
starsteel
Membru-
Content Count
688 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
-
Nu ma lasa sa pun si rezultatul operatiunii din cauza de marime asa ca trec mai departe, 15 mai descoperit aerul conditionat decedat, asa cum am banuit e din ignoranta mea infantila deoarece pe perioada unei ierni foarte uscate nu am dat drumul la aer periodic si probabil o garnitura neunsa a reprezentat neetansitatea instalatiei astfel ca am pierdut tot gazul, efectuat o umplere completa 600g fara alta operatiune, acea garnitura prin ungere a revenit la functia normala. Pe 29 iulie am recidivat cu aerul dinainte de a ajunge la constatare am realizat ca tot greseala mea e cauza, luat o canalizare suprainaltata pe un drum decopertat cu roata din dreapta si a cedat datorita socului o garnitura (verde) pozitionata intre traseu si intrarea in condensatorul de la radiator, inlocuit garnitura si facut din nou umplere, la prima operatiune 160lei a 2-a, 200lei, in concluzie i-am bagat in interval de 3 luni doua incarcari complete 600+600grame totul datorita ignorarii unor reguli elementare de exploatare. Batranica a facut zilele trecute impresionanta valoare de 96.000km la 15ani si ceva de la achizitie...cum anul asta am fost pana inThassos cu una pe motorina la anul cu ocazia implinirii a 16 ani vreau sa o urc pe ferryboatul de Thassos! 🙂
-
Din nou am uitat de jurnal asa ca revin la evenimentele din ultimul an, in 8 aprilie am dus-o la o mica cosmetizare din cauza de rugina aparuta pe pragul din dreapta spate, aplicat antifonare cauciucata pe ambele praguri in clusiv pe cel din stanga care nu prezenta nicio urma vizibila de batranete, pe pragul dreapta cauza a fost ridicarea pe elevator defectuoasa si indoirea acelei margini locul de unde a pornit pata de rugina.
-
Consultatia anuala la 92.400km, diagnosticul, "buna, buna, super...asta nu e de vandut", batranica se tine tare! Maine la drumul arhicunoscut!
-
operatiunea a fost completa, slefuire manuala, grund, vopsire, lac, fata/spate, toate spray-urile dupli-color...daca imi doream o calitate superioara a suprafetei trebuia slefuirea sa o fac mai temeinic, nu am mai slefuit si cu 240 cel mai fin pe care il aveam. La vechimea lor arata perfect, in poza de sus am pus una langa alta o janta aflata pe masina (nespalata) si una reconditionata, totul ok. Doar pe capacul tambur am dat numai cu grund, cel polonez, m-am gandit ca fiind o suprafata care se incalzeste se poate reconditiona mai usor daca nu este vopsea/lac.
-
Am vopsit cele 2 jante, daca eram mai migalos la operatiunea de slefuire atunci rezultatele erau excelente, pt ce mi-am propus totul ok. Am vopsit si capacele de tambur ruginite cu grund gri, am considerat ce de ajuns fara vopsea.
-
interesant jurnal, trebuie citit din "scoarta in scoarta"!
-
Multumesc pt experienta impartasita, nu era in calcul si grundul, am unul gri asa ca inainte de vopsire o sa dau 1-2 mani de grund, pretentiile sunt mici pt aceste 2 jante de iarna sper sa reusesc un rezultat multumitor care sa tine macar cativa ani! E drept am ceva dubii de compatibilitate intre grund si vopseaua, nu am studit compozitiile! Oare imi ajung 400ml pt 2 maini la 2 jante si 2 mani la tamburii de frana?
-
Azi m-am apucat de cele 2 jante furate si recuperate vopsite in alb, cum e prima data cand fac operatiunea, initial am vrut sa folosesc un decapant, m-am hotarat sa o fac la varianta clasica, smirgheluire manuala, degresare, vopsire, lacuire. Am inceput operatiunea in garaj insa din lipsa de conditii, nu am apa, am amanat-o zilele urmatoare sa o fac intr-o curte si cu o temperatura mai convenabila. Mi-am luat o perie de sarma pt bormasina, extrem de moale, o sa ma conving daca ma ajuta cu ceva, o s-o incerc pe partea din spate unde suprafata este mare si vizibilitatea extrem de mica. Daca tot am trecut la cosmetizari o sa vopsesc si tamburii din spate care sunt ruginiti, grund gri sau vopsea neagra sau gri.
