Jump to content

Wolfman

Super Moderatori
  • Content Count

    2652
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

About Wolfman

  • Rank
    The Fastest
  • Birthday 06/05/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.daewooclub.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Murciélagos
  • Interests
    Cars, IT
  • Din
    Murciélagos
  • Auto
    Toyota
  • Model
    Celica TS
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    **66UFO

Recent Profile Visitors

8135 profile views
  1. Are motorul 1.6 THP 10FKAP cu distributie pe lant. La cald toarce frumos, doar la rece se aude un zornait, pana se amorseaza intinzatorul hidraulic. Am cerut niste oferte pentru distributie - 2700 la reprezentanta (kit complet de origine, inclusiv pinioane). Intre timp a ajuns la 153400 km, a plimbat-o Ligia pana la mare de 1 Mai, a condus non-stop, nu a lasat pe nimeni sa se atinga de volan. Prin Constanta a prins un bulevard decopertat, a zgariat putin pe dedesubt pragul din dreapta, jantele au ramas intregi. De cand am pus Amsoil 5W40 a consumat 500 gr de ulei in 3000 km, deci cam un litru intre schimburi o sa ia (la 6.000 km ii voi schimba uleiul).
  2. Poza de grup, le prind rar in curte in acelasi timp:
  3. Am fost foarte sceptic la inceput cu jantele de vara, insa sunt OK. Suspensia e sport dar progresiva pe prima parte a cursei amortizorului, se merge cu grija pe drumuri denivelate, nu-i mare diferenta fata de cele de iarna, 235 45 R18. Cu distantierele de 15 mm pe spate si 10 mm pe fata e tare "interesanta" pe curbe, sa zic asa. Sta pe drum mai bine decat carturile de la VMax :D.
  4. Am incaltat Leutza cu adidasii, noroc ca am gasit pe OLX un cric care sa incapa sub masina (10 cm la praguri) si am suspendat-o pe capre, sa-i pot curata si vopsi etrierii. Am folosit pentru etrieri spray de curatat jante de la Mafra si un spray cu vopsea mata rezistenta la temperaturi inalte cumparat din Dedeman. Anvelopele de vara sunt 235 30 R20 si jantele Schmidt Revolution, au 22.5 kg bucata echipate cu anvelope. Pentru ca vibrau la viteze mari le-am si echilibrat, surprinzator erau perfect drepte, doar cateva julituri superficiale.
  5. Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma!
  6. Se cauta un java developer SENIOR pe JAVA FX (grupul E.ON - Delgaz Grid S.A), job remote, salariu motivant plus beneficii (zile de concediu platite dublu, vacante decontate 50%). Vrem sa preluam intern o aplicatie mobila, avem deja un junior in echipa. Jobul va fi curand si pe ejobs, best jobs. Detalii (inclusiv tehnice) in privat.
  7. Cu Amsoil e OK, nu-l mai consuma, doar 4-5 sec un zgomot de tacheti, la pornirea la rece... Nu le poti avea pe toate, probabil la urmatorul schimb (in noiembrie) o sa pun Total 5W30 si o sa vad cum se comporta. Fiica-mea este in al noulea cer de cand o conduce, are deja cateva plinuri consumate, ii pune doar benzina de 100 de la Mol. Consumul este de 7-8 mixt, condus potolit.
  8. A ajuns si uleiul + aditivul de benzina de la Tudor:
  9. Da, conduce foarte bine Ligia, nici o zgarietura pe masina pe care si-a dat mana din septembrie pana acum (GTC-ul care-a fost la fiu-miu), nici o amenda... Viteza n-o intereseaza prea mult, ci rezerva de putere in depasiri si aspectul la o masina. Recunosc ca si mie imi place Leutza (RCZ-ul) si m-am bucurat cand am vazut ca si-o doreste atat de mult. Din toamna Ligia se va muta in Bucuresti, odata cu intrarea la facultate, o sa am ocazia sa fac mai multe ture la V-MAX cand ajung pe acolo :D.
