Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/30/20 in all areas

  1. 11 points
  2. 9 points
    Aproape de finish. De la vopsitorie a iesit tipla!
  3. 9 points
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  4. 8 points
    S-a inlocuit bobina si merge masina. Am facut si un drum bucursti si retur via A1 unde am considerat ca a iesit din rodaj (desi mai are) si am mers in stilul meu normal. A fost pe principiul, cum o inveti asa o ai, drept urmare i-am cam dat. S-au schimbat in sfarsit gumele spate fiindca chiar mi-o incercam cu fosilele alea la 170 la ora. Am mers tot pe hankook ventus prime k125 ca si la bmw-ul rosu fiindca mi s-au parut niste gume decente la banii lor. Si la final , niste poze mai artistice fiindca nu prea aveam la un loc. Masina se considera gata in mare, ce urmeaza sunt fineturi.
  5. 7 points
    Poze Cielito proaspat vopsit!
  6. 7 points
    Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ... Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ... Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek "Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag. La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica". Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti ! Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service: - zero probleme la partea frontala - zero probleme cu lufturile la aripi - zero probleme cu lufturile de la capota si faruri - zero probleme cu lufturile aripa-usa "Uzualele" poze de pe A2 Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ... Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!! Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat. Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving. In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni) A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK. Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !
  7. 7 points
    Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa. S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou. Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune. Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa
  8. 6 points
  9. 6 points
    Si am reusit sa o inmatriculez pe numele lui taicameu ( rca mai mic si scutita de la impozit ) Am mai facut niste km cu ea, distributia mai asteapta pana in Ianuarie sper. In rest nu am mai facut nimic la ea, a stat aproape 2 săptămâni nemiscata in curte Bineinteles ca am mers pe VL 22 XNT , am mai avut varianta de numar VL 22 SED dar am zis sa raman fidel XNT-ului :)) Imi da o vaga impresie ca are termostatul blocat pe deschis, aseara dupa un drum mai lung (35km) in exterior nu a vrut sa ridice apa de nici o culoare. Ramane de vazut
  10. 6 points
    Ieri am demontat-o pe fata in ideea sa inlocui buscsile defectuoase de la bratele fata. Cam asa aratau Fara nici un fel de exagerare, au iesit din 3 ciocane date usor, nu de de mirare ca au alunecat bratele pe ele, o poza cu cea veche (sus) si cea noua jos. Se observa diferenta de grosime si faptul ca nu mai aveau guler in partea din fata. Daca ar fi sa ghicesc, cred ca au fost introduse din partea gresita (din spate spre fata) Am reusit sa le bag pe cele noi cu o presa improvizata (folosita la bej in trecut) cam asa au intrat. Nu sunt perfecte dar in partea importanta este bine Cam atat am reusit ieri si sa pun bratele inapoi pe masina, urmeaza sa schimb si jambele fata cu altele (din mai multe motive, detailem la momentul respectiv din nou) si am luat si tampon nou de motor.
  11. 6 points
    Ieri am dat un transfagarasan asa casual. Bineinteles ca este inca inchis la km 104 ca de ce nu, dar am testat masina temeinic, asta a fost forja dupa rodaj sa zicem Nu a mai picat nimic si miraculos si-a revenit ABS-ul si senzorii de parcare
  12. 6 points
    Am inceput stripteas-ul lui Cielito...poze ...partea buna...nu are deloc rugina!
  13. 6 points
    Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
  14. 6 points
    Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii. Tic-tac ... tic-tac ... Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala". Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc. Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate , dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service. Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara
  15. 5 points
    Salutare, ma numesc Roman Liviu am aproape 18 ani si am si eu renumita masina Chevrolet/Daewoo Evanda 2.0i +gpl pe care o detin de 2 ani de un an sta pe loc deoarece si din pacate tatal meu a decedat si cum masina a ramas pe mana mea m-am decis sa o fac.Am o problema la gaz din cate stiu si eu cand o trec pe gaz moare (gaz avand). Dupa trecerea acestui an a aparut rugina la aripile din spate dar nu a dat tare rugina deci se poate remedia.Si cum si tatal meu a fost nebun dupa masini mi-a bagat si mie in sange asta si in apropiatul viitor as vrea sa ii cumpar un kit de suspensie sport sa o las mai jos si un lip (doar daca gasesc pentru aceasta marca). Sper ca va place masina o intretin cat pot eu de mult.
