Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/03/20 in all areas

  1. 7 points
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  2. 7 points
    S-a inlocuit bobina si merge masina. Am facut si un drum bucursti si retur via A1 unde am considerat ca a iesit din rodaj (desi mai are) si am mers in stilul meu normal. A fost pe principiul, cum o inveti asa o ai, drept urmare i-am cam dat. S-au schimbat in sfarsit gumele spate fiindca chiar mi-o incercam cu fosilele alea la 170 la ora. Am mers tot pe hankook ventus prime k125 ca si la bmw-ul rosu fiindca mi s-au parut niste gume decente la banii lor. Si la final , niste poze mai artistice fiindca nu prea aveam la un loc. Masina se considera gata in mare, ce urmeaza sunt fineturi.
  3. 7 points
    Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ... Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ... Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek "Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag. La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica". Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti ! Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service: - zero probleme la partea frontala - zero probleme cu lufturile la aripi - zero probleme cu lufturile de la capota si faruri - zero probleme cu lufturile aripa-usa "Uzualele" poze de pe A2 Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ... Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!! Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat. Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving. In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni) A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK. Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !
  4. 7 points
    Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa. S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou. Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune. Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa
  5. 6 points
    Am inceput stripteas-ul lui Cielito...poze ...partea buna...nu are deloc rugina!
  6. 6 points
    Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
  7. 6 points
    Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii. Tic-tac ... tic-tac ... Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala". Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc. Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate , dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service. Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara
  8. 6 points
    Franele s-au aerisit, bara si carenajele s-au montat insa nu a fost pusa pe roti si nici miscata, ieri pe seara mi-a venit si senzorul ABS fata dreapta (nipparts) dar nu am mai apucat sa il montez. Oricum, surubul e rupt si o sa incerc sa il gauresc, daca nu, oricum intra greu si probabil va sta si fara, la bmw am unul asa de vre-o 2 ani su nu am avut probleme cu el. Si cateva poze promise, inclusiv cu sistemul canistrei de vapori. S-au demontat si aripile fata pentru a schimba lucas-urile laterale cu cele albe de pe bej si totodata am verificat si cum arata masina pe sub ele, las pozele sa vorbeasca. Momentan sunt la interior, am reusit sa montez ceasurile, volanul si tot ce e in jurul lui. Ca si observatii, nu mai merge ledul de iluminare la temporizator stergatoare, am reusit eu sa refac lipiturile insa aparent e led-ul ars si nu mai am aceeasi nuanta, momentan ramane asa. Farurile nu mergeau decat pe flash, s-a dovedit ca blocul de lumini si-a dat obstescul sfarasit, s-a inlocuit cu o chinezarie noua, sa speram ca datorita releelor va tine mai mult decat se aude in general despre ele. O problema ceva mai grava este becul din butonul AC aprins tot timpul, indiferent de starea butonului, pozitia cheii. Singura explicatie este ca am atins niste fire cu scula de gaurit cand am strapuns mansonul dintre compartimentul motor si cabina pentru a baga un cablu al alarmei si cel pentru audio, va trebui redesfacut si investigat, din pacate nu pare simplu, oi vedea. Cam atat, or mai fi si altele dar nu imi mai aduc aminte, poze
  9. 6 points
    Fiindca au trecut scolile online m-am mutat iar la tara, drept urmare s-a muncit. Nu mai detaliez excesiv, s-a pus distributia, evacuarea, pompa de servo, s-a umplut, curatat si aerisit circuitul de ambreiaj, s-a pus o parte din electrica...etc. La final s-a facut un test de compresie la rece asa, rezultate: 16 , 13,14,11. 16 ala probabil ca a fost ulei mult in cilindru si fiind primul, nu a apucat sa il arunce afara. Cureaua de distributie s-a aliniat si intins, cea de accesorii pare ca se aliniaza si ea. Reamintesc ca pinionul si fulia de jos sunt de daewoo/chevrolet evanda, din cauza arborelui nou nu le-am mai putut folosi pe cele originale.
