Jump to content

dflorescu

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About dflorescu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/11/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997

Recent Profile Visitors

1508 profile views
  1. Schimba pompa de ulei. Asta e sfatul unuia care a schimbat 3 axe cu came (prima cu palier cu tot, deci se exclude posibilitatea ca palierul sa fie stramb).
  2. Pe ceata nu faci nimic daca ai lumini albe. Cu cat sunt mai albe si mai puternice, cu atat se reflecta mai mult. Pentru a avea o vizibilitate mai mare pe timp de ceata, trebuie sa: 1: sa fie distanta pe verticala cat mai mare intre faruri si ochii tai (de asta proiectoarele de ceata se pun cat mai jos). Un sofer de camion vede mai bine prin ceata decat unul de autoturism. Din pacate nu poti face nimic in sensul asta; 2: lumina cu lungimea de unda mica, adica spre rosu-orange-galben. Daca sunt spre violet nu e bine, ca alea se reflecta foarte tare. Daca stii, pe vremuri se foloseau becuri de ceata: alea sunt galbene - intreaba-ti parintii. Cum acum nu mai fabrica nimeni becuri dintr-astea, si nici nu stiu daca se mai gasesc de vanzare becuri de dacie care-ar putea fi adaptate pentru diverse masini, cred ca singura posibilitate este sa lipesti o folie portocalie peste proiectoarele de ceata (sau faruri) atunci cand e ceata. Unde locuiesc eu ceata e un fenomen mai rar, nu am posibilitatea sa probez. Daca tu poti, spune-ne rezultatele. Pana una-alta testeaza sa mergi doar cu pozitia si avariile: o sa-ti dai seama ca ai vizibilitate mai mare (nu stiu daca e si legal....)
  3. Trebuie sa-l impingi putin de o parte in jos, apoi il scoti cumva in dunga. E greu de explicat. Ideea e ca se scoate pe sus, nu mai trebuie demontat nimic, iti trebuie doar o surubelnita cu coada mica pentru ca te incomodeaza parbrizul.
  4. UPDATE Am observat ieri ca mi se opreste si doar atunci cand fac frana de motor, deci e posibil sa nu aiba nicio legatura cu servofrana. O fi ceva cu (presiunea de la) gazele arse, MAP, MAT (asta unde e localizat pe masina, am acces la el ?)
  5. De vreo saptamana mi se intampla sa mi se opreasca motorul cand franez, ca la aia cu <Scoala>. Primele dati am crezut ca eu sunt de vina, fiind luat prin surprindere de ce mi-a aparut in fata de-a trebuit sa franez brusc, oi fi uitat sa mai apas pe ambreiaj, dar nu este asa ! Fenomenul se intampla aleator, din cate mi-am dat seama cand vin cu viteza (motorul cu peste 2500 rpm) si franez brusc. Mi s-a intamplat odata sa raman fara servofrana (normal, oprindu-se motorul) si m-am proptit in pedala ca la Dacia lui taica-meu ca sa nu intru in ala din fata mea. Am schimbate recent pe masina (Cielo '97 - de asta e vorba) filtrul de aer, bujiile, fisele de bujii, furtunul S (ala cu 3 capete), am curatat IAC-ul, pompa de benzina, azi am schimbat si furtunul dintre tulumba de servofrana si galeria de admisie (ala care are o supapa pe el) si fenomenul tot persista. Am curatat capacul de la Delco (aveam mers neregulat la relantiu, mai intrerupea cateodata dar odata cu curatarea depunerilor de pe borne problema cu mersul intrerupt s-a remediat).Am vazut ca din galeria de admisie, unde vine furtunul de la servofrana mai pleaca 2 furtunase: unul la map si inca unul nu stiu unde ca o ia prin tablier. Unde duce furtunul ala, o fi posibil sa fie smuls din partea cealalta sau sa nu functioneze bine vre-un senzor ? Ce sa mai verific ? Am programul de scanare, daca scanez pot afla ce merge aiurea ? BTW: antivirusul mi-a sters varianta aia frumoasa a scannerului ca i s-a parut suspecta, chiar daca iau programul de pe site mi-l sterge din nou: imi puteti trimite programul de scanare "curat", ca eu nu-l mai am decat pe cel de DOS ?
  6. Tensiunea aia intre 580 si 620 mV nu o masori tu cu voltmetrul pe acel semireglabil, ea este "afisata" de ECM cand este interogat cu un scanner. Daca vrei sa faci aproximari, iti pot spune ca la 688 mV rezistenta intre pinii verde si maro e de 9 kohm, la 700 mV e de aproximativ 10 kohm. Rezistenta intre pinii maro si gri este de 15kohm (valoarea semireglabilului).
  7. Am rezolvat. Capitonajul usii nu se poate da jos cu usa inchisa pentru ca e un surub pe undeva prin dreptul bordului, dar daca se scot celelalte 3 suruburi si se coboara geamul, se poate baga mana pe dupa capitonaj si deschide usa. Geamul il cobori ca sa vezi pe unde pui mana si de ce trebuie sa apuci. Era o parghie metalica rupta (se vede c-am avut ceva draci cand am tras de clanta dac-am reusit s-o rup). Ca fapt divers: broasca e prevazuta cu o fanta, daca ai o scula potrivita care-o bagi printre usi si impingi pe acolo un lagar, se deschide usa. Numai ca n-am reusit sa confectionez din sarma acea scula si singura solutie e sa fortezi prin interior capitonajul usii.