  16. 5 points
    Am vrut de multe ori sa mai scriu aici, dar mereu a intervenit ceva. A fost un an in care problemele legate de Covid au fost cele mai mici pe care le-am avut din punct de vedere al sanatatii (apropos, NU am facut Covid :D) si asta si-a spus cuvantul. Totusi, am zis sa nu treacem in noul an fara a mai scrie una alta despre Naluca. In primul rand, masina e OK, nu a ramas cu nicio sechela dupa accident/reparatie. In primavara am comandat, la risc, supapa aia pt VVT-In, se inlocuieste super simplu, o cheie de 10 este suficienta. In 10 minute, cel mult, am schimbat-o si, de atunci, nu am mai avut nicio neplacere. Ramane presupunerea pe care am facut-o initial, din cauza statului pe bara vreme de aproape 6 luni s-a blocat si aia a fost. Sau de la pocneala, naiba stie. Orice spray degripant, lichid de frana, etc. am incercat, nu am deblocat-o. Parti rele: consumul a crescut imediat, de la un 7-7,5 extraurban spre 8,5-9 extraurban. In plus, au reaparut durerile de coloana cervicala. Parti bune: ... really ??? Tot prin primavara am facut niste drumuri super faine, in zona Sarmisegetuza si Poiana Ghioceilor (1, 2). Au iesit niste poze faine, drum forestier (pentru ca am mers, ca de obicei, altfel decat ar fi mers oamenii normali), insa nu am apucat sa le dimensionez, nu pot fi inca urcate pe forum. Prin vara aveam timp, nu urmau drumuri serioase asa ca m-am decis sa schimb kit-ul de ambreiaj. In Sibiu am avut parte de preturi care variau intre 9500 lei kit-ul + manopera si 6500 lei kit-ul + manopera. FARA TVA, desigur ! Am gasit, oportunist, la un magazin online celebru kitul la 4000 lei. Nu l-am luat pe loc si rau am facut, a doua zi sarise la 4400. L-am luat atunci si, intre timp, m-am interesat de manopera. Am apelat la un service-local, multi-marca, cu ceva referinte bune (si cu cunostinte la seful de service pe mecanica ). Cu tot cu uleiul lor de CV si lichid de frana (din pacate doar completare), am ajuns la 1200 lei (cu tot cu TVA), ceea ce mi s-a parut decent. Kitul a continut tot ce trebuie: disc, placa de presiune, rulment si volant. Povestea clasica cu volant bi-masa, am preferat sa il schimb pentru ca, pe bune, chiar avea un pic de joc. Neplacerea a venit tocmai din partea astuia ... suruburile originale era de 12, in vreme ce suruburile din kit precum si gaurile din volant au fost de 10. Cu masina desfacuta ar fi fost necesar sa gasesc un inlocuitor, ceea ce nu era fezabil. Asa ca am apelat la un var care se ocupa de chestii "metalice" si, cu greu greu greu, am reusit sa marim gaurile pana la 12 (folosind echipament profesional, industrial). Varu-meu isi facea cruce ... a inceput sa ma bombane ca e fier 55 (ceva de scule, nu intrebati ...) si a durat peste o ora (si 3 burghie ... inrosite) pana am terminat treaba. A doua zi am fost la service, montat fara alte probleme, functioneaza perfect. Spre deosebire de experientele avute cu kiturile de ambreiaj Sachs in cazul MOSului, aici nu am retineri legate de ce era in pachet. Clar toate originale Sachs. Am pus toata treaba pe faptul ca Naluca se regaseste in US ca si Buick Regal si e posibil sa fie repere facute diferit, pentru fabrici diferite dar care sa ajunga aiurea ... multumim globalizare ! Pentru ca: 1. in Naluca nu se intervenise pana acum; 2. suruburile de volant originale erau cu diametru mai mare DAR si alt pas fata de cele din kit; 3. volantul original al Nalucii era identic (ca si cod) cu ce am luat eu, DAAAAR existau urme de marire a gaurilor de prindere. Evident, facute super profi, cu alte echipamente ... insa au mers si alea autohtone . Concluzia mea a fost ca arborele cotit (sau chiar tot motorul ???) a fost produs in US si nu s-a imperecheat bine cu restul de componente europene. Apropos, kitul nu a fost schimbat de dragul de a-l schimba. Inca de anul trecut, in zone de urcus de la munte, la schimbat 2->3 pe la 5000-6000 cu reluare brusca, ambreiajul patina. Din ce m-am consultat cu putini cunoscatori ai modelului, durata de viata a ambreiajului ar fi cam de 100.000km. Noi am facut pasul pe la 120.000, deci e OK. 4x4, cuplu de basculanta ... merge. La MOS, schimbul ambreiajului de fabrica l-am facut tot pe la 120.000. Post inlocuire ambreiaj am decis sa schimb si lichidul de frana, nu prea imi dadea pace faptul ca doar completasera in service ce s-a pierdut la demontarea ambreiajului. Am mers ca si la MOS cu ATE Typ 200 si lucrurile sunt OK. S-a simtit o schimbare inclusiv la frane, au devenit putin mai incisive. Nu stiu ce naiba de lichid folosisera pentru completare, a fost bine ca l-am schimbat ! Au mai fost si 2 incidente de trafic/parcare. La un drum facut spre Bucuresti, de Pasti, undeva pe Dealul Negru, fix in acelasi loc in care imi sarise o piatra si mi-a spart parbriul MOSului, istoria s-a repetat. Masa mare ... parbrizul avea mai putin de 5000km si il inlocuisem cu reper OE. Din fericire plesnitura nu s-a extins asa ca am putut apela la serviciile specializate ale unui "dentist" de parbrize. Solutie, lampa UV ... la final a iesit de cu greu se observa. Al doilea incident a fost de parcare. Am lasat masina in parcarea organizata din zona Piata Cibin, pe moment nu am observat nimic. Acasa, dupa ce am parcat am constatat ca aripa dreapta fata a fost usor infundata. Dupa o analiza criminalistica atenta, am ajuns la concluzia ca fost un carucior de aprovizionare cu marfa, strada este cu sens unic, alta varianta e imposibila. Asa a ramas, nu mai am chef sa ma ocup de maruntisuri ... Camera video de spate o am de mai bine de o groaza de vreme, cablul e tras pana la bancheta din spate, ar mai fi de inlocuit doar o lampa de numar ... insa va trebui sa mai astepte. Pentru cei care s-au intrebat cat consuma balena la mers decent, va pun o poza facut la pe la inceput de Noiembrie. Drumul a fost ceva de genul "casa de la tara" (peste Olt si peste deal de Avrig, pentru cunoscatori) - Bucuresti, traversat de 2 ori, cca 40km - casa de la tara. Jumatate de drum cu tenisi (aka anvelope de vara), intoarcerea cu bocanci (anvelope de iarna). Per ansamblu, la cam 45.000km de cand am luat-o, consumul mediu este de 10,1/100, cu aceeasi mentiune pe care am mai facut-o candva, mers cam 75% in afara. Desi ... nu stiu daca asta e neaparat de bine :D. Pentru consum, adica. Si pentru ca tot suntem in perioada sarbatorilor, atat Naluca cat si Bee au primit cadou cate un set de covorase personalizate. Covorasul soferului era gaurit de mult, restul sunt in conditie bune, dar tot a meritat "distractia". Cam asta a fost rezumatul anului, daca o sa ma invrednicesc o sa revin cu niste poze faine de pe unde am reusit sa umblam in pandemie. Aaaaaa, moment ca mi-am amintit ceva care chiar merita vazut In "primavara" am dat o fuga pana la Balea. Cu masina pana la Cascada, apoi cu telecabina. Zapada mare, mon cher ... Gasiti masinile din poza alaturata =))). Apoi gasiti drumul ... Buflache s-a cam dat cocos, nu vreti sa stiti cum am scos-o de acolo . Si nu, nu a fost nimic regizat. Si inca ceva, nicio persona nu a avut de suferit in timpul sedintei foto La Cabana Balea pustiu pustiu, am fost singurii clienti din restaurant ... VIPuri in toata regula. Pana am coborat, unii mai dibaci au reusit sa isi scoata masinile de sub troiene. Altii nu... (aviz amatorilor, aici se afla deghizat un Suzuky Jimmny) Si DA, merita AWD pe un sedan. Merit RAU de tot . Dintr-un motiv care imi scapa, se pare ca exista o legatura directa intre AWD si senzatiile de rau de la stomac ... inca investighez
  17. 5 points
    Part. 3 Ca o completare, o data cu datul cutiei jos, am schimbat uleiul in ea si filtrul de ulei, pe ideea ca daca tot e desfacuta . In poza cu cortul peste masina, am mers pe ideea ca daca tot am montat cutia la loc sa o si punem pe masina, asta intampladu-se pe 30 Noiembrie, norocul meu a fost ca am gasit la cineva un cort suficient de mare. Ca si probleme ce trebuie rezolvate in viitorul apropiat ar mai fii : - macara geam dreapta spate - un rulment ( sper sa fie pe fata) - incarcata instalatia cu freon - reparat trapa - si alte maruntisuri Mai am de facut acum repede, sper ca in prima zi cu RCA sa ma duc la service-ul din comuna, ca sa nu ma mai tarasc iar pe sub ea, sa prind evacuarea de la jumatate in tampoane, sa prind o conducta pe sub motor si sa ii pun inapoi scuturile. Cat am mers pe la tara cu ea, mi-a placut maxim feelingul de automata cu motor mare, acum asteapta cuminte RCA si sa o inmatriculez , bineinteles pe numele lui taicameu , daca o bag pe numele meu intr-un an o cumpar iar ( 2500 rca/an, 950 impozit/an) . Si ca o paranteza ( inca una) si climatronicul si cutia s-au montat inapoi pe masina, dupa turele mele de noapte :)), drept dovada, am reusit sa fac praf plansa de bord de la aia de piese, si in ziua cand am pus cutia, am incercat sa strang de mai multe ori suruburile cu tubulara gresita :)). Posibil sa fii ratat niste detalii, si niste poze asa ca ii rog pe baietii sa posteze ei ce am omis eu. Si vorba aia, ce te-ai face fara prieteni :). Ca sa inchei , multumiri maxime lui @mirceajo si @Dj_Dark si celorlalti implicati in aceasta nebunie , fara ei nu ar fii fost posibil sa am Leganza .
