-
Content Count
4444 -
Joined
-
Days Won
171
About Viktor
-
Rank
Forumist
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Din
Budapesta
-
Auto
Daewoo
-
Model
Nexia GLE 1.5, 8V
-
An
1995
Recent Profile Visitors
15272 profile views
-
In ziua de azi, cu atita technologie de precizie sa nu fi in stare sa executi o lucrare corecta ce sa cada patent unde ii e locul ori pentru ce a fost proiectata ...pe mine unu ma depaseste. Si astfel se ridica Gica Rasculatu si greieste : daca voi nu sinteti in stare a proiecta si executa doua cleme (sa zicem) ce sa cada patent pe caleasca mea, mi le fac singur ! S-apoi voi ... cu produsele voastre cu tot !
-
"Cei frumos si lui Dumnezeu ii place !" Raven84, astia chiar isi merita reclama pozitiva de astfel isi manifesta buna vointa in raport cu clientul. Atitudine de pus in rama ! Ce-i de lauda fie lautat (!) iar ce-i de criticat ... lasat la mila mea ca un talent di valeiiii ... de critic la modul serios dau senzatia ca se apropie sfirsitu' lumii nu alta ! 😉
-
Fain ! La 16 ani arata cel putin la fel de bine ca la 3 ani, comparind pozele recente cu cele din 2010 data achizitiei. L.E. Ah, ceva - ceva lipsea din portret si nu-mi dadeam seama ce... Cirlig remorcare ce din punctul meu de vedere face toti banii, este, da' unde-i troliu ? Tractoras fara troliu ... ⁉️
-
Cam gros prafu' pe topingu' asta ... Cum se simte Jimny Boy ?
-
O geometrie corecta si eficienta se face cu bucsaraia si toate cele la zi altfel ii doar trasa de par. Bucsaraie, pivoti, capete bara, stabilizatoare, caucioace in toate mintile, fara joc rulmenti ... Eu unu n-am facut vreodata geometria rotilor (nici mie nici altuia) cu consumabile ce "inca mai merg". Ii ceva mai costisitor insa imi iau de-o grija pe termen lung plus ca le stiu pe toate la locul lor.
-
Preturile ... in crestere galopanta si diferente semnificative pe acelasi produs de la magazin la magazin. Ma uitam astazi la un sampon auto sa-i fac calestii o baie sanatoasa cu un burete si toate cele inainte de a aplica un polish ca ultima data la spalatorie a lasat cam multe urme si oricum nu indeparteaza impuritatile de pe caroserie la fel cum ar fi luat la mina fiecare cm3 in parte. Doua soiuri de sampon la niste scoruri ... mai date dreq zic, e gluma sau ce ? In cazul asta o spal cu sapun de casa facut de bunica-mea fir-ar mama ei de treaba ! Acuma, nu mi-s eu ala ce-si haleste de sub el, o zgirca de om da' ce e mult e mult da-o in durere de treaba, ridica nene pretu' da' mai cu bun simt asa ori iti cloceste samponul pe raft ! Nu-i o graba asa ca o sa-mi fac rost din alta parte.
-
Fiare. Mai dau si cu oistea-n gard aiurea la cite o "scama". Eu unu mi-s asa linistit ... chiar si in cazul in care s-ar aprinde martorul panica (check-ul) sperietoarea multora, de cind au bagat perversii sperietoarea in cabina e jale, inca un motiv de stres. U - u - u, problema mare ; problema mare ... probleme la motor ! Haidi breee ... ti-o crapat motoru'n doua ? Nu ! Sesizate simptome anormale de functionare ? Nu ! Lichidele-s la locul lor ? Da ! Vezi-ti linistit de drum ca n-are nici pe naiba ! Maxim ia ceva boabe de tensiune de ai la tine.Eu unu stiu una si buna, cind o fi sa-si arate coltii cu adevarat o va face si de ii mingai suruburile zinlic. Sigur, cind se sesizeaza o neregula, o problima si persista trebue doctorita dar altfel ... imi repet : fiare, mama lor de dependente !
-
Putem cade de comun acord ca perfect nu exista, adevarat ? 😉 Cele mai uricioase situatii is cele in care o manifestare anormala e temporara, aproape imposibil a fi determinata cauza cum ar fi in cazul de fata pierderea frinei de motor. Eu unu am invatat un lucsu si anume, de nu se trece la investigatii fix cind a facut figura ... e grele, se intra pa tarimul speculatiilor cu bataie de cap serioasa cu rezultate pozitive aproape de zero.
