Jump to content

vrazvanc

Membru
  • Content count

    973
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

7 Followers

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucharest
  • Interests
    Auto
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 34 TNE

Recent Profile Visitors

5805 profile views
  1. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Pai asa am luat-o cu cateva floricele. Inaintea mea s-o fi mers si iarna, o fi stat si cu sare pe sub ea, mai ales ca la spalatorii nu se punea accent si pe spalatul sub masina, iar proprietarii o tineau pe trotuar. Mai ar fi o chestie, pietrele lovesc vopseaua, si incepe rugina sa sape. Cine se uita pe la roti, mai ales ca fata.
  2. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Pasaje nu am luat pentru ca am stiut dintotdeauna ca nu o sa tai acolo. Da si eu sper sa tina ceva. Nu as mai da cu nimic, oricat de penibil ar suna, cand ploua si iarna nu folosesc masina. Rar mi s-a intamplat sa ma prinda vreo ploaie.
  3. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    In fine, nu stiu ce-a fost in capul meu. Am folosit fffoarte putin intaritor si devenea inutilizabil foarte rapid. Data viitoare repet mai 'cu talent'...
  4. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    @korydon: Nu inteleg, daca am carenaje, ce anume sa schimb? Carenaje nu am avut niciodata montate pe masina, ci doar doua seturi care stau degeaba. De carpeala a fost cazul, pentru ca la service mi-a cerut 500 de lei fara chituit (parca), fara vopsit. Daca mai spuneam si de prag, mai plusa. De vina sunt eu ca m-am incapatanat sa racai vopseaua originala de cand am luat-o si nu erau mai mult de doua-trei floricele. Geo, nu am pus intaritor ca era cald, batea soarele si nu apucam sa fac nimic in cele doua minute in care se intartea cu intaritor, am zis sa incerc fara. M-am pacalit, dar sunt sigur ca se face beton pana la urma. Oricum, nu e lipicios, nu se vor prinde de el pietre sau mizerii. Tocmai, ca nu prea am muncit mare lucru, mai mult invarteli. Am pus disc cu smirghel pe flex, apoi disc perie de sarma si manual nitel smirghel. Dupa care am dat cu solutia inhibitoare, spalat cu apa a doua zi. Apropo, nu am lasat cum se vede in poza cu rugina aia, dupa curatare si dat cu solutie, arata bine. Daca mi se lipea chitul de tabla, faceam un finisaj de nu-mi mai dadeam nici eu seama ce a fost acolo. Asta cu "nu o sa tina", o stiu. Sper sa tina totusi o mica perioada si daca apare ceva, postez. A naibi rugina.
  5. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Am bagat pe spate chit cu fibra, fara intaritor. A ramas cauciucat, dar presupun ca o sa se intareasca. Am carenaje, dar nu le mai pun, si ca nu sunt multumit de sistemul de prindere, dar si ca mi-e sa nu forteze in capodopera mea. Nu stiu daca o sa mai umblu cu polish, au sarit la spalatorie dungile. Se vede OK.
  6. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    M-a ajutat mult culoarea. Destul de reusit rezultatul final, dar trebuia taiat si sudat; nu stiu ce mare branza a facut licoarea inhibitoare... Ramane de vazut, mi-e si frica sa ma duc la spalatorie cu ea :))
  7. vrazvanc

    ! Samsari !

