Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 06/07/25 in all areas
-
Ce ai pus tu e cu totul altceva, probabil ai pus cheder normal si da, efectul este simtitor, plus ca nu mai intra nici mizeria intre usi. E o chestie foarte ieftina cu un efect major insa trebuie atentie la dimensiunea chederului in functie de dimensiunea scobiturii, altfel nu se mai inchid usile fata. NU recomand chinezariile ce se lipesc.2 points
-
Cheder de-ala am pus si eu la Spark si l-am dat jos dupa ce a inceput sa se onduleze de la caldura 🙂 . L-am pus dupa ce mi-a cazut cartela de acces in parcare in spatele bordului, deci eu vad un avantaj 🙂 . Cheder intre usi am pus la Epica pe ideea reducerii de zgomot la vant, la mine din ce tin minte s-a simtit. E drept ca la mine se vedeau mult mult mai putin pt ca le pusesem pe scobitura usii spate, spre usa fata. Tu probabil le-ai pus pt lovituri accidentale in parcare, aici prefer doar sa fiu mai atent ... Spor la mesterit in continuare!1 point
-
Revenit la roata infranata, ca sa elimin total problema schimbat direct etrier 225 + 50 manopera, urmarit evolutia nivelului de antigel nu e ceva semnificativ, ramane de constatat luna asta la un drum dus-intors de 2000km care o sa fie evolutia.1 point
-
Pe stirea mea, nu e vorba de 10%. Pentru alternator, mie mi se pare putin sa aiba 80A. Daca lucrurile stau asa, personal as recomanda o "baterie" de 50Ah. In functie de cat de mult mergi noptea (mai degraba ziua ...) as zice ca acumultatorul ala de 60Ah deja este putin cam mult, dar o sa isi faca treaba.1 point
-
1 point
-
In weekend am participat la intalnirea aniversara de 10 ani a unei asociatii de detectie, Romanian Military Archeology. Nu sunt membru, dar intru in categoria "and friends" 🙂 Mari descoperiri nu am avut, dar zona e superba, peisaje frumoase in varf de munte, transee cat vezi cu ochii (detectate). Am stat 3 zile, din care una plina pe detectie, 2 pe drum si in rest gratare, bautura si voie buna.1 point
-
1 point
-
Rolul e clar, fac exact ce face "oil catch can" ... Condenseaza si acumuleaza vaporii de ulei, la fel si apa ...In intelepciunea sa, GM insa le-a facut fara golire pe principiul ca la fiecare 100.000 km le schimbi ... Doar nu iti fac gaura in buzunar 150-200 EUR. GM poate nu a auzit de spray-ul de curatare carburator/injectie/turbina 🤣 PS: Am gasit acum pe net si rectific, cam 350 EUR1 point
-
Pai da, cu cit te lasi mai greu in accelerate > cu atit ajungi mai repede la destinatie > cu atit consumul ii mai mic. 😉1 point
-
Pt ca deja e traditie, ieri mi-am facut iar de lucru... am facut niste suporti-distantieri pt difuzoarele spate, am pus bitum si burete, putina curatenie pe acolo. Problema era ca membrana atingea in grila de plastic, acum e totul ok si basul se aude mai bine si mai tare, semn ca se misca cum trebuie. Dupa care am montat un nou ledbar deasupra numarului fata, in speranta ca ma va ajuta pe ceata. Cu buton separat. Cu ocazia asta am probat si pozitia de dormit in masina, daca vremea e buna weekendul asta sunt pe munte.1 point
-
Bun ... continuam cu BEE ... oricum Naluca e OK, deci ar fi doar cateva chestii amuzante. @Viktor speculeaza matale in legatura cu bocancul greu, pe datele din pozele urmatoare: Parcurs: Aldesti (inainte de Rm. Valcea) - Valea Oltului - (sat mai sus de ) Sibiu A doua zi s-au mai adaugat cam 40 km, aici incluzand Sibiu, cumparaturi piata etc. Acum, revenim la chestii grele ... @ches N-am ajuns la membrana, la PCV ... pentru ca am ajuns la un moment din categoria "Soc si groaza" ! La Naluca compartimentul motor este aerisit si se vede clar cum intra in furtun simplu (dinspre capacul culbutorilor) in tubul de admisie aer care se duce la intrarea in turbina. Deci, ne incadram in categoria masini ieftine 😆. Dar sa vedem care e faza cu "soc si groaza". In weekend am scos tubul de admisie din turbina lui BEE si imediat am reperat urme serioase de ulei. Am sters putin cu un servetel de hartie, nu mi-am imaginat ce va urma. Si acum, "socul". Doua mici canistre, cu furtunurile sertizate ... Deci, iete ca BEE are niste chestii smechere pe care Naluca nu le are :)). Cat le-am intors pe toate partile