Jump to content

mandriescu

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About mandriescu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Calgary
  • Auto
    Chrysler
  • Model
    Plymouth Voyager
  • An
    1989
  1. Masinile japoneze au cat de cat un re-sell value aici. Desi nu sunt o investitie. Partea buna este ca masinile mai vechi dar functionale sunt cu pretz simbolic. Eu am dat pe van-ul meu 800 dolari canadieni adica nimic 600EUR si m-a tinut un an. E timpul sa o trag pe dreapta.
  2. Multam de raspuns. Eu cred ca astia fac poante: Consum urban / extraurban / combinat (l/100km) 10,2 / 5,8 / 7,4. Cred ca un consum real prin oras este 12-13%. Sau chiar mai putzin aici in Canada ca au facut strazile late si cu semafoarele sincronizate. Multumesc inca o data. Am inteles ca se mai potrivesc piese de Chevy. O fi adevarat?
  3. Piatza nord-americana este ciudata. Si pe mine m-a socat un pic. Masinile japoneze sunt f scumpe pt ca, se spune, ca sunt foarte rezistente. Toyota si Hinda sunt masini de vis pt Canadezi. Si la 78.000 km din 99 cu 6000 dolari nici Honda Civic nu gasesti. Poate o Toyota Yaris! Eu am 1.92, cum sa ma pliez in Yaris?! Daca itzi iei masina americana astea sunt de consum. Dupa 200.000 km trebe sa o schimbi. Nu tzine mai mult fara sa incepi sa repari. O sa vezi la 160.000 km Chrysler Concorde, care este un hangar de masina, la 7000 dolari sau chiar mai putzin. Te duci la desmembrari si vezi masini impecabile la caroserie si care stau acolo ca nu mai meirta sa le repari. Si nu gasesti motoare mici. Un motor de 3L este ceva ok. O sa o testez astazi sa vad cum merge. Eu nu inteleg un lucru. Cum au facut astia motoarele ca afara consuma putin si in oras aproape dublu. Nu am gasit date tehnice de la Leganza, dar la Cielo afara spun ca are 5.8 si in oras 10.5 (datele lor tehnice). Cat are leganza pe datele tehnice?
  4. Salutare la toata lumea. Eu sunt stabilit in Canada nu de mult timp. In present am un Plymouth Grand Voyager dar vreau sa il schimb si ma bate gandul sa imi iau o leganza. Aici sunt mult mai ieftine decat in Romania; nu au re-sell value. O Leganza cu 78000 km din 99 este sub 6000 dolari canadieni, cam 4000 EUR cred. Stau in dubii daca sa o iau sau nu. Pt ca: 1. Distantele sunt mari in Canada. Orasul in care stau eu are de la Nord la Sud cam cat este de la Bucuresti la Ploiesti. Ar fi ceva probleme cu consumul. Daca ia 12-13% nu este problema. Benzina este mai ieftina decat in Romania (cam la 60%). Daca in schimb ia 18% asta este mult pt motor de 2.2. In America de Nord 2.2 este considerat motor mic; sunt masini cu 4.8L sub capota si nu sport. 2. Daca este fiabila. In Canada service-ul este scump, aproape 80dolari canadieni/ora de manopera. Piesele sunt suportabile dar manopera este mare. In plus, potzi sa gasesti piese de schimb prin comanda. Astepti 2-3 zile. Ai avantajul ca mecanicii de aici stiu meserie; si daca te pun sa schimbi ceva ce nu este defect itzi cam returneaza banii sau cel mai des ii considera ca plata pt reparatia viitoare. Acum este impecabila, arata extraordinar. Nu ma astept sa o revand daca o cumpar. Dupa 4 ani si maxim inca 120000 km o sa ia directia caritate sau cimitirul de masini. Dar in perioada asta cat vreau sa ma tzina, vreau sa nu am probleme majore cu ea. Sa raman ca gutza in afara de oras. Daca ramai pe autostrada in Romania, o iei pe jos si tot ajungi in 2 ore undeva la vreun sat sau suni si vine cineva. In Canada raman cu ea in drum ce fac?! Distantele sunt enorme; mergi si 200km si nu dai de sat sau oras. Si nu de alta dar te-o mai alerga verun urs grizzly sau o ceata de coiotzi...
 

×
×
  • Create New...