  10. Am inmatriculat-o azi, Ligia a rupt traditia cu UFO... Se pare ca-i cam place uleiul 0W30 Leutei, (a supt cam 500 ml in 500 km), asa ca astept de la Tudor 5l de Amsoil 5W40, mai potrivit cu acest motor. S
  11. Si a plecat araboaica la buy-back cu un RCZ din 2015 acelasi motor THP insa de 200 CP si cutie manuala. Cumva a facut fiica-mea de ne-a convins sa i-o luam, era visul ei de soferita si a ajutat-o si faptul ca din septembrie, de cand are carnet, nu a avut nici un incident in cei vreo 5000 de km parcursi. Masina e foarte distractiva pe curbe, sta ca un cart pe asfalt cu anvelopele de iarna 235/45R18. De vara a venit 235/30R20 cu flanse distantiere de 10 mm, in 2-3 luni vad eu cum va fi, avand si suspensie reglabila KW, posibil sa trebuiasca sa o ridic. I-am facut RAR-ul saptamana trecuta, iar cu o zi inainte revizia (ulei 0W30 Total Quartz, filtre, bujii, bobine aprindere, antigel, lichid frana). Masina are acum 150025 km, un singur proprietar in Germania, am toate facturile de revizie de noua + TUV-urile, ruleaza exemplar. Luni o inmatriculez.
  12. Imi pare rau de ce-am citit mai sus ca s-a intamplat, sper sa o scoti la capat cu efort minim.
  13. Euro 5, fara start-stop. E clasic, intr-adevar.
  14. La multi ani! Sa mai stergem praful pe aici: GTC-ul a trecut in serviciul fiicei mele care a luat permisul in septembrie, asa ca, ramanand fara masina (Celica e calarita mai mult de fiu-miu) am luat un Peugeot 508 din 2016, 1.6 THP cutie automata, 62.000 km. Este in stare aproape noua, a avut-o un amic inginer petrolist in Bahrein pana in 2020 cand a terminat contractul si a adus-o in tara. Am facut vreo 3.000 de km din septembrie, sta foarte bine pe drum iar cutia de viteze Aisin cu 6 trepte se potriveste bine cu motorul, mai ales in modul sport. Consumul mixt este de 8.7%, de cand e la mine (urban cam 9.2 de cand a venit iarna iar extraurban 8-8.2). Are inscriptii in limba araba pe oglinzi, de unde si-a capatat porecla de "Araboaica" 😄 Celica a fost vopsita in decembrie, avea cateva zgarieturi si portiuni de lac exfoliate. Mai ramane sa-i schimb tobele cap-coada si am cam terminat cu ea, nu ca ar fi sparte sau altceva, insa vreau sa-i pun evacuare free-flow.
  15. Intre timp Celica (123.000 km) a primit jantele pe 17" incaltate cu un set de anvelope goodyear eagle f1 asymmetric 5 225/45 r17, o antifonare (curatare mecanica pe dedesubt, aplicare inhibitor rugina, grund, antifon bituminat in cate doua straturi) si alte maruntisuri (navigatie cu Android, LED-uri, etc). Am comandat si o suspensie reglabila KW V2 inox, reglaj pe inaltime si reglaj duritate/amortizare, coborare fata, spate : 25-60, 30-65, probabil ca o s-o cobor cu 1-2 cm. La anul urmeaza o vopsire si o evacuare sport. GTC-ul (158.000 km) avea niste zgarieturi de la caini pe o aripa si lacul exfoliat pe capota, asa ca a primit o vopsea, a iesit destul de bine. I-am mai pus si lui o navigatie cu android si LED-uri. In primavara am vandut Mokka, ma incurca prin curte si am decis sa nu blochez 16.000 de euro cat timp pot folosi GTC-ul, cel putin pana ia fiica-mea permisul (saptamana viitoare face 18 ani).
 

×
×
  • Create New...