Jump to content
 

vrazvanc

Membru
  • Content Count

    1024
  • Joined

  • Days Won

    24

7 Followers

About vrazvanc

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz/E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    B 34 TNE

Recent Profile Visitors

6755 profile views
  1. E OK bateria, nu stiu ce mi s-a parut mie. I-am pus huse dedicate pe scaune, eu am ales culorile, sunt multumit; culorile se aseamana cu cele ale masinii. Calitative si pretul bun daca ar fi sa le compar cu cele din magazine. Si o husa pe volan din "piele" perforata, cusuta - mi-a luat o ora sa cos, dar arata bine. Am luat din timp consumabilele pentru revizie: ulei, filtre. Am mers pe Mahle de data asta, la toate filtrele, foarte multumit de cum arata, in comparatie cu Mann; sper sa fie si mai bun cel de ulei si sa tina presiune. Uleiul l-am luat Mobil1 3000 5W 40, pentru ca mi se pare ca am completat cam mult, toti cei 300 ml care ramaneau. De obicei puneam maxim 100 ml. Oricum, nu-i rau ca am crescut vascozitatea, motorul are ~ 85.000 km si poate va fi si ceva mai silentios cu Mobil. Toate bune in rest, inafara de zgarieturi, lovituri de usi etc. Asta ca nu am mai tinut-o in garaj de 3 luni. Nu se mai merita bibileala, avand in vedere ca peste cativa ani nu mai pot sa intru cu ea in Bucuresti.
  2. Vitezometrul nu e mecanic? Sa-l iei SH si sa-i schimbi numarul de km cu al masinii tale.
  3. Asa ar fi bine, dar vreau sa vad cand isi da duhul. Urmaresc un starter de dimensiuni mai reduse sa il am cu mine.
  4. Am tot amanat raspunsul in speranta ca ajung la laptop/PC, dar tot de pe telefon scriu pana la urma. Nu gasesc unde am scris despre baterie, dar eu sunt foarte multumit. Am luat-o parca acum 5 ani si ceva, la un pret bun, cu bateria veche la schimb (in jurul sumei de 150 lei). M-a lasat o singura data cand am facut franele, de la aerisit, dar masina nu mai iesise la plimbare cateva luni. Bateria e Energizer, am facut cu ea 30.000 km si as recomanda-o daca a ramas calitatea la fel. Nu-mi mai amintesc daca si atunci cand am luat-o, aproape se stingea plafoniera cand porneam motorul. Ideea e ca acum am vazut cu Elm ca are 12.2v dupa 5 zile de stat. Nu am reusit s-o pun la incarcat, sunt mereu pe fuga. Am pornit si eu masina la sub 10 grade si e OK, invarte mai greu ca de obicei; eu dadeam vina pe ulei
  5. Si as spune ca bateria si-a trait traiul, porneste perfect si cu viata motorul, dar LED-ul din plafoniera aproape ca se stinge complet cand merge starter-ul, plus ca reporneste si player-ul. Cred ca pe timp de iarna grea, daca trebuie sa pornesc motorul de mai multe ori, raman in drum; asa am impresia. O sa o pun la redresor si o mai tin s-o obosesc.
  6. 82300 km, am inlocuit IAC-ul cu cel original al masinii, am curatat valva PCV si cat de cat clapeta de acceleratie, plus legat scutul evacuarii, care ma scotea din minti, pentru care nu are rost sa ma duc in service. Inlocuit si filtru de habitaclu, care arata odios. La filtru de aer nu am umblat, dar la cum arata cel din habitaclu, ar fi o idee sa-l inlocuiesc. Erori am gasit P1403, in pending. Ceva legat de EGR. Am luat-o la plimbare bine de tot si sunt foarte multumit, relanti mai stabil fara trepidatii, pleaca frumos de pe loc (nu mai scutura de la ambreiaj asa cum o facea), nu mai smuceste la pedala de acceleratie. IAC-ul vechi, neoriginal, avea "teava" de la cui deformata, nu stiu daca din cauza asta se comporta masina ciudat. Oricum, de multa vreme mergea urat si ma obisnuisem asa cu ea. Am adaugat si 100 ml de ulei in motor, ca de obicei, dupa ce trece vara, se duce brusc o cantitate. Parca nu a fost asa mare anii anteriori, dar asta e.
