Jump to content

Recommended Posts

Mergi cu masina la o verificare amanuntita.Hartiile nu valoreaza nimic.

Share this post


Link to post

Ce parere aveti de consum 18,5? E drept ca in conditii vitrege facut.. vreme foarte rece, drumuri scurte, bara la bara, etc. Dar parca e prea mult. Aveti idee unde sa "caut" ?

Share this post


Link to post

Termostat defect,injectoare infundate, bujii clasa diferita,etc.

Share this post


Link to post

Ca veni vorba de bujii si injectoare. Ce am observat eu ieri la mine mai deosebit. Cred c-am mai vorbit treaba asta dar n-am aprofundat discutia. Adica.

La rece, dau cheie, totul OK.

La cald, dau cheie, totul OK dar cu-n zvacnet al motorului (zvacnet fizic, nu sonor) care se resimte tare si-n habitaclu. Adica e un fel de cutremur de o fractiune de secunda. Dupa aceea totul merge brici. Asa ceva am mai vazut pe la diesel-uri.

Ma gandesc eu, sa fie de la bujii, injectoare ? Pt. ca tine foarte scurt pana porneste ciclul motor. E ca si cum ar fi o detonatie prea puternica. Cu cat e motorul mai cald cu atat se simte mai tare. Acelasi lucru il face si la oprire dar c-o amplitudine mai mica. Ce-o fi oare ?

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Sunt nou pe forum as vrea si eu sa particip la o intalnire a clubului daewoo :lavolan: momentan conduc o Leganza de care sunt multumit mashina a fost a tatului meu momentan are 228.000 km mecanici din Cta cunosc mashina majoritatea fug de ea ... si am postat aici pt ca momentan nu mi-se aprinde indicatoru de la benzina acu e aproape lipt de zona rosie si nu s-a aprins nici un indicator :D si la viata de student pe care o am nu pot sa merg tot timpu cu jumatate de rezervor :P astept raspunsuri :P pana nu raman fara benzina :D

Share this post


Link to post

Eu zic ca la cat consuma, oricum nu e bine sa te apropii de linia rosie, ca ai surprize :-) A propos, cat ai consum in C-ta? Dar afara?

Share this post


Link to post

Mey scuze dar nu prea am idee, nu am stat sa ma uit la chestia asta dar pot sa iti zic ca cta - bucuresti a consumat jumatate de rezervor da mers cu 100-120 pe afara si autostrada 140 in sus :D si a papat jumatate de rezervor.. dar vreu sa iti zic ca fie ca are 228.000 km blocu motor a fost schimbat la cariova pe la 80.000 din cauza unui piston , cutia de vieteze a fost desfacuta complet... mashina a trecut prin multe oricum o sa va zic povestea ei daca intereseaza pe careva :P

Share this post


Link to post

Adica 15l/100km?are cutie automata? :shock:

Share this post


Link to post

Legat de zvacnetul motorului meu la pornire. Ar putea fi de la un tampon de prindere a motorului pe sasiu ? Adica sa fie mai uzat si sa permita un joc mai mare ?

Share this post


Link to post
Mey scuze dar nu prea am idee, nu am stat sa ma uit la chestia asta dar pot sa iti zic ca cta - bucuresti a consumat jumatate de rezervor da mers cu 100-120 pe afara si autostrada 140 in sus :D si a papat jumatate de rezervor.. dar vreu sa iti zic ca fie ca are 228.000 km blocu motor a fost schimbat la cariova pe la 80.000 din cauza unui piston , cutia de vieteze a fost desfacuta complet... mashina a trecut prin multe oricum o sa va zic povestea ei daca intereseaza pe careva :P

IN conditiile astea mai bine nici nu te uiti la indicator. Pui benzina din cand in cand. Tineti-mi pumnii voi face si un consum afara :)

Share this post


Link to post

mey e manuala deci in cta i-am facut plinu si cand am ajuns in bucuresti aveam putin peste jumate dar am mers o portiune de vreo 20 de km cu peste 170 sa zic, era un tip cu un ford focus nou care s-a uitat urat la mine :D si nu vroiam sa se bucure ca a trecut usor de o Leganza si i-am arata ca fie ca e o mashina mai veche care poate si poate multe chiar iubesc mashina :P

 

aa si vroiam sa mai adaug ca blocu motor e de europa de vest adika are putin peste 2000 si cica are 140 de cp :D

Edited by Sere

Share this post


Link to post

Daca ai cilindreea de 2200 ai numai 126CP.

Share this post


Link to post

Daca are motorul de 2200 si ecm-ul de euro2 are peste 140 cp.

Share this post


Link to post

Nu, nu e sigur 2200 e undeva pana in 2000 su putin peste am inteles de la tatal meu atunci cand s-a dus la Craiova l-ar fi oblicat sa cumpere un motor nou ... care costa aproape cat toata mashina dar a facut plangere la aia pe acolo nu am idee exact ce si cum si i-au schimbat doar blocu motor cu unu de europa de veste in rest celalate componente ar fii aceleasi o sa caut pe net daca difera motoarele si inca ceva vreau si eu sa particip la o intrunire aici in bucuresti :P unde si cand se tine ? merci mult de ajutor

Share this post


Link to post

Alea-s povesti de la gura sobei.Blocurile motor sant toate GM made in USA.

Share this post


Link to post

@SERE

Din cate am citit pe aici,intalnirile din Bucuresti sunt in parcarea salii polivalente si se tin de obicei in seara de joi... :)

Share this post


Link to post

Da' parca e un motor de 2200 (SUA) care are puterea mai mica. Sau ma insel eu ?

Share this post


Link to post

In USA numai 2,2l DOHC a fost de la inceput pentru ca normele euro3 sant din 1995 acolo.Are aceasi putere cu cel de 2l dohc euro adica 98 Kw.

 

Miste_R@ E o greseala acolo.

Share this post


Link to post

Ca veni vorba de puterea motoarelor.

De ce daca Leganza are 98KW iar 1KW = 1,341022 CP si prin inmultire obtinem 131,4202CP, versiunea oficiala zice 133CP ? Cui ma intreba eu ii spun ca motorul meu dezvolta 131 si nu 133CP. Gresesc ?

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

http://www.energy.iastate.edu/renewable/wi...-18_apen_a.html

Am si un soft micut de vreo 300Kb cu toate unitatile de masura si conversiile. Acolo spune tot 1,341022. Am vrut sa-l atasez dar nu-mi permite extensia.

Se gaseste aici : http://joshmadison.net/software/convert/

Aici spune la fel : http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i790194,00.html

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Ai descoperit america? :) )

Noi aici vorbim de HP SAE nu DIN.Ce nu tie clar ca 1kw = 1,36CP?

Share this post


Link to post

Din cata fizica stiu eu, puterea nu are aceste subimpartirile SAE sau DIN. Kilowatt-ul e kilowatt si calul putere e cal putere pe toata suprafata globului.

Mie nu mi-e de cei 2 CP in plus sau in minus la masina ci am pledat pt. exactitate.

Ar fi de mare utilitate insa niste link-uri cu valoarea de 1,36. Ma gandesc ca poate in domeniul auto intra in discutie niste variabile care scapa cadrului general al fizicii la acest capitol.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...