Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/14/21 in all areas

  1. 7 points
    Poze Cielito proaspat vopsit!
  2. 6 points
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  3. 4 points
    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  4. 4 points
    aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  5. 4 points
    Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei ) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
  6. 4 points
    Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers
  7. 3 points
    Deconectezi debitmetrul si merge. Si a mea facea la fel, e normal, nu simte ca trage aer si nu baga nici motorina In alta ordine de idei, azi am inchis-o. Am sters kilele de erori din calculator si merge. Mai am de scos niste lichid din franele fata si pus rotile de vara. Lichidul de frana se va schimba cand umblu la spate, cel mai probabil pana in toamna la cu mse prezinta placutele/discurile. Printre altele am desfacut contraaripa si nu am fost dezamagit de ce am gasit acolo. Stiam de pe dreapta cand am investigat de ce intra apa in masina ce e acolo si am zis ca acum e un moment bun sa curat si pe stanga. Cam asa arata. S-a curatat, bagat ceara, dat cu loctite motul ala ruginit si la final un pic de spray de jante argintiu, altceva nu aveam Poze la final nu am mai facut, e argintiu
  8. 3 points
    Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema.
  9. 2 points
    A ajuns la rabla si am mai luat inca 250 lei pe fier deci 7750 lei :). Nu rau pentru o masina de 14 ani. Am condus masina pana in ultima zi. (stergatoarele au ajuns la socru pentru matizul lui :D)
  10. 2 points
    Ieri am mai facut si eu o distributie la un cielo executive 2005 fiindca era originala si neumblata Pentru cine nu stie am si asa ceva in familie, acum are vre-o 58 mii km si binenteles ca l-a luat rugina un pic desi sta doar in garaj. Si, ar fi trebuit sa ma opresc aici, dupa nu a mai iesit nimic, dupa cum urmeaza: Am vrut sa montez un microfon pentru player-ul cu bluetooth pe ala rosu sa pot sa raspund si eu la tel cand suna cineva si sunt pe BT, binenteles ca i-am rupt mufa cand am incercat sa il trag prin bord. Si, am observat ca cel putin pe stanga, a revenit problema cu geamul, este a treia oara deja ma scoate din minti, pur si simplu mi-e frica sa mai las geamul jos ca nu il mai ridic. Am schimbat macaralele data trecuta, degeaba. O sa verific chederul, dar mai incolo, momentan toleranta mea pentru aceasta masina este zero Si la gri a venit si spatele. Trebuia sa ma abtin dar nu am facut-o, am vrut sa le montez ieri, am reusit sa desfac la o roata si am observat ca unul din ferodo-urile de la sabotii franei de mana s-a dezlipit de pe sabot un pic, drept urmare am montat la loc provizoriu sa pot pune masina pe roti si am comandat saboti si set de arculete. Nu stiu de ce aveam impresia ca le-am schimbat data trecuta insa la ce am vazut acolo nu pare, cred ca am confundat cu aia rosie. Acum astept comanda. Ah, am uitat, in procesu lde schimbare distributie am reusit sa ma tai serios la un deget, rana nu parea mare insa nu cred ca mi-a curs vreodata atata sange pana acum probabil a fost adanc si zona puternic vascularizata . S-a inchis repede cu un plasture dar am facut pauza cam o ora fiindca nu prea ma simteam ok Morala: Ar fi trebuit sa ma ascult singur si sa ma opresc, eu am o vorba, daca strici ceva mai bine te opresti, continuarea nu va aduce nimic bun
  11. 2 points
    Tot la aia rosie am facut tzigania asta: Daca nu se observa, am facut un capac la una din iesiri din tabla prins pe stilul "silencer-ului" de la alea de vitan, adica demontabil. Ca si rezultat, s-a mai redus zgomotul un pic, vedem la drum lung.