  18. 5 points
    Ramasesem dator Captivei cu niste bujii incandescente de iarna trecuta, cele de pe cilindrii 1 si 2 au murit la aprox 2 ani dupa moartea celei de pe cilidrul 1. Am fost la service pe Morarilor pt schimbare, m-am uitat pe niste filmulete pe youtube si se schimba relativ usor, dar mi-a fost frica sa nu le rup. Am mers pe bujii originale, cod 25181860, le-am schimbat pe toate 4, inclusiv cea schimbata acum 2 ani ca sa fiu linistit o vreme. Cost: 150 lei/ bujie + 160 lei manopera + 30 lei la mecanic, in total 790 lei. O suma maricica, insa sper ca cele noi sa tina cel putin cat astea vechi. Intre timp masina a facut si un numar foarte interesant de km: 123456, asa ca m-am gandit sa il imortalizez . In final cateva poze cu bujiile vechi - cum au iesit din motor si apoi o poza dupa ce le-am curatat. Aparent una din cele 2 decedate si-a revenit dupa ce am testat-o pe sursa de alimentare. Bineinteles ca nu o consider de incredere, dar o voi mai putea folosi la proiectele mele de electronica.
  19. 5 points
    Undeva pe la jumatatea lui Iunie am primit propunerea de a filma Evanda, probabil multi ati vazut deja clipul dar pun poze si linkul aici Da, masina mea era in filmare si apre si Lucian in cadru
  20. 5 points
    Buna seara! Ceva activitate aici si eu absent... Nu, nu este asta, pun imediat poze cu a mea facute acum 30 min. Plecasem de la ideea sa fac din ea un mini-camper. Pentru mine ideea de mini camper nu inseamna doar un pat si o masa instalate inauntru. Ar implica in primul rand izolatie, fonica si termica, ceea ce ar implica o schimbare radicala a masinii. Si de aici o lupta intre ale mele ganduri, sa o modific sau sa o tin cat mai originala, tinand cont ca arata bine si in interior. Rog si de la voi un sfat. Eu ma gandesc sa mai achizitionez una in stare mai potrivita(daca o gasesc) si pe aceea sa fac experimente de mini-camper. Intre timp familia Daewoo a mai crescut...se preteaza si asta de camper.
  21. 5 points
    Pam-pam @pompiliu92 La Pilot a fost facuta, si-au recunoscut si lucrarea veche de acum 15 ani Cost total vre-o 1850 RON in care a intrat tot ce se vede in poza plus o teava tot pe 50 mm cu 2 flanse sa pot inlocui catalizatorul in situatii speciale, nu am prins-o in poze, data viitoare Defapt daca pun si flansele de inox cred ca se ducea la 2000 RON dar alea mi le-a facut cineva gratis
  22. 5 points
    Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor ). Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul. In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.
  23. 5 points
    De azi e a noastra (ca sa nu zic a sotiei, ca si eu merg mult cu ea)
  24. 5 points
  25. 5 points
    Nu i-am dat foc, dar nici mult nu mai aveam... la cat mai pricep eu la electrica, ma mir ca intr-un final am reusit sa-l fac functional. Lipseste rama adaptoare 2din, pt ca sunt idiot si am uitat sa comand. E un player JVC, initial am vrut Pioneer dar asta avea si mirroring cu telefonul. Am cablat camera spate, microfonul (pt apeluri telefonice), am pacalit firul pt frana de mana ca sa mearga mirroring si in mers (sistem de siguranta, sa nu te uiti la filme in mers)... lipseste rama (comandata in seara asta) si adaptor pt comenzi volan. 90% functioneaza cele pt Aveo/Captiva, dar nu as da 200 lei fara sa fiu sigur. Asa ca o sa dau o fuga la un magazin, cand ma intorc in Buc. Nu e cel mai tare player, dar se aude mult mai bine si mai tare decat cel original.
  26. 4 points
    Am reusit si un record negativ . Dupa ce am luat masina in Ianuarie anul trecut, dupa reparatie, nu am mai umblat deloc la bujii. Cumva am pierdut sirul, asa ca nu am mai tinut cont de km parcursi, mai ales ca toate au fost in regula. Buuun ! Weekendul trecut, dintr-o data, am inceput sa am ezitari serioase la acceleratiile hotarate, era evident ca era ceva pe partea de electrica/aprindere. Am desfacut bujiile si a reiesit imediat cauza problemei. Din pacate am ratacit lerele, nu stiu exact la cat ajunsese gap-ul, dar clar era undeva intre 1,5-2,0. Sensibila creatura ... Totusi, cum gap-ul normal este de 0,9-1,0 nu m-am suparat. O lovitura sigura si de mare finete cu un patent a rezolvat problema "reglajului de fabrica", asa ca am revenit la mersul normal in mai putin de 10 minute. Azi mi-a venit un set de bujii Denso, aveam niste ACDelco (Made in US, pe vapor, dinspre China spre Europa), dar nu am avut niciodata incredere in ele. Detaliile de finisaj, imbinarile etc ... m-au facut sa le las "de rezerva" . Poate se potrivesc la drujba sau motosapa ... ca pe Naluca nu o sa ajunga
  27. 4 points
    Am programat-o la mecanic pt. maine (curea accesorii, pompa apa, fluide, bujii, bielete spate):
  28. 4 points
    Sambata i-a venit si randul ei... am inlocuit alternatorul, pt ca al ei a murit stand. Am pus unul sh, dar de la cineva de incredere care il refacuse complet de curand (de aia e si rosu, "bling bling"). Incarca bine, a dus bateria de pe la 5v pana pe la 11.3v... insuficient, asa ca am bagat-o pe redresor, sper sa o salvez (e un Maacht Silver pe care l-am avut pe Cielo, extraordinar de buna). A pornit la sfert (cu cabluri), nimic aprins in bord, totul functioneaza la ea (inclus ac-ul). Ramane sa ii fac rca, itp si sa ma ocup de o curatare calumea, ca sa-i pot face anuntul de vanzare.