m-am trezit cu o groaza de ulei (clar ca iesea din canistrele alea). Am facut o evaluare rapida, mi-am zis ca o sa scot tot uleiul si il las sa se scurga pe un servetel de hartie. Si aici a inceput "groaza" ! Mult mult ulei si urme de apa. Ca atare, am trecut la arme ceva mai grele, le-am luat in timpul plimbarii prin Sibiu. Nu faci treaba buna fara un trio solid ... Am plusat cu un spray de frane, deja incepusem sa ma panichez Am dat la greu cu sprayul de carburator si ala de frane in canistrele de mai sus, dupa care altfel a iesit mizeria. Ar fi fost o idee sa scot canistrele si sa le curat individual, dar nu aveam coliere la mine, asa ca am preferat sa bag spray de frane in ele si sa le pun la compresor, pana nu am mai iesit nimic din ele. Daca tot am curatat furtunul de intrare si cele doua canistre, m-am dus mai departe, spre turbina, nu degeaba am luat spray-ul ala dedicat. Poza am facut-o pentru uleiul care curgea efectiv din turbina dar, in interior, de vad si palele turbinei, incarcate cu mizerie. Cu motorul pornit i-am dat cateva "fas-fas"-uri cu sprayul dedicat, ocazie cu care nu am putut sa nu ma inec cu un miros puternic de amoniac. Daaar ... super mistor si eficient !!! Am repetat procedura de 3-4 ori, se vede cum a evoluat curatarea palelor Ca sa ma asigur ca ajunge agent de curatare suficient in turbo-cooler, i-am bagat pe gat cam tot ce aveam in materie de spray-uri. Mai departe am scos furtunul de dupa intercooler si i-am dat cocktail si direct in clapeta de acceleratie. A scos ceva fum alb, inecacios, oarecum de asteptat. A scuipat si ceva mizerii prin esapament. Evident, m-am ales si cu un Check aprins, pentru ca am scos cativa senzori in timpul interventiei, ca sa nu risc rupere de cabluri/mufe. Am lasat agregatul sa se odihneasca peste noapte, in ideea ca se curata cum trebuie tot ce inseamna intercooler, tubulatura etc. A doua zi am plecat sa alergam putin. In mod inexplicabil motorul s-a incalzit mai greu decat de obicei, dar fara probleme in functionare. L-am alergat putin pe autostrada tinut in 4500-5000 RPM, ca sa ma asigur ca trage si arde toate mizeriile de dupa curatare. Rezultatul a fost partial spectaculos. Nu am sesizat o scaderea a consumului, dar nici nu am mers prea mult dupa interventie. Notabila a fost schimbarea comportamentului motorului. Intra aproape instantaneu in frana de motor (cf. CB, consum instant, deci a contat curatarea clapetei) si a devenit extrem de liniar, nu se mai simte "golul turbo" nici la turatii apropiate de 1000 RPM. Ideea e ca trage mult mai de jos, ceea ce imi spune ca si intercoolerul s-a bucurat de curatare. Super placut impresionat de spray-ul ala pt turbina ! Desi nu am gasit pe nicaieri procedura de curatare a canistrelor aratate mai sus, o sa devina o obisnuinta, macar la 40.000km tot o sa o fac. De Check am scapat in 30 secunde cu interfata OBDII disponibila in curte.1 point
-
Asa, a venit prima tura de "prostii de pe Aliexpress". Prima si cea mai misto este parasolarul,unde mi-a cam tremurat mana sa dau treij' de euro "blind", dar nu regret; tesatura e mult mai groasa fata de cele din benzinarii, rama nu e "cerc" ci facuta pe parbriz, are decupaj frumos sus pentru imensitatea de oglinda cu toti senzorii, husa de stocare. Am mai luat un set de covorase de cauciuc pentru spatiile de depozitare, foarte misto si astea, se potrivesc la fix si sunt lipicioase ca sa stea bine. Mi-au ramas 3 bucati carora nu le-am gasit locul. Niste protectii anti-gheare de don'soare la manerele portierelor, unde mi-am adus aminte cum e sa pui folii la telefoane 🙂 nu s-au asezat stralucit, dar nici nu se vede prea tare. Am mai luat si niste protectii de suruburi, da' inca nu le-am montat.1 point
-
Ieri am luat turbina de la atelier, nu merita, din punctul meu de vedere, reparatia. Pe langa faptul ca nu au gasit partea "calda" a carcasei, o estimare facuta prin comparatie cu alte modele similare a dus la concluzia ca reparatia ar urca la minim 2200-2500 lei. In conditiile in care am luat turbina noua, OE, la mai putini banuti, o sa repet procedura anterioara cand va fi cazul ...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00