Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/30/20 in all areas

  1. 11 points
  2. 9 points
    Aproape de finish. De la vopsitorie a iesit tipla!
  3. 9 points
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  4. 8 points
    S-a inlocuit bobina si merge masina. Am facut si un drum bucursti si retur via A1 unde am considerat ca a iesit din rodaj (desi mai are) si am mers in stilul meu normal. A fost pe principiul, cum o inveti asa o ai, drept urmare i-am cam dat. S-au schimbat in sfarsit gumele spate fiindca chiar mi-o incercam cu fosilele alea la 170 la ora. Am mers tot pe hankook ventus prime k125 ca si la bmw-ul rosu fiindca mi s-au parut niste gume decente la banii lor. Si la final , niste poze mai artistice fiindca nu prea aveam la un loc. Masina se considera gata in mare, ce urmeaza sunt fineturi.
  5. 7 points
    Poze Cielito proaspat vopsit!
  6. 7 points
    Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ... Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ... Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek "Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag. La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica". Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti ! Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service: - zero probleme la partea frontala - zero probleme cu lufturile la aripi - zero probleme cu lufturile de la capota si faruri - zero probleme cu lufturile aripa-usa "Uzualele" poze de pe A2 Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ... Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!! Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat. Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving. In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni) A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK. Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !
  7. 7 points
    Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa. S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou. Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune. Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa
  8. 6 points
    "Azi" a fost putin mai tarziu, dar s-a rezolvat. Frumos... ce sa zic. Eu sunt enorm de multumit. Si ma bucur ca toata munca n-a fost in zadar. De bani nu mai spun nimic. Cert e ca-mi parea rau daca plecam fara sa cumpar jantele. Ca impresii, cu anvelopele noi, bineinteles, se simte mai lin, mai putin zgomotos si parca fara vibratii. Asta pot sa spun dupa 35 km de proba. Piulitele comandate s-au dovedit a fi ce trebuie. Capacelele au o tenta galbuie, am avut dreptate. N-are nimic. Lacul in surplus n-are cum sa dea gres. Acum ce sa zic... sa am grija sa nu le julesc, sau mai rau, sa le sparg... Jante "noi", masina murdara.
  9. 6 points
    S-a facut asigurare, ITP si de 2 saptamani e in Bucuresti. Dupa vre-o 700 km si 60 litri de benzina concluziile sunt urmatoarele: Toba este foarte zgomotoasa, sau am imbatranit eu, drept urmare o voi inlocui cu ceva mai linistit, cel mai probabil revin la stock Parca pica un rulment pe spate, parca se cam aude (sau o fi cauciuc stramb) dar pana nu schimb toba aia nu imi dau seama. S-a incarcat cu freon dupa schimbarea radiatorului si bobina compresor, instalatia functioneaza, vedem pe calduri mai mari eficienta. Geamul stanga iar face figuri, trebuie ajutat cu mana pe ultimii 3 cm, altfel se "haieste"spre fata si da inapoi. Cel mai probabil chederul e de vina, in rest am schimbat tot. Dreapta se pare ca functioneaza corect. Parca bate usor ceva pe stanga fata la denivelari. Cam atat, acum cele bune : Farurile sunt belea, cele mai bune faruri dintre toate masinile mele, lupe + geam de sticla (nu plastice ca la alea noi) + becuri philips blue vision 120 sau 150% (nu mai stiu exact) fac super treaba, o placere sa merg noaptea. Rotile sunt perfect drepte si echilibrate, nu vibreaza nimic, masina are o tinuta de drum superba, o placere la condus (daca nu ar fi toba aia). Cam atat, poze:
  10. 6 points
    Am mai dezmortit-o si pe ea in weekend
  11. 6 points
  12. 6 points
    Si am reusit sa o inmatriculez pe numele lui taicameu ( rca mai mic si scutita de la impozit ) Am mai facut niste km cu ea, distributia mai asteapta pana in Ianuarie sper. In rest nu am mai facut nimic la ea, a stat aproape 2 săptămâni nemiscata in curte Bineinteles ca am mers pe VL 22 XNT , am mai avut varianta de numar VL 22 SED dar am zis sa raman fidel XNT-ului :)) Imi da o vaga impresie ca are termostatul blocat pe deschis, aseara dupa un drum mai lung (35km) in exterior nu a vrut sa ridice apa de nici o culoare. Ramane de vazut
  13. 6 points
    Ieri am demontat-o pe fata in ideea sa inlocui buscsile defectuoase de la bratele fata. Cam asa aratau Fara nici un fel de exagerare, au iesit din 3 ciocane date usor, nu de de mirare ca au alunecat bratele pe ele, o poza cu cea veche (sus) si cea noua jos. Se observa diferenta de grosime si faptul ca nu mai aveau guler in partea din fata. Daca ar fi sa ghicesc, cred ca au fost introduse din partea gresita (din spate spre fata) Am reusit sa le bag pe cele noi cu o presa improvizata (folosita la bej in trecut) cam asa au intrat. Nu sunt perfecte dar in partea importanta este bine Cam atat am reusit ieri si sa pun bratele inapoi pe masina, urmeaza sa schimb si jambele fata cu altele (din mai multe motive, detailem la momentul respectiv din nou) si am luat si tampon nou de motor.
