Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/24/23 in all areas

  1. 2 points
    Bakteria" a fost instalata si Nubirica si-a recapatat ragetul. Bine, era un pic ragusit, ca a tras aer rece in plamani. I-am facut si un test de incarcare la service. All is good. A primit si o binemeritata baie, ca era nitel prafuita de la atat dormitare. A luat "in picioare" si incaltarile de iarna, sa nu ii fie frig. Si o poza la ceas de seara. Nubira-2-Video-Bord-Interior-25.11.2023.mp4
  2. 2 points
    128.000 km Distributie noua Dayco, curea, role, intinzator, pompa de apa, curea accesorii si rola de la intinzatorul de accesorii pe Optimal. Nu merita 200 ron intinzatorul de la Dayco. Surpriza a venit cand a trebuit scoasa pompa de apa. Absolut gripata. Asta din cauza lichidului de racire care avea un iz de helesteu uitat de lume. Am schimbat si lichidul de racire. Schimb de ulei si filtre - Filtre Mann si ulei Mobil 5W30 Dexos 2.
  3. 1 point
    Sa mai sterg un pic praful pe aici: Leutza fiica-mii este bine merci, a ajuns la 156.000 KM, am dus-o la baietii de la EXPERT TRK SERVICE din sect. 3 pentru schimb distributie, simeringuri supape, reglaj suspensie (deh, winter is coming, vreau s-o ridic la maxim) si alte maruntisuri. Foarte profesionisti baietii de acolo, fac si motoare (in special 1.6 tubo benzina de Mini), insa se baga la orice, nu exista nu se poate pentru ei. Cred ca printre putinele experiente placute la un service auto, unde ajungi cu o problema si pleci cu mai multe. Honda si-a luat schimbul de consumabile, a ajuns la 130.000, are o usoara caraiala la pornire, probabil bendixul nu se retrage la timp, am inteles ca este o problema comuna la Honda, la Accordul precedent nu am intalnit-o, desi avea 220.000 km. GTC-ul e bine-merci si el, a ajuns la 183.000 KM, nici o problema. Celica a ramas fara talon (jante de 17", desi originale pt. Celica TS nu sunt omologate de RAR), le-am pus pe cele de iarna pe 16" si urmeaza sa merg miercuri la RAR pentru recuperare talon. Urmeaza schimbul de consumabile, o sa pun tot ulei Eneos Sustina 5W30 cu care se impaca foarte bine, nu-l papa deloc, desi vede uneori 8200 RPM. Cea mai mare problema in Bucuresti o vad cu locurile de parcare, nici o sansa pana acum sa iau de la ADP, sunt 7 cereri deja depuse incepand cu 2001 la blocul meu iar locuri libere nexam. Am inceput sa caut un garaj in zona, dar preturile sunt de minim 25K euro, n-am gasit nimic pana acum in apropiere.
  4. 1 point
    Ba este filtru original. Are noul ambalaj cu PSA, ca pe el tot GM scrie.
  5. 1 point
    Mai am si eu uneori tabietul prost, dar rar, sa stric ceva care merge deja bine. Mai exact, in cautarea dupa o baterie noua pentru Nubira, bagasem de seama ca preturile la cele Bosch erau ceva mai mici fata de Varta, asa ca am zis sa bag o fisa la varianta de 63ah, fiind o diferenta de 15 lei fata de cea 60ah. Cand ajunge bateria la magazinul de piese, primesc un telefon ca a fost testata de ei si e descarcata, asa ca vor comanda alta. Aceeasi problema si cu a doua venita. Explicatia ar fi ca sunt de fabricatie mai veche si nu le cumpara lumea atat de mult (deh, borna inversa). Mbuun. Hai ca poate varianta de 60ah (care seamana leit cu cea de la Varta, in afara de eticheta) nu o sa aiba goanga asta. Gresit din nou! Moarta in cada si aia! Intr-un final, am luat tot o Varta de 60ah, asa cum aveam si inainte. E fabricata anul asta de Clarios Germany, incarcata la 100% si are curent de pornire la rece mai mare decat specificatiile ei de baza. Weekend-ul asta urmeaza sa o montez pe masina si dupa sa verific incarcarea la service. Pe langa baterie, i-am luat si ulei, filtru de ulei, buson baie si garnitura buson, in ideea in care as vrea sa ii fac schimbul la inceputul anului viitor, inainte de ITP. Chestie simpatica. Acelasi cod de piesa pentru filtrul de ulei se regaseste si la Peugeot, dar mult mai ieftin. Chit ca atat Opel si GM fac parte din grupul Stellantis, vad ca tot se face o diferentiere de pret per brand.