  10. 6 points
    90% din sasiu refacut de la 0, am inteles ca au ramas capetele care erau in stare buna. Mai urmeaza cateva reparatii, pe la puntea spate, inlocuire furtun alimentare benzina, fabricat un scut metalic pt furtunul asta (ca l-am lovit si frecat cu roata), plus maruntisuri (bucse, bucsulite, suruburi)
  11. 6 points
    Si circul a fost chiar mai lejer decat ma asteptam ... Ieri am primit acasa un plic cu o groaza de documente de la asigurare, din care doar cateva merita atentie. Pe scurt, in baza unei "analize" serioase, masina a fost evaluata la cca. 41.000 lei (in starea dinaintea accidentului !) Pana mea, daca te apuci sa cauti pe unde iti trece prin cap, sub 15.000 EUR nu o gasesti, dar probabil ca stiu ei mai bine. A doua chestie a fost "valoarea" epavei. Pentru asta a oferit o suma de 21.000+ lei. In concluzie, am primit din partea asigurarilor echivalentul a cca. 3980 EUR in conditiile in care pastrez masina. Evident, o sa merg pe varianta asta. Nu e cazul sa mai intru in detalii, problema e sucita pe toate partile. Clar nu ajung banii pentru reparatie totala, insa e cea mai buna varianta pentru mine. De acum, sa vedem cum merge reparatia. In urma cu cateva zile va ziceam ca s-a intamplat ceva care are ceva legatura cu Naluca, dar inca nu pot povesti. Ei bine, Naluca a devenit ... bunica . Soata si-a schimbat locul de munca si urmeaza sa ramana fara masina de serviciu, adica Polo-ul lesinat. Bun ... cerinte clare: sa aiba oglinzi electrice si incalzite, sa fie cam de aceeasi marime cu Polo, sa aiba un motor care sa nu moara cand pornesti AC la semafor, sa nu fie neagra, sa aiba vizibilitate buna si sa aiba cutie manuala. Ai zice ca nu e greu de gasit asa ceva insa a durat cateva luni pana cand am rezolvat problema. Ma rog, aproape "rezolvat", va zic mai incolo de ce. Dupa indelungi cautari si negocieri, a fost sa fie Corsa E. Gasita intr-o noapte la un dealer din periferia Berlinului, negociat putin, platit online si ... gata. Gata pentru ca masina se afla acum la un prieten de acolo, COVIDul sufletului ne impiedica sa mergem sa o aducem pe roti. Clar nu am chef nici sa ma expun aiurea si nici sa stau prin izolare/carantina. Probabil ca voi apela la un trailer pentru transport, inca nu m-am ocupat de aspectul asta. Jucaria are putin sub 62.000km, a fost intretinuta exclusiv la reprezentanta Opel si arata foarte bine atat la interior cat si la exterior. Fara accidente, nefumator, fara nicio zgarietura la vopsea. Ca si dotari, sta chiar mai bine decat Naluca ... Volan incalzit, scaune incalzite, navigatie, blind spot assist, parcare automata, senzori parcare fata-spate, navigatie, camera parcare spate si inca multe altele. La partea motrica bifeaza un motor pe benzina cu 3 cilindri, turbo, 85kw/115CP cuplat la o cutie cu 6 viteze. Presupun ca nu sunt foarte lungi, insa a fost o chestie la care am tinut mult. Exista si o varianta de 1,4l turbo, 150CP insa ... parca era cam mult pentru amazoana ... stiu eu de ce . Din spusele prietenului care a luat masina de la dealer, motorul e potent, ceea ce nu e o mare surpriza pentru un raport greutate/putere de cca. 9.50. E cam in zona in care se afla MOS-ul, deci e clar super suficient ! Suspensiile cica ar fi foarte misto, comode dar ne-ezitante. Nu au fost reperati "greierasi", masina e inchegata bine. In rest, asteptam cu interes sa o vedem "live". Probabil ca nu va avea parte de un topic personal insa, pe fondul posibilei disparitii a Nalucii din decor (acum stiu sigur ca nu se va intampla asta !) am zis sa nu las topicul asta fara macar un Opel
  12. 6 points
    Azi am luat masina de la mecanic (acelasi la care am facut ambreiajul), inlocuita puntea spate cu cea cu discuri, schimb ulei si schimb pompa de abs. In sfarsit indica viteza si nu mai are erori in bord! Pompa de abs se pare ca era buba, asa cum banuiam. Am schimbat si oglinda pe dreapta, nu merge nici asta... banuiesc ca e o problema la cablaj, din moment ce 2 oglinzi diferite nu vor sa miste. Daca nu are omul cu dezmembrarile altul, o sa incerc sa-i dau de cap singur (desi eu si electrica... baba si mitraliera). Am uitat: azi am luat si 2 fete de usi pt fata (ca mi-a iesit tapitarea praf la una) si 2 spire de airbag pt volan cu comenzi (de ce 2? ca asa mi le-a adus, la pret de una). De frane nu are rost sa vorbesc, diferenta intre tamburi si discuri e de la cer la pamant... iar puntea e in stare f buna, rugina de suprafata, dar atat, totul misca perfect pe ea si nu are uzura.
