Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Nu ziceai domnu' ca pan' la vara nu te apuci.Asai ca te macina?10000001.gif

Cunosc sentimentul.71000000.gifAi scapat de troncanit?

Share this post


Link to post

Pai am impuscat 2 iepuri dintr-un foc. Eu nu aveam garaj incalzit nicaieri ;)

 

Pe fata nu mai troncane, parca totusi pe dreapta spate mai e ceva, vad eu mai la vara.

Share this post


Link to post

La ce macelari ai lasat masina pe mana? din ciclul nu e presa ca ciocanu'..

post-3429-005786300 1295872246_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Macelarul ala am fost eu :D , prima data cand am schimbat capetele, eram si eu mai la inceput. Hai ca nu e indoita rau :D

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am vazut ca e cu vechime operatia, ca lucea altfel metalul, deci nu putea fi facuta de colegu' acum. Las ca iese la polish :mrgreen:

Share this post


Link to post

Atata timp cat nu afecteaza directia nu ma plang. Am uitat sa specific, capetele de bara si pivotii i-am schimbat degeaba, mai mergeau mult si bine, la fel si bieletele antiruliu.

Singurele probleme care erau de fapt, bratul dreapta iesea bucsa din spate cu mana si bucsile de la bara de torsiune (o alta operatiune pe care am omis-o) erau foarte uzate.

De acolo bataile. Avand in vedere starea de uzura a pieselor vechi estimez ca cel puttin 100.000 km nu mai am probleme pe partea asta.

Share this post


Link to post

post-16112-071628800 1297029459_thumb.jpgpost-16112-043558600 1297029488_thumb.jpgpost-16112-013491000 1297029521_thumb.jpgpost-16112-016377200 1297029534_thumb.jpgpost-16112-073533900 1297029561_thumb.jpg

 

Mai trebuie umblat putin la estetica suporturilor de pe aripi... dar functioneaza superb :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ehe,vad ca ti-ai montat amortizoarele de BMW la capota,bravos.Te-ai chinuit?E ceva bibileala asai?

Felicitari,sa vezi ce practice is'.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Hai ca domnul Cristian a fost mai rapid.

 

Da, in week-end am tras o sesiune de verificari in urma carora am ajuns la urmatoarele concluzii nefericite.

 

1) Corpul clapetei de acceleratie are uzura mare, cu IAC-ul astupat trage aer pe langa clapeta intr-o veselie si in lumina se vede distanta intre ea si corp. Am reusit un reglajcat de cat, sa vedem cum astupa cand se va mai murdari, acum am momente in care IAC-ul coboara si la 2 pasi sa mentina relanti-ul.

 

2) Bataile care inca persista (cele care au mai ramas) sunt din caseta de directie, de la amortizorul stanga sau flansa cu rulment de sus. Cu prima ocazie daca ma ajuta si colegul Cristian :D dam caseta de directie jos si ii facem o revizie, mai ales ca a inceput sa si piarda putin ulei.

 

3) Dupa verificari mi-am adus aminte de alea si ne-am gandit noi sa le si montam ca tot ne plictiseam :) . Si asa ne-a prins 22:30 acolo :) A fost putina chinuiala cu aranjatul capotei dar merita.

 

Multumesc de aprecieri!

 

LE. Acum din poze mi-am dat seama ca am uitat sa mai aranjez cablul de capota si firul albastru pe sub aripa stanga :D .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

interesant demersul.

Amortizoarele sper ca sunt in stare buna - sa nu ai surprize pe ger...

 

Cu clapeta aia vreau sa vb pe privat -sa incerc sa inteleg o buba de la a mea...

Share this post


Link to post

Cica sunt de asta G si are masca modificata pentru ele (foarte prost modificata de altfel se vede in poze). Are preturi mari totusi la unele piese.

 

In alta ordine de idei mi-am montat radiatorul SH original (4cm grosime) si sunt foarte multumit, nu curge pe nicaieri si general arata foarte bine.

 

O poza cu diferenta dintre cel vechi si cel nou va pune Costi :)

Share this post


Link to post

La ce macelari ai lasat masina pe mana? din ciclul nu e presa ca ciocanu'..

 

O da ... nu e presa ca si ranga. :) )

 

 

Dj-ule, vad ca nu te plictisesti deloc.

Share this post


Link to post

Asa cu ti-am mai zis,ai prins bine radiatorul,arata super ok.

Pozele...

post-18944-047899600 1298281212_thumb.jpg

post-18944-054435300 1298281213_thumb.jpg

post-18944-004022900 1298281215_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Trebuia schimbat, ala vechi incepuse sa curga pe la imbinari, mai mergea dar, la 350 de ron cat am dat pe el la momentul respectiv, fix de banii astia a mers.

 

Asta original are vre-o 10 cm de celule indoite bine pe 2 randuri de sus, si inca vre-o 4 cm usor in rest pe mai multe randuri insa nu e atins nici un canal de apa. L-am prins la un pret bun (100ron) si nu am ezitat.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Chiar voiam sa te sun sa te intreb cum e, aveam oarece emotii cu celulele alea stricate. Nu uita de transport, o alta oferta de nerefuzat ! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Adica ... nu va mai mirosi in parcare a leustean fiert :D ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Asta original are vre-o 10 cm de celule indoite bine pe 2 randuri de sus

Celule, nu-s aripioare acelea si nu se pot indrepta foarte usor pentru a fi expusa o suprafata mai mare ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Celulele sunt acele "conducte"prin care circula lichidul de racire :P

  • Like 1

Share this post


Link to post

Radiatorul cu celule este altceva, dar "cand ma uit in ochii tai vad ca vorbesc cu peretii".

  • Like 3

Share this post


Link to post

Daca sti ce-s alea celule de ce mai intrebi pe altii,ca lasi impresia ca sti dar de fapt nu sti si vrei sa nu iesi ofilit din discutie .nu ca n-ai fi...si inca ceva ,fabrica de radiatoare s-a mutat de mai bine de 30 de ani de la Brasov la Bistrita.asa ca nu-ti mai da tu cu parerea despre radiatoare, am mai multi specialisti in town decat fire de par ai tu :P

Edited by calinjack
  • Like 3

Share this post


Link to post

Celulele sunt acele "conducte"prin care circula lichidul de racire :P

Ba da, m-am exprimat eu gresit. Aripioarele sunt indoite.

 

@big2shae. Da domnu' cum am uitat de transport? :) Merci de ajutor.

Share this post


Link to post

Intre timp am schimbat fisele bujii (eyquem prin amabilitatea lui mike), uleiul si manocontactul de ulei.

Am trecut si la rotile de vara.

In rest, a reaparut rugina reparata in vara :wallbanger:

Share this post


Link to post

Macar te-ai lamurit cu Loctite Rost Killer si alte prastii de genul asta, ce transforma rugina in bla bla...povestile aferente.

Share this post


Link to post

Da, m-am lamurit.

Am uitat sa mentionez, termostatul meu de 92 de grade imi tine ventilatorul pornit tot timpul la relanti cand stau in trafic si inca nu au venit caldurile mari.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...