  12. 2 points
    Saptamana trecuta i-am facut si schimbul de lichid de frana impreuna cu sotia . Cateva ponturi pe care le-am observat la revizia asta: 1. Martorul change oil soon este calculat pe baza stilului de mers, numarului de regenerari etc. Dupa ce am schimbat uleiul s-a aprins din nou la prima regenerare de DPF. Sambata am pus diagnoza pe ea si am resetat intervalul de schimb. Dupa 2 drumuri care au totalizat ~300km nu s-a mai aprins. 2. Lichidul de frana se poate schimba prin pompat pedala doar cu motorul pornit. Cu motorul oprit dupa 3-4 pedale se intareste frana si nu mai pompeaza nimic. Prima data cand l-am schimbat in noiembrie 2018, la service, aia nu s-a prins si dupa ce au injurat in fel si chip am facut schimbul prin cadere libera, ceea ce le-a luat o gramada. Am mers pe ATE SL DOT4, mi-a "mancat" 700ml cu totul. 3. Pe interfata de diagnoza clona Delphi DS-150E daca selectez ca am Opel Antara 2014 in loc de Chevy Captiva (pe interfata ultima versiune este 2012) brusc am muuuult mai multe optiuni de learning, adaptari si alte nebunii. In plus pot sa vad in parametrii live si cat de plin este DPF-ul si alti parametri care lipsesc cand selectez Captiva.Foarte misto a fost ca am putut sa vad cati mm cubi de motorina baga fiecare injector si cu ocazia asta am vazut ca unul e usor infundat - pe cilindrul 1, compensand cu cilindrul 4 care sta mai mult deschis. Voi cumpara aditiv de curatare injectoare de care am pus si cand am luat masina si sa vedem daca se schimba ceva.
  13. 2 points
    Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!"
  14. 2 points
    Lasati-o fratilor mai usor cu proviziile ca mai avem si noi nevoie de cite-o piesa de schimb nu goliti rafturile in halu' asta !
  15. 2 points
    Dupa ceva km parcursi, trag concluzia ca masina nu e infranata... doar diferenta de putere/cum trage si consumul nesimtit :)) Azi am dat jos vechea camera (Bluelens, o voi monta pe Epica zilele astea) si am pus un 70mai, stil oglinda. Camera pt spate nu am pus-o pt ca nu imi ajunge cablul in singurul loc unde as putea sa o montez, sub stopul central de frana. Va trebui sa-l tai pe al ei si sa-l prelungesc (tiganie, dar altfel nu am cum). Pe Epica nu am montat-o pt ca are oglinda electrocromata si era pacat sa o acopar... Ca tot am umblat pe spate, am dat jos si proiectorul de marsalier, e pe moarte si nu face decat sa clipeasca enervant, il voi inlocui si pe asta.
  16. 1 point
    Eu as vedea jumatatea plina a paharului. Cei 20-30 cm au facut diferenta ... farul e ok, grila si capota ok ... oglinda, parbrizul, stalpul A ok ... Nu am mai apucat eu sa postez despre ultimele peripetii ale Nalucii, dar e clar ca ghinionul (sau momentul) joaca un rol important pe sosele :))
  17. 1 point
    Al Bulgariei. Insigna acordata pt campania din Macedonia, 1915-1916, au avut niste lupte acolo impotriva aliatilor. Este produsa de Herrmann, la Viena.
  18. 1 point
    Tineai a-i adresa citeva intrebari, a-i bate obrazu' pentru neglijenta in galop ori care fu marea dezamagire ca Bambi o dat bir cu fugitii ?
  19. 1 point
    Curatate, mai putin nastureii
  20. 1 point
    Fiind in cautare de tichet, observ ca in materie de "Rabla'' s-a dezvoltat o adevarata industrie, pretul rablelor crescand nefiresc. Nu ma refer la tine, inteleg ca ai folosit in interes personal tichetul. Acum vreo 2 ani am vandut Polo-ul soacrei din 2000 cu 500lei si era in stare decenta iar acum dau 2500 pe tichet, afaceri bulgaresti
  21. 1 point
    Daca a ajuns la Rabla, a luat mai mult decat pretul pietei .
  22. 1 point
    Cat ai mai luat pe ea?
  23. 1 point
    Nu stu daca mai urmareste cineva acest forum dar azi mi-am luat adio de la Matizul meu. 14.5 ani si 131177 km. Urmatoarea masina o sa fie Kia Ceed
  24. 1 point
    Adevarat a inviat!