  8. Am fortat si eu putin usa de la sofer si am reusit sa o deschid dimineata, insa cand am ajuns la serviciu am constatat ca nu se mai deschide. Normal ar fi fost ca dupa ce se dezgheata sa se deschida fara probleme, dar eu cred ca s-a rupt ceva in interior. Cu cheia se actioneaza, din interior se actioneaza, cu telecomanda se actioneaza (asta inseamna ca toate usile se descuie/incuie) numai cand trag de clapeta din interior sau exterior de pe usa soferului nu se deschide, de parc-ar fi rupt ceva in yala. Se poate lucra la mecanismul ala cu usa inchisa ? sau cum scot capitonajul usii cu usa inchisa ? Cu rigla tot lafel se descuie masina, dar usa soferului refuza sa se dechida. Am sansa sa trag de ceva daca cobor geamul si sa deschid odata usa aia? ca m-am saturat sa tot intru prin dreapta...
  9. Acum mai nou uleiul se scoate pe sus, pe la joja, nu se mai sinchisesc aia sa se bage pe sub masina ca sa le curga uleiu-n cap. Au o masinarie cu absorbtie. Parerea mea e ca nu trag tot uleiul cu aia, tot mai bine era pe sub masina- pe la dop, dar .. asta e. Asa ca nu e nicio problema daca tu scoti uleiul pe la joja, cu ce furtun vrei tu, practic faci operatia dupa ultimele standarde !
  10. You can try to built this electronic device: http://www.gmclub.ro/forum/uploads/post-16...33120_thumb.jpg for connecting to ECM. Also, you can try this software: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=388&st=260 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=a...ost&id=4841 it's name ALDL we are using for interpreting codes for Daewoo Cielo (or Nexia, is the same name), Espero, Lanos etc. For this, you'll need a laptop with serial port (not USB or USB-serial adaptor !!!). Also you can find a russian MS-DOS program named daewoo.exe for interpreting the codes (I can't find right now) using the same interface. Remember that we doesn't tested until now this on a Racer model, so you can not espect to solve your problem, but it can help you.
  11. Iarna asta mi s-a intamplat si mie acelasi lucru. Am pus spirt, dar degeaba, o sa trebuiasca sa desfac si sa umblu acolo. Mi-a spus un coleg ca lichidul de -20 C e slab, ingheata imediat, trebuie sa pun neaparat dintr-ala cu -30 C (eu luam de iarna, nu stiam ca sunt pe mai multe temperaturi). Ideea e sa nu fortezi prea mult pompita, ca se poate strica. Nu ajuta la nimic sa stai cu masina pornita, ca tot nu se incalzeste, am facut eu testul asta, nu are rost sa va consumati si voi timpul si benzina degeaba.
  12. You must know that in Romania was never produced 3 door Nexia (Cielo is the romanian's Nexia name), only 4 doors, and 5 doors cars was imported, so maybe you cannot find some specifically 3 doors components. If Poland is in your way, you can check there first.
  13. Vezi ca se scoate forte greu volanul. Eu pana nu i-am tras niste ciocane zdravene de-mi era mila de toate bucsele nu am reusil sa-l misc de-acolo. Probabil intr-un service se foloseste vre-o presa sau altceva, de altfel operatia e foarte simpla, nu s-ar merita sa te duci acolo doar pentru 3 suruburi.
  14. Mai incearca urmatoarele: - cu siguranta pusa, cu intrerupatorul de lumini pe faza lunga, dar stins (impins spre bord si nerotit) vezi daca mai functioneaza alarma + sirena; - cu siguranta pusa dar cu becul care depinde de siguranta aia scos (ii scoti mufa) verifici daca functioneaza alarma + sirena. Este posibil ca electricianul care-a montat alarma sa nu fi luat masa de unde trebuie , sa fi gresit firele pe-acolo pe sub bord. Cand spun sa verifici alarma trebuie sa verifici daca iti incuie usile (daca e legata la inchiderea centralizata), face un beep de sirena si da din semnalizatoare. Apoi cu alarma pusa verifici daca raspunde la socuri (dai cu picioarele in roti) si apoi deschizi usa cu cheia: va trebui sa faca scandal, si sa dea din semnalizatoare (sau alte lumini). Daca observi ceva ciudat la probele sugerate de mine i le spui unui electrician, ii va fi mai usor sa depisteze firul montat aiurea (ori masa alarmei, ori masa sirenei). Apoi scrii si pe forum, poate o sa mai aiba cineva defectul asta si va sti cum sa-l remedieze.
  15. Este un loc prin care trece si cablul de acceleratie, dar e f mic, si abia intra senzorul de temperatura pe-acolo. Plus ca daca nu-l astupi ca lumea la loc, o sa-ti intre apa pe-acolo in habitaclu (vei gasi mocheta uda). Cel mai bine este sa scoti senzorul de temperatura in oglinda (e loc destul), dar va trebui sa-l treci prin cauciucul ala la usa. Ai avantajul ca nu-ti influenteaza temperatura "exterioara" atunci cand se-ncalzeste motorul.
 

×
×
  • Create New...