Jump to content
Sign in to follow this  
Frankie_Carbone

Povestiri Din Trafic

Recommended Posts

Iulia> Daca iesi sa te plimbi noaptea plimba-te pe banda 1. Daca mai 300m pana sa faci stanga mergi tot pe banda 1. E ceva neclar?

Share this post


Link to post
Am trecut si eu prin faze de genul celei descrise de guru fiind flashuit doar de o masina de RO pe parcursul unei excursii de peste 5000 km prin Europa Centrala + Germania. De ce se pune mereu problema "Afara e altceva, in Germania e altfel, austriecii sint si ei un fel de nemti", etc ...

 

"Sa vezi ce misto se mergea la austrieci, toti ordonat, nu se baga niciunul aiurea. O singura data a trebuit sa dau flash intr-o depasire si atunci era unul cu numar de Romania". Plauzibil?

Share this post


Link to post
... politaiul care e platit sa fluidizeze circulatia si sa-i amendeze p-aia care incalca regulile, s-o faca. ... Eu imi fac datoria, respect reguli de circulatie, nu arunc gunoi pe jos, etc

 

 

130, dar era vreo 2 noaptea, pe-o sosea cu 3 benzi, libera (ca sa nu zici ca m-ascund de ceva), dar este irelevant pentru discutia asta. Si chiar daca era trafic, asta nu inseamna ca nu esti obligat sa te asiguri cand iesi in depasire.

 

Deci? Ce reguli respecti tu? Si de ce te plangi? Ca nu iei amenda?

Eu nu zic sa il disciplinezi pe ala, nu ai cum. Dar nu te mai plange, faci acelasi lucru.

 

PS: Unde sa te ascunzi? Am mers impreuna, ai uitat? Am incalcat la reguli de circulatie la greu :D

 

Ar fi interesant de stiut cum au ajuns ei la nivelul acesta de respect in trafic. Ma refer la austrieci ,germani etc.

 

Amenzi de amenzi.

Dar nu sunt sfinti, cum trec granitele si nu mai pot fi amendati, o calca rau.

Cu toate astea, nu se plang cand au eveniment datorat faptului ca ei depaseau viteza legala. Nici nu dau flashuri, nici claxoane si altele asemenea. Asteapta sa isi termine celalalt manevra si trec inapoi in modul "super fast".

 

Eu mi-am luat flash in Austria. Aveam proiectoarele aprinse, ma rugase cel dinaintea mea sa le aprind ca sa ma recunoasca in trafic. Mi-am luat flash pentru asta, le-am stins si mi s-a multumit. Apoi am aflat ca eram pasibil de amenda serioasa pentru asta si i-am multumit in gand aluia.

Share this post


Link to post
Amenzi de amenzi.

Dar nu sunt sfinti, cum trec granitele si nu mai pot fi amendati, o calca rau.

Cu toate astea, nu se plang cand au eveniment datorat faptului ca ei depaseau viteza legala. Nici nu dau flashuri, nici claxoane si altele asemenea. Asteapta sa isi termine celalalt manevra si trec inapoi in modul "super fast".

 

Aici sunt de acord cu elful. Ma depaseau austriecii in draci. Hai sa nu fim mai catolici decat papa.

Share this post


Link to post
Amenzi de amenzi.

Dar nu sunt sfinti, cum trec granitele si nu mai pot fi amendati, o calca rau.

 

Si uite cum ajungem la "Romanica" ...sa zic asa. Tine vreunul din voi minte cand s-a anuntat ca se vor mari amenzile de circulatie si se vor inaspri sanctiunile? Mai tine cineva minte ca in acel moment oamenii au fost foarte revoltati pentru acest lucru? Cum se poate ca o amenda sa fie echivalenta cu un salar mediu pe economie? Eu am fost un sustinator al acestei masuri si voi fi si in continuare, chiar daca va fi sa mai fur si eu o amenda cate odata. Cum sa poti disciplina altfel participantii la trafic daca nu prin amenzi?

 

Eu mi-am luat flash in Austria. Aveam proiectoarele aprinse, ma rugase cel dinaintea mea sa le aprind ca sa ma recunoasca in trafic. Mi-am luat flash pentru asta, le-am stins si mi s-a multumit. Apoi am aflat ca eram pasibil de amenda serioasa pentru asta si i-am multumit in gand aluia.

