Jump to content
 

vrazvanc

Daewoo Matiz E

Recommended Posts

On 9/12/2022 at 4:33 PM, vrazvanc said:

Desi ma uitam la voi (cei care mai suntem activi pe aici), ca va dati sufletul pentru fiarele astea, sincer, nu puteam sa inteleg cum si de ce nu va mai opriti. Ei bine, am intrat si eu in hora asta: multa munca, timp si bani pierduti. Obsesie, nebunie, pasiune... cine stie?!

Bravo 🙂 

Si eu la bmw-ul rosu am pati la fel cu radiatorul din fata, nu avea nici o legatura, au trebuit conductele indoite, din 6 prinderi la ventilator au mai ramas doar 4, etc.

O sa uiti tot dupa ce merge 🙂 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Salutaree , vad ca ai avut ceva de munca , ti-a iesit rugina din nou , ca si la mine , la mine e tot c-am la fel dar si mai rau . Sunt curios de rezultatul final , parca a mai fost reparat in spate la contra aripi , ai avut gaura deja ca si la mine :)) da na asta e . Aaa si vad si la tamburi spate ai ceva rugina de suprafata , nu e chiar asa de rau dar ca sa arate mai estetic recomand sa ii duci la sablat . Fratele meu a dus etrieri la sablat si au iesit foarte bine , plus ca numai da rugina 👍

Share this post


Link to post

@Mark-Damas 97' 98' Salut,

Am muncit, dar nu sunt, in totalitate, multumit. Rugina nu a iesit din nou, s-a tinut bine lucrarea mea la arcada din spate-dreapta, facuta de mantuiala. Problema a fost ca pietrele au ciobit vopseaua pe canturile aripilor, pana la tabla si a inceput sa sape rugina pe sub ea. Despre rezultat ce sa zic: ...de KK-o. Dar nu prea bate la ochi. Mai am sa dau un smirghel cantul noii vopsele, urmat de un polish. Am ales sa vopsesc din scurt, adica mascat, sa nu ma intind peste vopseaua originala. E gresit sau nu, asa am vrut. Nu ma mai intereseaza; sper sa tina si sa n-o mai manance rugina, cel putin o perioada. Nuanta noii vopsele e foarte asemanatoare, dar se vede ca e mai inalta. Nu mai spun ca mi se asezau tantari si fluturi peste noul strat de vopsea si lac. Ce sa mai, a fost show maxim. N-ati fi vrut sa ma auziti in ce hal am injurat...

Despre tamburi mi-a atras atentia si un vecin. Dar arata mai urat in poze fata de realitate. Nu exclud sa-i vopsesc; dar nu ma complic cu sablatul. Etrierii arata bine, am vopsea pentru temperaturi ridicate, dar nu am de gand. Ma degraba o curatare sumara si inlocuit placutele (le am - Textar). Le schimb la primavara.

 

Screenshot_20220926-183805_Gallery.thumb.png.c836919b927cf1c2c4d2e33abb955c1c.png

Screenshot_20220925-134353_Gallery.thumb.png.c022d012e247605e9b1878c2cc7600b2.png

Screenshot_20220925-134358_Gallery.thumb.png.581f70ac6a91522e35ceda4831dd8ced.png

Screenshot_20220925-134404_Gallery.thumb.png.8e976f552e15164f860587dc43595561.png

Screenshot_20220925-134408_Gallery.thumb.png.9aeb149c7935d6ea44f53c5d7f9caa22.png

 

A/C-ul: 

Am inlocuit vaporizatorul, condensorul, uscatorul si compresorul. Acelasi model, cel din urma, Delphi, era si pe masina.

Au ramas, ca deseuri - sper functionanale, o bucata de conducta si doua furtunuri. In rest, toata instalatia e noua.

Nu am apucat sa ajung la mecanic, sa vad daca o sa am AC, sau nu, ca e tare ocupat "meseriasul". De o saptamana ma tin de el. Imi vine sa imi infiintez un service, ca sa scap de toate panaramele care cred ca stiu sa repare masini.

