Geo_ZGA Posted February 15 Nu ma incurca mai rau decat pana acum... dar cu cat stau mai putin cu ele, cu atat mai bine Eu tin minte ca ti-am zis si cand ai venit data trecuta la mine, dar nu le-ai vrut... sfatul meu e sa strangi tot ce poti, mai ales din astea moka, ca nu prea mai gasesti originale. Proiector galben nu stiu daca gasesti... eu am "vanat" vreo 2 ani pana am prins o pereche, mereu aveau doar pe o parte. Si cand l-am luat, l-am luat cu telefon inainte, sa mi-l opreasca... ca se vindeau instant. Quote Share this post Link to post
pompiliu92 Posted February 15 6 hours ago, Horica00 said: Mama, cate reply-uri.... @vrazvanc Nu stiu daca a vrut cineva sa carcoteasca, poate doar sa-mi atraga atentia asupra unor aspecte mai putin placute ale masinii, pe care le cunosc si eu, dar care nu afecteaza functionarea masinii si de aceea nici nu le bag prea mult in seama. Am mai spus-o si o mai spun, nu este bibelou. Nu sta in garaj si (inca) vede tot felul de drumuri. Ma multumesc sa o mentin in parametri optimi si sa ma duca din A in B fara emotii. N-am vrut si nici nu vreau sa fac din ea masina noua. As ajunge la Obregia daca m-as uita la toate detaliile astea neimportante, mai ales ca vorbim de o masina veche, pentru care gasirea anumitor repere este o mare provocare. Stergatoarele sterg, semnalizarile iarasi functioneaza, toba nu face zgomot, asa ca nu vad de ce mi-as face probleme. Sauna in masina ar vrea sa o aiba multi, e superb sa stii ca poti conduce in chiloti la -20 de grade . Celelalte carute pe care le am (mult mai noi ca Cielo) nu incalzesc asa de bine. Daca mi se pare prea cald, orientez aeroterma spre parbriz. Sa creada cine ce-o vrea, tot eu stiu ce masina conduc . @Viktor da, nu stiu cum, dar i-a prins, pe ceas cel putin. Si acum si cand am fost o tura pe A3 Ploiesti-Buc. Nici pe autostrada nu mi-e rusine cu ea . @Geo_ZGA tine-le daca nu te incurca, te caut cu proxima ocazie cu care ajung in Buc . @pompiliu92 semnalizatoarele sunt PARTS MALL, tot de provenienta dubioasa, ceea ce inseamna ca in cateva luni, maxim un an, vor avea aceeasi soarta ca cele de pe masina. N-are sens sa cumpar chinezarii si sa le schimb de fiecarte data cand se ingalbenesc. Prefer sa cumpar direct unele ok si sa stiu una si buna. Proiectorul in schimb m-ar tenta, mai ales ca e galben si ca cel din dreapta a murit, dar nu-l gasesc si pe dreptul tot galben... Atunci comanda-le de la mama lor din Coreea de Sud. Uite aici:https://www.sparekorea.com/product/parts/401577?no=96175350 https://www.sparekorea.com/product/parts/401575?no=96175349 Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted February 25 @pompiliu92 le voi cumpara de acolo, multam fain informatie !!! @Geo_ZGA Nu mai stiu daca mi-ai zis de ele sau daca nu le-am luat pentru ca trebuia sa ma car in tren cu ele, neavand atunci masina in Buc , ca le-as fi luat. Ma rog, cand mai ajung in Buc te caut . Am fost si duminica, dar a fost din scurt si n-as fi avut timp. Dupa cum spuneam, duminica am facut cu Cielo un drum pana in Bucale, al doilea pe anul asta. Am ajuns si la 145.000 cu aceasta ocazie. Bineinteles, mai am planificate niste sesiuni: in weekend voi merge pana la Campina si saptamana viitoare (sper, in functie de timp) sa ajung si pana in BV. Astazi am reparat si nenorocitul ala de proiector, dupa tentativa de la ultima revizie (deh, electrician extrem de tanar si ageamiu) . Problema era la cablajul care vine din bara, fiind intrerupt si un papuc ruginit. S-a inlocuit papucul si s-a reparat cablajul. Daca problema reapare, mi s-a recomandat inlocuirea proiectorului. 2 Quote Share this post Link to post
Viktor Posted February 27 Eu nu pricep recomandarea . De ce ar trebui schimbat un proiector cind problema tine de conductori, conectori ? Quote Share this post Link to post
