Jump to content
 

Sign in to follow this  
Salex

Naluca si nepotica BEE

Recommended Posts

Asa da! Si eu o ard cu 18 la Mertz' si nu este deranj cu nimic! 

Asteptam feedback "Dealu Negru" :))

Share this post


Link to post

La ce talon are acolo nu e deranj la el. La tine la mertz cu 225/45 mai astept sa iei o groapa mai serioasa sa te saturi de 18 😄 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
5 hours ago, mirceajo said:

Asteptam feedback "Dealu Negru" :))

Acum am revenit :)).

Asa cum calculasem, diferenta de talon intre jantele de 17" si astea de 18" este nesemnificativa. Se confirma si in teren, confortul nu a avut deloc de suferit. Stabilitatea in viraje a inregistrat un plus sesizabil, pe de alta parte. In cateva ace de par am fortat (controlat) si am simtit doar spatele ca fuge putin. Cauciuce de iarna, nici macar mid-level, nu a fost o surpriza. Fata, in schimb, e ce trebuie 😈. Sa vedem cand imi fac vreme sa pun si spatele.

Share this post


Link to post

Din ce stiu, la 4x4 este interzis sa ai anvelope diferite pe axe, pentru evitarea aparitiei defectiunilor in lantul cinematic. Oricum, n-am mai auzit pe nimeni sa mearga cu dimensiuni de roti diferite intre axe, doar de dragul testelor! 🙂

Share this post


Link to post

Daca au acelasi diametru nu afecteaza. Presupun ca domnu' inginer a luat in calcul aceasta variabila 🙂 

Share this post


Link to post
2 hours ago, Wolfman said:

 Oricum, n-am mai auzit pe nimeni sa mearga cu dimensiuni de roti diferite intre axe, doar de dragul testelor! 🙂

N-ai inteles bine, bre. Nu am mers de dragul testelor, nu am apucat sa le pun si pe alea de pe spate.

@Dj: asa e, au acelasi diametru. Fuga a fost clar de la profil. 

Share this post


Link to post

Mie-mi ia juma' de ora sa schimb rotile de iarna/vara intre ele, cu tot cu carat in/din beci, nu mi-am inchipuit ca n-ai avut timp sa termini treaba... Acu' vad ca-s chiar la fel in diametru, deci n-ar fi problema , teroretic. Ma gandesc ca nu ai mers chiar mult cu acest "setup".

Share this post


Link to post
On 5/27/2020 at 8:42 PM, Wolfman said:

Mie-mi ia juma' de ora sa schimb rotile de iarna/vara intre ele, cu tot cu carat in/din beci, nu mi-am inchipuit ca n-ai avut timp sa termini treaba... Acu' vad ca-s chiar la fel in diametru, deci n-ar fi problema , teroretic. Ma gandesc ca nu ai mers chiar mult cu acest "setup".

Si iti mai raman si 10 min de tigare in jumatea aia de ora :)))) 

P.S. Sorry de offtopic, dar e prea funny asta cu juma' de ora 🙂

 

Share this post


Link to post

M-am lasat de fumat de mult, in timpul de tigara verific placutele si trag de roti, sa vad daca n-au aparut jocuri.:) Ce-i drept am cric hidraulic, nu invart la coarba.

  • Like 1

Share this post


Link to post
6 hours ago, mirceajo said:

 

P.S. Sorry de offtopic, dar e prea funny asta cu juma' de ora 🙂

 

Cool, nu ?

In juma' de ora (nici nu necesita atit) se schimba patru roti. Testat !

Share this post


Link to post

Eu sunt mai slab, îmi ia 35 minute. Cu tot cu spălatul pe mâini 😄

Sau 40 minute chiar, dacă sunt îmbrăcat frumos și nu vreau sa ma murdăresc. 

Share this post


Link to post

Cand stai la casa si ai conditii, timpul se scurge altfel ...

 

Share this post


Link to post

Treaba cui schimbatul rotilor e ecuatie grea: economisesti timpul si dai banul la vulcanizare sau invers. Eu de obicei il iau pe nasul si schimbam la ambele noastre masini odata. Ne ia vreo  ora si jumatate.

Oricum @Salex frumoasa Naluca, la multi kilometri inainte, indiferent cu ce adidasi.