  25. 1 point
    Zilele trecute am facut un drum Bucuresti - Galati - Focsani - Bucuresti, circa 650 km, cu un consum mediu de 8,5 - 9% pe gaz + 1% benzina, as zice decent. Masina a mers impecabil la drum lung, cu exceptia cunoscutului misfire. Interesant a fost cand m-am intors dinspre Focsani a inceput sa-mi arunce P2015 - Intake manifold air control actuator position sensor/switch bank 1 - range/ performance problem. Apare un check engine dar altfel nu existau nici un fel de probleme. Ieri m-am enervat si doar asa in dorul lelii am scos mufa de la MAF sa vad ce face. Evident ca a dat P0100 MAF circuit malfunction. Dar dupa cam 50 km, partea interesanta e ca nu mai da misfire aproape deloc. De fapt nu mai da deloc. Acum imi pun intrebarea, oare este MAF-ul decalibrat/stricat dar nu de tot si de aceea imi dadea misfire sau e doar legat de harta de alimentare cu aer default a masinii, care baga mai putin aer in combinatia din cilindru si e amestecul mai bun. Ramane de vazut, maine pun VCDS si vad daca mai apare misfire sau daca s-a redus frecventa.
  26. 1 point
    Incredibil ca am gasit singura poza de arhiva dinainte sa-i montez de acum 10 ani. Sper sa te ajute, din pacate nu am si cu el desfacut sa vezi oringul.
  27. 1 point
    Poate Espero a fost facut cu piese de mai buna calitate, dar la Cielo meu din 2003, dupa vreo 40.000 km de la iesirea masinii din fabrica cilindrii deja erau ruginiti si aproape complet blocati (cand am demontat tamurii aproape ca era curat inauntru, deci e clar ca nu frana aproape deloc). Dupa ce i-am schimbat cu cilindri ATE (care se vede ca sunt cu totul altfel lucrati) si am pus supape limitatoare de 45 (de Vectra A) in loc de 30 deja s-a imbunatatit frana spate simtitor. Nu e comparabila cu punte cu discuri, dar e cam maxim ce se poate obtine din configuratia stock.
  28. 1 point
    Continuam, am montat rotile de vara la gri si cu ocazia asta am reevaluat franele spate In urma reevaluarii am decis sa comand discuri si placute, am luat tot brembo gaurite cu ate ceramic (vre-o 760 RON) astept sa vina. Cel rosu acum, am schimbat radiatorul de AC si cu ocazia asta tin sa va anunt ca NRF sunt niste mizerii, prin comparatie nissens sunt parfum. Mai subtire, prinderile nu sunt aliniate, au trebuit reajustate din patent, din 6 prinderi pentru ventilator mai sunt doar 4, original sunt cu cheie de 8 si profil holtzsuruburi, cele noi sunt cu cheie de 10 si filet normal. Pe deasupra 2 din ele sunt prea scurte, la fel si cele 2 care prind radiatorul in partea de sus. Oring-urile am folosit de la mine, ce venise cu radiatorul erau prea subtiri. Pe scurt, a trebuit sa mut 4 clipsuri din 6 de pe cel vechi pe cel nou si nici macar conductele nu veneau chiar la fix, erau putin "offsetate", a trebuit sa reajustez prinderile. Nu mai iau NRF ever. Cam asa arata cel vechi, curgea prin toate gaurile si o diferenta dintre ele.