  6. 1 point
    vezi ca temperatura aia nu e buna. sa nu te trezesti cu garnitura de chiulasa arsa. la mine, la 1150 cmc, sta motorul la mers constant 90-100 la 81 de grade, iar daca merg bara la bara in oras, urca pana la 94, cupleaza ventilatorul si scade la 86 si tot asa. vezi ca poate termostatul nu e bun, deschide prea tarziu sau ai sistemul de racire colmatat cu rugina. eu, de-a lungul timpului, i-am facut cateva spalari temeinice la motor, adica otet, apa, mers cu apa, schimbat apa, etc. si apropo, pentru monitorizarea temperaturii, eu m-am luat un HUD display din ala de se conecteaza la obd cu cablu. e mult mai comod. Ecran M3 HUD Head Up Display pentru parbriz, OBD 2/OBDII, Alarma automata, Negru - eMAG.ro
  7. 1 point
    Am eliberat cu un Stage 1 restul hergheliei care dormita. Acum tancul cehesc e mai sprinten pe reprize de accelerari si parca nu mai moare in cada dupa 3500 de turatii. Consumul a ramas in mare parte la fel. I-am turnat pe gat si o sticla de aditiv de la Volkswagen, ca tot zicea @Rafi ca ar fi destul de bun.
  8. 1 point
    Pompele de benzina mecanice (instalate pe motor) pe aprox. 90% din sistemul de alimentare creaza vacum (traseul dintre rezervor si pompa) iar intre pompa si carburator e presiune. Faptul ca nu exista alimentare dupa carburator, nu neaparat ca acesta (carburatorul) sa fie defect si poate fi verificat la fata locului. La fel pompa in sine poate fi verificata de e OK ori ba si nu in ultimul rind traseul in sine intre pompa si rezervor unde se regaseste si un furtun flexibil de legatura de la conducta metalica la sorbul din rezervor. Ei bine, daca furtunul in cauza e deteriorat nu intr-atit incit sa lacrimeze ci suficient sa aibe pori, pompa vacum creind pe acea portiune o sa traga in mare parte aer astfel fiind in incapacitate de alimenta carburatorul. Caz intinlit, si greu acceptat de proprietar ca acolo e problema. Dupa ce m-am asigurat ca carburatorul e in regula, pompa verificata si in regula, a ramas de verificat traseul iar dupa ce a fost inlocuit acel capat de furtul totul a revenit la normal. Faptul ca nu vedem, asta nu inseamna ca nu exista, adica, daca nu vedem un furtun lacrimind asta nu insamna ca nu e spart ori prezinta pori suficient incit sa creieze probleme !
  9. 1 point
    Update: In weekend am reconditionat si etrierul stanga fata, ultimul ramas cu garniturile vechi, asa ca am scapat de grija etrierilor. Nu am mai scris in aprilie-mai, dar dupa ce am schimbat etrierul dreapta spate cu unul nou problema a revenit, asa ca am schimbat furtunul de frana, el fiind pana la urma vinovatul. Tot atunci am inceput sa reconditionez toti etrierii, insa din lipsa de timp am reusit sa reconditionez doar etrierul stanga spate si dreapta fata. Masina a mers bine toata vara, dar imi statea un pitic pe creier ca a ramas cel de pe stanga fata... 🙂 Pentru reparatia etrierului am folosit setul de reparatie etrier de la AUTOFREN SEINSA D42261C cumprat in primavara. Dar am folosit doar garniturile, pistonasele originale aratau bine si ceva mai bine prelucrate ca cele de la autofrein 🙂. De mentionat ca am scos pistonasele cu un compresor de aer cu acumulator, cel de la Xiaomi, au iesit surprinzator de repede, dar nici nu erau blocate 😉 . Cu ocazia asta am schimbat si placutele de frana de pe fata, tot cu TRW GDB1715 ca si in trecut, tot cumparate in primavara. Cost total: 240 lei Poze nu am pentru ca eram murdar pe maini si ma grabeam sa termin cat mai repede.