  29. 4 points
    Nu neaparat. Putem specula ... Intretinere anterioara defectuoasa, infundare canale de ungere ... De la un punct incolo nici macar 0W-20 nu mai poate trece. Nu mai retin exact unde, dar sigur exista pe forum discutii legate de o problema de ungere cu consecinte similare, in cazul Cielo. Acolo chiar era ceva constructiv, multe masini au avut probleme.
  30. 4 points
    Hai ca iar am uitat de topicul asta si am lasat praful sa se depuna Cum a scris si @pompiliu92 m-am procopsit datorita lui cu un set de ceasuri Supervision , sau cum imi place mie sa le spun "ceasuri originale dă Koreea boss" :)), nu le avem in plan , stiam de existenta lor si de incercarea lui Pompiliu sa puna mana pe un set pentru el si unu pentru mine. Momentan ma apropii de 5000 km de cand am pus ceasurile :)), aveam o problema cu indicatul benzine de ceva timp, doar ca am reusit performanta sa raman in pana , am solicitat suport tehnic, moral si carburant de la un coleg de munca :)), am încercat de atunci sa o tin mereu cu peste jumatate de rezervor ca sa evit telefonul : " am ramas fara benzina iar, am eu palnie ". Am reușit ca la sfarsitul lunii August sa bifez si eu primul meu drum lung cu Nubira, pentru cine nu stie la drum lung am mers mereu cu Kia lu taică-meu ca na gpl mai ieftin, consuma la fel ca Nubira dar e ok :)). Nu am apucat sa fac o poza frumoasa la mare, poate la anul. Fiind primul ei drum lung am fost putin speriat de bombe, daca se rupe, daca sare pistonu prin bloc, daca rup distributia, daca ma face cineva acordeon pe A2, drept urmare am decis ca e cel mai optim sa plec la 3 dimineata cand eram singur pe A2 :)), doar ca nu am luat in calcul ceata , am avut portiuni unde am mers cu 60 la ora . Am vrut eu neaparat sa ii fac un consum dupa drumul asta, mi-a iesit undeva la 8.2% pe 550 km parcursi, dar la dus am mers mai mult cu 80-90 cu cateva varfuri de 160-170 ( astea in Germania ca e limita la noi) , iar la intoarcere am venit pe Harsova mers constant cu 110-120, cu un varf de 150 ca pierdusem turma :)). Super incantat de cum s-a comportat si de consum. Si pentru ca deja insistam cu distributia sa o schimb, astazi am reusit sa o fac dupa cred ca aproximativ 7-8 ani si undeva la 70.000 km, mai rezistau dar nu mult :)). Cureaua si rolele le-am luat Ina iar pompa de apa Hepu, daca tot umblam sub capota am schimbat fisele si bujiile, am luat Bosch si fise si bujii sa vedem cum se comporta , toata operațiunea a fost facuta de @mirceajo daca incercam singur riscam sa porneasca motoru invers . De aproximativ 2 luni ma simteam ca intr-un Vag corect si corespunzator, aveam check engine aprins din cauza senzorului pozitie axe came, am mers pe Delphi in detrimentul celui OE, diferenta la pret fiind de aproximativ 130 de lei, nu mult dar am zis sa încerc cu Delphi intai, sper sa tina. Cum ma regaseam astazi pe sub masina, am descoperit ca motorul meu e foarte sensibil si plange pe la garnitura de la baie :)) , in aceeasi ordine de idei am descoperit ca am un burduf la planetara dreapta dus, sa vad ce e mai rentabil si din punct de vedere financiar si al montajului, daca sa iau doar burduful sau sa caut prin dezmembrari o planetara buna. Am reusit dupa suficient de mult timp sa imi schimb si textilul de pe plafon, al meu fiind extrem de murdar, si daca tot am textil nou am primit cadou si o plafoniera de la un model cu trapa, imi mai trebuie doar trapa. Si spre uimirea mea, a fost primul lucru pe care l-am schimbat singur la masina asta si am reusit in timp relativ util si fara pagube materiale. Pe drumul spre casa astazi era sa fac cunoștință cu unu nene cu un Astra H care nu a vazut ca eram oprit sa fac stanga, imi pare rau ca nu am camera pe masina pusa, a tras pe acostament ca sa ma ocoleasca, acostament care era cu mult sub nivelul asfaltului, ma uitam la el ca urma sa intre in masinile de pe contrasens cand a redresat masina si a intrat iar pe asfalt. Astept sa vad daca avea cineva din jurul meu camera de bord si daca apare filmarea pe undeva, ca la ultimele 2 accidente si de data asta ma uitam la el cum se infige in mine, am cam imbatranit vreo cativa ani pe loc. Da da stiu am scris mult :)) dar asta e . Ps: am avut un supervizor de nadejde astazi la distributie :)) Urmeaza ca pana la sfarsitul anului sa ii schimb amortizoarele si platourile de la frana de mana, si poate ma conving ca e momentul sa atac rugina si sa repar gaurile ( pentru cine nu stie, am mare aerisire in pragul din dreapta:)) ) si daunele de la căprioară:)) Incet dar sigur imi indeplinesc nebunia de a avea cea mai dotata Nubira 1.6 din lume :).
