Jump to content
 

vrazvanc

Membru
  • Content Count

    1031
  • Joined

  • Days Won

    24

7 Followers

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 34 TNE

Recent Profile Visitors

6893 profile views
  1. Am resuscitat gigantul, 220 lei toata distractia (transport, montaj, garantie la masina). Am mers pe Varta.
  2. Da, legenda urbana... Oricum, motorul e mai silentios, de asta sunt sigur. Acum merg cu 100 km/h, fara sa-mi mai urle in cap motorul ca inainte. Nu am scos borna, nu avea rost pentru doua saptamani.
  3. Bateria s-a dus. Nu a mai pornit dupa 2 saptamani de stat in garaj, asta dupa un drum de 300 de km. O s-o pun la redresor, dar e clar ca trebuie sa iau alta. Multumit de ea, totusi. A tinut aproape 7 ani.
  4. Aproape 2 luni de la revizie (bujii, ulei si filtru motor, filtru benzina si aer) si ~86000 km. Nu am observat nicio diferenta cu noul ulei, Mobil 5W 40, poate doar ca se incalzeste mai repede motorul; dar poate doar mi se pare. Am observat, cand am schimbat uleiul, ca la imbinarea tevii de esapament, saxofon cu intermediara, e o zona neagra, deci a inceput sa se duca. Stergatorul scurt, "la dus", lasa dara pe mijlocul lui, deci nici astea nu prea tin. Si farul dreapta s-a cam ingalbenit, dar a tinut ceva ani.
  5. Rafi: Si mie mi-a fost frica sa ma apuc de cusut, dar am prins o dispozitie mai OK, o cafea langa si mi s-a parut chiar distractiv. Daca vrei asa ceva, ia una din piele. Are dreptate Geo, erau cat Matizul aero de la Valeo. Sa vedem cat tin astea. Ca dimensiuni, da, am luat 20" si 14" (parca) - sunt o idee mai mici.
  6. Gata poza cu volanul. Am inlocuit si stergatoarele cu model clasic, dar Valeo, si e alta viata fata de chinezariile aratoase de 5 lei, care nu stergeau plus ca se facusera praf lamelele.
  7. De aici am luat-o eu: AliExpress Gasesti si la Emag, unii cica-s chiar din piele (nu toate, ci de la anumiti vanzatori), a mea e musama, dar imi place, se potriveste cu masina si husele, face si volanul mai grosut. Sper sa-mi amintesc sa pun si o poza.
  8. E OK bateria, nu stiu ce mi s-a parut mie. I-am pus huse dedicate pe scaune, eu am ales culorile, sunt multumit; culorile se aseamana cu cele ale masinii. Calitative si pretul bun daca ar fi sa le compar cu cele din magazine. Si o husa pe volan din "piele" perforata, cusuta - mi-a luat o ora sa cos, dar arata bine. Am luat din timp consumabilele pentru revizie: ulei, filtre. Am mers pe Mahle de data asta, la toate filtrele, foarte multumit de cum arata, in comparatie cu Mann; sper sa fie si mai bun cel de ulei si sa tina presiune. Uleiul l-am luat Mobil1 3000 5W 40, pentru ca mi se pare ca am completat cam mult, toti cei 300 ml care ramaneau. De obicei puneam maxim 100 ml. Oricum, nu-i rau ca am crescut vascozitatea, motorul are ~ 85.000 km si poate va fi si ceva mai silentios cu Mobil. Toate bune in rest, inafara de zgarieturi, lovituri de usi etc. Asta ca nu am mai tinut-o in garaj de 3 luni. Nu se mai merita bibileala, avand in vedere ca peste cativa ani nu mai pot sa intru cu ea in Bucuresti.
  9. Vitezometrul nu e mecanic? Sa-l iei SH si sa-i schimbi numarul de km cu al masinii tale.
  10. Asa ar fi bine, dar vreau sa vad cand isi da duhul. Urmaresc un starter de dimensiuni mai reduse sa il am cu mine.