-
Schimbat preventiv bujiile, la nr.4 am gasit ulei, e o usoara neetansitate la garnitura astfel ca lacasul bujiei are aprox 1cm nivel de ulei, curatat inainte de a scoate bujia, am inlocuit si mufa din portbagaj, 5 fire pret 4lei, deschis portbagaj/bec portbagaj si becuri iluminare numar pe care le-am gasit arse, m-am interesat cand am facut revizia si cat m-ar costa inlocuirea kit-ului de ambreiaj, un LUK costa 380lei si manopera 500, sa vad cand ma hotarasc sa o fac, am un fasait de la rulmentul de presiune nu are rost sa schimb doar rulmentul ca manopera ar fi identica voi schimba tot kit-ul, anul asta sau in anul urmator. Nu am mentionat ca am efectuat si cosmetizarea, a iesit rezonabil, unele zgarieturi disparute, altele diminuate si aduse la nivel prin punctare cu vopsea si polishare, cum i-a polishat si un far a trebuit sa-i montez o folie, celalalt cu varsta de 10 ani, arata impecabil!
-
Azi la 90990km efectuat revizia si inlocuit preventiv discuri de frana originale cu TRW 134leix2 si placute de frana Brembo 112lei, totul ok, "apa/paie si bataie"! Piese comandate pret 618lei, inclusiv 4 bujii NGK si stergatoare, manopera 120 + 120lei. Bujiile le schimb zilele urmatoare, au peste 30.000km, placutele au avut 46.000km.
-
Astazi am dat comanda de consumabile pt revizie si preventiv am hotarat sa schimb discurile de frana, originale inca, placutele de frana, inlocuite acum 45.000km si bujiile schimbate acum 30.000km. Discuri TRW cod DF4439, placute Brembo P24 048 si bujii NGK cum am si acum. Deasemenea vreau sa-mi fac toate zgarieturile, inclusiv o stersatura obtinuta in parcare luna trecuta, retusare prin punctare cu vopsea si polishare. Camera si-a facut treaba si am avut filmarea parcarii cu masina agresoare in preajma, stersatura din nou de la un incepator in ale condusului, hartia de constatare ridicata de la Euroins si cerinta sa ma despagubeasca cu banii direct in cont, 566lei, suma ce contine tva.
-
Ms pt raspuns, la placute am ales Brembo cod P 24 048 si dintr-o postare mai veche am descoperit ca am acum pe masina Jakoparts si am deja cu ele peste 45.000km, mi-au fost schimbate fara sa aleg la o revizie https://www.autoeco.ro/placute-frana/chevrolet-aveo+t250+t255/5556/
-
am intrat sa vad recomandari si am gasit exact ce mi-am propus sa achizitionez, sa vad ce placute de frana pun pe ele, ma gandeam la ATE Cod produs: 13.0460-5899.2, discurile se comanda la bucata sau pretul afisat include 2 discuri? https://www.autoeco.ro/discuri-frana/chevrolet-aveo+t250+t255/5556/
-
Azi inca o zgarietura, acum pe usile din dreapta, a mai ramas neatinsa capota, sau poate e geografic, conform parcarii de langa bloc, prima in sud, a 2-a in vest, ultima in nord...am si in est o parcare!
-
Astazi, probabil pe la 88.820km montat cele 2 cauciucuri noi, all season, pe fata, acum toate sunt acelasi tip, evit sa mentionez ce marca sunt ca sa nu ma trezesc din nou cu postarea stearsa. Cele montate pe spate, oct2019, la 81.700km. PS cartea tehnica spune clar, nu impingeti masina pt a o porni, folositi doar cabluri. In acelasi timp daca o faci totusi prin impingere, ceea ce presupune ca risti sa oferi distributiei un soc mecanic care poate duce la sarirea unui dinte si masina acolo intepeneste, nu o bagi inviteza a 2-a cum stie toata lumea ci in a 3-a!