  31. 4 points
    Azi s-au bagat planetarele, montat electrica botului si o parte din bot. Urmeaza bara cat de curand. Totodata am reusit sa deblochez alternatorul fara sa il desfac, sper sa si incarce, pacat de el era aproape nou cand l-am dat jos cu tot cu motor si a fost 1000 RON la momentul respectiv, Valeo de 85A.
  32. 4 points
    Ieri am mai scos-o si pe ea la plimbare, un drum pana la Pitesti si retur. Nimic spectaculos, doar ca s-a marit gaura din evacuare, finala a fost schimbata la un moment dat si pare ok, in schimb intermediara (probabil originala) e ruginita toata. Revenim cu detalii
  33. 4 points
    Si am fost in concediu si anul acesta cu bmw-ul gri, o plimbare pe ruta bucuresti/horezu/transalpina/alba-iulia/turda/sighisoara/transfagarasan/bucuresti. 3 nopti si 4 zile, opriri de somn in ordine: horezu, aproape sebes si sighisoara. Inainte de plecare s-a stricat macaraua geamului dreapta spate, cumparat si inlocuit rapid sa nu stau cu lemn totodata am luat si stanga spate pe principiul are aceeasi varsta. 200 ron bucata pe valeo. Am verificat si instalatia de AC, mai aveam 390 de grame din 680 de freon si am restrans frana de mana, fiind saboti noi, cand s-au "asezat" nu prea mai tinea. Ah da, si uleiul ca uitasem Masina s-a comportat bine, m-am intors cu o bataie acentuata pe fata si geamul stanga fata (de data asta) cu probleme, pe la jumate se propteste in ceva dupa care sare peste si isi continua cursa, la fel si pe urcare si pe coborare, trebuie desfacut si investigat. Bataia pe fata este cel mai probabil, una din urmatoarele (care se vor schimba toate by default, le am deja cumparate de ceva timp): Bielete antiruliu Bielete directie Capete bara Flanse amortizor (astea nu le am dar se vor cumpara daca e cazul). Si inca 2 poze, una la intrare pe transalpina si alta cu temperatura de ieri. Cu ocazia asta a implinit si 370 mii km
  34. 4 points
    mi-am facut putin de lucru, am schimbat garnitura de la capacul distributiei, din pacate garnitura originala era lemn, deja numai etansa bine. am schimbat si luminile de semnal de pe oglinzi, unul din leduri facea figuri, si am decis sa merg pe semnale dinamice daca tot umblu, arata mult mai frumos, si daca tot am umblat pe acolo am schimbat si luminile de sub oglinda, tot cu leduri, chiar merita mai ales ca noaptea cand deschid usa se face ziua in jurul masini.
  35. 4 points
    Am uitat, avem si AC, l-am incarcat alaltaieri cu freon, 730 grame ca la carte, inca baga frig de ingheata tulumba aia Vedem cat tine. Ma bucur ca romaneasc... pardon, reparatia mea la compresor a mers Ah si poza cu teava . In plan indepartat se vede legenda
  36. 4 points
    Bun, deci, evacuarea va costa vre-o 1600 RON, plus o toba intermediara de astra F care se va modifica. Se va inlocui tot de la sonda lambda pana in spate la tips, catalizatorul va ramane pe masina dar va fi demontabil. In paralel se va face si o teava cu flanse pentru situatii speciale (gen circuit) care va inlocui catalizatorul la nevoie. Sper saptamana asta care vine sa fie gata fiindca deja face asa urat de mi-e rusine sa o mai pornesc dimineata . In alta ordine de idei, ieri am atacat compresorul de AC. Problema, s-a dezlipit bobina de pe suportul de metal si a rupt ambele fire de la mufa. Cea noua a fost 55 RON, cica de opel Astra F, vectra A, vectra B de al termotec si era putin mai inalta. Dupa montaj am observat ca inaltimea bloca fulia, drept urmare am facut o "romaneasca" (am luat cu flexul buzele alea de fier pana la izolator) si am castigat cei 2-3 mm necesari sa nu mai atinga fulia in ea. S-a testat, compresorul cupleaza, urmeaza sa ajung la freon sa vad daca instalatia tine gazul in ea. Din pacate poze cu "romaneasca" si din momentul montajului nu am mai facut fiindca eram jegos pe maini, in schimb am cu trusa de demontare si demontarea ambreiajului, atat
  37. 4 points
    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  38. 4 points
    aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  39. 4 points
    Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei ) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
  40. 4 points
    Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers
  41. 4 points
    @KumKum, e un pic, dar nu mai am ce sa ii fac, e tips-ul foarte greu si in timp se lasa. Oricum, in pozitia normala nu se vede asa rau. Am iesit iar la o plimbare cu ea pana la pestera muierilor si inapoi, nimic anormal. Cam vibreaza ceva prin bord (vre-un cablu pe undeva) timoneria ar trebui reglata un pic si verificate rotile fata fiindca cam bat dupa 120 incolo. Muzica iar are niste mici probleme, statia din portbagaj are un switch cam prost si din cauza lui raman fara boxele spate, am bagat niste spray contact si vad ca merge, vedem daca si tine. Cam atat, astept vara sa rezolvam si aerul conditionat.