  10. 1 point
    Dupa 17 ani, a sosit momentul ca si jantele Skodei sa primeasca un tratament binemeritat, mai ales ca intemperiile, sarea si timpul si-au spus cuvantul, in special in partea dinspre interior. Ca idee, aratau cam asa: Pe cale de consecinta, zilele trecute am fost cu ele la sablat + vopsit electrostatic si asta e rezultatul: I-am pus si capace centrale noi, ca tot le tineam in portbagaj de ceva timp pentru ocazia asta. Urmeaza sa le schimb si pe cele de la prezoane, cand le iau de la Rosiori.
  11. 1 point
    Mai sterg praful de pe topic, ieri masina a ajuns la 155161 km si 13747 km de la ultima revizie de pe 18 ianuarie (~9.5 luni). Asa ca am profitat de ziua frumoasa si m-am apucat de treaba. Am gasit si niste chestii interesante, detalii mai jos. Pentru revizia asta am cumparat tot, mai putin filtrele de motorina pentru ca nu le-am gasit pe cele lungi de care am nevoie 😞 . Urmeaza sa mai caut si cu putin noroc le schimb si pe ele toamna asta. Am mers pe urmatoarele piese: - Filtru de aer Herth+Buss J1320920 - 40 lei - Filtru de habitaclu Sofima S 4224 CA, il schimb la primavara, cel vechi era curat, l-am suflat cu aer si aia a fost 🙂 - 91 lei - Filtru de ulei HERTH BUSS JAKOPARTS J1310909 - 68 lei - Ulei motor MOBIL SUPER 3000 XE 5W30 5L, nu am gasit Mobil 1 Dexos 2, ci doar ceva dubios pt Ford, asa ca am mers pe Mobil Super 3000 - 230 lei -------------------- Total: 429 lei Primul pas a fost sa ma tavalesc pe sub masina si sa dau jos scutul, operatiunea cea mai neplacuta de la fiecare revizie. Apoi am desfacut busonul de la ulei si am scurs uleiul, din fericire fara sa ma murdaresc prea tare. Asa cum se poate vedea nici nu mai am nevoie de cric pt a schmba uleiul 🙂 . 2. Apoi am desfacut filtrul de ulei si am curatat capacul cu o carpa curata. De ceva vreme evit sa dau cu carb cleaner/ brake cleaner acolo unde nu este nevoie, gen carcasa filtrului de ulei pt a evita contaminarea noului ulei (mai bine nitel ulei vechi ramas pe capac decat carb cleaner). Pentru a scoate uleiul din carcasa filtrului de ulei (cea montata pe masina) am sacrificat o carpa noua pentru ca am uitat seringa acasa 😞. Noul filtru de la Hertz+Bus pare de calitate buna, este filtru clasic de hartie fata de cel vechi care era dintr-un mesh textil. Dar important este sa filtreze cum trebuie. Si cam atat ulei am gasit in oil catch can de asta vara pana acum (>5000km), destul de putin: 3. Dupa ce am turnat uleiul nou, am trecut la filtrul de aer. Si aici ati avut mare dreptate cu "prefiltrul" acela, mai mult face rau decat bine. La filtrul vechi am observat ca prefiltrul era foarte murdar, iar filtrul tragea mai mult pe margini, practic fiind obturat pe majoritatea suprafetei. Prefiltru poza fata- spate, se observa ca este la fel de murdar pe ambele parti: Filtrul de aer - poze din zona de pe margine, se observa ca este murdar si intre pliuri: Filtru de aer, poza intre pliuri in mijlocul filtrului, se observa ca este mult mai curat, aproape ca filtrul nou, deci in zona respectiva nu mai ajunge aer din cauza prefiltrului: In concluzie la flitrul nou montat am scos prefiltrul pentru ca masina sa respire mai bine. Uimitor consumul mi-a scazut cu aproape 1l/100km, de la 9.3 la 8.3 l/100km. Voi supravegheaza consumul indeaproape ca sa vad daca a fost un glitch sau este pe bune 🙂 .
  12. 1 point
    125.000 km Refurbish frane spate, in special frana de mana. Schimbat saboti, polizat la greu rugina, schimbat lichid de frana si aerisit. Fara probleme pe partea de franare la ITP, nici macar dezechilibru semnificativ.