  14. 6 points
    Ieri am dat un transfagarasan asa casual. Bineinteles ca este inca inchis la km 104 ca de ce nu, dar am testat masina temeinic, asta a fost forja dupa rodaj sa zicem Nu a mai picat nimic si miraculos si-a revenit ABS-ul si senzorii de parcare
  15. 6 points
    Am inceput stripteas-ul lui Cielito...poze ...partea buna...nu are deloc rugina!
  16. 6 points
  17. 6 points
    Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
  18. 6 points
    Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii. Tic-tac ... tic-tac ... Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala". Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc. Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate , dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service. Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara
  19. 5 points
    Continuarea, fiindca aveam un zdranganit la evacuare am zis sa investighez un pic, asta e ce am gasit ca amintire de la circuit Piatra respectiva era blocata intre saxofon si caroserie, ea era sursa zdranganitului. Am mai gasit niste iarba (nu de care trebuie ) si suportul respectiv rupt, ambele tampoane retezate curat . Tampoanele s-au comandat deja, 22 ron bucata. Cel mai probabil s-a intamplat la o iesire mai nasoala in decor (am avut vre-o 3). In continuare, fiindca tot mi-am luat setul de cale blocare distributie, a fost sa verific daca distributia este intr-adevar bine. Admisia era ok cu arborele, insa evacuarea era putin intarziata. Totodata am masurat daca toate pistoanele sunt unde trebuie (nu sunt biele indoite) cu sublerul prin gaura bujiei, masuroatoarea efectiva nu era relevanta, ceea ce era relevant este ca pistoanele 1-4 respectiv 2-3 sunt la acelasi nivel Si, evident, test de compresie. La final am reusit sa pun garnitura capacului prost, drept urmare motorul mergea foarte prost, aparent este foarte sensibil la aer fals, simte si desfacerea busonului de la ulei in functionare. Intr-un final s-a pus bine si functioneaza, pare ca raspunde putin mai bine la acceleratie insa numic spectaculos, o sa mai vad la testul de drum cand va fi. Pana atunci, poze finale
  20. 5 points
    Am iesit si in teste, ABS-ul nu mai sta aprins dupa schimbarea jambelor (cu tot cu senzori) unul din senzorii de pe fata era de vina aparent. Din pacate masina tot vibreaza pe la 30 la ora in accelerare si dupa pe la 60, nu stiu ce se intampla, chiar nu mai am idei fiidnca motorul e acum la nivel, vedem cat rezista tamponul central fiindca ala preia vibratia. Si, dupa cum ne-am obisnuit, la fiecare iesire inca o problema, de data asta dupa ce am ajuns in garaj, am vrut sa pliez oglinda si carcasa s-a rupt din toate cele 4 prinderi. Cel mai probabil erau lipite de mine cu superglue, nu imi mai amintesc cand am facut oglinda, tot superglue am pus si acum momentan si in paralel am revopsit un capac intact (dar visiniu) verde cu un spray de vopsea de acum 2 ani urmand sa il inlocuiesc direct cand se rupe din nou. Mai trebuie sa ii dau lacul, insa am fost atat de multumit ca mi-a iesit perfect vopsitul incat am zis sa nu risc sa il fac rahat dand si lacul acum, data viitoare sa fiu sigur ca e uscat bine
  21. 5 points
    Salutare, ma numesc Roman Liviu am aproape 18 ani si am si eu renumita masina Chevrolet/Daewoo Evanda 2.0i +gpl pe care o detin de 2 ani de un an sta pe loc deoarece si din pacate tatal meu a decedat si cum masina a ramas pe mana mea m-am decis sa o fac.Am o problema la gaz din cate stiu si eu cand o trec pe gaz moare (gaz avand). Dupa trecerea acestui an a aparut rugina la aripile din spate dar nu a dat tare rugina deci se poate remedia.Si cum si tatal meu a fost nebun dupa masini mi-a bagat si mie in sange asta si in apropiatul viitor as vrea sa ii cumpar un kit de suspensie sport sa o las mai jos si un lip (doar daca gasesc pentru aceasta marca). Sper ca va place masina o intretin cat pot eu de mult.
