Jump to content

vrazvanc

Membru
  • Content count

    987
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

7 Followers

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 34 TNE

Recent Profile Visitors

6120 profile views
  1. vrazvanc

    Dilema: Cada De Baie Din Fonta Sau Acrilica

    Salut, Parerile mele: - rezervoarele WC incastrate sunt pentru show, e mai dificil sa intervii in caz ca se defecteaza mecanisul sau alte probleme. Am si clasic si incastrat, dar prefer ultima varianta, datorita aspectului. - nu stiu despre panelele de dus. Problema ar fi calcarul, daca se astupa, cum se curata? Nu mai stiu cum e apa de la oras, m-am mutat. Oricum, se pune la cabina, nu la cada. - legat de cada, ca de asta am vrut sa postez, nu mi-as pune acrilic in baie. Am folosit in 6 ani doua cazi din tabla emailata, pe pat din BCA, cada fiind lipita cu adeziv de gresie/faianta, acoperita in zidarie cu faianta (cu usita de vizitare pentru interventie la sifon). Mi-a cazut si para de dus din suport si nu a patit nimic cada. Doar pe una am reusit sa o ciobesc putin, dar am aruncat eu ceva in ea, cu forta. E foarte stabila, rigida precum cele din fonta, nu ai impresia ca te dai in barci precum cele din acril. Alte avantaje nu se zgarie, nu se ingalbeneste. Pe site-ul postat de catre tine, am vazut niste cazi ca peste tot, doar ca mai scumpe. Mi se pare urat si capacul ala alb, arata ieftin. Ca asta am eu. Si sunt si ieftine, ~270 - 300 lei pentru 170 lungime. Cu atat le-am luat eu. Spor!
  2. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Pe cea veche vreau sa cred ca am scos-o 95% sa zic. Am pus eu mai multa, ca doar ne stii felul... Bafta!
  3. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Km 76798. De cand mi-am schimbat stilul de mers (mai turat, mers cu 120 km/h), merge mult mai bine, raspunde la acceleratie indiferent de turatii si mi se pare ca urca cu usurinta in rampe fata de cum o stiam. "Problema" pe care o are, este ca iese vaselina pe la capacele ambilor tamburi. Mai are putin si ajunge si pe anvelope. Probabil am exagerat eu cand am uns, dar nu inteleg cum o vaselina buna, speciala pentru rulmenti, care rezista la temperaturi ridicate, ajunge sa arate ca un ulei scurs. Am cumparate capacele noi, dar nu stiu daca are rost sa le schimb, probabil o sa se intample la fel.
  4. Nu ma refeream sa fie viteza foarte mare, ci virajul mai "intepat". Eu nu stiu sa ascult rulmentii cu masina suspendata, plus ca se aud si zgomote de la frane.
  5. Nu stiu ce rulmenti sunt, daca sunt cu ABS sau nu. Dar poti incerca sa iei o curba larga, in ambele directii, mai cu viteza (sa nu intelegi ca recomand sa te rastorni cu masina) si vezi daca dispare sunetul.
  6. Cu singuranta util sa arate mai mult. Taica-miu mergea pe segment de drum cu limita de 90 km/h, el avea 140 si ceva. Prins radarul mobil, amenda 1300 lei. Avea de fapt 138, l-au salvat cei 2 km/h sa-si pastreze permisul. Si se zice ca astia tineri sunt iresponsabili si merg repede. Eu nu am luat niciodata amenda in 13 ani pentru viteza. Dar... oi schimba si eu Matiz-ul in viata asta.
  7. 6 parca la Matiz-ul meu, 8 la Ford-ul alor mei. Am inteles ca intentionat arata mai mult cel al masinii si ca GPS-ul ar fi cel care ar indica bine. Probabil ca mai bine sa nu depasesti limita de viteza Vedeti si aici, in special comentariile.
  8. vrazvanc

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Pod Fetesti. Eram cu Focus-ul alor mei, nu eram cu Matiz-ul, ala nu merge cu 140 E brici masina, sa va bucurati de ea.
  9. vrazvanc