Share this post


Link to post

Depinde. Eu economisesc timpul SI banii. Pentru ca îmi ia juma de ora sa schimb rotile. Și 5 minute sa ma spăl pe mâini 😄

Si vulcanizare la colt de strada ca în România n-am. Trebuie sa ma programez, sa încarc rotile în mașină, sa stau în trafic, sa aștept pe acolo ca aia nu-s punctuali niciodată, sa stau iar în trafic... Pierd 2-3h lejer cu tot frecusul  pentru o operație care în sine durează 10 minute. Și asta evident, de luni pana vineri, de la 9 la 5. Aka juma de zi de concediu.. Pierd și timp și bani asa.  Dacă o fac singur durează mai puțin, nu costa nimic și ma ocup când am io timp și chef. 

 

Edited by mr_
  • Like 3

Share this post


Link to post

Baaaaad news !

Am refacut designul frontal al Nalucii 😪. Joi, A1, viteza mica (80-90), vizibilitate zero, in depasire a unui TIR care a generat o perdea de stropi fini de apa. Cel din fata mea, cu un BMW seria 5 suparat, a reusit sa iasa din siajul TIRului inainte sa se se produca un incident tampit in fata. Cand eu am iesit din "ceata", am vazut doar stopul de frana al BMWului si am apucat sa sar pe frana. Impact direct la cca. 40km/h. Naluca s-a comportant absolut imperial, am scapat fara nicio zgarietura. BMWul e dauna totala, imi pare rau pentru el. La Naluca am ramas fara: capota, radiatoare AC si racire, spoiler, bara, grila, far stanga si air-baguri. 

Super super incantat de Naluca, la cum arata BMWul nu am inteles de ce am scapat asa de usor.

Suntem vedete ... ne-am vazut la stitri ... din pacate 🤕. Dupa aproape 26 de ani de condus, e primul incidient pe care nu am reusit sa il evit ... 

Edited by Salex
  • Sad 8

Share this post


Link to post

Se intampla, bine ca nu a fost mai rau. De obicei cum schimbi masina.

PS Eu am lovit bmw-ul in primele 2 saptamani.

 

Share this post


Link to post

bine ca esti/sunteti ok,  cat despre masina, se face cat timp esti sanatos! 

Share this post


Link to post

Shit happens... Neplăcut, însă bine ca n-a fost grav cu adevărat. 

Share this post


Link to post

Imi pare foarte rau sa aud asta, @Salex. Mai ales ca era achizitie noua. Bine ca nu ati avut viteza si ca voi sunteti sanatosi!

Share this post


Link to post

Imi pare rau sa aud asta... bine ca ati scapat voi bine. Casco, ceva?

Share this post


Link to post

Imi pare rau sa aud, ma bucur ca sunteti bine! Daca ai nevoie de masina, iti ofer nubira 🙂

Share this post


Link to post

Daca ai airbag-uri sarite si ai Casco eu zic ca 99.9% este dauna totala, preturile de service depasesc cu mult valoarea de piata a masinii. Pe mine m-a lovit unu in spate si pt bara spate, portbagaj, stop dreapta si armatura din spatele spoilerului a fost deviz de 17.200lei.

Share this post


Link to post
Acum 10 ore, Akon a spus:

Daca ai airbag-uri sarite si ai Casco eu zic ca 99.9% este dauna totala, preturile de service depasesc cu mult valoarea de piata a masinii. Pe mine m-a lovit unu in spate si pt bara spate, portbagaj, stop dreapta si armatura din spatele spoilerului a fost deviz de 17.200lei.

Care masina?

Share this post


Link to post

Totu-i bine cind se termina cu bine ! De restul ... fiare, se indreapta, se inlocuiesc ...

Ma incerca rau de tot o nedumerire : naluca fu tare ori bamvau' moale ? 😉

Share this post


Link to post

@Akon: dosarul a fost deschis, astept sa vad ce zic astia de la asigurari. Cu piese noi, OEM, am ajuns cu estimarea la vreo 5000-6000 Eur. Asigurarea e facuta pentru 45.000 lei, asta a fost oferta. Cu piese SH ( evident, doar la radiatoare, capota, eventual altele necritice) se poate cobora la 3000 Eur.

@Viktor: si pe mine ma framanta intrebarea asta. Naluca e clar ca s-a comportat excelent, ma intreb cum era daca nu eram pe frana si nu intram jumate de metru sub BMW. Pe de alta parte, bara BMWului s-a rupt ... Asta chiar m-a dat putin pe spate, nu era un cazan din 1900 toamna ! 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...