  22. 5 points
    Am vrut de multe ori sa mai scriu aici, dar mereu a intervenit ceva. A fost un an in care problemele legate de Covid au fost cele mai mici pe care le-am avut din punct de vedere al sanatatii (apropos, NU am facut Covid :D) si asta si-a spus cuvantul. Totusi, am zis sa nu treacem in noul an fara a mai scrie una alta despre Naluca. In primul rand, masina e OK, nu a ramas cu nicio sechela dupa accident/reparatie. In primavara am comandat, la risc, supapa aia pt VVT-In, se inlocuieste super simplu, o cheie de 10 este suficienta. In 10 minute, cel mult, am schimbat-o si, de atunci, nu am mai avut nicio neplacere. Ramane presupunerea pe care am facut-o initial, din cauza statului pe bara vreme de aproape 6 luni s-a blocat si aia a fost. Sau de la pocneala, naiba stie. Orice spray degripant, lichid de frana, etc. am incercat, nu am deblocat-o. Parti rele: consumul a crescut imediat, de la un 7-7,5 extraurban spre 8,5-9 extraurban. In plus, au reaparut durerile de coloana cervicala. Parti bune: ... really ??? Tot prin primavara am facut niste drumuri super faine, in zona Sarmisegetuza si Poiana Ghioceilor (1, 2). Au iesit niste poze faine, drum forestier (pentru ca am mers, ca de obicei, altfel decat ar fi mers oamenii normali), insa nu am apucat sa le dimensionez, nu pot fi inca urcate pe forum. Prin vara aveam timp, nu urmau drumuri serioase asa ca m-am decis sa schimb kit-ul de ambreiaj. In Sibiu am avut parte de preturi care variau intre 9500 lei kit-ul + manopera si 6500 lei kit-ul + manopera. FARA TVA, desigur ! Am gasit, oportunist, la un magazin online celebru kitul la 4000 lei. Nu l-am luat pe loc si rau am facut, a doua zi sarise la 4400. L-am luat atunci si, intre timp, m-am interesat de manopera. Am apelat la un service-local, multi-marca, cu ceva referinte bune (si cu cunostinte la seful de service pe mecanica ). Cu tot cu uleiul lor de CV si lichid de frana (din pacate doar completare), am ajuns la 1200 lei (cu tot cu TVA), ceea ce mi s-a parut decent. Kitul a continut tot ce trebuie: disc, placa de presiune, rulment si volant. Povestea clasica cu volant bi-masa, am preferat sa il schimb pentru ca, pe bune, chiar avea un pic de joc. Neplacerea a venit tocmai din partea astuia ... suruburile originale era de 12, in vreme ce suruburile din kit precum si gaurile din volant au fost de 10. Cu masina desfacuta ar fi fost necesar sa gasesc un inlocuitor, ceea ce nu era fezabil. Asa ca am apelat la un var care se ocupa de chestii "metalice" si, cu greu greu greu, am reusit sa marim gaurile pana la 12 (folosind echipament profesional, industrial). Varu-meu isi facea cruce ... a inceput sa ma bombane ca e fier 55 (ceva de scule, nu intrebati ...) si a durat peste o ora (si 3 burghie ... inrosite) pana am terminat treaba. A doua zi am fost la service, montat fara alte probleme, functioneaza perfect. Spre deosebire de experientele avute cu kiturile de ambreiaj Sachs in cazul MOSului, aici nu am retineri legate de ce era in pachet. Clar toate originale Sachs. Am pus toata treaba pe faptul ca Naluca se regaseste in US ca si Buick Regal si e posibil sa fie repere facute diferit, pentru fabrici diferite dar care sa ajunga aiurea ... multumim globalizare ! Pentru ca: 1. in Naluca nu se intervenise pana acum; 2. suruburile de volant originale erau cu diametru mai mare DAR si alt pas fata de cele din kit; 3. volantul