  13. 1 point
    Salutare Cred ca m-a lovit nebunia, si, dupa ce in urma cu 5 ani am reconditionat integral o Dacie 1300 din 1971, am achzitionat recent un Daewoo Cielo hatchback din 1995 pe care doresc in iarna sa il reconditionez total si sa il upgradez. Deocamdata nu am poze, si l-am dus la tara pana cand ma voi ocupa de el. Ma intereseaza urmatoarele repere noi: brat stergator spate, set de bandouri usi si spoilere fata si spate, mocheta portbagaj, placa aceea de la portbagaj care vine deasupra rotii de rezerva si chestia aia din spate care acopera portbagajul si care se ridica odata cu portbagajul. Deoarece nu am inca poze cu Cielito, pun niste poze cu Zeppelinul (Dacia 1300) dupa reconditionare.PS Doresc ca si Cielito sa il declar (in 2025) vehicul istoric.
  14. 1 point
    Poze Cielito proaspat vopsit!
  15. 1 point
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  16. 1 point
    Am inceput stripteas-ul lui Cielito...poze ...partea buna...nu are deloc rugina!
  17. 1 point
    In sfarsit am facut poze lui Cielito.
  18. 1 point
    Bine ai venit !!!! Frumoasa Dacie (mi-a atras atentia suportul de la numar, service-ul de casa al Cieloului meu 😀). In alta ordine de idei, pentru brat stergator si pentru bandouri incearca aici http://autodaewoo.ro/ (de la ei am luat eu bandouri acum 2 ani, posibil sa mai aiba si acum, vreo 60 de lei setul daca tin bine minte) sau aici https://www.unipart.ro/. Nu sunt originale dar sunt ok, cel putin ale mele inca nu s-au cojit (bine, am si pastrat protectia aia cu care vin din fabrica). Pentru placa din portbagaj care vine deasupra rotii de rezerva (banuiesc ca e vorba de suportul acela de polistiren in care se depoziteaza sculele) incearca aici https://k-auto.ro/ (anul trecut aveau, am luat eu un exemplar cu 35 de lei, a costat mai mult transportul pana la Ploiesti), iar pentru chestia care acopera portbagajul si pentru mocheta incearca la dezmembrari, sanse mari sa gasesti in stare buna ( cele de pe masina ce au ??). In rest da-i bice, eu cu al meu am depasit de 3 ori valoarea lui la cati bani am bagat si inca nu e gata complet 😀.
  19. 1 point
    A venit timpul sa va prezint si eu fetele mele,la care tin foarte mult. Aceasta dacie e prima mea masina,a fost cumparata in 2000 cu cu 13 mil de le un fost sofer de ambulanta.Este fabricata in 1981,avea 65000 km,nu prea ma incantat la inceput dar dupa ce am vb cu propietarul si am vazut ce fel de om e si mai ales caum apastrat-o am decis sa o cumpar.Era modelul standard,dacia 1300 iar in 2002 am avut parte de un accident.Pe Barbu Vacarescu aproapede Billa,am fost depasit de un Mercedes cu viteza foarte mare,acesta era sa intre in refugiu si a tras de volan intrand in mine si proiectandu-ma intr-un cielo parcat pe dreapta.Acei indivizi cu mercedesul erau oameni cu bani si cu pile au reusit sa scape,eu ramanand cu masina praf.Am baga-o in service si in 2 luni a fost gata.Cu aceasta ocazie am decis sa o si modifi in dacia 1310 model CN3 pt ca tot pe acolo maducea pretul pieselor.A fost schimbata caroseria si apoi am mers la RAR sa repansonez seria.Nu spun ce am patit acolo,taxe,notar,declaratii,intr-un final am reusit sa omologhez noua caroserie cu modificare in carte.Am schimbat foarte multe piese la ea,rulmenti,bucsi,cutie viteza,punte spate,vreo 2 parbrize,un far,discuri,bordul,scaune,ce sa mai aproape tot.Cred ca inafara de motor nimic nu mai e de cand am cumparot-o.Anul trecut in 2008,a intrat iar in reparatie capitala si anume:Am schimbat pedalier,toate 4 usi,aripi fata si spate,praguri, antifonat vopsit,inlocuit conducte frana,conducte combustibil,etc.Am bagat cam 35 mil dar nu imi pare rau pt ca mai am nevoie de ea si as vrea sa o pastrez.E o masina de care m-am atasat foarte mult si tin mult la easi cel mai important a muncit pt noi.Pun si cateva poze :
  20. 1 point
    VLNul este 'in viata'
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...