  29. 1 point
    Pai cine a zis ca mai avea frane pe spate
  30. 1 point
    A venit prostia ,am montat-o si, surpriza, oring-ul de la quick release s-a cam facut patrat drept urmare pierdea pe langa. Cum nu am gasit niciunul de diametru corespunzator in nici o trusa am facut o "romaneasca", mastic pe stutz, lasat peste noapte si pare ca nu mai pierde. O sa am in vedere pe viitor daca nu tine, mi-am adus aminte ca atunci cand am schimbat radiatorul, ala nou avea si oring-uri in pachet si cred ca unul e ce trebuie, din pacate am uitat pe unde le-am pus. Ca o nota personala, prostie mai mare nu am vazut, ala care a inventat quick release-ul ar trebui sa moara in chinuri . Un sistem total inutil, nu usureaza cu nimic, dimportiva, niste chestii care se pot strica in plus. Colierul este sfant. Mi-a venit si radiatorul de aer conditionat pentru aia rosie, cand termin cu asta o iau pe-aia la mana. Si la final o dovada ca nu exista motor ca la bemveu , fara galerie de admisie si cu juma' de senzori deconectati nu aprinde check, nu vreau sa stiu cum se prezinta tehnic alea cu jumatate de bord aprins cand a mea nu zice nici psss. E drept ca la a doua pornire a aprins check
  31. 1 point
    Asaaa, cealata comanda (grosul) continea pe langa altele si urmatoarele: Kit saboti frana brembo 2 tamburi brembo 1 kit de montaj (arculete si alte acareturi) Drept urmare am schimbat pe spate tot. S-au curatat restul cat de cat, am mai bagat niste vaselina la rulmenti daca tot am desfacut si dupa schimbat lichid. Lichidul vechi era mai mult rugina decat lichid, cel mai probabil cel original din 96 Am rulat cam 1 litru pe ambele roti ca sa il scot cat de cat limpede. Urmeaza fata, comanda continea si u nset de placute ferodo premier, discuri am deja. revenim.
  32. 1 point
    Sambata am fost prin Vrancea... trezit cu noaptea-n cap si plecat dupa cai verzi pe pereti :)) Am mers pe baza unui jurnal, pe un varf de munte, dar ne-am cam pacalit... in varf (si pe alte 4 varfuri din jur, luate la picior) nu s-a batut nimeni cu nimeni. Pe la jumatatea drumului mai erau niste transee, pe coborare ne-am oprit acolo si am gasit cateva maruntisuri germane. Parerea mea e ca romanii fugisera din transee cand au ajuns nemtii, astia au dat cateva grenade de proba (multe capace de grenada) si dupa aia au stat linistiti in transeele romanesti, o perioada scurta. Fierul rotund e de la o soba de campanie, cheia e de la ceva arma/mitraliera (nu am identificat-o), inelusul e de dama (fara legatura cu razboiul), vreo 2 nasturi germani (fara model), un tub de semnalizare german si cateva capace de grenada.
  33. 1 point
    Vezi ca vreo 2 sunt noi-noute, chiar daca ambalajul e desfacut.
  34. 1 point
    E manuala acum, cealata e automata, urmareste firul epic da? Azi am schimbat chederul usa dreapta spate, am gasit nou la o firma din Craiova. Cel vechi era rupt si fusese inlocuit de mine temporar cu unul de stanga fata care avea si ala o portiune rupta dar fiindca e mai mare usa fata decat spate cu vre-o 10 cm am taiat portiunea afectata, insa imi statea mie pe creier, plus ca parca era mai zgomotos la viteza decat restul, drept urmare daca tot am gasit, am zis sa facem cum trebuie. Poze nu avem
  35. 1 point
    Ce spune @gabimilo1 este complet adevarat, chiar vroiam sa iti spun cum sa faci verificarea pana am dat peste videoclip. Poti sa faci un test cu o rezistenta de putere de 0.1OHm/20W si un voltmetru ca sa masori curentul (I=V/R=V/0.1=V*10, deci la 1.5V cititi pe voltmetru ai un curent de 15A). Daca ai un curent de max 10A spre exemplu, dar siguranta se topeste, atunci inseamna ca trebuie sa iti indrepti atentia spre contactul dintre siguranta si cutia de sigurante (si la Daewoo la unule modele cutiile de sigurante erau problematice - contact imperfect). Daca totusi curentul este mare (in apropiere de 15A sau peste), atunci incepe si scoate mufele de la modulele alimentate si vezi cand scade curentul cu mult. Exista totusi posibilitatea sa scoti mufele de la toate modulele si curentul sa nu scada, atunci trebuie sa iei la puricat cablajul, exista nenumarate cazuri cand cablaul nu a fost pus ca lumea la loc in urma unei lucrari simple in service si s-a atins de o fulie sau de evacuare, apoi s-a topit si a provocat un scurtcircuit. Bafta!
  36. 1 point
    Pune Hankook !! Pe masina coreeana, anvelope coreene. Nu-i logic ?
