alimos Posted June 1, 2007 (edited) Ovi,imi recomanzi o alta firma(eventual OMV,asa cum am citit pe alte topicuri),sau o alta formula (15w40)?? Am verificat cu un furtun cu un diametru mai mare partea de sus(pus pe capacul de la culbutori in dreptul fiecarui tachet),iar zgomotul sesizat este acelasi,nimic care sa sara in ochi(urechi).Am pus fortunul pe baie si...e belea! Edited June 1, 2007 by alimos Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 1, 2007 Verifica si conul de etansare al galeriei de evacuare.Si acolo zgomototul poate aparea ca o bataie ascutita. Share this post Link to post
alimos Posted June 1, 2007 Acel con de etansare dintr-un soi de grafit a fost schimbat de max 5 luni,bataia existand si inainte,si dupa montarea lui! Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 1, 2007 Daca bataia este in partea de jos nu ramane decit sa desfaci motorul. Share this post Link to post
alimos Posted June 1, 2007 Desi dureroasa,concluzia asta am tras-o si eu,insa as dori daca nu te deranjez prea mult sa-mi precizezi cam la ce costuri sa ma astept,avand in vedere ca vreau sa schimb cam tot ce este prin burta motorului: -pisoane -biele,bolturi, -segmenti, -cuzineti, -simeringuri,garnituri, -eventuala rectificare vibrochen -manopera Multumesc mult! Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 1, 2007 Despre preturi piese se discuta in alt subiect si cel mai usori le aflii daca i-ei legatura cu unul din magazinele online despre care s-a tot discutat in subiectele in care se discuta despre magazine si service-uri. Share this post Link to post
Englishman Posted June 2, 2007 Ovi, ti-am spus acum cateva zile ca dupa ce am schimbat Castrolul cu Bixxol ( ambele 5w-40) s-a auzit un zgomot de tacheti care nu se auzea inainte. Acum , dupa cateva zile, nu se mai aude NIMIC, e perfect, cred ca s-a acomodat motorul . Senzatie de motor foarte elastic, extrem de silentios. Intr-un cuvant, cum zice si reclama, " multumit pe deplin" ! Share this post Link to post
underground Posted June 20, 2007 Salutare! Dupa schimbul de ulei de la 10.000 au inceput sa bata tachetii. Concluzia este trasa de reprezentantul fabricii care a inspectat personal motorul impreuna cu inca 2 mecanici daewoo. Masina are 10.300 Km. Uleiul s-a schimbat la 5.600 Km si la 10.000. Primul cu daewoo al doilea cu castrol. Share this post Link to post
alexinno Posted June 20, 2007 Traiasca tzeapa numita Castrol! De fapt,numai Castrol nu mai este!Borsh,poate...S-am mai plans cineva de Castrol sintetic dupa 5 000 km,varza... Share this post Link to post
underground Posted June 20, 2007 In dimineata in care mi-au facut diagnosticul a mai venit cineva cu un cielo cu 12.000 Km si aceeasi bataie de tacheti ca la mine. Parca au fost trase la indigo problemele. Share this post Link to post
alimos Posted July 14, 2007 Am efectuat interventia la motor care a constat in schimbarea pistoanelor,bolturilor,segmentilor,simeringuri de supape,3 culbutori si doi tacheti.Dupa operatie,pacientul era mai zdravan,bataia de motor a disparut (ma refer la cea de jos,din baie),insa sus,in linia tachetilor se mai mentinea inca o singura bataie ascutita, metalica,ce suna a culbutor obosit.Dupa mai multe sute de km de nervi si sperante ca motorul se "va aseza",asa cu precizase nea' mecanicu',am decis sa mai consult totusi si pe altcineva,sa-si mai dea cu parerea si alt mecanic.Rezolvarea a venit nesperat de simplu si banal:pastilele din coada culbutorilor erau irecuperabil de uzate,iar cel care a facut motorul le-a inversat intre ele,modificand perechile pastila-culbutor,fapt care a agravat efectele uzurii.Dupa patru ani de tacaneala ma pot bucura in sfarsit de un motor silentios.Drum bun la toata lumea! Share this post Link to post