  13. 6 points
    Stai sa se rezolve cu rezolutia, pana atunci asa au iesit, uite o mostra
  14. 6 points
    Ce de praf s-a adunat pe-aici. Intre timp am polisat plafonul la ala rosu (doar el mai ramasese de facut) si am mai dat odata pe capota. Am inlocuit o alta bucata din furtunul ala (de etanol) care se mananca incet dar sigur si incepuse iar sa curga. Din pacate nu mai am furtun bun, va trebui sa iau. Am schimbat iar uleiul fiindca aprent 5w30 nu prea ii place, cam bat 2 tacheti la cald in relanti, drept urmare am pus 5w40 acum. Am desfacut din nou farurile si am repozitionat niste saibe de reglaj pe care in prostia mea nu am notat cum le-am demontat prima data si le-am pus cum am crezut, drept urmare faza lunga era rau. Acum pare bine dar testul la drum va spune exact. Cam atat, ah, am mai strans frana de mana pe stanga fiindca tinea inegal si am descoperit ca tamburul e ovalizat, cat de curant cred ca urmeaza un set complet de discuri si placute all round fiindca desi am peste 1000 km cu ele nu s-au asezat cum imi place mie. Si am vopsit si bratele stergatoarelor fiindca aveau vopseaua sarita pe alocuri. Am comandat o interfata cu care aparent ma pot conecta la ecm-ul asta , pana vine nu prea mai am ce sa ii fac. Usor o sa ma apuc de espero-ul verde, deja mi-am bagat un pic ghearele in el.
  15. 5 points
    Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor ). Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul. In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.
  16. 5 points
    De azi e a noastra (ca sa nu zic a sotiei, ca si eu merg mult cu ea)
  17. 5 points
    Nu i-am dat foc, dar nici mult nu mai aveam... la cat mai pricep eu la electrica, ma mir ca intr-un final am reusit sa-l fac functional. Lipseste rama adaptoare 2din, pt ca sunt idiot si am uitat sa comand. E un player JVC, initial am vrut Pioneer dar asta avea si mirroring cu telefonul. Am cablat camera spate, microfonul (pt apeluri telefonice), am pacalit firul pt frana de mana ca sa mearga mirroring si in mers (sistem de siguranta, sa nu te uiti la filme in mers)... lipseste rama (comandata in seara asta) si adaptor pt comenzi volan. 90% functioneaza cele pt Aveo/Captiva, dar nu as da 200 lei fara sa fiu sigur. Asa ca o sa dau o fuga la un magazin, cand ma intorc in Buc. Nu e cel mai tare player, dar se aude mult mai bine si mai tare decat cel original.
  18. 5 points
    Am rezolvat cu butonul AC, era fix ce am zis, cand am dat gaura am matrasit 3 fire, s-a defacut (cu greu) si s-au refacut lipiturile. S-a montat si senzorul abs dreapta, nu am reusit sa gauresc surubul ala drept urmare acum sta fortat si cu putin gasket, daca nu tine revenim. Si, e pe roti Urmeaza interiorul, acolo mai e de munca.
  19. 5 points
    apropo de "o pompa" cred ca trebuie sa ii ofer o curatare sau inlocuire intre timp, a mai primit ingrijire tipica varstei 2 holes 1 straw , acum 1 an am bagat eu ceva ceara dar nu cum trebuie, anul asta i-am bagat pana in injectoare cred , plus in usii. rezultatul pute in masina a chimicale :)))) sper sa se duca cat mai repede
  20. 5 points
    Un mic update al evolutiei ... evolutiilor Naluca inca e in standby, nu s-au apucat de treaba, dar nici nu mai e mult. Am cam finalizat achizitiile de care mi-am propus sa ma ocup, mai astept kit-ul de radiatoare si ventilatoare din afara. O sa apelez la service pentru multe componente rare sau delicate. Aici intra tot ce inseamna adezivi (pentru a nu avea discutii ulterioare...) si chestii gen centuri (ale Nalucii sunt bej, imposibil de gasit la noi sau pe SH ...). Oricum, am reusit sa ma incadrez bine in buget, poate or sa ramana mici chestii care sa ma arunce cu 500-1000 lei in zona de cheltuit din buzunar. Ca fapt divers, kit-tul de bord incluzand airbaguri si centuri ( pe care nu le voi folosi pentru ca sunt negre ) a fost cam 1000E. La service devizul a fost de cca. 5000E. Corsa, devenit Bee de curand, a trecut fara probleme prin RAR. Am avut o emotie, totusi. Descoperisem