  7. Mi-a facut niste figuri la ultima plimbare, cand ma opream la semafor auzeam ca ramane putin mai turat motorul, dupa care se stabiliza la relanti. In plus, a mai si murit motorul de vreo trei ori, asta dupa ce calcam ambreiajul; se balbaia putin cu CHECK aprins, dupa care se oprea. Dupa toate astea vreau sa bag ELM-ul sa vad daca-mi spune ceva, sa curat/schimb IAC + PCV si poate filtrul de aer - care are un an jumate (fara legatura). Altceva nu vad ce ar putea fi. Bonus: cui in anvelopa, dupa sase ani...
  8. Eu te inteleg perfect in legatura cu pasiunea Unchiul meu are un Peugeot 306 XR din '95, fara sa exagerez este aproape ca nou, teava tobei este fara niciun gram de fum (la Matizul meu arata mult mai nasol) si nu reuseste sa ia ITP-ul pe bune la noxe; tot non-euro e. El alimenteaza numai cu benzina de 99. Daca deranjeaza pe cineva, este vorba de o masina care sta la tara si este folosita absolut ocazional, maxim - in cel mai rau caz - 1000 km/an. Mai mult de un ulei bun si proaspat, benzina de 99, bujii, filtru de aer si incalzit bine motorul inainte de inspectie, nu stiu ce i-ai mai putea face, asta fiind doar parerea mea. In plus, nu stai in oras aglomerat si nu umbli cu vreun diesel sa omori oamenii. Si, da, stiu, daca toti am gandi asa... Dar mai conteaza si daca masina este folosita doar ca strict necesar, si nu ca o extensie a corpului, pana la tigari la bucata, paine, cafea etc. Eu cu Matizul sunt sigur ca sunt o picauta in ocean fata de un diesel E5 care merge zi de zi. Noi folosim ITB-ul mai mult :))
  9. Pompa am pus Hepu, la a doua distributie si vreo +70k km. Se verifica de joc si zgomote, dar dupa atatia ani, schimb-o. Filtrul nemtesc Mann nu se pupa cu chinezariile (masina). Se stinge greu martorul de presiune ulei, cam aproape o secunda, cand cu cel pentru Toyota, se stinge de dinainte sa porneasca motorul. Data viitoare il caut/comand din timp. L-as schimba si acum, ca imi pare rau de motor. Farul dreapta s-a incetosat, dar a rezistat ceva ani, sunt multumit. Scutul de la galerie sta acum intr-un surub si zbarnaie mai mereu. Nu exista nicio sansa sa le desfac; cu parere de rau, cred c-o sa-l leg cu sarma pana pica tot esapamentul Senzorul de parcare nu il gasesc negru mat, doar lucios. Daca gasesc o bara "frumoasa" la dezmembrari, renunt la echipare, si nu ca nu mi-a fost utila. In rest, toate bune, merge brici gigantul
  10. Asa e, gasisem un anunt, 500 de lei un sistem 100% complet (cu buton etc), dar la cateva luni dupa poastare si nu mai era valabil. Am mai vazut un alt anunt cu 1500 de lei, instalatie si montaj. Acum ce sa mai... aproape a trecut vara; am mers 150 km la 31 de grade si am supravietuit. Daca gasesc instalatia ieftina, iau, dar nu stiu daca mai am rabdarea pe care o aveam acum cativa ani. Apropo de asta, s-a dus un senzor de parcare, 15 lei costa, dar nu-mi mai vine sa stau cu capul sub masina. Poate reusesc sa-l schimb totusi. Alta idee imi venise, cand am vazut ca nu mai merge senzorul, sa renunt si sa pun bara originala, dar cand am vazut ca e 300 de lei, mi-a trecut.
  11. 5W 30 sau 5W 40, indiferent de sezon. A mea are 80.000 km si merge de noua cu 5W 30 fara probleme.
  12. Mecanic de dacie 13xx la reprezentanta. 5W 30 sa-i puna, Ravenol - ieftin si bun; asta daca nu i-a facut rau, in cei 13.000 km, valvolina.
  13. Gata, am ajuns si la 80.000 km. Nu am mai scris pentru ca nu am mai facut nimic, inafara de un schimb de ulei. Pacat ca am ajuns sa suferim in lipsa AC-ului, iar asta ne obliga sa ne orientam catre alta masina. Nu vreau sa investesc in a monta instalatie pe micul gigant.
  14. Da, sunt sigur c-o fi gresit sau ca a vazut in loc de 9, 5; cam atat avea in 11.2012, 49 mii. Am si hartia de cand am facut ITP-ul, nu-mi bat capul sa ma uit. Oricum, super tare chestia asta.
  15. Lista cu numarul de km de la RAR. Nu i-a dat nimeni inapoi Singura chestie ciudata e in 2012, dar masina era deja la mine.
 

×
×
  • Create New...