    Si samcrac asta e bolnav... Dubiosi americanii cu sinucigasii care aleg sa-si sparga testele in masini si cu inundatiile lor.
  8. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Am revenit cu noutati. Surubul de la capac, cel din spate-dreapta, l-am rezolvat, mai mult la figurat, ca a iesit cu vreo 4 spire de filet din chiulasa. De aia mergea asa greu, m-am chinuit cateva ore sa-l invart. Cu cel din fata-stanga nu am reusit nimic. Nu au mers extractoarele, plus ca trebuie burghiu lung, ale mele sunt scurte. Urmeaza sa cumpar niste burghie mai lungi si sa incerc sa pastrez filetul, chiar daca nu am dat de la inceput gaura pe centru si s-a mai si rupt jumatate din cercul format in surub. Probabil si asta are spire praf inauntru. De revizie nu am avut timp, peste trei saptamani o sa schimb uleiurile la motor si cutie + filtre. Am schimbat doar filtrul din habitaclu cu unul pentru aspirator, deci special pentru praf. L-am gasit si la dimensiunea ideala si nu am mai taiat nimic. Cu rugina am terminat pentru o scurta perioada de timp, caci e cam de mantuiala, atat la curatat, cat si la finisat. Acum imi pare rau ca nu mi-am dat mai mult silinta, cand am vazut ca nu prea exista diferente de nuanta intre spray si cea a masinii. Momentan se vede diferenta, in primul rand ca nu e finisat cum trebuie si din cauza benzii adezive cu care am mascat. Asta nu-i o problema, o rezolv in cateva saptamani dupa ce se usuca bine lacul, cu smirghel fin cu apa si polish. Mi-a tremurat mana pe spray-uri, am stropit cu albastru, iar lacul a iesit cu aspect de coaja de portocala. Ma asteptam, a fost si cald si am avut si mana proasta. Dar, per total, sunt multumit asa cum a iesit, avand in vedere ca nu prea m-am straduit. Pozele... sunt facute de sotie, abia am gasit ceva sa pun sa va arat. La prag era gaura, dar e iesit bine, fara plase sau alt suport. La roata am fixat o tabla intre caroserie si pare ca e destul de rezistenta zona. Nu-mi faceti morala, stiu ce si unde am gresit, dar nu am timpul necesar sa mai bibilesc. Probleme au mai fost ca nu s-a lipit chitul de tabla, din cauza spray-ului cu zinc, probabil si din cauza ca nu l-am lasat 24h si denota de ce nu am reusit sa finisez si cum mi-as fi dorit.
  9. vrazvanc