ca are Xenon, dar fara spalator si fara auto-leveling. Din ce stiam, asa ceva nu ar trebui sa existe, mi-am imaginat ca fostul propietar a facut o dracie. Ei bine, nu. Daca nu stiati, exista o exceptie. Este vorba DOAR de farurile cu bec D5S, xenon la 25w. Se pare ca astea au sub 2000 lumeni, ceea ce le permite sa fie asociate becurilor "clasice". Exceptia nu e pentru Opel, se gaseste si pe la alti producatori, vezi Rapid-ul de la Skoda. Oricum, inspectorii de la RAR au ridicat din umeri, nu stiau faza, dar au zis ca e OK atata timp cat e dotare "de fabrica". Deci, la final, nu au existat discutii. De mers, sfarleaza merge incredibil, depaseste orice asteptare legata de un motor de 1litru. Consumul la mers decent este enervant de mic, aproape ca nici in frana de motor nu ajung acolo cu Naluca. O poza de pe centura Sibiului. Consum mediu, drum de deal destul de abrupt si plin de viraje. I-am facut un schimb de ulei si filtre, am mers pe un ulei dedicat GM de la Ravenol, respectiv DXG Dexos 1 Gen 2. Cu ocazia asta as vrea sa va atrag atentia tuturor privind normele Dexos 2 (actualmente recomandata pentru diesel !) si Dexos 1 Gen2 (actualmente dedicata benzinarelor). Ca fapt divers, i-am luat si Nalucii ulei pentru un schimb, desi nu sunt nemultumit de LM pe care am mers pana acum. Au fost demarate actiunile pentru inmatricularea lui Bee, merg ceva mai greu din cauza pandemiei. Cozi, lipsa de organizare, ghisee mai distantate etc. Prima data disponibila la Politie pentru inmatriculare (programare online) este 4 Decembrie 18:20 ... LE: legat de inmatriculare. Desi aveam o programare online, am decis sa mergem direct la fata locului, la risc. Am ajuns in jurul orei 18:40 si ... dupa mai putin de 30 de minute problema era rezolvata . Numerele si actele se dau dupa 2 zile, insa presupun ca la fel ar fi si in cazul programarilor online.
  21. 5 points
    A mai rezistat o sesiune de circuit, cauciucurile au ajuns cam asa, si franele cam asa Franele sunt ce trebuie, cand ajung la temperatura mare flutura se aud flu/flu/flu. La mers normal singurul dezavantaj este la drum lung cu franari rare, la prima frana au tendinta cam jumatate de secunda sa nu franeze corespunzator dar isi revin imediat. In oras unde se franeaza des si nici nu se racesc sunt ok. Pe circuit, no comment, nu tine masina la ce pot ele. Si o mica filmare din masina unui coleg.
  22. 5 points
    Intrucat colegii de forum mi-au facut pofta de munca la masina, ieri i-am facut o curatare de EGR cu Wynn's EGR Cleaner, sau metoda lenesului cum i se mai spune . Cu ocazia asta am vazut ca furtunul dintre intercooler si galeria de admisie nu mai statea in pozitia in care il pusesem, sarise nitel pe partea dinspre intercooler, dar inca statea fixat aparent bine pe teava. Dupa ce l-am strans la loc si am dat o tura a sarit din nou, deci semn de boost leakage. Am pus diagnoza pe ea si am vazut ca e o diferenta mare intre boost-ul cerut si cel livrat (150kPa in loc de 250kPa). De fapt tot ce era peste 150 kPa ramanea limitat la 150kPa, probabil la presiunea asta incepea sa piarda pe la furtun. Motorul era cald, deci am lasat-o asa. Partea buna e ca am vazut ca EGR-ul se misca, pare ca agata nitel, fiind mici diferente intre pozitia ceruta si cea reala. Dar este bine, ma asteptam sa fie mai rau. Pacat ca nu am pus diagnoza si inainte de curatare, macar vedeam cat s-a schimbat treaba in urma curatarii. Azi dimineata i-am schimbat furtunul de cauciuc "din UK" cu cel din silicon din Turcia pe care il caram in portbagaj de aproape 1 an. Asta sta mai fix, am scos-o la plimbare si i-am dat talpa si nu s-a miscat din loc. Partea si mai buna e ca masina trage mai bine si s-a vazut si pe diagnoza unde diferentele intre boost-ul cerut si cel livrat erau foarte mici, devenind zero dupa ce turbina facea spool. Atasez si cateva poze cu furtunul nou si cel vechi, cel vechi era f curat inauntru, fara urme de ulei. La cel nou se vad si colierele mai serioase luate de pe furtunul original.