  37. 1 point
    De mah, am echipa in spate, nici espero verde nu l-am gasit eu, tot altii mi-au bagat mortu'n casa
  38. 1 point
    N-ai gasit tu, lasa vrajeala :)) tu doar ai spart salariul, pornind de la o garnitura de 16 lei :))
  39. 1 point
    Dj'u se ocupa de motorizare (ca le are), Geo de planetare, careva tapiterie si ti-o facem jucarie ! Numa' sa te legi bine in scaun c-o sa devina naravas de la plus un pinion in cutia de viteze.
  40. 1 point
    Asculta-l pe tata Viktor si du-i aripile sa ti le sableze, e o oferta de nerefuzat. Dupa aia te descurci tu cu chituitul si vopsitul, sigur nu au cum sa arate mai rau ca acum dupa ce le repari. Mai mult, daca vii pana la tara la mine cu masina (sau imi dai aripile) cu aripile chituite si aranjate ca pentru vopsire ti le vopsesc la pistol gratis. Iei doar materialele si de restul ma ocup eu . Nu va iesi ca la vopsitoie, dar sigur va tine cativa ani buni (vezi topicul Matizului meu).
  41. 1 point
    Masina are ITP, am facut plimbarea de test, cutia merge bine dar e cam singurul lucru care merge bine Glumesc, masina e foarte "stock" dar imi era dor de senzatie. Cruising la 140-150 la ora la 3000-3200 de ture in overdrive este priceless Pe de alta parte mai e de lucru, voi incepe cu franele fiindca pe spate e praf (tipic tamburi) iar pe fata e cam inegala, s-a comandat totul nou, astept sa vina.
  42. 1 point
    Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta. Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding. Sa le uzezi cu placere
  43. 1 point
  44. 1 point
    Am avut 5 ani Octavia si n-am avut nici o problema la luneta, am mai avut si folie fara prententii pe ea. Fac acum un exercitiu de imaginatie si incerc sa-mi dau seama cum functioneaza piata auto, am vandut octavia in martie 2015 la 118mii km 1.9tdi cu 5800e si masina era de-a dreptul in stare ireprosabila( cumparata noua in oct 2009). Nu ma baga mai nimeni in seama cu ea, primul care a venit a si luat-o( o are si acum, ne mai intalnim uneori in trafic si a trecut de 250k km fara probleme). Nu inteleg cum astea aduse de afara se vand mai repede si la preturi mai bune decat masinile corecte? Pare interesant sa umblii cu chiulasa in plasa?
  45. 1 point
    Bineinteles, daca se poate de ce nu? In alta ordine de idei, asa spala saracii masinile, din pacate nu a plouat suficient
  46. 1 point
    e motorul stec care vine pe filiera dawoo suzuki. e motorul de 1150cmc cu 4cil si 8 supape, injectie indirecta si egr.
  47. 1 point
    Am ajuns si la un sfert de milion:
  48. 0 points
    Am mai adunat niste km, acum avem 113.000 urmeaza saptamana asta sa ii fac schimbul, o sa merg tot pe reteta utilizata de vreo 6-7 ani, Ulei GM si filtrele Mann. Din nefericire aseara am iesit la vanatoare fara sa vreau :)). Dupa 4 zile de nedormit prea mult ( nu insumam 12 ore) ma intorceam acasa azi noapte si m-am intalnit cu Bambi, bine ea s-a intalnit cu mine mai mult. Daune, aripa stanga fata irecuperabila, usa sofer infundata, usa pasager zgariata, darrr oglinda e impecabila. Pe scurt, aveam vreo 70-80 la ora cand m-am trezit cu caprioara ca vine din lateral unde la 5 metri in fata mea, nu am mai avut ce sa evit oricat de tare am franat. Din "fericire" Bambi s-a ridicat si a plecat in treaba ei :)). Nu ma intrebati cum am reusit performanta sa distrug toata laterala masini , ca nu stiu sa va zic. Toata faza a fost vazuta de un baiat cu o duba care cred ca era la 500 de metri in spatele meu, s-a oprit sa ma întrebe daca sunt ok, si a fost la fel de dezamagit ca mine ca a plecat Bambi.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...