Jump to content
 

koss_x_treeme

Membru
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About koss_x_treeme

  • Rank
    Forumist
  • Birthday January 14

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo/Opel
  • Model
    Cielo/Astra H 1.6, 16V, 105 HP
  • An
    1996/2005

Recent Profile Visitors

2361 profile views
  1. Eu la cielo de vreo 10 ani folosesc castrol magnatec 10W40. Inca merge bine cu uleiul asta, iarna a pornit si porneste bine plus ca a mers majoritar urban.
  2. Si-au revenit franele dupa cateva sute km fara alta aerisire si fara alt reglaj pe spate.
  3. Si a mea face la fel cateodata dar eu am cutie manuala. Cu motorul rece, merge perfect, la viteze merge perfect. Eu i-am schimbat IAC, delcou, fise, buji si de atunci parca merge mai bine dar cateodata la relanti mai are cateva missfire. Mi-a zis un mecanic ca cica ar fi un injector sau doua care nu mai pulverizeaza cum trebuie benzina. Dar cum nu face asa tot timpul ci doar cateodata nu e mare problema. S-ar putea sa fie problema si din calculatorul de bord. Incearca sa mergi in trafic cu proiectoare, ventilatie la maxim, faza scurta, dezaburire luneta... etc sa ai cat mai multi consumatori pe ea poate isi mai regleaza parametrii la relanti. Mai poti verifica si furtunele de vacuum din compartimentul motor. Eu aveam cateva crapate... trageau aer fals. Le-am schimbat. Verifica si MAP si furtunasul de vacuum de la MAP, verifica IAC sa nu aiba depuneri sau sa fie blocat.
  4. Pai dar ai ramas cu rezervorul gol golut vreodata. Crede-ma ca am masurat toata benzina scoasa din rezervorul golit si cu ce am completat apoi la pompa pana la primul click al pompei fix 50 de litri sunt.
  5. Am reusit si eu intr-un final acum 2 saptamani sa schimb conductele de frana pe spate. Practic am schimbat conducta dreapta spate mare + furtun flexibil + conducta dreapta spate mica si pe partea stanga conducta stanga spate mare + furtun flexibil + conducta stanga spate mica. Dupa schimbarea de conducte si completare cu lichid TRW DOT4 pedala de frana cateva sute de km era cam flexibila. Am trecut la ITP cu ea asa flexibila cu brio. Franele au tinut conform normelor. Acum dupa vreo 300 KM parcursi pedala parca si-a mai revenit si nu mai e asa flexibila in prima cursa s-a mai intarit putin. M-am apucat intr-un final sa le schimb fiindca le aveam depozitate de vreo 2 ani conform topicului si cum mi-am schimbat pragurile stanga dreapta la cielo conducta de pe partea dreapta spate in zona usii din fata s-a fisurat si imi curgea lichid de frana. A fost batuta la capete si asa am mers cu ea vreo cateva sute de km. De abia am gasit loc si timp la mecanic sa o schimb. Parca au inebunit toti cu pandemia asta la servisuri si mecanici. Le e frica ca baga astia iar lock-down si toate servisurile sunt full cu programari care ajung si peste cateva saptamani. Am mai schimbat si la opel astra H o conducta de frana spre spate ce vine direct din pompa abs pana la mijlocul masinii. Din ce am observat ochiometric captele (bercuieliule) la conducta de opel astra H si la conducta de frana la cielo sunt exact la fel. Am avut ambele tipuri de conducte in mana (opel astra H si cielo) si m-am uitat la ele. Dimensiunea si captele mi s-au parut identice. Ca si manopera pentru informare inlocuirea ambelor circuite de frana pe spate m-au costat 250 de lei. Furtunasele flexibile si lichidul DOT 4 TRW m-au mai costat 100 de lei. Pretul conductelor originale l-am zis mai in spate pe topic.
  6. Atat are rezervorul fix 50 de litri (exceptand furtunul). Am schimbat anul asta sonda de nivel si am dat toata benzina jos din rezervor. Cu toata benzina scoasa pe care o aveam in rezervor (23 de litri) iar apoi la pompa pana la full mi-au mai intrat fix 27 de litri deci testat si garantat rezervorul are 50 de litri pana la primul tac al pompei de benzina cel putin modelul korean atat are desi ma indoiesc ca celalalte sa aiba alt tip de rezervor.