original al Nalucii era identic (ca si cod) cu ce am luat eu, DAAAAR existau urme de marire a gaurilor de prindere. Evident, facute super profi, cu alte echipamente ... insa au mers si alea autohtone . Concluzia mea a fost ca arborele cotit (sau chiar tot motorul ???) a fost produs in US si nu s-a imperecheat bine cu restul de componente europene. Apropos, kitul nu a fost schimbat de dragul de a-l schimba. Inca de anul trecut, in zone de urcus de la munte, la schimbat 2->3 pe la 5000-6000 cu reluare brusca, ambreiajul patina. Din ce m-am consultat cu putini cunoscatori ai modelului, durata de viata a ambreiajului ar fi cam de 100.000km. Noi am facut pasul pe la 120.000, deci e OK. 4x4, cuplu de basculanta ... merge. La MOS, schimbul ambreiajului de fabrica l-am facut tot pe la 120.000. Post inlocuire ambreiaj am decis sa schimb si lichidul de frana, nu prea imi dadea pace faptul ca doar completasera in service ce s-a pierdut la demontarea ambreiajului. Am mers ca si la MOS cu ATE Typ 200 si lucrurile sunt OK. S-a simtit o schimbare inclusiv la frane, au devenit putin mai incisive. Nu stiu ce naiba de lichid folosisera pentru completare, a fost bine ca l-am schimbat ! Au mai fost si 2 incidente de trafic/parcare. La un drum facut spre Bucuresti, de Pasti, undeva pe Dealul Negru, fix in acelasi loc in care imi sarise o piatra si mi-a spart parbriul MOSului, istoria s-a repetat. Masa mare ... parbrizul avea mai putin de 5000km si il inlocuisem cu reper OE. Din fericire plesnitura nu s-a extins asa ca am putut apela la serviciile specializate ale unui "dentist" de parbrize. Solutie, lampa UV ... la final a iesit de cu greu se observa. Al doilea incident a fost de parcare. Am lasat masina in parcarea organizata din zona Piata Cibin, pe moment nu am observat nimic. Acasa, dupa ce am parcat am constatat ca aripa dreapta fata a fost usor infundata. Dupa o analiza criminalistica atenta, am ajuns la concluzia ca fost un carucior de aprovizionare cu marfa, strada este cu sens unic, alta varianta e imposibila. Asa a ramas, nu mai am chef sa ma ocup de maruntisuri ... Camera video de spate o am de mai bine de o groaza de vreme, cablul e tras pana la bancheta din spate, ar mai fi de inlocuit doar o lampa de numar ... insa va trebui sa mai astepte. Pentru cei care s-au intrebat cat consuma balena la mers decent, va pun o poza facut la pe la inceput de Noiembrie. Drumul a fost ceva de genul "casa de la tara" (peste Olt si peste deal de Avrig, pentru cunoscatori) - Bucuresti, traversat de 2 ori, cca 40km - casa de la tara. Jumatate de drum cu tenisi (aka anvelope de vara), intoarcerea cu bocanci (anvelope de iarna). Per ansamblu, la cam 45.000km de cand am luat-o, consumul mediu este de 10,1/100, cu aceeasi mentiune pe care am mai facut-o candva, mers cam 75% in afara. Desi ... nu stiu daca asta e neaparat de bine :D. Pentru consum, adica. Si pentru ca tot suntem in perioada sarbatorilor, atat Naluca cat si Bee au primit cadou cate un set de covorase personalizate. Covorasul soferului era gaurit de mult, restul sunt in conditie bune, dar tot a meritat "distractia". Cam asta a fost rezumatul anului, daca o sa ma invrednicesc o sa revin cu niste poze faine de pe unde am reusit sa umblam in pandemie. Aaaaaa, moment ca mi-am amintit ceva care chiar merita vazut In "primavara" am dat o fuga pana la Balea. Cu masina pana la Cascada, apoi cu