Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Am uitat ceva si nu mai pot edita.

Mi-am facut o impresie si despre minunatele anvelope fulda carat progreso care si-au gasit locul momentan la mine pe fata.

Nu au absolut nici o treaba cu aderenta pe asfalt ud si nici pe uscat nu sunt prea stralucite, ce e cel mai grav, sunt imprevizibile rau, acum nu au aderenta, cand testezi dupa, parca ar avea ceva si iti dau incredere, pana la prima frana cand...

 

Intra cam in aceeasi categorie cu lassa si debica din ce am testat eu pana acum, parca putin mai bune, dar putin rau :)

 

Pana acum dunlop sp01 rules, bf-urile profiler2 pe care le am acum pe spate se apropie destul de mult de ele pe ud, insa pe uscat se simte o oarecare diferenta in favoarea dunlop-urilor, vosibil si profilul in V (contact mai putin cu asfaltul pe uscat) isi spune cuvantul.

 

Vara viitoare inca 2 anvelope noi, sper dunlop sp01.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu sunt de neglijat nici Bridgestone Turanza..sunt tot asimetrice, ca si sp01, si sunt foarte multumit de aderenta.

Share this post


Link to post

Am mai auzit pareri bune despre ele. Sa vad ce bani am la anul, ideea e ca m-am cam saturat de experimente, dunlop am mai avut si le stiu ce pot ;) . Problema e ca sunt al naibii de scumpe la dimensiunea mea (195/55/15).

Share this post


Link to post

Aia e fix si dimensiunea mea.

Share this post


Link to post

Daca iti pica pe mana incearca si Michelin Pilot Eschimo,crede-ma sant super.Nota 10 din partea mea67000000.gif .

Share this post


Link to post

Daca iti pica pe mana incearca si Michelin Pilot Eschimo,crede-ma sant super.

Poate Michelin Pilot Exalto .. sau Sava Eskimo :)

 

Cine te-a pus sa iei fulda de vara, atat timp cat ai solutii cu care mergi la sigur pentru un mers decent? :)

Eu numai desenul ala cand l-am vazut ..

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu aveam bani atunci si doar asta am gasit la sh mai decent :) . La ce bani am dat pe ele nu-mi pare rau, se invarte roata ;) , insa nu ma asteptam sa fie asa de proaste.

 

PS Sunt facute in Slovenia.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Eu nu sint nemultumit de Fulda Progresso. Sint ceva mai slabe decit Fulda C. Atiro insa le am pe puntea spate unde se achita onorabil de toate sarcinile. Pina acum nu am avut nici un fel de problema cu ele in conditiile in care regimul de mers al MOSului este f. eterogen.

Share this post


Link to post

:o fftopic: Detector de ala Cobra Esd 7000 am avut si eu. Din pacate la un instant on reactineaza doar dupa 2 secunde de cand porneste radarul :wallbanger: . TESTAT pe un simulator de radar. Mult prea tarziu! L-am schimbat cu un Beltronics care reactioneaza in mai putin de 0.5 secunde la instant On si sincer deja m-a salvat de cateva ori.

 

Cat despre locul unde l-ai amplasat eu cred ca e cel mai bun. Asa il am si eu montat tot pe contact. Si e bine ca nu se vede de afara ca sa il "cumpere" careva.

 

Edited by run4fun

Share this post


Link to post

Eu nu l-am pus pe contact, mi-a fost lene sa mai trag un fir si sa mai desfac pe-acolo.

Am + permanent din plafoniera si il opresc din butonul lui. Asa am scapat si de "muzicuta" minunata de fiecare data cand pun contactul :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu trebuia sa tragi absolut nici un fir, doar sa desfaci plafoniera si sa te legi la masa si la +contact ce aprinde si ceasul, sunt una langa alta. De muzicuta nustiu ce sa-ti zic, eu am un Cobra mai destept, si i-am anulat greetingul, cand e pornit motorul e activ detectorul, nu mai am grija sa uit sa-l pornesc sau opresc.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Salutare DJ,

 

Cam furioasa plecarea de pe loc. Eram cu yarisu negru cae ti-a facut semn sa treci inspre Iancului prin zona aia :P

Share this post


Link to post

Acu' intelegi de ce ii rezista ambreiajul doar 50.000 :D ?

Share this post


Link to post

@steph

Salut. M-am prins dupa ce am trecut de tine :) . Domnu' da' ce-ai mai slabit, sau mi s-a parut mie, nu ne-am mai vazut de 1000 de ani.

Merci pentru prioritate. Imi era ca trece pietonul mai repede, pleaca ala de pe sensul opus si nu mai pot sa ma bag.

 

PS Asta e stilul meu, incerc sa nu incurc pe nimeni si daca o fac, macar sa dispar de-acolo cat mai repede :D .

 

@salex

Are vre-o 80.000 and counting, nu stiu cat dar mai merge inca :D .

 

PS. SI avand in vedere stilul de mers, stateam si ma gandeam zilele trecute. Unul din putinele lucruri neumblate la masina asta sunt planetarele.

Sunt intacte de cand o am eu cel putin, nici macar un burduf n-am schimbat la ele.