  7. Atat am scos 5.5 litri la suta de km , anul trecut prin Noiembrie la un Craiova-Bucuresti-Craiova cu plinul facut la intoarcere deci calcul extrem de exact. Am mai facut acelasi consum si anul asta la drumuri peste 300 Km tot cu full rezervor la intoarcere si tot intre 5,5 si 6 litri la suta mi-a iesit calculul. Eu cand am luat masina am luat-o cu gpl montat pe ea. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i scot gplul. Probabil era casata de mult daca mergeam cu gpl. Opelul astra H consuma mai mult.. Ia bine de tot in oras si la stilul meu de mers ajung cu Astra H 1.6 chiar si la 8-9 litri la suta de km mixt.
  8. Eu în ultimul an am scos cu koreanca consum mixt de 5,5-6,5 litri la suta de km cu 60% drumuri in oraș și cam 40% drumuri în exterior. Am făcut media asta pe ultimii ~ 7000 km. Eu însă merg ca pensionarii, nu prea îi dau talpă decât foarte rar. Să nu ziceți că vorbesc povești. Mi-am păstrat teancul de bonuri de benzină, mi-am notat km parcuși. Am calculat și costul combustibilului în ultimul an de zile. Aproximativ 2200 RON la vreo 7000 km parcurși. Au rezultat la calcule maxim 7litri la suta de km mixt pe an dar cum am mai spus mai mult de jumătate de km i-am făcut în oraș (Craiova).
  9. Mi-am schimbat si eu electromotorul la Koreanca. Eu am pus unul aftermarket polonez model cred stardax stx200006. Functioneaza de asta primavara foarte ok. A parut de calitate buna. El zicea ca e de 1kW. Nu pare chiar asa puternic dar nici slab nu pare. Pare ok.
  10. La mine s-a rezolvat de la sine problema blocului de lumini. Aveam praf intrat la el. Merge acum si faza scurta, faza lunga. Singurul lucru care nu prea mai merge este revenirea semnalizarilor dar eu am folosit semnalizarile extrem de excesiv. Am blocul de lumini original de korea din 96 pe masina. Nu l-am schimbat acum 4 ani pe motiv ca atea noi sunt de calitate indoielnica si bine am facut.
  11. Ha.. nu i-am mai facut nimic de cand am postat. Le-am lasat asa. Se incing vara pe caldura cu AC pornit dar inca nu s-au topit si soclul nu s-a topit. Am masurat sigurantele cu termometru cu laser si cele de pe blower low si high ajung lejer la 90-95 de grade cateodata insa fara sa se topeasca plasticul pe ele sau plasticul soclului. Am mers cu AC pornit zeci de ore si sute de km asta vara. In afara ca se incing de nu poti pune mana pe ele la +90-95 de grade nu s-au mai topit.
  12. Am schimbat la cielo rotor delcou, capac delcou, bujii noi Beru si fise Tesla. Acum merge sensibil mai bine. Foarte bune fisele Tesla, mai bune decat Boschurile.
  13. Am schimbat si eu recent cablul kilometraj la un gle korean. Din 3 cabluri am prins unul bun. Atentie la gle cablul kilometrajului care intra in senzorul de pe cutia de viteze are capatul patrat total nu rotund. Relativ cablul se schimba usor. Se da vasul de expansiune intr-o parte ca sa ai acces. Se desface bordul (panoul de la ceasuri ca sa poti scoate ceasurile) si sa ai acces. Marea problema o constituie cablurile de km. Sunt foarte proaste si multe sunt incompatibile, ba mai mari, ba mai mici, ba cu capul rotund nu patrat, cel putin in cazul meu. Daca kilometrajul merge bine (testat cu gps) si daca ceasul vitezometrulu are fluctuatii si nu indica viteza corecta atunci aveti ceasul vitezometrului defect nu cablul kilometrajului. Cand se duce cablul kilometrajului pica si kilometrajului si vitezometrul.
  14. Am mai verificat acolo. Mufele alea asa sunt. Firul rosu la conectorul alb si firul alb la conectorul negru. Mufele sunt de circumferinte diferite una mai groasa alta mai subtire. Probabil sonda nu e compatibila cu ceasul din bord sau probabil ceas din bord defect.
 

×
×
  • Create New...