 

Screenshot_20220925-134412_Gallery.thumb.png.bc7dc4b84c35c43b4560333fe00aad4c.png

Screenshot_20220925-134416_Gallery.thumb.png.1d91e1c212e26dd94474f30a36f9a6b1.png

 

Mi-am comandat o valva PCV noua, pentru ca am fost la munte si a mers nasol masina, cu dat in nas si intreruperi la decelerare. 39 lei, atat a ajuns una!

Plus comanda de piulite de roata clasica si o cheie de 19 - am realizat ca, daca fac pana, raman in drum, pentru ca nu am cheie sa scot roata cu pana si nici piulite pentru roata de rezerva.

Si alte prostii, gen furtunuri, valva purjare etc-uri. Unele la supra-pret, altele mocka.

Am mai curatat clapeta de acceleratie, IAC-ul si PCV-ul actual. Parca merge mai OK-iut.

 

Sa nu strambati din nas, va rog, cu vopsitul. Daca voiam treaba profesionala, ma duceam la meseriasi si, eventual, vopseam toata masina. Nu sunt multumit, dar parca mai bine mi-e cand ma gandesc ... ca nu mai avanseaza rugina. Am muncit destul, dar nu am vrut sa fiu atent la detalii. Ma pricep, dar nu am vrut. Are 16 ani masina si inca arata OK. Dar de masina de epoca, nu poate fi vorba.

Edited by vrazvanc
  • Like 2

Share this post


Link to post
On 9/12/2022 at 4:33 PM, vrazvanc said:

La prima vedere compresorul pare la fel ca forma, singura diferenta e ca nu are are filet in urechile care pe prind de suport, asta inseamna ca trebuie sa-l fixez cu piulite.

In poza pare sa aiba filet ... cel putin la "urechea" de sus ... sau nu vad eu bine ?

LE -  sau tu te refereai strict la "urechile" de jos ?

 

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post
Acum 4 ore, adrian_r5 a spus:

LE -  sau tu te refereai strict la "urechile" de jos ?

Exact, cele de jos. Nu au filet. Doar la cea de sus. Dar e OK, m-am descurcat. Am mers si cu 130 km/h si n-a sarit cureaua. 😁

Share this post


Link to post

Meserie de lucrare treaba cu AC-ul, ce pot sa spun. Ceva de genul ma paste si pe mine in viitorul nu foarte indepartat. Numai daca as gasi un compresor cum trebuie si nu chinezarii refurbished...... In rest, pe la buza portierei e rugina sau mi se pare mie ?

Share this post


Link to post
Acum 6 ore, Horica00 a spus:

In rest, pe la buza portierei e rugina sau mi se pare mie ?

Daca te referi ca se vad umflaturi sub vopseaua noua, pe cantul usii: rugina a mancat putin din tabla. A fost curatata si tratata cu convertor de rugina. Nu a iesit finisat frumos, pentru ca nu am mai dat cu chit, ci am grunduit/vopsit/lacuit, direct peste ce era. Nu se vede acolo, sau mai bine zis, "la tara merge". 🙂

 

Cu A/C-ul (si nu numai) e bataie de cap cand e vorba de vechituri. Daca am lucra cu, si pe piese noi (ma refer la masina), ar fi o placere.

Eu am ales sa iau compresor nou, tot de la acelasi producator cum era in instalatia veche. Avand in vedere am dat pe el 950 de lei, fata de 2300 lei, cat era pe site Radacini, eu zic ca-i OK.

Share this post


Link to post
51 minutes ago, vrazvanc said:

am dat pe el 950 de lei, fata de 

... chiar si fata de cit costa acum la pravalia respectiva 👍

 

LE - cele mai ieftine compresoare le-am vazut la astia de la Lott Autoteile ... pretu' pornind de la 125,39 € pt.  Lott Hausmarke (astea nu-mi dau seama daca sint noi sau refurbished ... cum sint cele de la Estock ... si care nu sint deloc ieftine - ELSTOCK 51-0689 vs DELPHI TSP0155855)

Edited by adrian_r5
  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

×
×
  • Create New...