Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Deoarece a trecut ceva timp de la ultimul post, revin cu un update.

 

Sambata m-am "lipit" de colegul Costi care s-a apucat sa-si transforme masina in Rolls Royce :D , si am reusit sa-mi fac si eu un pasajul spate la roata din dreapta.

S-a curatat frumos cu peria de sarma pana la tabla unde era ruginit, unde mai exista antifonul vechi doar s-a "periat putin sa adere noul grund, dupa care s-a folosit "Rost Killer" de la Loctite pe toata tabla descoperita.

post-2698-127892167737_thumb.jpgpost-2698-127892168596_thumb.jpgpost-2698-127892169784_thumb.jpg

 

Solutia m-a impresionat, in 10 minute toata rugina s-a facut neagra si, desi pe recipient scria ca vopseaua de acoperire se da dupa 24 de ore, nu am stat atat, dupa o ora (cand s-a uscat putin solutia) am aplicat primul strat de grund, obtinut prin amabilitatea lui Salex, caruia ii multumesc, a fost foarte bun :drinkers:

post-2698-127892200239_thumb.jpgpost-2698-127892200736_thumb.jpg

 

Am uitat sa specific :) . Se observa in poze cum au ajuns "punctele" mele de rugina de pe pasaj, dupa curatare. Si a mai fost o gaura exact la prag, nu am poze din pacate, ce a fost astupata cu o tabla, 4 nituri si 2 bucati de aluband, peste care s-a dat grund-ul.

 

La "punctele" de rugina :) s-a folosit plasa de rigips + chit de fibra, meritul colegului si prietenului Costi, multumesc mult, eu nelucrand cu chit niciodata. :thumbl:

 

Apoi s-a mai dat un strat de antifon cauciucat si s-a inchis ziua de sambata.

 

Duminica dimineata am fost din nou prezent la datorie, am mai dat un strat de antifon mai gros care a iesit cam asa:

post-2698-127892259633_thumb.jpgpost-2698-127892260629_thumb.jpgpost-2698-127892284551_thumb.jpg

 

Am incercat sa ma apuc si pe partea stanga cam fara chef asa, am dat roata jos, insa acolo pare mai mult de munca, va trebui curatat si lonjeronul, pare atins putin si va trebui data finala jos pentru a-l curata bine, drept pentru care m-am razgandit urmand sa-l fac alta data. In schimb amfacut partea de jos a usii soferului care "inflorise" iar.

 

Din pacate poze cu pasajul in starea finala am omis sa fac. Sa vad acum cat tine, treaba a fost facuta cat de bine se putea, daca reapare rugina, nu-i mai fac nimic :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cu multa placere nenea,sa fi sanatos.

Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor.

Sincer,ce am facut noi pasajului roata,nici un service nu o facea mai bine.Serios.

Daca reapare rugine,nu prea mai ai cei face,decat sa inlocuiesti pasajul cu pricina.

Sincer imi place cum a iesit.

 

Of paparazzi astia...24000000.gif

post-18944-127894971548_thumb.jpg

post-18944-127894972039_thumb.jpg

post-18944-127894972276_thumb.jpg

post-18944-127894972598_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Bey ... iarasi Cola :( . De aia nu tin lucrarile :P

 

Imi pare rau pentru voi insa de-abia Vineri am descoperit in Cora o gama de produse anti-rugina. Pretul e mai bun decit in cazul solutiei de la Loctite insa sint sigur ca si calitatea e ceva mai slaba.

Share this post


Link to post

Daca tot fac o treaba, mai bine ce-i mai bun indiferent de pret. Mi-a placut foarte mult, o sa mai iau loctite de-asta.

 

 

Bai Costi daca stiam ca-mi faci poze din spate imi luam si eu niste chiloti de firma ceva =)) . Bine ca nu mi-ai strecurat monezi pe-acolo :) .

 

 

PS Fara Cola nimic nu iese ;)

Share this post


Link to post

Ma bag si eu cu o recomandare: pe viitor evitati sa va bagati sub masina daca ea este suspendata doar pe cric!!

Share this post


Link to post

Erau 3 puncte de sprijin.

Cricul masinii, o capra sub bucsa puntii si inca unul hidraulic sub punte (sa scot amortizorul). Nu fac greseala asta stai linistit ;)

Masina statea pe capra de fapt, restul erau de siguranta in cazul in care aluneca.

Share this post


Link to post

Da intr-adevar, am observat ulterior "capra"!

Share this post


Link to post

Ce ati facut voi acolo am facut si eu la Matiz si Cielo acu vro luna jumatate...La Matiz a fost mai nasol si a trebuit sa astup cu fibra de sticla, la Cielo mai simplu, inca nu gaurise tabla rugina...acuma vorba aia, sa vedem cat tine :P

Share this post


Link to post

Intre timp am finalizat si pasajul stanga. Sa vezi acolo gauri nu jucarie :) . Nu am mai facut poze de rusine :D , insa pot sa spun ca toata partea din spatele rotii a fost inlocuita cu o alta tabla prinsa cu nituri. (de fapt 2 table).

 

Pragul stanga la fel, e mancat aproape integral :wallbanger: . Daca vii diseara te minunezi.

Share this post


Link to post

Eu nu ma minunez. Iti aduci aminte cum arata anul trecut MOSul la Albota ? Daca il vedeai cu cca 1 luna inainte nu te-ai mai fi socat acum de LIN. Oricum, nu prea avem de ce sa ne plingem. Daca nu ma inseala memoria, in manualul de utilizare se face precizarea ca masinile noastre au fost concepute pentru o durata medie de viata de 10 ani ;)

Share this post


Link to post

Da, asa imi aduc aminte si eu, 10 ani garantie la tabla.