  23. 5 points
    Tanaaa La aia gri nu s-a mai aprins check, asa ramane momentan
  24. 5 points
    Hai sa mai revin cu ceva update-uri si actualizari. Saptamana trecuta daca tot am avut treaba pe la Pitesti si vremea era frumoasa am mai scos Nubira la plimbare sa faca o baie de soare si sa mai trezesc nitel herghelia de ponei de sub capota. Cativa inca sunt lenesi si nu vor sa se trezeasca. Cum cei de la Radacini s-au pus pe lichidari serioase a stocurilor am zis ca ar fi pacat sa nu profit de ocazie sa mai iau cateva "ceva", adica vreo trei transe de piese, pana acum. Sigur mai gasesc eu ceva. Cred ca imaginea asta ma reprezinta cel mai bine cand imi fileaza o bujie: Daca tot sunt la capitolul piese, am inceput sa fac pregatirile si pentru schimbarea ambreiajului, ca tot zornaie rulmentul ala de presiune de ceva timp. Cu aceasta operatiune ma va ajuta maestrul @mirceajo. Nu in ultimul rand, daca tot am fost la intalnirea saptamanala, am reusit sa imortalizez un moment simpatic care mi-a adus aminte de un meme de pe net.
  25. 5 points
    Avem tot, pompa, distantiere, evacuare, senzori...tot Evacuarea s-a simtit, raspunde mai bine, nu atat finala cat bucata asta care era obturata fix inainte de sonda lambda, acum e ce trebuie. Ca si galagie are o tonalitate grava pana prin 3000 de ture dupa care nu prea mai urla rau, am pastrat cataliatorul si intermediara si de-asta, sunetul se sparge bine. Vedem la drum lung cum e. Intre timp am mai descoperit o zgarietura pe care ori n-am vazut-o, ori am facut-o intre timp (a doua varianta mai probabila) insa nu imi aduc aminte cand.
  26. 5 points
  27. 5 points
    O sa il curat sa vad cat de permisiv mai e, ala se gaseste greu si defapt e o sita pentru gunoaie mari, filtrul adevarat presupun ca stii unde e si ala se va schimba. In alta ordine de idei, cam asta s-a mai facut intre timp
  28. 5 points
    Si uite ca s-au implinit 5 ani si 160.000 km de cand am bmw-ul gri, m-a anuntat telefonul acum Masina inca merge si inca e de baza desi are 360.000 km, insa s-au si bagat bani in ea ce-i drept, o mai tinem
  29. 5 points
    Bun, operatiunera usi fata s-a terminat, am combinat consola, butoanele geamurilor si alte chestii de la aia bej care intre timp a fost adusa si ea Verdele ala e mai verde dar nu il scoate telefonul bine. Dup am trecut la spate, s-a dat puntea jos, am reusit sa desfac toate conductele far sa le rup, s-au comandat furtunele de frana si intre timp sunt in proces de curatare a pasajelor spate de rugina, urmand a fi tratate corespunator. Puntea se va inlocui cu una de vectra cu discuri care din intamplare are fix aceleasi fuzete, astfel mufele de abs se portivesc perfect. Daca nu vor functiona le voi pune pe cele originale la loc insa nu prea vad de ce nu ar merge, este fix acelasi rulment.
