Jump to content
 

vrazvanc

Membru
  • Content Count

    1248
  • Joined

  • Days Won

    53

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

7969 profile views
  1. Astia-s producatori romani, din Iasi. Dar fac/eau produse naspa, chiar daca au ditamai fabrica si tehnologie noua; nu imi explic.
  2. Nu are. Nu are eroare pe el. O sa ma uit si la el (sa-l curat). De cand am cumparat masina, a dat in nas, numai in treapta III. N-a mai facut asa de ani de zile, probabil dupa ce n-am mai alimentat de la Petrom. Din ce-am citit, despre eroare pe care o are, poate da simptomele astea. Oricum, masina merge/mergea bine si asa. Doar ca vreau sa inlocuiesc senzorul de pozitie ax preventiv, poate totusi merge mai bine ca pana acum si scap si de restul fitelor. Multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa-mi scrii!
  3. Am luat senzor Delphi. Sa vedem cand am timp sa-l montez. Pe frigul asta, oricum nu as fi avut dispozitie. Intre timp, mi-am amintit, ca la un drum lung, prin septembrie, mi-a facut ceva figuri. Pe langa ca tragea dubios de greu, cand lasam acceleratia si-o calcam mai "intepat", se simtea un soc, se comporta ca si cand i-as fi dat "COX". Asta trebuie sa fie explicatia, senzorul ala. Mai comandasem (dar am anulat) un fagure din plastic, o plasa tuning, sa o pun jos, la bara fata, pentru a proteja condensorul A/C-ului de pietre, gaze etc. Dar m-am uitat mai cu atentie si nu pare ca as reusi; spatiul intre bara si conducta condensorului e mica, plasa fiind groasa, de 4 mm. Din aluminiu nu vreau, voiam ceva gros, flexibil, care sa revina la forma initiala.
  4. Asta zic... Cu totii au uitat ca s-au indestulat cu astflel de masini, "dacii", Daewoo-uri etc. Acum sunt smecheri toti, repara numai mertane si benvaie. Tu poate nu stii asta, eu stiu, ca-s mai "batran". M-am dus, intr-un service, la mine, in "cartier nou rezidential", unde vin si vedete, cu o dacie pe care urma s-o duc la Remat, dar aveam nevoie atunci de vulcanizare si "baetii" stateau la tigare, fara sa se deranjeze, iar cand m-am adresat cu cerinta, m-au luat la misto ca "ei aveau impresia ca s-a mutat Remat-ul la ei". Chiar imputiti si mizerabili... Acum imi amintesc si eu de unii, care m-au refuzat cu A/C-ul, telefoic (auzind de Matiz). M-au trimis la plimbare, in alta parte. In fine. Orice calorifer se duce naibi, nu numai de Daewoo. Daca bagi apa, in sens invers, in calorifer, n-are cum sa se sparga. Doar nu bagi apa la 10 bar. Merita incercat.
  5. Astea-s arogante/aere=ba$/n/ imputite. N-am primit un astfel de raspuns pana acum, dar ceva mai elegant, insa nu am mai revenit la ei si le-am facut si reclama negativa, in cuvinte scarboase. Astia, cu tot cu "cunostintele" lor, ar trebui lasati sa moara de foame si reamintit, totodata, ca noi le dam lor sa manance. In locul tau as incerca, prima data, varianta lui @ches. Mai verifica si sistemul care regleaza caldura. Spre exemplu, la mine e un cablu, care deschide o clapeta. Nu stiu tu ce sistem ai (robinet, clapeta etc). Verifica si asta, mai ales daca spui ca s-a intamplat dintr-o data.
  6. Hmmm, luandu-mi o diagnoza "Delphi" (caci Mazda imi face figuri cu DPF-ul), m-am jucat si am constatat ca am, in Pending, eroarea P0341 Camshaft Position Sensor “A” Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor). Probabil de aici explicatia: de ce porneste greu, cateodata, la cald... Cred ca-mi voi comanda un nou senzor, sa-l inlocuiesc. Inclin spre Delphi, ca producator.
  7. Am luat si eu, raritati, de la Promotif.
  8. Aaa, scuzati, nu am stiut!
  9. Ma bag iar in seama... Dragute suporturile, dar. Eu as fi luat cu "Radacini". Ca sa fie ca atunci cand masina e noua, de la dealer. Asa mi-am pus si la Matiz, si la Mazda. Cand aveam Passat-ul am luat de la Brady Trade, ca aia vindeau asa ceva.
  10. Imi place ca baietelul tau sta pe langa tine. Sper sa vina vremea aia, mai repede, si la mine. Imi place migala de care dai dovada, plus ca ai suporturile placutelor de inmatriculare cu Radacini. Are dreptate @ches. +1
  11. Un sfat foarte bun. Repet, si eu iau in considerare si ma gandesc de mult daca s-o fac sau nu. Va anunt eu cum procedez. Multumesc!
  12. @Viktor Va multumesc mult pentru incurajari! Conteaza pentru mine. Chiar nu stiu ce fac, dar vad eu pana in aprilie (atunci face cinci ani). Succes fetei in ce-si doreste! @adrian_r5 Ti-am multumit sincer, pentru faptul ca ti-ai facut timp sa citesti postarea mea si ca mi-ai oferit o varianta OK, dar de care nu mai am eu nevoie. Stiam ca n-ai de unde sa cunosti povestea. Omul chiar e pe segment, dar mi s-a parut ca are anumite lipsuri si nu mai vreau vreodata sa am de-a face.
  13. Marfa, lucruri serioase, nene!
  14. @adrian_r5 Stiiuu, mercii! Mi-a nenorocit masina. El mi-a rupt surubul in chiulasa si mi-a mai cerut si bani si nici n-a mai dat vreun semn sa-si repare greseala. Sa n-aud! Mai bine ii dau foc gigantului. Nu stiu cum sa fac sa nu mai vina nimeni la el. N-are unde lucra, n-are lumina, n-are nimic etc.
  15. La varianta asta m-am gandit 100%, DAR: 1. mi-e frica (nah, nu sunt la nivelul Dj-ului, Mircea etc), 2. nu cred ca reusesc sa desfac/strang piulita de la vilbrochen, 3. ma chinui in fata blocului, in pozitii ciudate, 4. poate mai sunt necesare si alte operatiuni (cum ar fi inlocuit simeringuri etc) s.a.m.d. Nu exclud varianta, dar nici nu promit. As incerca la "reprezentanta" unde-mi duc Mazda, dar cu conditia sa stau langa masina.
 

×
×
  • Create New...