  42. 4 points
    Masina are ITP, am facut plimbarea de test, cutia merge bine dar e cam singurul lucru care merge bine Glumesc, masina e foarte "stock" dar imi era dor de senzatie. Cruising la 140-150 la ora la 3000-3200 de ture in overdrive este priceless Pe de alta parte mai e de lucru, voi incepe cu franele fiindca pe spate e praf (tipic tamburi) iar pe fata e cam inegala, s-a comandat totul nou, astept sa vina.
  43. 4 points
    S-a inlocuit portbagajul cu totul, am gasit la culoare la un pret decent, drept urmare nu am stat pe ganduri. Cel original avea o indoitura destul de nasoala care nu cred ca se putea repara usor. Am tras si un fir de masa intre motor si caroserie, astfel rezolvand si ultima problema de masa. Din pacate acum am incarcare putin cam mare, cam 14,8 dupa pornire si vre-o 14,5 in mod normal, fara consumatori. Asta e data de faptul ca pe sigurante in cabina am cam 13,8 (cat trebuie) drept urmare tensiunea de referinta primita de alternator este eronata. Din pacate desi am incercat sa sa rectific este mai complicat, momentan ramane asa, vedem daca fierbe bateria, oricum nu e noua. Azi am facut ITP, sunt niste mici probleme ce trebuiesc adresate in viitor, dar macar cutia automata functioneaza corect, asta ma interesa momentan, operatia a reusit Ca si impresie de drum, imi era dor de espero stock, suspensie moale, scaune originale, etc. Masina nu prea trage decat in ture mari, cred ca defapt nu mai stiu eu cum trage un 1.5 dohc. Oricum, mai sunt fineturi si aici, motorul e plin de funingine de la ecm-ul de 2 litri, toba e plina de apa de la mersul indelungat la relanti in garaj, etc, revim pe viitor pe masura ce adresam. Ah da, am uitat, am inlocuit farul dreapta iar, am gasit unul si mai bun
  44. 4 points
    Dupa aproape 10 ani de cand a intrat in circulatie, Sparkul a implinit 60000km. Deci media de 6000km/an a fost respectata si de mine si de primul proprietar . Ca update-uri 1. Ploua in portbagaj si apa se scurgea sub bancheta si pe mocheta de la picioarele locului din stanga spate. Investigatia a durat multa vreme, initial am dat vina pe un geam uitat un pic deschis, apoi pe furtunul de la spalatorul lunetei samd. Dupa proba cu apa am vazut ca de fapt infiltratia se produce printre panoul spate si tabla din spatele stopului unde era o mica fisura, de sub 1mm. Am gasit si dovada unui mic "accident", bara a amprentat coltul panoului spate, deci probabil de la asta i s-a tras si cu infiltratia - in timp masticul (pus la marea zgarcenie) si-a pierdut elasticitatea si a crapat, lasand cale libera pt apa inauntru. Am rezolvat infiltratia aplicand mastic nou, apoi tapiteria de pe bancheta spate a fost spalata la masina si montata la loc. Nu am putut sa nu apreciez inginerii care au proiectat husele, toate au fermoar sau arici si sunt usor de scos si de pus la loc. 2. Am rezolvat ochiul de bou cu un kit de reparat pabrize din supermarket. A trecut cu bine iarna, plomba e la locul ei. 3. Stropitorul spate nu mai mergea, din fericire s-a rezolvat cu un ac mai gros, problema era de la duza infundata (e folosit putin). 4. Esapamentul inca tine, deci toate bune
  45. 4 points
    Am iesit la o a doua plimbare, 2 zile in bucuresti, nu s-a mai stricat nimic, caldura tot nu baga cum trebuie, pe langa calorifer si termostatul pare sa aiba probleme fiindca in mers aerul e mult mai rece decat cand stau pe loc. Planetara aia tot pierde vaselina, am luat colier si cu prima ocazie vom interveni. In rest, merge.