  30. 5 points
    Bine inteles ca nu am rambdare de fel, asa ca pe 27 feb am incaltat balena cu niste bascheti noi Sava UHP 2 215/45 R17. A! Era sa uit, pe 14 februarie am facut ITP-ul inclusiv test de amortioazare. Singurul defect gasit = capetele de bara pe care le-am inlocuit in aceiasi zi cu anvelopele. Surorile:
  31. 4 points
    Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei ) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
  32. 4 points
    Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers
  33. 4 points
    S-a inlocuit portbagajul cu totul, am gasit la culoare la un pret decent, drept urmare nu am stat pe ganduri. Cel original avea o indoitura destul de nasoala care nu cred ca se putea repara usor. Am tras si un fir de masa intre motor si caroserie, astfel rezolvand si ultima problema de masa. Din pacate acum am incarcare putin cam mare, cam 14,8 dupa pornire si vre-o 14,5 in mod normal, fara consumatori. Asta e data de faptul ca pe sigurante in cabina am cam 13,8 (cat trebuie) drept urmare tensiunea de referinta primita de alternator este eronata. Din pacate desi am incercat sa sa rectific este mai complicat, momentan ramane asa, vedem daca fierbe bateria, oricum nu e noua. Azi am facut ITP, sunt niste mici probleme ce trebuiesc adresate in viitor, dar macar cutia automata functioneaza corect, asta ma interesa momentan, operatia a reusit Ca si impresie de drum, imi era dor de espero stock, suspensie moale, scaune originale, etc. Masina nu prea trage decat in ture mari, cred ca defapt nu mai stiu eu cum trage un 1.5 dohc. Oricum, mai sunt fineturi si aici, motorul e plin de funingine de la ecm-ul de 2 litri, toba e plina de apa de la mersul indelungat la relanti in garaj, etc, revim pe viitor pe masura ce adresam. Ah da, am uitat, am inlocuit farul dreapta iar, am gasit unul si mai bun
  34. 4 points
    Si in aproape 1 luna am facut 1111km, deci pe 03.03.2021 asa arata bordul Captivei : Am reinceput munca la casa de la tara, deci masina va face drumuri cel putin saptamanale pana la tara si inapoi (150km).
  35. 4 points
    Am ajuns si la un sfert de milion:
  36. 4 points
    @mirceajo: presupun ca ma crezi daca iti spun ca doar timpul ma opreste ... dar se va face in primavara asta @Rafi: asa cum ati vazut si voi, prima data nu a iesit cum trebuie. Joi m-a sunat seful de service sa imi spuna ca masina e gata. Din tonul vocii lui am simtit ca, de data asta, a iesit perfect ... il simteam ca zambeste la telefon ! Si chiar a iesit perfect, e imposibil pentru un amator sa observe cu ochiul liber vreo diferenta intre original si revopsit. Nuanta e ca naiba ... daca va uitati pe topic, in ziua in care am inmatriculat Naluca chiar am zis ca dau de dracu' daca o sa fie necesara vopsire partiala. Mi-au inchis gura ... Si un update pe marginea codului P0010. Ieri trebuia sa o tai dinspre Bucuresti spre pustiul meu de tara, dar am avut o alta bucurie, mi-a murit frigiderul si am fost nevoit sa aman. Azi dimineata m-am prezentat la Naluca pe la 9:00, dupa o documentare temeinica legata de solenoidul VVT. Pus pe fapte mari, am reusit sa ii rup urechea de prindere a conectorului (frig, casant ...) dar l-am scos. Nu arata rau, dar erau cateva particule pe site. Spalat cu spray de frane, apoi cu spray de curatat injectia ... a iesit "boboc". Totusi, Check-ul a ramas aprins aproape toata ziua. Pe A1 am mers regulamentar, greu greu reuseam sa ajung la 170 in vreo depasire. Dealul Negru a fost trist, insa nici nu am fortat, am considerat ca e mai intelept sa am rabdare. La Kaufland Rm Valcea am facut o pauza de cca. o ora, cumparaturi ocazionale pentru 2 saptamani ... Ei bine, la iesire era sa ne rupem gatul ... Am accelerat in concordanta cu raspunsul masinii de pana acolo, doar ca, cine stie de ce ... si-a revenit !!! Checkul a ramas aprins pana la Sibiu, drum pe care au alternat secventele in care motorul era lesinat cu secvente in care era "normal". La Sibiu am oprit putin. Din momentul respectiv Checkul s-a stins si am revenit la normal. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o diagnoza sa vad pentru ce s-a aprins Checkul, desi cam stiu la ce sa ma astept. In perioada urmatoare (plan pe termen lung) trebuie sa ma ocup de remedierea efectelor produse de substanta din extinctor. Sunt multe suruburi ruginite, este necesara o curatare temeinica a motorului, cutiei, etc ...Timp sa fie , ca rabdare este :).
