Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/29/24 in all areas

  1. 4 points
    Mi-e clar, cu fiarele te descurci bine, lemnul nu iti place 😆. N-ai fi aliniat si tu placile alea inainte sa prinzi coltarele...
  2. 3 points
    Mi-am facut putin timp sa termin pusul mochetei pe cutie.
  3. 3 points
    Da, am luat ceva asemanator de la noi 🙂 Aseara la intalnire, mi-am facut de lucru. Cielo e viu! Cielo traiesti in Jimny acum, prin claxoanele Bosch :))
  4. 3 points
    Ieri s-a intamplat operatiunea "antirugina"... antifon, ceara, dopuri la sasiu si aparatori din plastic in aripi. Au mai ajuns si 4 scuturi, dar cum am terminat treaba ieri pe la ora 20... nu a mai fost timp de ele.
  5. 3 points
    Tinand cont ca inca am discurile de frana din fabrica pe spate, ma gandeam ca anul asta ar fi cazul sa le schimb, ca le cam ajunge cati ani au, plus numarul de km. Norocul meu a fost ca am gasit pe codul de piesa doua discuri noi originale la Radacini, ca in sectiunea lor pentru franare nu apareau. De asemenea, am pus mana si pe un senzor de soare. Am mai luat inca doua anvelope de iarna, ca sa fie setul complet.
  6. 3 points
    Azi au venit anvelopele noi, asa ca m-am si grabit sa le montez. Toyo AT3 215/75/15, o idee mai mari, fabricatie final de 2023. Iar in weekend am "marcat-o" si pe asta, 7th Panzer Division.
  7. 2 points
    Tinand cont ca anterioarele AT2 aveau ... 11 ani 😊 upgrade la AT3 din '22. 167900 km din care 143368 facuti de mine, 12184 litri de benzina 🙂
  8. 2 points
    Nu e din fabrica, e pusa de mine "aftermarket" (aliexpress). Sambata am montat scuturile, ieri am facut tamplarie... STP pe podeaua portbagajului si cutie pt diverse (am aruncat polistirenul original si au intrat cricul, coarba, compresor, sufa, trusa de prim ajutor, triunghiuri etc). Trebuie sa mai iau niste adeziv pt mocheta si sa termin cu ea.
  9. 2 points
    Mai rigida si ar mai creste unghiurile de atac si degajare. Dar pe astea le are oricum mari... da, in principiu nu cred ca o mai inalt. Azi am mai pus cateva chinezarii. Protectie interior capota (cica ar mai estompa din sunetul motorului, galagios de felul lui), "dopuri" incuietori usa (magnetice, sunt doar cu rol estetic), cheder protectie margine usa si o cotiera la sofer. Unde evident ca "measure 0, cut twice", am gresit-o. Am pus cotiera prea sus si mi-am dat seama tarziu, acum urmeaza sa caut un peticel simpatic pe care sa-l pun unde a ramas textilul taiat. Cotiera in sine e ok, mergea 1cm mai lata, dar e ok si asa.
  10. 2 points
    Eu unu n-am priceput neam ce vad unii la cite o expozitie de arta, in cite o dunga trasa asa la misto unii vad ... habar n-am ce, ca eu unu sigur nu vad nimic in afara de-o dunga acolo. Acuma, ori am vedenii, ori ma paste o imaginatie foarte bogata dat fiind in prima poza cu sticla, in partea superioara vad sigla woo ! Ha ? Oare sa scap ? 😆
  11. 2 points
    https://www.olx.ro/d/oferta/peugeot-rcz-model-nou-avariat-avariate-IDi3M5r.html S au miscat repede baietii cu ea.
  12. 1 point
    Vezi printre ultimile poze ale mele, de la Jimny... nu seamana locatia? :))
  13. 1 point
    Eu l-am gasit pe domnul. Poate va e de folos acum sau altadata.
  14. 1 point
    Acu' ai rezolvat si problema "atinge cu puntea", recte "merge ca sania" 🙂
  15. 1 point
    Pentru cruciulita aia in tapiserie, vezi daca te ajuta cumva ASTEA.
  16. 1 point
    Chiar necesare aparatorile din pasajele rotilor, cum de-altfel dopurile in sasiu.
  17. 1 point
    Intotdeauna mi-am dorit sa fac rost de o caroserie/sasiu "din fabrica", sa bag totul intr-o baie de tratare antirugina (zincare etc) dupa care a fac o vopsire corecta si o protectie excesiva a cavitatilor. Paradoxal, cel mai aproape de "vis" am fost cu o Dacie ... Bune manevrele facute, se preteaza pentru o masina care se va intalni (nu-i asa ?) des cu drumuri desfundate, apa, namol ...