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Ce faci la mare, Mircea, ca o sa ploua? Ai trecut pe langa mine, mergi "repejor", aveam 140, dar degeaba.
  10. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Eu cand merg cu cineva, se bat care sa stea in spate, pe motiv sa nu isi puna centura, cu toate ca ale mele sunt la discretie si acolo si ii oblig. Tu de ce te agiti? Sau e legat de bebe? S-ajung la masina si fac poze.
  11. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Asa am spus, ca nu am depasit 4500 RPM. Am mers cu 120 km/h vreo 1-2 km (de "test"), nu stiu cate rotatii avea, dar atat. M-am lamurit si cu depunerile. La mine ar apuca sigur cateva sute de mii de km, dar nu cred ca mai apuca caroseria (scuze pentru cc). Merci si la mai multi km!
  12. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    @Ionut: Eee Bine, ti le trimit pe PM. @Corneda: Mi s-a parut ca "se simte bine" la cum merg cu ea, nici nu-mi place sa-i aud motorul. Si nu e vorba ca mi-ar trebui o electrica ci una cu un motor peste 2200, eventual cu 6 cilindri, un V n-ar strica. Dar pana la indeplinirea "visului", mai trebuie sa ma misc cu gigantul. Folosesc intotdeauna frana de motor, dar 4500-5000 nu a vazut niciodata Si te cred ce ai spus cu BMW-ul, am condus masina unui prieten cativa ani, un Rover 75, 2000 diesel (de BMW), si normal ca daca eu aveam dacie, i-l alergam bine. El nu avea permis, asta se intmpla acum 10-11 ani. Dupa ce si-a luat el permisul, numai probleme avea, abia se misca masina, iar la o vizita la service, ne-a spus mecanicul ca a scos o galeata de rahat din EGR. DAR, motorul ala imi placea sa-l aud.
  13. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    Da, asa se pare. Noroc cu forumul, m-am uitat in trecut (pagina 9) si alea erau si mai negre. Mai mult am bagat camera in cilindri sa vad cum arata peretii, stiu ca e semn bun sa se vada striatiile alea. Dar m-a ingrozit cat carbon e pe capul pistoanelor, mai ales pe margini. Din ce stiu, asta face rau. Nu fac nimic in privinta asta, nu mai umblu aiurea, dar cea mai eficienta si non-daunatoare solutie, as vedea asa: incalzit motorul bine si pulverizat apa demineralizata direct in clapeta de acceleratie, turat la 2500 RPM. Nu stiu daca e subturat, dar merg cu a IV-a cu 50-55 km/h, schimb a V-a la 60-70 si asta e viteza minima. Cu a V-a la 60-65 se simte bine, nu mi se pare subturat motorul. @Rafi: A fost doar o constatare, nicidecum o ingrijorare. M-am schimbat si eu total dupa ultimele patanii, si vorba aia "raul binelui e si mai bine" mi s-a adeverit de nenumarate ori. Bafta!
  14. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    PS: Urat arata pozele uploadate, ori nu stiu eu sa umblu?
  15. vrazvanc

    Daewoo Matiz E

    @Ionut: Sper ca nu e urgenta... Nu stiu daca ajung in week-end la garaj. Cum ma duc la masina iti trimit poze. In ce sens ti se par dubiosi? Ca sa continui ultima idee, referitor la rugina, pe aripa stanga-fata au aparut flori si buchete de flori. Am terminat si cu surubul de la capacul culbutorilor. Mana proasta, gaura (de 5) data in graba, stramb si putin plesnita si ciobita chiulasa. Asta e, nu-mi pare rau, ma bucur ca nu-mi mai fac griji. Nu am gasit surub care sa semene cu originalul, asa ca i-am pus o saiba si l-am vopsit in negru. Astfel, seamana cu celelalte. A urmat si a doua incercare de a pune alte carenaje pe spate, fara succes. Nu mai incerc mizerii, mi-a ajuns. Revizia completa (ulei motor+filtru/CV, filtru aer-benzina, bujii), inafara de lichidul de frana. Pentru asta o sa-mi cumpar tester pentru a nu mai umbla degeaba. Cel mai mult ma tem sa nu se intample ceva cu aerisitoarele, mai ales ca nu am gasit la magazin. Consumabile, ca de obicei: Valvoline SynPower 5W30/filtru Denso, filtru aer/benzina MANN, bujii NGK (de data asta am gasit Japan, nu France), ulei CV Ravenol 75W85 sintetic, lichidul de frana ATE SL DOT. Am bagat camera in cilindri si nu prea mi-a placut ce am vazut acolo, am pus poze sa va dati si voi cu parerea. Toti cilindri arata la fel. Bujiile la fel, au o crusta pe buza filetului, doua de culoare neagra, una caramizie. Alea cu negru nu-mi plac. Dupa cele observate, schimb vitezele la turatii mai ridicate si merg extern aproape de 100.
×