Jump to content
 

vrazvanc

Membru
  • Content Count

    1043
  • Joined

  • Days Won

    24

7 Followers

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 34 TNE

Recent Profile Visitors

7017 profile views
  1. Vali, multumesc mult, dar nu cred ca mai e necesar. Sper sa mai tina asa esapamentul cativa ani.
  2. Totul mijto, pana la conversia din automata in manuala... Nu inteleg de ce...
  3. Asa e. Astept sa cada tobele si sa mai apara vreo gaura sa il schimb pe tot, desi e foarte scump din cauza catalizatorului. Ma enerveaza scutul termic, care si acum e legat cu sarma; nu au avut ce sa-i faca.
  4. Am rezolvat esapamentul, 200 lei. Taiat si sudat teava, argon si autogen pe unde nu au avut loc. S-a schimbat si sunetul, au disparut paraieturile. Dar nu era chiar de pus mainile in cap cum au facut aia la ITP.
  5. @DjDark Multumesc, acum am vazut postarea ta. O sa ma uit pe Maps. Am trimis niste mail-uri cu poze, sa vad ce oferte primesc. Una 200 de lei... Lacul nu mi-a placut de cand l-am aplicat, Dupli-Color.
  6. O "bormasina" cu acumulator, cu disc cu burete si pasta polish faruri de la ABRO. Totul de baza si rapid, pe intuneric, nimic profesional. Acelasi tratament si pentru faruri. Apropo, m-am uitat pe topic si in iunie 2015 am restaurat farurile, deci au tinut bine. OK, a cam stat in garaj masina, dar daca tine 2 - 3 ani afara, sunt multumit. Desi nu inteleg cum de un lac pentru caroserie, se poate matui si ingalbeni dupa o vreme. In alta ordine de idei, fie de la uleiul mai "gros", fie de la benzina de la Rompetrol, teava de esapament este din nou ruginie, ca atunci cand am cumparat masina, la 47 000 km.
  7. Da, eu le-am facut. Fara smirghel.
  8. Lac e dat in 5 - 6 straturi (groase) de data trecuta. Inca nu e foarte clara sticla din cauza lacului, deci mai merg polishate de inca ceva ori. Acum am curatat doar suprafata oxidata cu smirghel de 2000 si 5000. La sfarsit am pus ceara solida. Ma astept sa mai tina (fara garaj) inca cel putin 2 ani. Daca stiam ca expira ITP-ul curand, imi faceam timp sa ma ocup de ele, sa nu ma mai persifleze aia. Daca stiti un garaj care se ocupa de esapament, spuneti-mi si mie. Parca Vali mi-a mai spus de un loc, dar am uitat.
  9. Gata. Multumit. Mai am toba s-o fac. Nu mai dau bani, sunt OK astea. Am dat si pe stopuri un polish rapid, sa fie.
  10. Asa e, dar daca nu se mai fac din sticla, trebuie sa dadacim plasticaraiele...
  11. Da, unul e si galben. O sa pun poze. Dar sunt multumit de cat au tinut.
  12. 87 000 km. ITP trecut cu chiu si vai, farurile terminate, la fel si flansa teava esapament. Urmeaza sa le rezolv.
  13. Am resuscitat gigantul, 220 lei toata distractia (transport, montaj, garantie la masina). Am mers pe Varta.
  14. Da, legenda urbana... Oricum, motorul e mai silentios, de asta sunt sigur. Acum merg cu 100 km/h, fara sa-mi mai urle in cap motorul ca inainte. Nu am scos borna, nu avea rost pentru doua saptamani.
  15. Bateria s-a dus. Nu a mai pornit dupa 2 saptamani de stat in garaj, asta dupa un drum de 300 de km. O s-o pun la redresor, dar e clar ca trebuie sa iau alta. Multumit de ea, totusi. A tinut aproape 7 ani.
 

×
×
  • Create New...