  37. 4 points
    Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze). Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
  38. 4 points
    Hai ca in ultima zi din an sa mai fac un ultim update, ca altfel ma iau cu altele si uit dupa. Pe la jumatatea lui noiembrie, am pornit radarul de piese pe Ebay sa mai scanez dupa diverse care imi lipseau de pe lista de cumparaturi si brusc am dat intr-un shopping spree, ca tot e sezonul. In Deutschland am gasit lampi pentru numar si aveau 2 seturi pe stoc. Fiind ieftine, a dat lacomia in mine si le-am luat pe amandoua, ca nu le mai las si altora. La asta se mai adauga un set de placute frana fata. In Italia am gasit ultimul amortizor care imi mai lipsea din set, cel din spate - dreapta. In SUA am gasit un set SH de lampi de SUA pentru bara spate la un vanzator, plus o lampa noua pentru partea stanga la altul. Chiar daca comenzile le-am plasat la un interval de o saptamana intre ele, au reusit sa se sincronizeze intr-un fel si sa ajunga pe 21 decembrie la mine. Pe cele SH le-am spalat cu apa calda, sapun, o periuta si dupa le-am dat cu ulei, la sfatul lui @mirceajo, sa se hidrateze plasticul, pana ajung la el sa le monteze. Nu in ultimul rand, din Romania am luat un set nou de piulite pentru prezoane, cromate si lucioase, ca sa le am cand montez setul nou de jante de 15". Sa aveti un An Nou Fericit, multa sanatate voua si celor dragi si sa ne vedem cu bine la intalniri si in trafic. Pompi out.
  39. 4 points
    S-a montat muzica pe spate Condensatorul e nou, restul vechi. O sa mai vina un set de boxe pe spate in locul celor originale dar momentan s-a testat asa. Statia aia s-a cam dus de la atata stat, cand am montat-o prima data nu mergea nimic, aparent s-a oxidat switch-ul de 2-3-4 canale, dupa un pic de frecus au luat-o pe rand boxele. Momentan merge, o sa iau un spray contact (nu mai am deloc) sa bag in el, poate isi mai revine. problema e ca subwooferul ala o zguduie de-i sar ochii si e posibil sa se intrerupa sunetul in functionare daca nu rezolv cumva. Nu a facut la test dar cine stie. Cam atat momentan, o sa trebuiasca sa pun niste insonorizant fiindca am uitat cum da porcul ala, vibreaza polita de sus, oglinzile pe usi...etc. In schimb am fost impresionat de "build quality", nu vibreaza mai nimic pe ea, la cea bej zdranganeau toate mecanismele alea prin capota portbagajului, aici in afara de rama numarului de imatriculare (aia se rezolva repede) nu se aude nimic altceva.
  40. 4 points
    tipic GM ... au trecut 2 ani de la ultima garnitura , practic cea veche era lemn cand am dat-o jos, culmea si V.Rienz, de data asta am schimbat si o ringurile, poate limitez "scurgerile", cel mai rau ma enerveaza cand curge ulei "in bujii" si sta fisa uda mereu. a primit si un cadou cu ajutorul unor prieteni si anume o oglinda electrocromatica, este ceva mai mare decat cea originala, si reda realitatea ceva bine, iar noapte isi face treaba cu succes, posesoarea masinii fiind foarte fericita
  41. 4 points
    Odata cu schimbarea capotei am montat si grila noua pe care o cumparasem anul trecut la cea veche se cojea nichelul..
  42. 4 points
    Cum imi place sa profit de fiecare oportunitate , Nubira s-a ales cu alt set de jante de data asta pe 16 ( cele pe 15 de vara fiind puse deja la vanzare) , initial cautam niste cauciucuri de vara 195/55/r15 ca sa imi fac o idee, si sa le iau pe durata iernii. Practic este a doua oara cand schimb jantele in loc sa schimb doar caucicurile :)), sper ca astea sa ramana permanent. Cum deja v-ati invantat primesc de la @mirceajo si inca vreo 2 persoane un anunt cu o Tacuma de Anglia, cu volan imbracat in piele ( pentru cine nu stie , este fix acelasi volan ca la Nubira), pe scurt , astazi am primit si volanul +comenzii si spira :)) Zilele astea vreau sa ajung la statia ITP unde fac la ambele masinii itp-ul, pentru a urca masina pe stand ca sa o intinda ca pe guma si sa imi spuna exact ce trebuie schimbat ( tind sa cred ca devizul o sa depășească valoarea masini). Si ca un mic update legat de placutele EBC , sunt mai mult decat incantat, am scapat o data de scartaitul enervant pe care il produceau placutele ATE , si acum in combinatia cu discurile ATE si etrierul de Leganza, pot sa zic ca masina chiar are frane :))
  43. 4 points
    Cea gri acum, s-a demontat mult din motor in ideea sa ajung la turbina sa o dau jos, din pacate dupa multe demontate am ajuns la concluzia ca trebuie dat jos si suportul motor de pe partea dreapta, drept urmare am renuntat. Acum astept garnitura capac tacheti si niste saibe de foc de la injectoare sa il montez la loc. Ca operatiuni facute, curatat cat se poate de moloz, stopate 2 scurgeri de ulei, inlocuit intercooler si garnituri admisie si o sa pun la loc flap-surile de la geometria variabila sa vad diferenta. Ah si o sa schimb si rampa de injectie cu una de la dezmembrari sa vad daca se rezolva variatia de presiune de pe inalta. Ps, cam asa arata un motor de 360k km mers ca benzinar si cu ulei bmw 5w30 schimbat la 10-15 mii km
  44. 4 points
    Stiam ca ti-ai pierdut-o, tre sa mai faci cateva sa-ti revii... am un 2.0 16v de facut, vrei? Varsta Dj-ule, varsta... eu ma mir ca inca mai faci, ca mie mi s-a cam luat
  45. 4 points
    Azi am luat si oglinzi electrice si incalzite, cu tot ce trebuie (cablaj, comenzi, doar o siguranta trebuie sa pun in panou, ca sa mearga incalzirea). Plus o pompa ABS, sa o schimb pe cea originala si arsa, sper sa rezolve problema vitezometrului. Si saptamana trecuta un volan din piele cu comenzi (nefunctionale inca, nu am spira), pt ca al ei se cojeste si lasa "jeg" pe maini.