telecabina. Zapada mare, mon cher ... Gasiti masinile din poza alaturata =))). Apoi gasiti drumul ... Buflache s-a cam dat cocos, nu vreti sa stiti cum am scos-o de acolo . Si nu, nu a fost nimic regizat. Si inca ceva, nicio persona nu a avut de suferit in timpul sedintei foto La Cabana Balea pustiu pustiu, am fost singurii clienti din restaurant ... VIPuri in toata regula. Pana am coborat, unii mai dibaci au reusit sa isi scoata masinile de sub troiene. Altii nu... (aviz amatorilor, aici se afla deghizat un Suzuky Jimmny) Si DA, merita AWD pe un sedan. Merit RAU de tot . Dintr-un motiv care imi scapa, se pare ca exista o legatura directa intre AWD si senzatiile de rau de la stomac ... inca investighez
  23. 5 points
    Part. 3 Ca o completare, o data cu datul cutiei jos, am schimbat uleiul in ea si filtrul de ulei, pe ideea ca daca tot e desfacuta . In poza cu cortul peste masina, am mers pe ideea ca daca tot am montat cutia la loc sa o si punem pe masina, asta intampladu-se pe 30 Noiembrie, norocul meu a fost ca am gasit la cineva un cort suficient de mare. Ca si probleme ce trebuie rezolvate in viitorul apropiat ar mai fii : - macara geam dreapta spate - un rulment ( sper sa fie pe fata) - incarcata instalatia cu freon - reparat trapa - si alte maruntisuri Mai am de facut acum repede, sper ca in prima zi cu RCA sa ma duc la service-ul din comuna, ca sa nu ma mai tarasc iar pe sub ea, sa prind evacuarea de la jumatate in tampoane, sa prind o conducta pe sub motor si sa ii pun inapoi scuturile. Cat am mers pe la tara cu ea, mi-a placut maxim feelingul de automata cu motor mare, acum asteapta cuminte RCA si sa o inmatriculez , bineinteles pe numele lui taicameu , daca o bag pe numele meu intr-un an o cumpar iar ( 2500 rca/an, 950 impozit/an) . Si ca o paranteza ( inca una) si climatronicul si cutia s-au montat inapoi pe masina, dupa turele mele de noapte :)), drept dovada, am reusit sa fac praf plansa de bord de la aia de piese, si in ziua cand am pus cutia, am incercat sa strang de mai multe ori suruburile cu tubulara gresita :)). Posibil sa fii ratat niste detalii, si niste poze asa ca ii rog pe baietii sa posteze ei ce am omis eu. Si vorba aia, ce te-ai face fara prieteni :). Ca sa inchei , multumiri maxime lui @mirceajo si @Dj_Dark si celorlalti implicati in aceasta nebunie , fara ei nu ar fii fost posibil sa am Leganza .
  24. 5 points
    Ramasesem dator Captivei cu niste bujii incandescente de iarna trecuta, cele de pe cilindrii 1 si 2 au murit la aprox 2 ani dupa moartea celei de pe cilidrul 1. Am fost la service pe Morarilor pt schimbare, m-am uitat pe niste filmulete pe youtube si se schimba relativ usor, dar mi-a fost frica sa nu le rup. Am mers pe bujii originale, cod 25181860, le-am schimbat pe toate 4, inclusiv cea schimbata acum 2 ani ca sa fiu linistit o vreme. Cost: 150 lei/ bujie + 160 lei manopera + 30 lei la mecanic, in total 790 lei. O suma maricica, insa sper ca cele noi sa tina cel putin cat astea vechi. Intre timp masina a facut si un numar foarte interesant de km: 123456, asa ca m-am gandit sa il imortalizez . In final cateva poze cu bujiile vechi - cum au iesit din motor si apoi o poza dupa ce le-am curatat. Aparent una din cele 2 decedate si-a revenit dupa ce am testat-o pe sursa de alimentare. Bineinteles ca nu o consider de incredere, dar o voi mai putea folosi la proiectele mele de electronica.
