Jump to content

mirceajo

Membru
  • Content Count

    545
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    109

About mirceajo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Evanda
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    LON

Recent Profile Visitors

3912 profile views
  1. Sa atinga varfurile alea :)) Felicitari, sa se bucure de ea si sa mai coboare de la volan 🙂
  2. Nope, new owner didn’t care so much for it and now its for spare parts. He has a blue one now. Evanda is the mercedes of Daewoo :))
  3. Thank you for remember my car :)) I’ve been inactive because I’ve sold it in october 2020. To many cars for me to manage at that time 🙂 Now I only have a Daewoo Evanda, please check my topic, and a Citroen C2 VTR 1,6 Sensodrive.
  4. Welcome to the club! Please share with us your mental disorder :)) and if you want more druggs check out my topic for any crazy ideas If you have any questions please sent PM.
  5. Si la daewoo sunt electrice, dar cele cu Clima 🙂
  6. Iar asa pe final de vara prin august am avut o revelatie.. trebuie sa vopsesc etrierii ca nu mai merge. Am ales un rosu mat pentru etrieri si negru mat pentru discuri, ambele pt temperaturi inalte de la Dedeman motorsport. Da stiu, trebuie sa repar aripa spate si sa vopsesc jantele.. urmeaza. Tot in august am avut parte de o alta mica filmare din partea lui Bratu, las link-urile de pe Instagram si Tiktok (depinde ce folositi, eu am facut cont pe tiktok doar sa-l vad): https://www.instagram.com/reel/CkSwNikj8DI/?utm_source=ig_web_copy_link https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7157676955876216069?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 si alte poze.. de luna asta :)) Gata sunt la zi 🙂
  7. Am auzit aceiasi problema la cineva care a facut o distributie in spania pentru o Evanda si pe drum spre tara, prin Germania (deci nici 2000 km) fix la fel rola..
  8. Normal ca in procedura de rezolvare am observat ce motor jegos am iar week-end-ul urmator a intrat la curatenie si sa ales si cu schimbarea tevii principale de apa din spatele motorului (o aveam noua si OEM, era pacat, ca tot am schimbat antigelul): O sesiune foto din diverse locatii printre care si o intalnire cu un coleg de la pitesti (nubira argintie) si a se observa ca am pus becuri noi "ïn bara" : P.S. Si pustiu care a vrut neaparat sa bage benzina.. :)))
  9. Dupa un drum la mare la inceput de Iunie, au ajuns tampoanele de motor OEM de la mama Koreea (3 buc, cel hidraulic gasit in BG tot OEM), thanks @pompiliu92. 2 saptamani mai tarziu cand sa plec in oras, dupa pornirea motorului, dau sa plec si scotea un zgomot dezordonat.. las masina in parcare si ca un roman veritabil (cum spune si Tiriac.. avioaneLE) am luat cealalta masina. Cum nu am stare, in aceiasi seara in jur de 21:30 desfaceam distributia si gasesc rola intinzatoare (OEM Opel si fo 20k) cu o bucata din suport, rupta.. rezolvat cu o rola de pe la colegi.
  10. Sa facem un update.. Undeva pe final de Martie, dupa 19 ani de serviciu, arcul de la schimbator a cedat nervos si desigur ca a fost reparat romanesc prin a crea o noua ureche: Dupa ce sa mai incalzit prin aprilie a urmat o verificare de rugina pe spate (verificat ultima data prin 2017) si completa cu ulei in praguri si portbagaj:
  11. Sunt liber saptamana viitoare, ne apucam? @DjDark?
  12. Ai fi surprins cate sunt :)))
  13. Saptamana asta am rezolvat o problema mai veche, pentru care nu ma induram sa dau bani, dar nu mai suportam firul de la AUX. Pe scurt playerul meu alpine are nevoie de adaptor extra pentru bluetooth (partea buna este ca este un parrot si se aude bine). Norocul meu a fost ca am gasit unul SH pe OLX la 250 lei (el fiind 530 lei nou). Cumparat, facut ordine in fire si montat. Acum sunt in randul lumii fara fir 🙂 P.S. Da stiu, sunt multe fire acolo dar am noroc ca au loc unde sa stea :)) Joia asta, pe 24.03.2022, am facut o revizie la frane si anume: curatat si gresat glisiere + ghidaje portetrieri. In rest bate de 222.000 km si all good.
  14. Daca tot nu a fost zapada la capitala, am pus rotile de iarna doar la nevoie (ITP si un drum la Cluj). ITP-ul facut pe bune #evandarezista 🙂 Cum spuneam am facut un Bucuresti - Cluj - Aiud - Bucuresti intr-o zi, totul ok si un consum de 9.4% la dus si un 9% retur (140 km/h cu pilot tot ce era autostrada, cam 500km, iar in rest 90-120 cu depasiri normale si putin fortat pe dealu negru, pe curbe :)) ). Normal ca dupa drumul de Cluj, din lipsa de zapada, am pus vara la loc (total 3 sapt iarna pe masina :)) ) dar nu inainte sa trecem pe la vulcanizare unde am indreptat 2 jante iar restul doar echilibrat, urmat de o geometrie. La o sueta cu sorsa'
  15. Salutare, Se mai completam cu ceva poze si povesti 🙂 Prima poveste cum spala fimiu masina la tara, dar nu suficient 🙂 Cateva zile mai tarziu o mica sesiune foto "masa" de america
 

×
×
  • Create New...