pompiliu92 Posted February 28 7 hours ago, Viktor said: Eu nu pricep recomandarea . De ce ar trebui schimbat un proiector cind problema tine de conductori, conectori ? Fiindca e nou, lucios si arata bine. Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted February 28 Pentru ca, dupa cum stiti, ce am eu pe masina in momentul de fata, inafara de faruri, sunt no name-uri si sunt susceptibile la a se strica. Totusi, nu cred ca va fi cazul. Toate, inafara faptului ca s-au ingalbenit sau ca intra apa la ele, functioneaza perfect. Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted March 18 Am facut azi un ,,shot'' si anume, un drum pana la Brasov + urcat sus pana in Poiana. Traversat Valea Prahovei, un fagas de zapada in Predeal (oprisem sa cumpar niste lichid de parbriz, pe strazile laturalnice nu s-au sinchisit sa curete zapada), ocazie cu care am testat si Hankook-urile montate in iarna , coborat serpentinele spre Brasov, o scurta plimbare prin centrul Brasovului, a urmat urcarea pana in Poiana Brasov si intoarcerea spre casa, tot pe Valea PH. Din nou, m-a dus si m-a adus fara probleme, cu exceptia mecanismului de la stergatoare (trebuia sa scad viteza sub 90 ca sa nu sara peste stalp). Il execut cat de curand, nu scapa nepedepsit . Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 19 Pozitia bratelor stergator in punctul 0 (zero) este incorecta, de unde si tendinta de a trece peste stilpul stinga A mai ales daca mecanismul stergatoare inregistreaza uzura excesiva. Ambele stergatoare trebuiesc pozitionate in banda neagra infeioara a parbrizului, drepte, in paralel cu marginea superioara a benzii in cauza. Acuma, daca inclini a inlocui ansamblul stergator trebuie luat in calcul si pozitionarea corecta a bratelor altfel se trece la planul B si anume, inlocuirea parbrizului cu unul mai lat cu stilpii iesiti in relief. Chiar as fi curios cum ar arata un trocarici gen cu stilpii A iesiti in afara . Quote Share this post Link to post
Andrei.ss Posted March 19 (edited) Pozitia bratelor se poate datora intr-o anumita masura si jocului pe care il capata mecanismul, cum a fost in cazul meu. Din fabrica masina a venit cu unul facut la UAMT Oradea care a inceput sa aiba joc la putin timp dupa ce am achizitionat-o si care dupa vreo 70.000 km s-a si rupt. L-am inlocuit cu unul original si se vede diferenta de calitate, de aceea iti recomand sa faci si tu acelasi lucru. Codul de piesa este 96931459 si o poti gasi de exemplu aici. Cu un mecanism aftermarket risti iar ca dupa putin timp stergatoarele sa o ia pe campii. Edited March 19 by Andrei.ss 2 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 19 Subscriu, am patit fix acelasi lucru cu aftermarket, mi s-au "inodat" stergatoarele pe cea mai mare ploaie fiindca s-a rupt o bucsa de plastic (la original e de teflon) si au sarit ambele brate de pe motul motorului. Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted March 19 @Viktor stiu ce zici, dar la mine nu mai tine figura. A mai facut o faza si in iarna, in drum spre Bucuresti. Am oprit intr-o benzinarie pe DN1, am desfacut bratul si am incercat sa-l strang cat mai jos posibil, dar la prima actionare se intorcea tot unde se vede. Mai mult de atat nu i-am putut face, ,,trebe'' altu'. @Dj_Dark si @Andrei.ss dupa unele patanii, eu nu mai pun ever piese Aftermarket, decat de la producatori consacrati. In rest, chinezarii, turcisme si alte branduri obscure nici daca le primesc gratis. Poate doar piese nu asa de importante, insa nimic mai mult. ,,Dai un ban, dar stai in fata'' e una din multele lectii invatate in toata aceasta perioada de cand ma ocup de masina asta. Prefer inclusiv SH-uri ruginite (dar functionale) decat stifturi lucioase. Multam de pont, inseamna ca mai palsez o comanda la Radacini in curand . Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 20 Eu nu stiu de unde iti iei tu piesele daca iti permiti sa faci mofturi de-astea La mine la espero iau ce gasesc nu ce vreau, majoritatea nici nu se mai gasesc din pacate. Quote Share this post Link to post
