copac la umbra, in schimb apare compromisul si anume, atentie sporita la filtru de aer si canalele de scurgere a apei de sub grila parbriz. Drumuri dese de tara si pare la fel, praf, frunze, gindaci ... Multa mizerie s-o strins acolo in 8000 km, trebuie bagat un ochi la filtru din cind in cind ca de ii este obturat aerul ... La fel in cazul uleiului de motor (unii cunosc fenomenul, altii ba) de nu mentii cantitatea la full pe joja, motorul nu are aceiasi vlaga nu e la fel de fiabil, se simte ca nu se "scalta" in ulei pe bunul plac si o mosoleste. Dejeaba isi propteste omu bocanci cu talpa si bombeu din otel in acceleratie (Salex style 😉) ca degeaba, nu poate in putinul ala de ulei la minim sau intre cele doua gradatii pe joja. Unii asa au invatat ca uleiul trebuie tinut la jumatate iar eu atunci intreb : de ce? e lapte si da in foc sau care-i secretul? Daca producatorul spune 3.75l ulei cu filtru inclus echivalentul a full pe joja, de ce pui tu mai putin ? Piesele din baie au intrat la apa ...? Mda. Si da (!) filtrul de aer poate influienta consumul grosolan!
  14. Pai, bucsa nu e doar cea care se regaseste la bratul bascula (ori similare) cu care sintem familializati, bucsele is de mai multe feluri spre ex. pivotul, capatul de bara, bieleta, stabilizatoare (in unele cazuri) tot bucse sint, sferice (de zic bine) pentru articulatii. Ca urmare, piese din capatul opus capatului de bare e o bucsa. Dupa cum firesc e ca si alea sa se uzeze ... rezulta joc la directie. Nu se schimba doar piesa in cauza ci cu totul, cel putin eu unu nu am la cunostinta posibilitatea ca acea bucsa (sferica) sa poata fi schimbata separat. L.E Ori, am inteles eu gresit la ce piesa se face referire.
  15. Cel mai probabil joc la bucsa bieletei (bara de directie) ce se schimba cu totul. Putin probabil ca bucsa sa poata fi schimbata separat.
 

×
×
  • Create New...