-
Sa-mi fie rusine ! Oare chiar sa nu fi pus la cale vreun prototip atita vreme ? Chiar nu-mi vine in minte, ma rog. Macar sterg nitel praful de pe topingu asta.
-
Le sade mai bine in grila lejilor decit pe cupola. Chiar de se poarta si e la moda cu faruri pe acoperis, eu unu tot undeva la inaltimea farurilor as monta auxiliare. Sigur, un moft personal.
-
Cum ai rezolvat-o cu apa ce curgea in portbagaj pe la triple ?
-
Revenim nitel la ghidusie cu o imbunatatire necesara. Situatia a cazut in asa fel incit, de cum am terminat barele portbagaj a doua zi deja s-au cerut puse la treaba, pur si simplu astfel au cazut zarurile. Cu atit mai bine zic, macar au parte de-o prima proba. Nu am cronometrat da' nu dureaza 5min pentru a fi montate pe pozitie. Bon, pina aici totul in regula. Pasul doi a constat in a ancora "pachetul" pe ele unde, avind in vedere ca intre bare si cupola is doar 30mm ... mi-a cam dat de furca ancoratul, sa trec acele chingi (sau cum le-o zice...) printre bara si cupola nu e tocmai agreabil mai ales daca nu doresti a deteriora vopseaua pe cupola. Acuma, daca e sa ancorezi o data de doua ori mai merge, da' dupa cum noi punem problema pe termen lung si ma mai si grabesc cu ancoratul am toate sansele sa las urme pe cupola ceia ce nu-mi doresc ! Conexiuni rapide si sigure, ceia ce am vinat printre altele. Bon. Miscarea cea mai grea abea acum isi face prezenta si anume sa gindesc, sa-mi pun mintea la contrubutie incit sa impac moftul cu necesitatea. In prima faza ma gindeam sa dau citeva gauri de 6mm in bare iar prin intermediul unor suruburi sa montez piulite ochi. Nu e bine ! Astea vor fi fixe si-or sa cada fix unde nu trebuie, ori cade "pachetul" fix pe el ori la o distanta prea mare. Sa tai canal pe lungul si centrul barei prin care sa ma leg cu surub si inel ancora ... iarasi nu e bine ca ma trezesc cu bara plina de apa, impuritati si toate cele ce iarasi nu da bine, in plus, nu am posibilitatea de a introduce patina culisanta in bara pentru a asigura o priza buna si mai deteriorez si bara, iarasi nu e bine ! Si astfel a trecut o zi, a trecut doua cind ce sa vezi, stind eu asa pe ideolog (pricepeti voi ce-i ala ideolog, acel coltisor de urgenta unde de regula se nasc cele mai bune idei) imi aduc aminte ca am pe undeva un soi de cleme 4 la numar (si speranta ca le am pe toate, de le am inca) ce posibil sa cada la fix pe bare cu pisla de protectie inclus. Bingo ! le-am gasit cu suruburi si piulite (alea cu protectie plastic) cam obosite saracele da o reconditionare merita din plin asa ca la treaba ! Curatate exemplar, grunduite, vopsite, apoi pisla cu autoadeziv dupa care am alergat vreo doua'j de km ca nu aveam de 1.5mm grosime ci doar de 3.5mm ce era prea groasa. Lipita pisla, suruburi noi, barele sus si o proba de ancorare. Merge treaba de minune. Iar acele cleme pot fi culisate (prin detensionarea suruburilor) fix unde se cere, unde situatia impune. Cam asta ar fi rezultatul.
-
Observ diferente de paleti la cele doua pompe, constructia paletului pompe noi ii mai eficient, transporta lichidul mai bine.
-
Ceva similar am patit un urma cu vreo ~15 ani moment in care mi s-a luat de "briceagul chinezesc", adica chestiile astea universale bun la toate ce pe mine unu ma lasa rece. Bare portbagax expres pentru modelul in cauza, in confectionez unu ce 100% nu-l ia vintul de pe acoperis, ori deloc ! Nu ne sta in fire a gafa a doua oara, a comite aceiasi greseala !
-
Nu clampane etrierii fara de placute montate ?