Jump to content

alexinno

Membru
  • Content Count

    529
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

3 Followers

About alexinno

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    dalex21ro

Profile Information

  • Location
    Braila
  • Din
    Braila
  • Auto
    Dacia (ex Daewoo Cielo)
  • Model
    Logan, 1.5 dci, 90 cp
  • An
    2017
  • Nr. Inmatr.
    BR-77-RED

Recent Profile Visitors

4265 profile views
  1. La un Cielo euro3 au început probleme de întrerupere în mers, uneori chiar severe. Bobina bună, fișe ok, totul a fost de la mufa care intra în bobina de inducție, oxidase pe interior, unde sunt sertizate firele în papuci. Am schimbat-o cu una de la dezmembrări și acum e absolut ok.
  2. La vechiul Cielo m-a lăsat bobina de inductie in mers, acum vreo 5 ani, in drum spre Ungaria, pe langa Deva. Am sesizat ca nu mai avea putere, iar teava de esapament era usor afumata. Am juns in Arad, am cumparat una, am schimbat-o si gata. Acum, la golanul 2 diesel mai schimbi pe naiba, mori cu el in brate daca crapa ceva. Nici un bec de faza scurta nu poti schimba daca nu ai prins miscarea de la cineva care a mai facut-o inainte, nu e loc suficient, cum avea Cielo!
  3. Au acelasi motor, A15SMS. Schimba si simeringurile de supape, pune tot Victor Reinz. Asa am pus si eu. No stres!Daca rezolvi asta, cu ulei bun il duci peste 300-400k km lejer. Citeste postarea mea si de la topicul despre ulei.
  4. Am avut scurgeri de ulei la Cielo euro3 din cauza faptului ca garniturile de chiulasa originale sau aftermarket nu au un oring de cupru inserat pentru orificiul trecerii de ulei din chiulasa in carter. Am rezolvat de mai bine de 4 ani cu o garnitura de chiulasa Victor Reinz, care are asa ceva. La noneuro nu am avut aceasta problema, numai la euro3 apare, mi-au confirmat si mecanicii de la reprez. Daewoo de atunci.
  5. Cu riscul de a fi declarat in orice fel, declar ca Cielo merge si acum, la 190k km, tot cu Redline 5w-40 (varianta noneuro)! Nu consuma deloc, tata socru il schimba o data la 3 ani(face cam 5k-6k pe an), iar motorul merge impecabil. Am schimbat acum 4 ani garnitura chiulasa si simeringurile de supape, am pus totul pe Victor Reinz. Mentionez ca merge majoritar pe GPL, fiind un motor euro 3, numai pornirile le are pe benzina. Nu prezinta simptome de injectoare infundate (stiu, si eu ma mir!).
  6. By ex-Lubrifin? Cea mai moderna facilitate din SE Europei, bla, bla...Iata de ce nu bag nici la ligheanul din dotare nik altceva decat Redline, doar n-oi fi tampit sa merg cu Dacia Oil by Total, ceea ce vrea uzina.
  7. O Lada Niva de pe mobile.de cred ca ar fi o alegere mai buna...Are un coleg un exemplar, tancul isi da demisia ...
  8. M-am ghidat întotdeauna după faptul că sunt prea sărac să mă îmbrac ieftin; de obicei țin mașinile cam 10 ani, dar vreau să fie ceas elvețian în intervalul ăsta, nu mă interesează rugina sau esteticul în general, ci funcționalitatea.Uleiurile poliesterice sunt folosite intensiv în aviație, acesta fiind principalul motiv al alegerii mele. http://www.nyco.fr/en/product/turbonycoil-600-igt/ Sărbători fericite tuturor!
  9. Vad cum merge aproape perfect un motor de Lanos euro 3 pe Cielo la aproape 200k km dupa ce am folosit numai 5w-40 schimbat la 6k-7k km, respectiv dupa ce i-am dat in ultimii 100k km numai Fuchs Pro Race si Redline. La 160k km s-a umblat la garnitura de chiulasa, motorul arata absolut ok, nici urma de uzura pe undeva, doar garniturile s-au schimbat, incluiv cele de la simeringuri. De-ar fi la fel si cu motorul ligheanului dupa vreo 250k km ar fi mai mult ca perfect...
  10. Nu am avut mașină pt așa ceva, m-am rezumat la Redline 5w-40, respectiv euro 5w-30 acum, îmi trebuie norma C3.
  11. Fan Redline până la capăt! Am pus în Cielo 5w-40 (merge cu el și acum), am pus și în noul lighean 5w-30 (fac ceva cu garanția dată pe Dacia Oil).
  12. Motorul ar trebui sa fie de minimum 1.6 (desi un 1.8-2.0 ar fi ok), iar la un benzinar sa nu te astepti la consumuri prea mici. Era o idee cu Honda HR-V parca, aveau motoare de 1.6, e in 2 usi dar din ce stiu sunt cam pretentioase la gpl in privinta chiulasei. De consumat, consuma, n-ai ce face, caroseria e grea pt un benzinar, mai ales in treptele mici (de aia la baga uneori atat de scurte, vezi Duster). Poate un Suzuki SX, dar e cam mic la interior, am mers cu unul pe gpl si era ok, avea suficienta forta. Grea tema!
  13. Exista DRL omologate de fabrica (OSRAM, PHILIPS), au certificat RAR atasat si se monteaza in service agreat RAR pe electric. Pastrezi actele la masina si e ok. Pentru cine e mai catolic decat papa, se omologheaza la RAR dupa aceea, se trec pe carte si esti beton.
  14. Cititi adresa trimisa de IGPR dupa cea i-am facut de cacao cu o luna in urma. Stima!
 

×
×
  • Create New...