Jump to content

Recommended Posts

Conteaza sistemul de masuri. Poti incerca un Mathcad ca sa te convingi ca 1kw=1,36hp in sistemul international de marimi fizice.

 

P.S. Fenomenal link nenea tolin!!!

Share this post


Link to post

Cea mai precisa metoda e urmatoare. Un cal putere = 736W. Deci 98KW: 98.000W / 736 W = 133,15 CP.

Share this post


Link to post

Nu vad rostul mistocarelii dar ma rog...

Revin cu solicitarea motivata cat se poate de amiabil (nu ca pana acum ar fi fost altfel). Aveti vreun link care explica acesta situatie ?

Iata ce am gasit eu : http://www.unitconversion.org/unit_converter/power.html

Daca bifati in tabelul din stanga kilowatt si scrieti sus 98 in susul tabelului din dreapta va aparea 133 doar intr-un singur caz. In rest 131.

Sa inteleg ca in cazul autoturismelor se merge pe masura 1,36 ? De ce ?

Legat de "1CP = 736W". Culmea, in alta parte am gasit ca 1CP = 745.69987158227022 W Si daca impartim 98.000W la 746W ajungem la 131,42CP.

Cred ca-i vorba de cai de rase diferite. De munte, de ses... :)

Deci e clar ca sunt doua sisteme de masurare cu mici variatii. Bun, care-i cel universal valabil in cazul puterii motoarelor de autoturisme ?

Edited by Bolt

Share this post


Link to post
@SERE

Din cate am citit pe aici,intalnirile din Bucuresti sunt in parcarea salii polivalente si se tin de obicei in seara de joi... :)

merci mult o sa vin si eu odata sau poate de mai multe ori ... am vb cu cineva mai de mult si am inteles ca se strang si cei de la opel tot in acceasi zona ca acuma cu iarna asta m-am dat pe leganza vara e un opel :P si o ora la care vine lumea ? merci mult

 

Alea-s povesti de la gura sobei.Blocurile motor sant toate GM made in USA.

da mey dar inainte Daewoo nu era cumparata de GM ? adika prin 1999 sau 2000 nu era sub GM asta cu GM nu e de curand poate ma insel ... in fine ce a fost a fost oricum stiu ca si cu omologarea a fost o problema masina a stat fara RaR o perioada de vreo 2 ani ca si-a cumparat tatal meu alta mashina si aceasta a stat ca eu nu aveam carnetu in perioada aia :D

Edited by Sere

Share this post


Link to post

Salut ... revin dupa ceva timp ... Mi-am montat instalatie de gaz pe Leganza. Instalatie clasica BRC. Am obtinut consum exterior cu 4 persoane mari ... mers constant cu 140 ... 9%. In oras, numai prin aglomeratie am obtinut 14%. De asta nu prea sunt multumit ... mi-au zis baietii ca se poate si mai putin ... au zis sa schimb bujiile, fisele, si sa repar definitiv toba ca e sparta si nu pot sa o regleze ca lumea. Pretul instalatiei a fost de 15 milioane. Bine ca nu am pus din aia cu 30, ca nu cred ca obtineam un consum mai bun decat asta.

Io nu am mai vazut la altele, dar instalatia asta are calculator exact ca cele cu injectoare. Nu mi-au montat emulator ... probabil ca sa mai scada pretul un pic ... dar am facut io rost de unul si mi l-au montat baietii dupa , deci checkul nu mai sta aprins. Diferenta la acceleratie se vede ... dar nu-i bai ...

 

Am remercat ceva deranjant in ultima vreme ... Va fi din ce in ce mai greu sa cumparam piese de calitate pentru masinile Daewoo ... Am fost nevoit sa schimb la magazin 3 demaroare de Cielo pana sa nimeresc unul care sa functioneze montat pe masina.

 

Va salut pe toti !

Share this post


Link to post

Gata. Zic eu ca m-am edificat.

Avem HP SAE si HP DIN.

Din link-ul asta http://www.bmwvsmercedes.com/luxury-cars/m...ass-sedans.html reiese ca SAE da valoarea 1,34 iar DIN 1,36.

Deci avem un cal american si unul german. :)

Un alt articol interesant am gasit aici http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Horsepower

In concluzie, cred ca depinde ce sistem de masurare a folosit producatorul motorului in functie de continent. Daca l-a testat GM au facut uz de datele SAE conform carora s-au inmultit KW cu 1,34 iar daca l-au testat europenii (nu stiu coreenii ce sistem folosesc) au facut uz de datele DIN conform carora s-au inmultit KW cu 1,36.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

BUEY! wikipedia NU este o enciclopedie adevarata!!!! Ce naiba!

Share this post


Link to post

Tot ce-i posibil dar era vorba de date SAE si date DIN. Conform carora sunt 2 valori - 1,34 si respectiv 1,36. Asta nu tine de nici o enciclopedie. Pan' la urma ce sistem de masurare s-a folosit la motoarele noastre care-s la origine GM ? Eu inclin sa cred ca SAE (1,34). Gresesc ?

