Jump to content
 

vrazvanc

Membru
  • Content Count

    1213
  • Joined

  • Days Won

    48

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

7833 profile views
  1. Daca te referi ca se vad umflaturi sub vopseaua noua, pe cantul usii: rugina a mancat putin din tabla. A fost curatata si tratata cu convertor de rugina. Nu a iesit finisat frumos, pentru ca nu am mai dat cu chit, ci am grunduit/vopsit/lacuit, direct peste ce era. Nu se vede acolo, sau mai bine zis, "la tara merge". Cu A/C-ul (si nu numai) e bataie de cap cand e vorba de vechituri. Daca am lucra cu, si pe piese noi (ma refer la masina), ar fi o placere. Eu am ales sa iau compresor nou, tot de la acelasi producator cum era in instalatia veche. Avand in vedere am dat pe el 950 de lei, fata de 2300 lei, cat era pe site Radacini, eu zic ca-i OK.
  2. Exact, cele de jos. Nu au filet. Doar la cea de sus. Dar e OK, m-am descurcat. Am mers si cu 130 km/h si n-a sarit cureaua.
  3. @Mark-Damas 97' 98' Salut, Am muncit, dar nu sunt, in totalitate, multumit. Rugina nu a iesit din nou, s-a tinut bine lucrarea mea la arcada din spate-dreapta, facuta de mantuiala. Problema a fost ca pietrele au ciobit vopseaua pe canturile aripilor, pana la tabla si a inceput sa sape rugina pe sub ea. Despre rezultat ce sa zic: ...de KK-o. Dar nu prea bate la ochi. Mai am sa dau un smirghel cantul noii vopsele, urmat de un polish. Am ales sa vopsesc din scurt, adica mascat, sa nu ma intind peste vopseaua originala. E gresit sau nu, asa am vrut. Nu ma mai intereseaza; sper sa tina si sa n-o mai manance rugina, cel putin o perioada. Nuanta noii vopsele e foarte asemanatoare, dar se vede ca e mai inalta. Nu mai spun ca mi se asezau tantari si fluturi peste noul strat de vopsea si lac. Ce sa mai, a fost show maxim. N-ati fi vrut sa ma auziti in ce hal am injurat... Despre tamburi mi-a atras atentia si un vecin. Dar arata mai urat in poze fata de realitate. Nu exclud sa-i vopsesc; dar nu ma complic cu sablatul. Etrierii arata bine, am vopsea pentru temperaturi ridicate, dar nu am de gand. Ma degraba o curatare sumara si inlocuit placutele (le am - Textar). Le schimb la primavara. A/C-ul: Am inlocuit vaporizatorul, condensorul, uscatorul si compresorul. Acelasi model, cel din urma, Delphi, era si pe masina. Au ramas, ca deseuri - sper functionanale, o bucata de conducta si doua furtunuri. In rest, toata instalatia e noua. Nu am apucat sa ajung la mecanic, sa vad daca o sa am AC, sau nu, ca e tare ocupat "meseriasul". De o saptamana ma tin de el. Imi vine sa imi infiintez un service, ca sa scap de toate panaramele care cred ca stiu sa repare masini. Mi-am comandat o valva PCV noua, pentru ca am fost la munte si a mers nasol masina, cu dat in nas si intreruperi la decelerare. 39 lei, atat a ajuns una! Plus comanda de piulite de roata clasica si o cheie de 19 - am realizat ca, daca fac pana, raman in drum, pentru ca nu am cheie sa scot roata cu pana si nici piulite pentru roata de rezerva. Si alte prostii, gen furtunuri, valva purjare etc-uri. Unele la supra-pret, altele mocka. Am mai curatat clapeta de acceleratie, IAC-ul si PCV-ul actual. Parca merge mai OK-iut. Sa nu strambati din nas, va rog, cu vopsitul. Daca voiam treaba profesionala, ma duceam la meseriasi si, eventual, vopseam toata masina. Nu sunt multumit, dar parca mai bine mi-e cand ma gandesc ... ca nu mai avanseaza rugina. Am muncit destul, dar nu am vrut sa fiu atent la detalii. Ma pricep, dar nu am vrut. Are 16 ani masina si inca arata OK. Dar de masina de epoca, nu poate fi vorba.