  25. 5 points
    Undeva pe la jumatatea lui Iunie am primit propunerea de a filma Evanda, probabil multi ati vazut deja clipul dar pun poze si linkul aici Da, masina mea era in filmare si apre si Lucian in cadru
  26. 5 points
    Buna seara! Ceva activitate aici si eu absent... Nu, nu este asta, pun imediat poze cu a mea facute acum 30 min. Plecasem de la ideea sa fac din ea un mini-camper. Pentru mine ideea de mini camper nu inseamna doar un pat si o masa instalate inauntru. Ar implica in primul rand izolatie, fonica si termica, ceea ce ar implica o schimbare radicala a masinii. Si de aici o lupta intre ale mele ganduri, sa o modific sau sa o tin cat mai originala, tinand cont ca arata bine si in interior. Rog si de la voi un sfat. Eu ma gandesc sa mai achizitionez una in stare mai potrivita(daca o gasesc) si pe aceea sa fac experimente de mini-camper. Intre timp familia Daewoo a mai crescut...se preteaza si asta de camper.
  27. 5 points
    Pam-pam @pompiliu92 La Pilot a fost facuta, si-au recunoscut si lucrarea veche de acum 15 ani Cost total vre-o 1850 RON in care a intrat tot ce se vede in poza plus o teava tot pe 50 mm cu 2 flanse sa pot inlocui catalizatorul in situatii speciale, nu am prins-o in poze, data viitoare Defapt daca pun si flansele de inox cred ca se ducea la 2000 RON dar alea mi le-a facut cineva gratis
  28. 5 points
    Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor ). Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul. In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.
  29. 5 points
    De azi e a noastra (ca sa nu zic a sotiei, ca si eu merg mult cu ea)
  30. 5 points
    Nu i-am dat foc, dar nici mult nu mai aveam... la cat mai pricep eu la electrica, ma mir ca intr-un final am reusit sa-l fac functional. Lipseste rama adaptoare 2din, pt ca sunt idiot si am uitat sa comand. E un player JVC, initial am vrut Pioneer dar asta avea si mirroring cu telefonul. Am cablat camera spate, microfonul (pt apeluri telefonice), am pacalit firul pt frana de mana ca sa mearga mirroring si in mers (sistem de siguranta, sa nu te uiti la filme in mers)... lipseste rama (comandata in seara asta) si adaptor pt comenzi volan. 90% functioneaza cele pt Aveo/Captiva, dar nu as da 200 lei fara sa fiu sigur. Asa ca o sa dau o fuga la un magazin, cand ma intorc in Buc. Nu e cel mai tare player, dar se aude mult mai bine si mai tare decat cel original.
  31. 4 points
    Update, bagat toate pistoanele si pus pompa de ulei, fara baie. M-a chinuit pompa aia ca pe draci, in primul rand garnitura se lipise de bloc de am dat-o jos cu perie de sarma in bormasina si cutter asa usor, dupa care dopul din poza urmatoare e lipit cu loctite de fabrica(si la bej m-am chinuit) si bineinteles ca pompa noua nu vine cu el ca de ce ar veni, dupa care manocontactul de ulei la fel, cine l-a pus l-a strans cu simt de raspundere.
  32. 4 points
    Si, ne-am apucat in forta, nu prea mult fiindca am si facut o belea Pe scurt, se vede ca unul din ghidaje a ramas in chiulasa in loc sa ramana in bloc, drept urmare l-am scos, nu e prima data cand fac asta, tocmai de-aia aveam gandul in alta parte, m-am grabit si am zgariat chioulasa dupa cum se vede. Maine o duc la unii in Baneasa (cica sunt cei mai buni) sa cer o parere, poate merge asa, dar cel mai probabil trebuie "incarcata" si luata o fata, vom vedea. Intre timp am lucrat la partea de jos. Am gasit segmenti aparent aliniati la un piston in rest, totul arata bine. Motorul era mai curat decat ma asteptam eu, cuzinetii de biela aveau uzura normala, fanta segmentului era un pic afara din tolerante (0,6) iar segmentul nou are (0,3). Aparent segmentii de fabrica au fost foarte prosti daca in 50 mii km deja au iesit din cote. Cam asta e stadiul curent, am 2 pistoane din 4 bagate, azi vreau sa le bag pe toate, sa demontez si inspectez pompa de ulei si cel mai probabil o sa pun una noua ca tot o am si eventual baia de ulei la loc. Revenim
  33. 4 points
    La cel gri acum, am schimbat trim-urile cu unele replica de piano black, alea vechi sunt vopsite cu ceva cauciucat care de la timp se facuse urat. Totodata am luat o pompa de frana din dezmembrari pentru cei 2 senzori de pe ea urmad sa o schimb (cu totul sau doar senzorii, vom vedea) sa scap de eroarea sporadica de presiune care precede dezactivarea dsc+abs+traction control.