Oricum, nu stiu daca de la sudura sau de la faptul ca are 14 ani, acum orice tabla descoperita rugineste instand :( .

O fac acum bine si daca reapare rugina asa o las pana cad tablele de pe ea :) , ma axez pe partea mecanica sa mearga bine indiferent de cum arata.

Share this post


Link to post

Sudura aia a contat foarte mult daca nu a fost tratata pe loc cum trebuie :(

Share this post


Link to post

as vrea si eu niste prieteni ca voi pe aici prin bacau sau piatra-neamt sa lucram sambata la masini... dar daewoo sa fie... parca ai o satisfactie mai mare cand o faci tu si iese bine decat atunci cand dai bani cu sacul la service... cum ai u portiunea de rugina la aripa spate aveam si eu dar nu era inca gaurita si mia intrat unu in ea... bucuria mea ca a fost facuta destul de bine de baietii de la service mocca... vorba vine mocca pt ca devizu pt aripa shi portiera noua 20 de bastoane... amu am ramas cu rugina la portierele din fata undeva jos shi putin deasupra lunetei...

Share this post


Link to post

Vezi sa fie antifonata bine, altfel ajungi ca mine.

Share this post


Link to post

Nu ştiu cat de bine a fost... Se vedea ceva mastic sau nu ştiu ce era... Ceva ca un silicon alb... era alb acum e camuflat cu noroi...

Edited by EM!L
limbaj IRC, lipsă majuscule.

Share this post


Link to post

Intre timp s-au mai efectuat cateva reparatii. S-a inlocuit bordul si s-au refacut pragurile care aratau intr-un mare fel.

Las pozele sa vorbeasca de la sine:

post-2698-090616400 1281965027_thumb.jpgpost-2698-002931300 1281965034_thumb.jpgpost-2698-092792100 1281965039_thumb.jpg

post-2698-032694100 1281965047_thumb.jpgpost-2698-063994600 1281965055_thumb.jpgpost-2698-038903600 1281965065_thumb.jpg

post-2698-034139200 1281965073_thumb.jpgpost-2698-013289300 1281965079_thumb.jpg

Share this post


Link to post

In sfarsit ai un bord calumea. bravo!

 

Insa pragul ala... arata rau de tot - cum naiba de a luat-o atat de rau rugina?

Share this post


Link to post

Pai simplu,nu s-a umblat deloc la el,nu a pupat ulei niciodata si iaca rezultatul.Daca a facut treaba buna,il mai tine vreo 3-4 ani,daca nu in 3-4 luni apare din nou nesufarita de rugina. :wallbanger:

Cat despre bord,arata foarte bine,l-am vazut ieri,zici ca-i nou. ;)

Share this post


Link to post

Pragurile au avut ulei ambele insa cel de pe stanga a mers o gramada fara un dop de protectie din pasajul spate. Dreapta arata mult mai bine insa nu ideal.

Ambele praguri au mai fost reparate odata, cel de pe stanga a primit o noua bucatica de tabla in partea din fata.

 

Problema e ca oricat ulei ai baga nu va ajunge decat in partea de jos a pragului, restul tot rugineste. Asta este, varsta si sarea de pe sosele isi spun cuvantul. Nici usile stanga in partea de jos nu arata prea bine si culmea, si astea au mai fost reparate odata.

 

Bottom line, nu puneti sudura pe masina. ;)

 

@velican, te vad eu cand o sa dai ornamentele jos daca mai ai praguri :P . Asa ai zis si de pasajele spate :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Asta l-am intrebat si eu in legatura cu ce anume ascund pragurile :P

 

In ce priveste protectia cavitatilor ... cind o sa ascultati ? Hello ?! Ceara ! Anyone ?? :scarpin:

Share this post


Link to post

Cum fac eu..la Matiz, la 6 luni o sa golesc cate un tub mare de WD-40 cu pai in usi, si in praguri..pe la dopuri, pana iasa prin gaurile de scurgere de la praguri, si nu are moarte. La Espero-uri ma mir ca ai probleme, la mine e spotless..dar poate ca din cauza ca fost parcata in garaj.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Cielo-ul meu nu a fost tinut in garaj. Decat 2 saptamani vara trecuta in magazie la tzara :D

 

Si nu am rugina la praguri si nici la oalele spate. Am in alte locuri, dar nu major. De-asta ma mir de espero-ul Dj-ului...

Share this post


Link to post

Mai nici la mine nu se vedea mare lucru sa stii initial. Insa cand incepe sa se vada, mai in profunzime e grav de tot.

 

Or fi fost Espero mai slabe la tabla decat cielo gle, cine stie?

Share this post


Link to post

Si in sfarsit s-au rezolvat si pasajele spate definitiv (sper). Cu ocazia asta am scos din nou inscriptiile spate.

Meritul apartine in totalitate colegului Velican Costi care a avut suficienta rabdare cu finisajul chit-ului de pe pasaje. Nu au iesit ele "service" insa ma declar multumit si asa.

post-2698-039809800 1282567044_thumb.jpgpost-2698-004536000 1282567049_thumb.jpgpost-2698-008632500 1282567054_thumb.jpgpost-2698-032572100 1282567060_thumb.jpg

 

Poze cu masina la final daca e amabil Costi sa puna i-as fi recunoscator, eu nu mai aveam telefon :) .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...