  4. Din ce cauza crezi, Dj-ule, ca palpaie becurile? La mine, la relanti, dar nu mereu, indiferent ca sunt consumatori multi/putini, palpaie inclusiv LED-ul din plafoniera. Testele ies bine, alternatorul incarca normal. Posibil sa se fi facut vreun scurt candva? Sau de la vreun jump-start? E enervant si-mi aduce aminte de "dacii". Plus ca-mi tremura nitel (nu pe toata plaja) acul de la kilometraj. De noua face asa, da-o-n colo...
  5. In aplicatia Autodoc, am datele masinii trecute si imi afiseaza piesele compatibile. Ca sa fiu sigur, am intrebat si un operator. A venit evaporatorul de la Radacini. Si, sa profit de ocazie, am cumparat si-un ECM, laaa... 13 lei. Sper sa nu fie nevoie, vreodata, sa-l schimb; e crima si pedeapsa ce-i de cabluri sub bord.
  6. Erau doua modele, cu preturi diferite. Cel ieftin mi s-a spus ca e pentru modele mai vechi, iar cel scump costa cat Delphi. Asa ca am luat Delphi TSP0155855. Mi-au expediat comanda cu vaporizatorul si Radacini.
  7. Rectific, la putere mare; m-am uitat mai cu atentie. Mi-e lene sa pun multimetrul pe mufa care vine in uscator, sa vad daca vin 12 volti. Sper sa fie OK. Astept compresorul (Dephi), uscatorul (Delphi) si condensorul (ABAKUS), de la Autodoc. = 1300 lei toata afacerea. Plus vaporizatorul de la Radacini, ~70 lei. Treaba nasoala e ca sunt absolut nevoit sa utilizez cateva piese din gunoaiele alora de la dezmembrari, sau mai bine zis, cimitir. Deci ma duce, lejer, la +2500 lei acest "proiect". Intre timp, ma ocup de cealalta distractie, rugina. E o gaura cat capula motan la roata - spate - stanga. Din pacate nu am timp sa fac lucrari ca la carte, lucru care, oricum, insemna zeama de flex, ci ascund mizeria sub pres. Sa trec ITP-ul fara probleme; oricum, e rugina in tabla, nu in componente importante de structura ale caroseriei. Am mai luat si setul de placute de frana de la TEXTAR. Sunt multumit de brand, am pus si la Mazda, seturi complete TEXTAR (discuri/placute, fata/spate). L.E.: Am netezit vopseaua pe unde am slefuit cu flexul. Cu chit n-am putut sa dau, pentru ca trebuie sa cumpar altul; ale mele s-au uscat. Si au ajuns piesele. La prima vedere compresorul pare la fel ca forma, singura diferenta e ca nu are are filet in urechile care pe prind de suport, asta inseamna ca trebuie sa-l fixez cu piulite. KK. Uscatorul mi se pare ca are surubul mai subtire, deci nu sunt sigur ca merge piulita cu cap de 10. Condensorul arata foarte bine, dar a venit cu o teava indoita urat (de la transport). Cu grija, am indreptat-o cum trebuie si cred ca am avut noroc, nu s-a rupt. Inca iese aer din el, cand desfac capacelele (are aer in el din fabrica). Si mai mi se pare ca teava de jos e prea lunga si s-ar putea sa am probleme cu furtunul original de pe masina. Numai belele cu piesele after si n-am nimic cu ele, dar fa-le frate identice cu alea originale! Cum vine asta, sa stau sa modific apoi? Ori e piesa dedicata, ori e struto-camila? Desi ma uitam la voi (cei care mai suntem activi pe aici), ca va dati sufletul pentru fiarele astea, sincer, nu puteam sa inteleg cum si de ce nu va mai opriti. Ei bine, am intrat si eu in hora asta: multa munca, timp si bani pierduti. Obsesie, nebunie, pasiune... cine stie?!