Share this post


Link to post

Acu am vazut... cand calc gazul brusc (pe neutral), are tendinta sa se inece, si apoi ii creste turatia. Are tot timpul o intarziere foarte mica. Ce inseamna asta?

Share this post


Link to post

Eu as zice ca injectoare bulite sau jegoase. Pune un scaner pe ea si vezi ce zice.

Share this post


Link to post

Aha... unde sa fac asta? Imi recomanzi un service bun cu un domn priceput? Asta ar putea sa fie cauza consumului crescut?

Share this post


Link to post

Iti recomand un DOMN foarte priceput! :banana: Problema este daca poti sa ajungi la el...

Share this post


Link to post

Aham... am sa tin minte :) Am citi numai lucruri bune despre dumnealui. DIn pacate sunt extrem de ocupat, abia daca am timp sa merg la service in Bucuresti... Aici nu recomandati pe nimeni?

Share this post


Link to post

Ma bate gandul sa-mi schimb si eu cielo-ul pe o Leganza, astazi am citit multe mesaje din aceasta sectiune si m-am indragostit de leganza. Piesele sunt mult mai scumpe decat la cielo ? Am inteles ca amortizoarele sunt mai scumpe dar se pot pune si de alti producatori, astea tot scumpe sunt? Ce consum mixt aveti?

Edited by EXE

Share this post


Link to post

Despre pretul pieselor de Leganza prin comparatie cu Cielo, eu nu-ti pot raspunde insa prin comparatie cu preturile fata de Solenza (pe care am vandut-o ca sa iau Leganza) sunt clar - mai ieftine sau cel mult la fel. Din cate stiu eu preturile pieselor la Cielo si Solenza sunt cam la fel.

Cosumul meu in afara a fost cam de 8% pana in 100-120 km/h, iar in oras 12-13%. Ca la orice masina, depinde si de stilul de condus. Mergi sportiv, franezi brusc, depasesti in forta, schimbi pe la 3000 rpm, platesti.

In rest, cauta o Leganza misto si daca nu te zgarcesti la consum (pt. ca deh, ai limo la pret de taxi), vei avea satisfactii garantat mai mari ca la Cielo sau la altceva din clasa lui.

Share this post


Link to post

Ieri am facut un test de amortizoare si mi-au iesit aproape 80% pe fata si aproape 70% pe spate; luasem deja in octombrie de la reprezentanta o pereche de amortizoare Monroe pentru spate care acum vor trebui sa astepte ceva timp. Daca este cineva interesat, le dau cu 400 RON perechea, si asa le tin degeaba in garaj.

Tot ieri am cumparat un set de gume de vara de la un distribuitor local, DUNLOP SP01 205/60/15 la 265 RON/buc, made in Germany in saptamana 50 a anului 2005, garantie 2 ani.

Share this post


Link to post

Exact gume de astea am eu. Dar am dat pe una 3.270.000 lei. :(

Legat de amortizoare. De obicei cele de pe spate pica primele ? Intreb pt. ca si la mine am vazut mici pete de ulei la cele de pe spate dar masina nu topaie. Zic eu ca inca merg bine cu ele. M-am lasat pe spatele masinii si revine la loc fara nici un fel de joc. Oricum, cred ca am sa merg si eu la un test de amortizoare si daca situatia e altfel decat o percep eu (pozitiv), ma bate gandul sa iau acele amortizoare. Sunt pe gaz sau pe ulei ?

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Mie primele mi-au cazut cele de pe fata. Amortizoarele erau pe ulei. Apropo de testul pt amortizoare cand l-am facut era de genul 75%-70% dupa nici 2 saptamani eram nevoit sa le schimb deoarece imi dadeau senzatia de barca.

 

O intrebare mica, poate i s-a mai intamplat cuiva. De ceva timp m-am trezit cu bucata de plastic care delimiteaza dezaburirea pt geamuri iesita la suprafata. Bordul in locul in care nu mai e sustinut de ea s-a umflat (am o banuiala ca toata treaba se trage de la soarele de asta vara). Acum, cum se procedeaza sa o aduc la forma initiala caci am cumparat alt sustinator dar degeaba ca nu se mai prinde in clipsuri si sta in pozitia din imagine.

 

imagine145qi.th.jpg

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Probabil vei fi nevoit sa tai din ea astfel incat sa poata urma noua forma a bordului. Iar la vara sa-ti pui un parasolar. :) De lipit, incearca Poxipol transparent. Eu am lipit metal pe sticla cu el.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

exact asa am patit si eu de la soare mai sare din cand in cand , o mai apas si sta acolo dar la o groapa ceva sare o sa incerc si eu sa o lipesc, daca tine cu lipitu sa imi zici si mie , merci mult

Share this post


Link to post

Salutare la toata lumea.