Salex Posted March 21 (edited) Eu ma tem ca nu bratul este problema ... Sigur mai sunt caneluri pe axul care intra in brat ? LE: inca un aspect ... bratul ala e departe rau de forma lui normala. Sunt sigur ca arcul este prea tensionat si se leaga de ce am scris mai sus. Edited March 21 by Salex Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 22 Parerea mea e ca ansamblul in intregimea sa e obosit, depasit. Uzura accentuata la toate incheieturile, bucse, joc axe in culise, caneluri ghidaj brat stergator deteriorate, nituri balama (deasupra arcului) uzate . Cu alte cuvinte, din virful stergatorului si pina la motorul de actionare a acestora, demontat tot si facut cadou colectionarilor de fiare vechi. Nu se merita a fi repuse la loc bratele alea, n-or sa asigure o cursa precisa din punctul A in B si retur. Acuma, sa dechid si o paranteza, un nou ansamblu axtras din ambalaj trebuie sa devina un soi de lego asa ... desfacut bucata cu bucata si gresat ca la carte apoi montat pe caleasca, nu ne incredem noi in picatura de vaselina minune aruncata la misto acolo de producator. Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 23 On 3/21/2021 at 7:49 PM, Salex said: Eu ma tem ca nu bratul este problema ... Sigur mai sunt caneluri pe axul care intra in brat ? LE: inca un aspect ... bratul ala e departe rau de forma lui normala. Sunt sigur ca arcul este prea tensionat si se leaga de ce am scris mai sus. Sta asa fiindca s-a uzat bucsa si axul sta stramb, drept urmare arcul nu mai apasa stergatorul pe geam iar cineva l-a indoit din mana ca sa il mai tensioneze putin. Daca se apasa cu podul palmei fix inlocul unde e balamaua de unde se ridica stergatorul de pe geam se va vedea jocul. Canelurile alea nu prea se duc, sunt de fier iar bratul e dintr-un aliaj moale. Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted March 24 @Dj_Dark de la Radacini, alte magazine ( care au fost) profilate pe Daewoo, de unde a mai ramas cate ceva pe stoc, dezmembrari, adica de pe unde apuc. De regula, iau legatura cu mai multe magazine atunci cand caut ceva. Radacini, fiind cunoscut, a terminat mult mai repede stocurile, dar sunt magazine nu la fel de cunoscute care mai au piese ,,uitate'' cu anii prin depozite. Chiar si service-ul unde imi fac masina mai are vreo doua acareturi prin depozit, ramase de pe vremea cand se ocupa de Daewoo. @Salex canelurile sunt. Ala l-am mai indoit eu in incercarea de a diminua efectele jocului. @Viktor cu ala vechi nu-mi mai pierd timpul. Aterizeaza direct in cosul de gunoi indata ce-l dau jos. O sa incerc sa tin cont de sfatul tau, desi o sa-mi fie mila sa fac bucati jucaria nou-nouta . 1 Quote Share this post Link to post
Viktor Posted March 24 Ii mai comod a fi montat astfel cum vine in ambalaj numai ca probabilitatea de a cadea prematur din cauza economiei facuta la vaselina ii promitatoare. Nici rulmentii capsati nu-i montez inainte de a ma asigura ca i-am gresat cu mina mea. Asta dupa ce am avut surpriza sa gasesc intr-un rulment nici mai mult nici mai putin de un punt de vaselina la vrajeala si ala aproape crocant. Au ei grija cit sa tina o piesa gresata de ei cu vaselina "d'aia buna". Quote Share this post Link to post
Viktor Posted April 2 Felicitari ! Ai dat-o jos de pe trailer bag seama ... 1 Quote Share this post Link to post
Horica00 Posted Saturday at 01:20 PM (edited) On 4/2/2021 at 10:48 PM, Viktor said: Felicitari ! Ai dat-o jos de pe trailer bag seama ... Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!" Edited Saturday at 03:31 PM by Horica00 2 Quote Share this post Link to post