  8. Misto! Imi place, la tine, ca primesti totul in ras. Mie, cand mi se strica masinile... fac spume.
  9. La care piesa te referi, @pompiliu92? Le au si la Radacini, dar valoreaza de N ori cat face masina...
  10. L-as lua, posibil sa fie si ala, al meu, terci. Dar mi-e scarba sa mai umblu acolo. De obicei, in viata mea, nu-mi place sa repet lucruri; mai ales experiente dezamagitoare. Mai sunt niste conducte si furtunuri, care pleaca din condensor, piese pe care nu stiu daca le gasesc. Compresorul sunt sigur ca-i meidinchaina, brandul lui Autodoc. Desi, ce mi-e Korea, ce mi-e China... O sa vad ce fac si scriu aici.
  11. RIDEX, de la Autodoc. @DjDark Nu stiu cum e la Espero, dar la Matiz se deface carcasa se se inlocuieste evaporatorul (cel putin asa mi s-a parut ). Conductele, de pe el, le-am tot desfacut eu. Si parca l-as comanda, e 68 de lei, la Radacini, la oferta. Doar ca mi-e scarba sa desfac iar, tot...
  12. @ches Nu se mai gasesc garnituri pentru compresorul meu. Am gasit unul nou, after market, pe la 850 lei. Poate o fi construit mai bine si n-o mai avea "buba" originalelor. La fel si condensorul, vreo 200 de lei, AM. Nu stiu daca sa am, sau nu, incredere, dar avand in vedere ca un compresor si un condensor, noi, sunt peste 3000 de lei, ar merita sa incerc. Un compresor SH e scump, cam 250 - 300 lei si nu mai am incredere. Sunt vechi si coapte. Asta e adevarat, dar am lasat alte lucruri, poate mai importante, sa fac un nimic... @DjDark Am tot sunat la ateliere de reparatii compresoare si au spus ca sunt pacatoase si nu mai fac asa ceva. Vaporizatorul de sub bord e ieftin, pana in 70 lei la Radacini. Posibil, momentan sunt 50 - 50. Sunt prea scumpe piesele, le-as fi luat, de la inceput, noi. Mai am si celalalt cazan, Mazda 3, in care am bagat peste 10.000 lei. M-am saturat. Abia astept sa-mi iau masini noi. Va multumesc pentru incurajari!
  13. O sa vad daca mai continui cu A/C-ul. M-am tepuit, aproape complet, cu fiarele de la fezmembrari - bune, se pare, de dus la reciclat. Compresorul pierde presiune pe la capacul din spate iar condensorul (radiatorul mare, din fata) e sita. Nu stiu vaporizatorul de sub bord daca e bun si ala... Piesele astea (after market!), ma duc undeva la peste 1000 de lei si, deja nu stiu daca mai merita sa bag bani. Nu ma asteptam sa fie totul roz, dar parca totul a fost paguba. Mai mult ma oftic de munca mea, nu neaparat de 1000 de lei aruncati la gunoi.
  14. Doar am inlocuit conducta veche (de la dezmembrari), pentru ca era corodata la clema de prindere pe caroserie. Urmeaza sa mai fac o incercare la service, poate e totul OK acum. Luni e liber, nu stiu cand mai ajung. O sa scriu cu majuscule cand si daca va fi functional A/C. Multumesc!
  15. Am inlocuit conducta, i-am montat la loc stergatoarele. Sper sa fie OK cu A/C si sa nu se mai "strice" nimic o perioada. Sa vad cand ajung la service pentru verificare si, sper, freon. Pe teava veche n-am vazut nicio gaurica, nu stiu pe unde pierdea.
 

×
×
  • Create New...