    Reparatii Caroserie - Scos Rugina

    Rectific cu smirghelul, am luat de 5000 din Leroy Merlin. Si confirm, magazinul care mi-a preparat vopseaua e "meserias", abia imi dau seama de diferente.
  10. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Da, de acord.
  11. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Geo, cauciucul e una, dar erau firele rupte. Aia veche avea tot cinci ani, dar aproape 50.000 km, pe aia am inteles-o, dar pe asta "noua", nu prea. In fine, ce-i drept, in manual zice sa fie schimbata la trei ani. Dar de frica doctorilor, am prelungit cat de mult am putut interventiile. Am vazut ce ai patit tu. Filetele chiulasei sunt intacte, cel putin momentan. Sa vedem care va fi finalul.
  12. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Am omis sa raspund. Curele de distributie au fost intotdeauna Gates. Prima (originala), era cam praf, taiata si fire rupte in mai multe locuri.
  13. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Sunetul, ca nu e zgomot, eram nervos cand am scris, nu ca acum mi-a trecut, as vrea sa cred ca e de la pompa de apa, nemteasca. E un alt sunet, mai occidental asa, nu chinezesc. (Ultima parte e o gluma, sa nu se inteleaga altceva). Suruburile: unul pe spate, dreapta, nu e inca rupt, dar nici nu l-a mai putut strange (desi m-a mintit ca l-a strans). Al doilea retezat fix la nivel cu chiulasa, stanga fata, aici pot spune ca am avut putin noroc, e mai usor de umblat. Marea problema e ca voiam sa plecam de 1 mai din Bucuresti Mai trebuia sa si car ceva mare cu ea, atat la dus, cat si la intors. M-am prostit singur cu verificatul/reglajul asta. Acum o sa plec la magazin sa cumpar toate suruburile, sa le am, cine stie, poate reusesc sa le rezolv. Cu asta testez sa vad si daca incepe ceva ulei sa iasa. S-ajung eu sa scot capacul si apoi ma gandesc la reglaj de culbutori si garnitura. Vali, multumesc mult pentru bunavointa, daca nu ma descurc, apelez la tine. Va salut si numai bine! Revin cu vesti.
  14. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Am "rezolvat" cu distributia la ~75200 km, curea transmisie, curea distributie, rola intionzatoare + arcul, antigel Mobil. Simeringurile cica nu aveau nevoie sa fie inlocuite, desi le cumparasem. Concluzii referitoare la piesele vechi: - pompa de apa "miorlaia", avea putin joc; - rola intinzatoare era curata, fara vaselina iesita, dar avea ceva joc. Da-o naibi, dupa ~20 si ceva de mii km...; - curea alternator (dupa ce m-am chinuit in ani diferiti sa o desfac) in stare impecabila, ca noua as putea spune, chiar daca patina de fiecare data dupa ce ieseam de la spalatorie; - cureaua de distributie avea intr-o singura parte cateva fire rupte. Concluziile le trageti, eu nu sunt multumit, ~20 si ceva de mii de km si deja incepe sa se destrame, chiar daca au trecut cinci ani. A aparut un zgomot dupa schimb, mie-mi place sunetul, se aude ca o masina "noua", darrr. Mi s-a spus ca e de la piese noi si ca dispare; sa vedem... ce dispare. Am avut grija sa spal capace si tot ce mi-a stat in putinta sa curat. Am aflat ca din 3 suruburi care prinde deflectorul, se mai tine doar in unul. Garnitura pompei de apa a fost unsa cu mastic, eu n-as fi vrut asta. Aveam garnituri de la toti producatorii si din toate materialele si grosimile: cea a pompei Hepu, Onnuri, originala GM si inca una ca nu-i mai stiu numele. M-am carat dupa mine cu doua chei dinamometrice, sa strang pompa de apa si suruburile fuliilor, nu s-a vrut, s-a mers tot la "mana", cheile dinamometrice sunt o "PIERDERE DE TIMP". Am terminat in mare cu distributia. Dar, la recomandare (ca arata in plus pe tester), am dat banii degeaba si pe un TPS. Deci am TPS nou, dar cu simptome de cel vechi. S-a rezolvat sa ajunga la 0 prin slabirea surubului clapetei de acceleratie. Problema e ca asta nou (nu stiu ala vechi), nu ajunge la 100% sau 98, 97% atunci cand clapeta e deschisa complet, ci la 91.8%. A ramas asa. TPS-ul a mai fost schimbat in garantie, am vazut in actele masinii; ma refer acum 10 ani si ceva. Azi, m-am hotarat (si proasta decizie) sa reglez culbutorii. Asta a fost si de la recomandare, pe motiv ca "bat" nitel. Pe langa faptul ca nu s-a putut ajunge la ei, m-am ales cu un surub rupt si unul care nu mai sta strans, deci capacul culbutorilor sta in 4 din 2. Eu am nevoie de masina, ce parere aveti, pot sa merg cu ea, sau se va deforma capacul si va incepe sa curga ulei? Si daca niste WD-40 (cativa stropi) a ajuns pe cureaua de distributie, are ceva? Acum sa vad cum pot sa-mi refac SINGUR motorul, fara gauri mai mari si filiera in chiulasa. Mai cumparasem si garnitura Victor Reinz. Sfatul meu, daca tineti la masinile voastre prea rau (ca mine), invatati singur sa vi le faceti si banii dati pe manopera, mai bine va luati scule de ei. Si nu in ultimul rand, daca ceva functioneaza cum trebuie, nu umblati, simplu. Daca va mai tine si daca va mai fi la mine masina asta in viitor, eu voi face tot ceea ce e necesar, nu ma mai duc la nimeni. Nu vreau sa fac reclama negativa mecanicului, n-o sa-i spun numele. Oricum, a ramas ca mi-o rezolva, dar mai bine vand masina "decat" sa mi-o mai rezolve el. Ce sa mai zic, urmeaza uleiurile, filtrele, ruginele si altele...
  15. vrazvanc

    Reparatii Caroserie - Scos Rugina

    Mai zic eu una de demult, am si aplicat-o la Dacie. Doza de bere. Dar nu as mai face asa ceva nici sa peticesc roaba.
×