 

Eu sunt stabilit in Canada nu de mult timp. In present am un Plymouth Grand Voyager dar vreau sa il schimb si ma bate gandul sa imi iau o leganza.

 

Aici sunt mult mai ieftine decat in Romania; nu au re-sell value. O Leganza cu 78000 km din 99 este sub 6000 dolari canadieni, cam 4000 EUR cred.

 

Stau in dubii daca sa o iau sau nu.

 

Pt ca:

 

1. Distantele sunt mari in Canada. Orasul in care stau eu are de la Nord la Sud cam cat este de la Bucuresti la Ploiesti. Ar fi ceva probleme cu consumul. Daca ia 12-13% nu este problema. Benzina este mai ieftina decat in Romania (cam la 60%). Daca in schimb ia 18% asta este mult pt motor de 2.2. In America de Nord 2.2 este considerat motor mic; sunt masini cu 4.8L sub capota si nu sport.

 

2. Daca este fiabila. In Canada service-ul este scump, aproape 80dolari canadieni/ora de manopera. Piesele sunt suportabile dar manopera este mare. In plus, potzi sa gasesti piese de schimb prin comanda. Astepti 2-3 zile. Ai avantajul ca mecanicii de aici stiu meserie; si daca te pun sa schimbi ceva ce nu este defect itzi cam returneaza banii sau cel mai des ii considera ca plata pt reparatia viitoare.

 

Acum este impecabila, arata extraordinar. Nu ma astept sa o revand daca o cumpar. Dupa 4 ani si maxim inca 120000 km o sa ia directia caritate sau cimitirul de masini. Dar in perioada asta cat vreau sa ma tzina, vreau sa nu am probleme majore cu ea. Sa raman ca gutza in afara de oras. Daca ramai pe autostrada in Romania, o iei pe jos si tot ajungi in 2 ore undeva la vreun sat sau suni si vine cineva. In Canada raman cu ea in drum ce fac?! Distantele sunt enorme; mergi si 200km si nu dai de sat sau oras. Si nu de alta dar te-o mai alerga verun urs grizzly sau o ceata de coiotzi...

Share this post


Link to post

Daca e o problema consumul alege o masina de conceptie japoneza la aceeasi bani, uzura si vechime.

Dar probabil ca va fi o clasa mai mica si-ti va lipsi confortul si tinuta de drum a unei masini de categorie mai mare.

Daca sa iei Leganza ? E greu sa-ti raspunda un roman avand in vedere oferta pietei nord-americane.

Dar daca avem in vedere pretul, vechimea si rulajul, sortii ar putea fi favorabili alegerii Leganzei.

Ca recent posesor al acestei masini nu pot avea o mare competenta in recomandarea ei dar am prieteni care au Leganza cu mult inaintea mea si o considera o masina robusta, confortabila si usor (ieftin la clasa ei) de intretinut c-o singura metiune - consumul. Care trece si de 12-13 in marile aglomerari urbane.

Cel putin in Romania, eu consider ca la banii ei (eu am dat 5500 euro pe a mea) nu as fi putut lua nimic mai bun si categoric nu, la clasa ei.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post
Daca e o problema consumul alege o masina de conceptie japoneza la aceeasi bani, uzura si vechime.

 

Piatza nord-americana este ciudata. Si pe mine m-a socat un pic. Masinile japoneze sunt f scumpe pt ca, se spune, ca sunt foarte rezistente. Toyota si Hinda sunt masini de vis pt Canadezi. Si la 78.000 km din 99 cu 6000 dolari nici Honda Civic nu gasesti. Poate o Toyota Yaris! Eu am 1.92, cum sa ma pliez in Yaris?!

 

Daca itzi iei masina americana astea sunt de consum. Dupa 200.000 km trebe sa o schimbi. Nu tzine mai mult fara sa incepi sa repari. O sa vezi la 160.000 km Chrysler Concorde, care este un hangar de masina, la 7000 dolari sau chiar mai putzin. Te duci la desmembrari si vezi masini impecabile la caroserie si care stau acolo ca nu mai meirta sa le repari. Si nu gasesti motoare mici. Un motor de 3L este ceva ok.

 

O sa o testez astazi sa vad cum merge. Eu nu inteleg un lucru. Cum au facut astia motoarele ca afara consuma putin si in oras aproape dublu. Nu am gasit date tehnice de la Leganza, dar la Cielo afara spun ca are 5.8 si in oras 10.5 (datele lor tehnice). Cat are leganza pe datele tehnice?

Share this post


Link to post

 

Multam de raspuns. Eu cred ca astia fac poante: Consum urban / extraurban / combinat (l/100km) 10,2 / 5,8 / 7,4.

 

Cred ca un consum real prin oras este 12-13%. Sau chiar mai putzin aici in Canada ca au facut strazile late si cu semafoarele sincronizate.

 

Multumesc inca o data.

 

Am inteles ca se mai potrivesc piese de Chevy. O fi adevarat?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...