  18. 1 point
    Raspunsul se refera la cel Opel pe care l-ai mentionat. Este G11 si eu nu l-as folosi. Nu stiu ce puneau pe Nubira 1, dar eu cand am luat Cielo nou in 2006 avea antigel G12 (roz). Cu G12 a mers toata viata lui.
  19. 1 point
    Da, din pacate nu stim daca bujiile respective au fost problema ori senzorul. De unde si incertitudine. Eu unu le verificam pe loc, astfel inchideam o posibila cauza, imi dadea cu da ori ba astfel stiam una si buna. Am prins-o in ofsaid, am taxat-o (verificat-o, suspiciunea) altfel nu voi sti in veci concret ce-o doare. Sigur, mai e si varianta cu schimbatul pieselor intr-o veselie insa nu ma coafeaza. Atasez mai jos setari multimetru pentru a masura valoare rezistor electrod central si pasul doi, daca nu cumva "da la masa cum se spune", microfisuri in protectia electrodului central. Spre ex. de ne e cunoscuta valoarea de 5 kOhm sa zicem iar la 4 bujii obtinem rezultate diferite insa apropiate de 5 e OK ! Ideal ar fi ca bijia sa fie pusa pe o bucata de lemn ceva in timp ce e verificata, nu pe metal (botu masinii dupa cum se prea practica) pentru a nu da eroare la multimetru. Acuma, daca sr fi sa aleg intre un senzor nou dar slab calitativ si SH insa original, as merge pe varianta a 2-a. Faptul ca e SH asta nu inseamna ca nu isi face treaba ca la carte. Pe masina ce am, nu tot SH-uri ? Sigur ca da, o piesa noua atit a fost noua cit timp a fost in vitrina apoi odata montata ... SH scrie pe ea! Cit timp am luat la cunostinta de faptul ca senzorii aftermarket is problematici ... la revedere (!) imi iau chir 2 SH, da' originali ce-si fac treaba !
  20. 1 point
    Parca era 10 500 € cand am deschis prima data anuntul. Deci e la oferta acum. 😀
  21. 1 point
    Ai vrut sa ne surprinzi cu plus o juma' de cal putere banui de ai pus bujii mai mari ... Ori, ai vrut a surprinde pistoanele cu scinteie la juma' de cursa. Va fac io, va dreg io ... 😆
  22. 1 point
    Daaa, da' si zapada era altfel pe atunci, mai blinda, mai lipicioasa, se pupa la fix cu galosii ! 😄
  23. 1 point
    Un "vecin" spunea cindva ca ideia are la baza anii si experienta ! Io ii dau crezare ... 😉
  24. 1 point
    Lasa mama, lasa ...fie acolo sa nu trebuiasca ...😉
  25. 1 point
    Din pacate masina este rara, asa ca pretul pieselor este prohibitiv, cel putin a celor noi, originale. 3000E pt un far este o suma cel putin amuzanta, nu mai vorbesc de bara fata care concureaza cu pretul uneia SH de Lamborghini :))) Multa bafta in gasirea unei inlocuitoare! Offtopic: Imi aduc aminte cand mi s-au cerut 2000E pt o cutie de transfer SH pt Captiva in Romania si am gasit una noua cu 1700E cu tot cu transport in Anglia 🙂 .
  26. 1 point
  27. 0 points
    Da, i-au si crescut pretul de le 9500 la 9850 😄 Cica doua elemente de vopsit si un far spart; Calculatia (rezumat), verificata si cu service independent: C A L C U L A T I E F I N A L A RON ---------------------------------- BAZA MANOPERA = 1 ORA TOTAL CL 2 3.30 ORE X 100.00 RON/ORA 330.00 TOTAL CL 3 0.40 ORE X 100.00 RON/ORA 40.00 TOTAL MANOPERA ............................... 370.00 V O P S I T O R I E COST MANOPERA 603.00 COST MATERIALE 3 033.73 TOTAL VOPSITORIE ............................. 3 636.73 P I E S E 44 337.02 DIV PIESE MICI ( 2.0%) 886.74 TOTAL PIESE................................... 45 223.76 C O S T R E P A R A T I E FARA T V A ....... 49 230.49 ---------------------------------- ---------- TVA 19.00 % 9 353.79 C O S T R E P A R A T I E CU T V A ........ 58 584.28
  28. 0 points
    Da, dauna totala economica in urma contactului cu portiera. Devizul de reparatii a fost de peste 10.000 EURO (un far 3000 E, capota 2500, bara fata 3000 E, etc), asa ca am optat sa dau masina. Am primit 11800 EURO de la RCA-ul vinovatei, la CASCO aveam fransiza 15%, la valoarea asigurata de 12700 primeam 10700. Asta e, am bifat la pierderi 5800 E, probabil ca o sa mai recuperez ceva din vanzarea rotilor, am dat-o doar cu rotile de iarna. Sanatosi sa fim!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...