Share this post


Link to post

Intradevar o eroina,tare-s curios cat mai tine ambreajul ala.39000000.gif

Share this post


Link to post

 

PS. SI avand in vedere stilul de mers, stateam si ma gandeam zilele trecute. Unul din putinele lucruri neumblate la masina asta sunt planetarele.

Sunt intacte de cand o am eu cel putin, nici macar un burduf n-am schimbat la ele.

 

Ha, la mine puteam sa jur ca sunt consumabile. Cred ca la fiecare 20-30 de mii de kilometri incepeau iar sa bata la curbe.

Share this post


Link to post

CIudat..singurul Espero pe care l-am vazut la care ii batea o planetara, avea vreo 350.000 km, cealalta era OK..iar burdufurile cele originale de coreea de plastic nu au moarte.

Share this post


Link to post

Cum zice si colegul, e mult pana se rupe ala original. Din pacate piesele din magazin nu mai sunt ce au fost odata, au ajuns ca la dacie, iei 3 pana nimeresti una buna.

 

PS Am impresia ca imi curge caloriferul ala nou, montat acum 2 ani :wallbanger: . Cand dau pe caldura miroae a anitgel. Mama lor de piese cica "originale". Nu mai zic nimic de vasul de epansiune schimbat si ala tot acum 2 ani pe care l-am schimbat iar sambata trecuta, curgea pe la imbinare. 25 de lai am dat pe el, probil ca la anul il schimb iar :) . Termostatul la fel, am 3 + ala original, unul nu e mai rasarit dintre ele.

 

Acum nu mi merge faza cu "revizia" si schimbatul preventiv de piese. Nimeresti una buna, mergi cu aia pana se strica ;) .

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu, sunt trei categorii de piese: prima de top, cea care se monteaza pe masina, in fabrica, a doua facuta conform standardelor de fabrica de catre firmele acreditate si a treia sunt cele echivalente, multe dintre ele facaturi. Ne bucuram la cumparare in privinta pretului, dar din pacate, nu facem decat sa ne zgarcim datorita bugetului. Iar la noi insa nu prea se aduc originale, pentru ca nu prea se vand. Pretul in majoritatea cazurilor reflecta calitatea. Una pesta alta; atata dai, atata face.

Share this post


Link to post

Si dupa cum spuneam pe topicul lui madkat, aseara s-a suparat pe mine a doua nevasta si mi-a aprins check-ul. Din fericire nimic grav, mufa de la senzorul vss iesise putin, am infipt-o la loc si totul a revenit la normal :) . Trebuie prinsa cu ceva fiindca sistemul de prindere s-a "copt" dupa atatia ani si e rupt de ceva timp, probabil un "soricel" va rezolva problema la urmatoarea manifestare ;) .

Si daca tot a dorit putina atentie, avand in vedere ca anul acesta nu prea am mai bagat bani in mecanica, i-am facut un cadou pentru buna purtare

post-2698-079482200 1288182874_thumb.jpg

Bratele sunt CTP Koreene, bieletele si capetele de bara Delphi, toate au facut 500 RON. Planul ar fi sa le schimb la primavara,vara daca nu sunt fortat de imprejurari si nu mai prind vre-o zi extrem de frumoasa + chef nebun de surubareala :D .

Share this post


Link to post

Chiar daca va fi frumos - nu merita sa pui articulatii noi inainte de iarna... La cum sunt drumurile iarna, ajungi in primavara cu batai la suspensie... Mai bine prin martie-aprilie, cand da soarele.

Share this post


Link to post

Asa ma gandesc si eu dar daca vine pofta de surubarit n-am ce-i face :) Ca la tine cu motorul.

Share this post


Link to post

La cum sunt drumurile iarna, ajungi in primavara cu batai la suspensie...

 

Cu atat mai mult ca sunteti patiti, n'ar fi mai bine sa puneti ceva de calitate gen Lemforder, Febi etc, si sa renuntati la prostiile coreene? LA pariu ca nu vor bate nici a cincea primavara.

Share this post


Link to post

@Dj - la mine nu mergea motorul... la tine cu batai merge ;)

Share this post


Link to post

Pentru cei care nu stiu, Delphi a echipat Espero din fabrica cu mai multe repere. De exemplu alternatorul Delphi original m-a tinut 13 ani fara interventie. Racordurile de frana originale inca le mai am pe masina si sunt tot Delphi

Bratele nu merita sa dau dublu pe ele sa iau lemforder sau altceva. Cand or bate iau pivoti capabili si bucse de firma. Sau le bucsez pe cele vechi pe care le voi pastra.

 

PS Am sa schimb bratele cu totul fiindca se subtiasera la bucsa din spate, asta a fost singurul motiv. Nu cred ca merita sa iau altceva mai bun pentru asta, daca gaseam mai ieftin le luam pe alea. Trebuie sa-ti mai folosesti si capul putin, sa gasesti raportul pret/calitate cel mai bun. Sau, ma rog, unii poate au bani de aruncat aiurea :) .

 

PS2 Febi bilstein facute in Romania nu imi pun ever pe masina, am avut si m-am lamurit. Nu stiu cum poti sa ii bagi in aceeasi oala cu lemforder. Eu i-as asemana cu conex mai degraba. :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...