  46. 4 points
    Dupa ce a stat 3 luni in parcare, a pornit la prima cheie. La ralanti cam intrerupe, dar in mers e ok... fum inca scoate, dar nu extrem de mult. Uleiul e la nivel sau a scazut insesizabil. Pt ca frana spate nu prea era (si nici frana de mana), am zis ca fac o treaba si schimb tot sistemul... doar ca tamburi+feredouri+rulmenti+cabluri = faliment, asa ca am comandat o punte spate cu discuri. Urmeaza montajul, impreuna cu amortizoare noi pe spate (surubul de pe punte e mai gros, fiind de motorizari mai mari) si un schimb de ulei (am comandat Motul Xcess 5w40, pe care-l iubea Cielo). Dupa aceea va trebui sa schimb si parbrizul, pe langa crapatura, are si fff multe zgarieturi fine.
  47. 4 points
    Modelul asta economic "in tensiune" in care toate firmele au cash 0 si totul consta in rulaj isi arata limitele. CAnd intra una in incapacitate de plata mai trage dupa ea inca 100. Daca un om de pe strada nu are si el niste economii sa traisca 3-6 luni, dupa 10 ani de prosperitate, il consideram analfabet financiar si un inconstient care traieste mai bine decat isi permite. Insa ni se pare absolut OK ca intreaga economie sa functioneze asa. Ba mai rau, daca doua luni reducem consumul la "bunuri si produse neesentiale" se duce dracu' totul. Avem o economie (mondiala) bazata pe consumul de chestii neesentiale. IAr statul in disperare de cauza incearca sa pompeze bani inclusiv in unele care erau pe duca dinainte de criza. Cum ar fi multe dintre companiile aeriene "nationale" pe care toti vor sa le salveze desi problemele lor nu au nicio legatura cu criza.
  48. 4 points
    Ieri a venit posta cu display-ul de bord si spira de volan, pe care le-am inlocuit rapid. 10 minute pt spira, cu presa de extras volanul e floare la ureche. Putin mai mult pt display, a trebuit sa le desfac pe amandoua, ca sa mut rama si montajul cu butonul suplimentar pe cel nou (nu am vrut sa mai refac iar tot montajul si sa gauresc ramana noua) Cativa ani buni nu ar trebui sa mai am treaba cu ele. p.s: proiectoarele o sa le montez asa cum sunt inapoi, nu am putut sa le desfac. Le-am incins de le-au luat toti dracii, nu se desfac deloc.
  49. 4 points
    S-a inlocuit senzorul, s-au montat franele, asteptam sa o testam
  50. 4 points
    error 404 !! descrierea EI, problema minora, dar cum impact major, a sarit un furtun de la vasul de servo, pe care l-am neglijat stiind foarte bine ca sa slabit coliera, pentru ca il tot gaseam usor impins, dar pe principiul las o ba !! astazi s-a decis ca el pleaca de acolo, dar spre norocul meu, sa decis fix in fata casei in timpul manevrelor de parcare, asa ca de bine ca curatasem motorul, a facut jihad acolo, noroc ca abia imi venisera 2 tuburi de spray de curatare, s-au dus amandoua in 3 min , asa cu "ocazia" asta schimb si lichidul de servo, si sa vad ce coliere ii pun acolo sa numai iasa ! si o poza sa se vada ca sunt eco friendly, masurile de ssm au fost instaurate, nisip, degresant, spalat etc
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...