  11. Am tot amanat raspunsul in speranta ca ajung la laptop/PC, dar tot de pe telefon scriu pana la urma. Nu gasesc unde am scris despre baterie, dar eu sunt foarte multumit. Am luat-o parca acum 5 ani si ceva, la un pret bun, cu bateria veche la schimb (in jurul sumei de 150 lei). M-a lasat o singura data cand am facut franele, de la aerisit, dar masina nu mai iesise la plimbare cateva luni. Bateria e Energizer, am facut cu ea 30.000 km si as recomanda-o daca a ramas calitatea la fel. Nu-mi mai amintesc daca si atunci cand am luat-o, aproape se stingea plafoniera cand porneam motorul. Ideea e ca acum am vazut cu Elm ca are 12.2v dupa 5 zile de stat. Nu am reusit s-o pun la incarcat, sunt mereu pe fuga. Am pornit si eu masina la sub 10 grade si e OK, invarte mai greu ca de obicei; eu dadeam vina pe ulei
  12. Si as spune ca bateria si-a trait traiul, porneste perfect si cu viata motorul, dar LED-ul din plafoniera aproape ca se stinge complet cand merge starter-ul, plus ca reporneste si player-ul. Cred ca pe timp de iarna grea, daca trebuie sa pornesc motorul de mai multe ori, raman in drum; asa am impresia. O sa o pun la redresor si o mai tin s-o obosesc.
  13. 82300 km, am inlocuit IAC-ul cu cel original al masinii, am curatat valva PCV si cat de cat clapeta de acceleratie, plus legat scutul evacuarii, care ma scotea din minti, pentru care nu are rost sa ma duc in service. Inlocuit si filtru de habitaclu, care arata odios. La filtru de aer nu am umblat, dar la cum arata cel din habitaclu, ar fi o idee sa-l inlocuiesc. Erori am gasit P1403, in pending. Ceva legat de EGR. Am luat-o la plimbare bine de tot si sunt foarte multumit, relanti mai stabil fara trepidatii, pleaca frumos de pe loc (nu mai scutura de la ambreiaj asa cum o facea), nu mai smuceste la pedala de acceleratie. IAC-ul vechi, neoriginal, avea "teava" de la cui deformata, nu stiu daca din cauza asta se comporta masina ciudat. Oricum, de multa vreme mergea urat si ma obisnuisem asa cu ea. Am adaugat si 100 ml de ulei in motor, ca de obicei, dupa ce trece vara, se duce brusc o cantitate. Parca nu a fost asa mare anii anteriori, dar asta e.
  14. Mi-a facut niste figuri la ultima plimbare, cand ma opream la semafor auzeam ca ramane putin mai turat motorul, dupa care se stabiliza la relanti. In plus, a mai si murit motorul de vreo trei ori, asta dupa ce calcam ambreiajul; se balbaia putin cu CHECK aprins, dupa care se oprea. Dupa toate astea vreau sa bag ELM-ul sa vad daca-mi spune ceva, sa curat/schimb IAC + PCV si poate filtrul de aer - care are un an jumate (fara legatura). Altceva nu vad ce ar putea fi. Bonus: cui in anvelopa, dupa sase ani...
  15. Eu te inteleg perfect in legatura cu pasiunea Unchiul meu are un Peugeot 306 XR din '95, fara sa exagerez este aproape ca nou, teava tobei este fara niciun gram de fum (la Matizul meu arata mult mai nasol) si nu reuseste sa ia ITP-ul pe bune la noxe; tot non-euro e. El alimenteaza numai cu benzina de 99. Daca deranjeaza pe cineva, este vorba de o masina care sta la tara si este folosita absolut ocazional, maxim - in cel mai rau caz - 1000 km/an. Mai mult de un ulei bun si proaspat, benzina de 99, bujii, filtru de aer si incalzit bine motorul inainte de inspectie, nu stiu ce i-ai mai putea face, asta fiind doar parerea mea. In plus, nu stai in oras aglomerat si nu umbli cu vreun diesel sa omori oamenii. Si, da, stiu, daca toti am gandi asa... Dar mai conteaza si daca masina este folosita doar ca strict necesar, si nu ca o extensie a corpului, pana la tigari la bucata, paine, cafea etc. Eu cu Matizul sunt sigur ca sunt o picauta in ocean fata de un diesel E5 care merge zi de zi. Noi folosim ITB-ul mai mult :))
 

×
×
  • Create New...