  46. 4 points
    @mirceajo: presupun ca ma crezi daca iti spun ca doar timpul ma opreste ... dar se va face in primavara asta @Rafi: asa cum ati vazut si voi, prima data nu a iesit cum trebuie. Joi m-a sunat seful de service sa imi spuna ca masina e gata. Din tonul vocii lui am simtit ca, de data asta, a iesit perfect ... il simteam ca zambeste la telefon ! Si chiar a iesit perfect, e imposibil pentru un amator sa observe cu ochiul liber vreo diferenta intre original si revopsit. Nuanta e ca naiba ... daca va uitati pe topic, in ziua in care am inmatriculat Naluca chiar am zis ca dau de dracu' daca o sa fie necesara vopsire partiala. Mi-au inchis gura ... Si un update pe marginea codului P0010. Ieri trebuia sa o tai dinspre Bucuresti spre pustiul meu de tara, dar am avut o alta bucurie, mi-a murit frigiderul si am fost nevoit sa aman. Azi dimineata m-am prezentat la Naluca pe la 9:00, dupa o documentare temeinica legata de solenoidul VVT. Pus pe fapte mari, am reusit sa ii rup urechea de prindere a conectorului (frig, casant ...) dar l-am scos. Nu arata rau, dar erau cateva particule pe site. Spalat cu spray de frane, apoi cu spray de curatat injectia ... a iesit "boboc". Totusi, Check-ul a ramas aprins aproape toata ziua. Pe A1 am mers regulamentar, greu greu reuseam sa ajung la 170 in vreo depasire. Dealul Negru a fost trist, insa nici nu am fortat, am considerat ca e mai intelept sa am rabdare. La Kaufland Rm Valcea am facut o pauza de cca. o ora, cumparaturi ocazionale pentru 2 saptamani ... Ei bine, la iesire era sa ne rupem gatul ... Am accelerat in concordanta cu raspunsul masinii de pana acolo, doar ca, cine stie de ce ... si-a revenit !!! Checkul a ramas aprins pana la Sibiu, drum pe care au alternat secventele in care motorul era lesinat cu secvente in care era "normal". La Sibiu am oprit putin. Din momentul respectiv Checkul s-a stins si am revenit la normal. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o diagnoza sa vad pentru ce s-a aprins Checkul, desi cam stiu la ce sa ma astept. In perioada urmatoare (plan pe termen lung) trebuie sa ma ocup de remedierea efectelor produse de substanta din extinctor. Sunt multe suruburi ruginite, este necesara o curatare temeinica a motorului, cutiei, etc ...Timp sa fie , ca rabdare este :).
  47. 4 points
    Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei: Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade: P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele
  48. 4 points
    Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze). Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
  49. 4 points
    Hai ca in ultima zi din an sa mai fac un ultim update, ca altfel ma iau cu altele si uit dupa. Pe la jumatatea lui noiembrie, am pornit radarul de piese pe Ebay sa mai scanez dupa diverse care imi lipseau de pe lista de cumparaturi si brusc am dat intr-un shopping spree, ca tot e sezonul. In Deutschland am gasit lampi pentru numar si aveau 2 seturi pe stoc. Fiind ieftine, a dat lacomia in mine si le-am luat pe amandoua, ca nu le mai las si altora. La asta se mai adauga un set de placute frana fata. In Italia am gasit ultimul amortizor care imi mai lipsea din set, cel din spate - dreapta. In SUA am gasit un set SH de lampi de SUA pentru bara spate la un vanzator, plus o lampa noua pentru partea stanga la altul. Chiar daca comenzile le-am plasat la un interval de o saptamana intre ele, au reusit sa se sincronizeze intr-un fel si sa ajunga pe 21 decembrie la mine. Pe cele SH le-am spalat cu apa calda, sapun, o periuta si dupa le-am dat cu ulei, la sfatul lui @mirceajo, sa se hidrateze plasticul, pana ajung la el sa le monteze. Nu in ultimul rand, din Romania am luat un set nou de piulite pentru prezoane, cromate si lucioase, ca sa le am cand montez setul nou de jante de 15". Sa aveti un An Nou Fericit, multa sanatate voua si celor dragi si sa ne vedem cu bine la intalniri si in trafic. Pompi out.
  50. 4 points
    S-a montat muzica pe spate Condensatorul e nou, restul vechi. O sa mai vina un set de boxe pe spate in locul celor originale dar momentan s-a testat asa. Statia aia s-a cam dus de la atata stat, cand am montat-o prima data nu mergea nimic, aparent s-a oxidat switch-ul de 2-3-4 canale, dupa un pic de frecus au luat-o pe rand boxele. Momentan merge, o sa iau un spray contact (nu mai am deloc) sa bag in el, poate isi mai revine. problema e ca subwooferul ala o zguduie de-i sar ochii si e posibil sa se intrerupa sunetul in functionare daca nu rezolv cumva. Nu a facut la test dar cine stie. Cam atat momentan, o sa trebuiasca sa pun niste insonorizant fiindca am uitat cum da porcul ala, vibreaza polita de sus, oglinzile pe usi...etc. In schimb am fost impresionat de "build quality", nu vibreaza mai nimic pe ea, la cea bej zdranganeau toate mecanismele alea prin capota portbagajului, aici in afara de rama numarului de imatriculare (aia se rezolva repede) nu se aude nimic altceva.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...