  34. 4 points
    Am desfacut-o iar, in primul rand am schimbat proiectorul ala spart. Nu mai stiu daca am zis dar ultima data cand am iesit cu ea am lovit un caine, drept urmare proiectorul meu stanga a coborat la prima Din fericire, nu am avut alte damage-uri, din pacate cainele a fost dauna totala, efectiv mi-a sarit in fata, nu am mai avut ce sa fac. In continuare, fiindca a aparut un fluierat la relanti, probabil pierdere de vacuum pe undeva, am desfacut galeria de admisie. Daca tot am desfacut am zis sa curat si admisia aia frumos, plus injectoarele, momentan sunt la inmuiat in benzina pana data viitoare cand intra la ultrasunete. Alternatorul a fost dus la o verificare la o firma specializata, astept sa fie gata. Si, fiindca atunci cand miscam niste fire motorul dadea sa se opreasca, concomitent cu apriderea check-ului pentru o secunda, am zis sa pun tester. Rezultatul, debitmetru aer voltage too low. Fiindca am suspectat imediat o alta reparatie proasta in instalatie (cum am mai gasit in trecut) am reluat verificarile, rezultatul se vede mai jos. S-au reparat cum trebuie, restul data viitoare, pana atunci vine si garnitura galeriei.
  35. 4 points
    Hai ca am inceput anul cu bine. Am trecut ITP-ul cu brio. Am facut si o baie cu "spume". Si ne-am bagat la somn in garaj, pana la vara.
  36. 4 points
    Am reusit si un record negativ . Dupa ce am luat masina in Ianuarie anul trecut, dupa reparatie, nu am mai umblat deloc la bujii. Cumva am pierdut sirul, asa ca nu am mai tinut cont de km parcursi, mai ales ca toate au fost in regula. Buuun ! Weekendul trecut, dintr-o data, am inceput sa am ezitari serioase la acceleratiile hotarate, era evident ca era ceva pe partea de electrica/aprindere. Am desfacut bujiile si a reiesit imediat cauza problemei. Din pacate am ratacit lerele, nu stiu exact la cat ajunsese gap-ul, dar clar era undeva intre 1,5-2,0. Sensibila creatura ... Totusi, cum gap-ul normal este de 0,9-1,0 nu m-am suparat. O lovitura sigura si de mare finete cu un patent a rezolvat problema "reglajului de fabrica", asa ca am revenit la mersul normal in mai putin de 10 minute. Azi mi-a venit un set de bujii Denso, aveam niste ACDelco (Made in US, pe vapor, dinspre China spre Europa), dar nu am avut niciodata incredere in ele. Detaliile de finisaj, imbinarile etc ... m-au facut sa le las "de rezerva" . Poate se potrivesc la drujba sau motosapa ... ca pe Naluca nu o sa ajunga
  37. 4 points
    Am programat-o la mecanic pt. maine (curea accesorii, pompa apa, fluide, bujii, bielete spate):
  38. 4 points
    Hai ca am uitat sa ma laud :)) Eva o arde pe 18 acum
  39. 4 points
    Nu neaparat. Putem specula ... Intretinere anterioara defectuoasa, infundare canale de ungere ... De la un punct incolo nici macar 0W-20 nu mai poate trece. Nu mai retin exact unde, dar sigur exista pe forum discutii legate de o problema de ungere cu consecinte similare, in cazul Cielo. Acolo chiar era ceva constructiv, multe masini au avut probleme.
  40. 4 points
    Azi s-au bagat planetarele, montat electrica botului si o parte din bot. Urmeaza bara cat de curand. Totodata am reusit sa deblochez alternatorul fara sa il desfac, sper sa si incarce, pacat de el era aproape nou cand l-am dat jos cu tot cu motor si a fost 1000 RON la momentul respectiv, Valeo de 85A.