alex123 Posted July 17, 2007 Si la mine a aparut un zgomot de la tacheti dupa ce i-am dat 180 pe autostrada. Dar nu am observat ca aveam nivelul uleiului la minim (eu cred ca asta poate sa fie cauza). Au trecut vre-o 20.000 km de atunci si vad ca fac tot la fel, nici mai tare nici mai incet. Vre-o 3 mecanici mi-au zis ca pot sa merg linistit, sa-i schimb (pe toti, ca la astia hidraulici nu pot sa afle care e defect) cand fac segmentarea motorului. Nici o problema, doar ca nu ma mai simt asa de confortabil la 4-5000 de ture constant pe autostrada. Share this post Link to post
red_gle Posted July 21, 2007 Imi poate recomanda cineva un service din constanta unde pot schimba axul cu came? Excludem Arrow si Andromeda. Oscilez intre Raver si Autoklass. Share this post Link to post
ovi_jer Posted July 21, 2007 Despre service-uri se discuta in alt subiect. Share this post Link to post
pvp90 Posted December 2, 2007 am un cielo gle din 96 hidramat ,la ralanti se aude un tzacanit, am intrebat vreo doi mecanici si nu mi-au dat un raspuns foarte clar, de la ce ar putea fi? Share this post Link to post
Salex Posted December 2, 2007 Daca zgomotul vine din partea de sus a motorului, cel mai probabil tachetii sint cei responsabili. Daca nu ... variantele sint mai numeroase: bolt, supape care lovesc pistonul, cuzineti ... Share this post Link to post
dflorescu Posted December 3, 2007 Nu te mai lua dupa ce spun mecanicii, asculta aici parerea unor forumisti care suntem experti in reparatii la distanta. Parerea mea e ca e de la portbagaj: e o piulita cazuta pe la roata de rezerva si o auzi doar cand stai linistit la semafor. Ea tzacane si-n rest, dar nu o auzi ca-ncep sa claxoneze toti cand da verde si e drumul plin de gropi. Share this post Link to post
traian Posted December 3, 2007 Domnule dflorescu aveti dreptate, exact asa mi s-a intamplat si mie. Auzeam un zgomot la ralanti, dar in mers disparea. Mecanicii au zis ca zgomotul persista si in mers, dar este acoperit de zgomotul motorului, si ca acesta provine de la EGR. Au inseriat o rezistenta electrica pentru atenuarea zgomotului. Posibil si in cazul de fata zgomotul sa fie permanent. Share this post Link to post
Tommy Posted December 3, 2007 (edited) Baieti eu cred ca ati vrut sa rezolvati problema zgomotelor occipitale si ati tras putin gaz din stutul de alimentare. Sau de evacuare. Edited December 3, 2007 by Tommy Share this post Link to post
bella Posted December 3, 2007 (edited) Vezi aici. Sunt 3 topicuri si sigur vei gasi explicatia. Succes. Sfat: Foloseste functia si vei gasi mult mai repede raspunsuri decat daca deschizi un nou subiect si sa astepti ca cineva "patit"/in cunostinta de cauza sa iti raspunda. Edited December 3, 2007 by bella Share this post Link to post
traian Posted December 3, 2007 Cum, vrei sa spui ca acea supapa EGR, sau LEGR, de circulare a gazelor arse, nu functiona cu zgomot? Ciudat, cei din service spuneau ca este o problema cunoscuta si au stiut ce sa faca pentru a anula zgomotul. Sa inteleg ca nu de acolo provenea acel zgomot metalic sacadat? Dar atunci de ce a disparut inclusiv la ralanti, dupa ce au umblat la aceasta supapa? Share this post Link to post
vladani2003 Posted December 3, 2007 am si eu un tzacanit, si nu e constant, in turatie dispare, mecanicul meu de la reprezentanta mi-a spus ca e vb de un compensator hidraulic, adik un taket, si ca nu e nimic de speriat, pot circula asa fara probleme. Iar atunci cand voi interveni la motor, de ex set motor sau garnitura de chiulasa voi schimba si acel compensator care cica nu e scump de loc, vreo 20-30ron Share this post Link to post
alexinno Posted December 3, 2007 am si eu un tzacanit, ... acel compensator care cica nu e scump de loc, vreo 20-30ron Sa nu fie axa cu came!Tb verificat prin masurarea camelor,dupa normativul din manualul de service. Share this post Link to post
vladani2003 Posted December 4, 2007 de la vreo axa cu came cred ca totusi ar trebui sa fie un tzacanit constant Share this post Link to post
Salex Posted December 4, 2007 Tachet trebuie sa fie, dupa simptom. Probabil cu timpul o sa iti tacane si la turatii mai mari. Oricum, poti sa il schimbi si daca nu te bagi la set motor. O ocazie buna ar fi cind umbli la distributie. Share this post Link to post