Jump to content

Mircea

Super Moderatori
  • Content Count

    10304
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

About Mircea

  • Rank
    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare
  • Birthday 02/14/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gmclub.ro www.gplclub.ro http://www.cardomain.com/id/Mircea
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mircea_cristea@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Buftea, Ilfov
  • Din
    Buftea
  • Auto
    Citroen/Skoda
  • Model
    C4 Cactus 1.2/Scala 1.0
  • An
    2016/2021

Recent Profile Visitors

12921 profile views
  1. Vezi pe sectiunea de tutoriale daca gasesti ceva care sa te ajute.
  2. In prima faza, curata bine corpul clapeta de depuneri, valva PCV si toate furtunasele de acolo de la vacuum, verifica-le sa nu fie infundate. Dupa asta, daca mai face, vezi bobina de inductie si mai apoi injectoarele...
  3. Ia vezi tu ce tip de motor ai, sa nu fie din generatiile care au cureaua de distributie in baie de ulei si atunci nu se recomanda decat uleiuri pentru asa ceva. Eu la 1.6 hdi am mers doar cu 5w30 de la Total, acum cand am trecut pe benzinarul puretech de 1,2 sunt pe 0w30 de la total, care este aditivat pentru contactul cu elemente de cauciuc.
  4. Ai curatat vreodata clapeta de admisie, cu tot cu corp, IAC, supapa PCV? Ce bujii folosesti?
  5. Mi-o aduc aminte pe Ligia de cand trecea pe sub masa in picioare 🙂 Vad ca merge pe urmele lui tac-so la capitoulul viteza :))
  6. Bre, tot vad poze din garajul tau, nu mai vad Moskvitch-ul, il mai ai?
  7. Ce cozonac! 🙂 Cum sta cu rugina?
  8. La faze din astea eu le zic ca nu stiu, este necesara prezenta unui echipaj. Si vin. Nu mi s-a intamplat niciodata pana acum sa nu vina, chiar si cand le-am spus ca nu sunt victime, dar s-a blocat traficul din cauza accidentului respectiv. Sau le-am zis ca e un pieton d-aiurea pe centura printre camioane, imbracat in negru, iar au venit. Probabil ti-a raspuns vreun obosit de la vreun post de politie local, caruia i s-a dat legatura direct, chiar daca era acasa, nu vreun rutierist, pentru ca 112 alerteaza postul de politie cel mai apropiat.
  9. Ai bujiile in fata motorului? La lacetti erau in spate, intre peretele de foc si motor, dupa ce demontai toate scuturile termice trebuia sa ai degete de pianist sa scoti mufele si bujia...
  10. Vezi ca motoarele astea aprind bujiile si in mers, este posibil ca bujia aia arsa sa-ti afecteze si alti parametrii in mers.
  11. La motoarele astea bujiile incandescente au circuit separat, individual. Te poti baza pe diagnoza din scanner fara probleme. De schimbat, schimba-le toate, ca e manopera multa. Mie la fosta la vreo 160 k s-a ars una, apoi la 170 a doua. Cand s-a ars a doua, deja le-am schimbat si pe cele ramase.
  12. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Aham.. Si o fi bine? Zic si eu asa... Flexul e proiectat pentru disc de 115 mm. Daca folosesti un disc cu diametru mai mare, acceleratia periferica a discului va fi mai mare, iar forta de taiere mai mica. Ca atare, riscul ca in anumite materiale panza sa ramana blocata este mare. De asemenea riscul ca o bucata din panza sa cedeze (dat fiind ca viteza ei periferica e mai mare) este de asemenea mare. Plus ca, cel mai probabil, panzele nu sunt facute pentru viteza respectiva, Apoi, din ce vad eu in poza, discul diamantat in cauza este un disc de taiere, nu de polizare, iar tu il folosesti ca sa polizezi. Adica il supui la niste forte laterale mai mari sau mai mici, functie de cat apesi pe panza pe care o ascuti. Acum, pune toate cele de mai sus in aceiasi ecuatie si zi-mi sincer, nu ti-ai dori o aparatoare?
  13. Citeste topicul postat mai sus si fa un reset ECM-ului. Daca problema persista poate fi din injectoare, clapeta de admisie murdara etc. Foloseste functia cautare de pe forum si vei gasi toate informatiile. Topicul acesta se inchide si ulterior discutia se va muta la probleme pornire.
 

×
×
  • Create New...