  41. 4 points
    Ieri am mai scos-o si pe ea la plimbare, un drum pana la Pitesti si retur. Nimic spectaculos, doar ca s-a marit gaura din evacuare, finala a fost schimbata la un moment dat si pare ok, in schimb intermediara (probabil originala) e ruginita toata. Revenim cu detalii
  42. 4 points
    mi-am facut putin de lucru, am schimbat garnitura de la capacul distributiei, din pacate garnitura originala era lemn, deja numai etansa bine. am schimbat si luminile de semnal de pe oglinzi, unul din leduri facea figuri, si am decis sa merg pe semnale dinamice daca tot umblu, arata mult mai frumos, si daca tot am umblat pe acolo am schimbat si luminile de sub oglinda, tot cu leduri, chiar merita mai ales ca noaptea cand deschid usa se face ziua in jurul masini.
  43. 4 points
    Am uitat, avem si AC, l-am incarcat alaltaieri cu freon, 730 grame ca la carte, inca baga frig de ingheata tulumba aia Vedem cat tine. Ma bucur ca romaneasc... pardon, reparatia mea la compresor a mers Ah si poza cu teava . In plan indepartat se vede legenda
  44. 4 points
    Bun, deci, evacuarea va costa vre-o 1600 RON, plus o toba intermediara de astra F care se va modifica. Se va inlocui tot de la sonda lambda pana in spate la tips, catalizatorul va ramane pe masina dar va fi demontabil. In paralel se va face si o teava cu flanse pentru situatii speciale (gen circuit) care va inlocui catalizatorul la nevoie. Sper saptamana asta care vine sa fie gata fiindca deja face asa urat de mi-e rusine sa o mai pornesc dimineata . In alta ordine de idei, ieri am atacat compresorul de AC. Problema, s-a dezlipit bobina de pe suportul de metal si a rupt ambele fire de la mufa. Cea noua a fost 55 RON, cica de opel Astra F, vectra A, vectra B de al termotec si era putin mai inalta. Dupa montaj am observat ca inaltimea bloca fulia, drept urmare am facut o "romaneasca" (am luat cu flexul buzele alea de fier pana la izolator) si am castigat cei 2-3 mm necesari sa nu mai atinga fulia in ea. S-a testat, compresorul cupleaza, urmeaza sa ajung la freon sa vad daca instalatia tine gazul in ea. Din pacate poze cu "romaneasca" si din momentul montajului nu am mai facut fiindca eram jegos pe maini, in schimb am cu trusa de demontare si demontarea ambreiajului, atat
  45. 4 points
    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  46. 4 points
    Masina are ITP, am facut plimbarea de test, cutia merge bine dar e cam singurul lucru care merge bine Glumesc, masina e foarte "stock" dar imi era dor de senzatie. Cruising la 140-150 la ora la 3000-3200 de ture in overdrive este priceless Pe de alta parte mai e de lucru, voi incepe cu franele fiindca pe spate e praf (tipic tamburi) iar pe fata e cam inegala, s-a comandat totul nou, astept sa vina.
  47. 4 points
    Azi am luat masina de la mecanic, s-au inlocuit ambele capete de planetara. Stanga praf, dreapta pe duca. Pe dupamasa am pus si husa de volan, are un defect de croiala si nu a iesit chiar perfect... dar e ok.
  48. 4 points
    Bineinteles, daca se poate de ce nu? In alta ordine de idei, asa spala saracii masinile, din pacate nu a plouat suficient
  49. 4 points
    Si in aproape 1 luna am facut 1111km, deci pe 03.03.2021 asa arata bordul Captivei : Am reinceput munca la casa de la tara, deci masina va face drumuri cel putin saptamanale pana la tara si inapoi (150km).
  50. 4 points
    Am iesit la o a doua plimbare, 2 zile in bucuresti, nu s-a mai stricat nimic, caldura tot nu baga cum trebuie, pe langa calorifer si termostatul pare sa aiba probleme fiindca in mers aerul e mult mai rece decat cand stau pe loc. Planetara aia tot pierde vaselina, am luat colier si cu prima ocazie vom interveni. In rest, merge.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...