La noi se circula din mandrie asa, "sa vada si altii ce proiectoare bengoase am la masina". Tot ce pot sa spun e ca de aici inainte, eu unul, voi baga faza lunga celor pe care ii mai gasesc circuland asa in trafic.

 

P.S. Un prieten era sa ia amenda in Ungaria pentru ca circula cu proiectoarele de ceata aprinse ziua.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post
Oare un frustrat din traficul nostru ,se va transforma intr-un sofer model daca eu ii voi accepta nesimtirea?

Si oare cum ar circula un specimen de genul asta pe o autostrada din Germania? Pe banda 4 sau 5 cu 90? Cu bmw-urile cuminti in coloana dupa el?

Raspuns final : NU, fara a mai fi nevoit sa sun un prieten :) , dar nu cred ca asta e obiectivul tau sau al meu sau al altora care incearca sa conduca pe cit posibil in limitele regulamentului ai ale bunului simt. Decit sa ma uit in gradina altuia si sa pun problema "daca ala si ala si alalalt fac asta, eu de ce sa nu o fac, sint mai fraier ?" prefer sa ma gindesc ca as fi la fel de prost sau nesimtit ca ei, daca as proceda la fel. Asta nu inseamna ca nu mai calc si eu strimb sau ca eu nu ignor regulamentul din cind in cind. Insa intotdeauna tin cont de citeva lucruri : 1. o fac la modul CONSTIENT cu luarea tuturor precautilor posibile, 2. nu INCOMODEZ si nu provoc nimanui neplaceri in trafic. Si cam asta astept eu de la ceilalti parteneri de trafic. Nu ma deranjeaza daca sint depasit de unul care merge cu 150-180-200km/h, il las sa se duca in ale lui. Nu ma deranjeaza daca sint depasit pe dunga continua. Insa ma deranjeza al dracului de mult daca un destept face manevra asta cind in fata se apropie o curba fara pic de vizibilitate de unde apare un ultimul moment un TIR, iar desteptul, cel mai probabil posesor de ML sau X5 sau RangeRover se repliaza brutal in fata mea si ma arunca in sant. Ma deranjeaza prostia, inconstienta si incapatinarea unora care isi pierd realmente orice ratiune si nu realizeaza ca pot provoca adevarate dezastre pe sosea. Eu mai degraba cu astia am o problema decit cu un tataita care o lalaie cu 90/100 pe banda 2 pe autostrada. Astia sint destul de previzibili, cu putina rabdare rezolvi problema ... si nu imi spuneti ca la fiecare drum al vostru nu va luati o marja de siguranta, nu cred ca un minut in plus sau in minus poate sa va provoace neplaceri majore ...

 

Cert este un lucru, de indata ce romanii parasesc granita de Vest isi schimba mult, daca nu radical, stilul de condus. Exceptii se vor gasi intotdeauna, asa cum si eu si altii am fost flashuiti de romani sau alte nerespectari ale regulilor de gen depasiri mari de viteza, depasiri in zone interzise, etc. Ce vreau e sa punctez este faptul ca astfel de iesiri ramin EXCEPTII, exista si la ei, insa in Vest regulamentul se respecta in proportie muuult mai mare decit la noi. Iar oamenii sint mult mai constienti, responsabili si chiar binevoitori, nu sint dispusi sa se sinucida, sa moara cu dreptatea in brate doar pentru a-si impune punctul de vedere. De multe ori in afara am facut greseli, marunte ce-i drept, dar niciodata nu am fost claxonat sau injurat. De fiecare data am fost tratat cu indulgenta, majoritatea au zimbit si m-au ajutat sa ma repliez, nu m-au luat de parca i-as fi injurat de mama sau de parca le-as fi luat un drept mostenit din mosi-stramosi. La revenirea in Bucuresti dupa 2 saptamini in afara, ma simt pe alta planeta, imi trebuie 2-3 zile de acomodare timp in care parca sint speriat de bombe. Parerea mea este ca la noi incalcarea regulamentului rutier a devenit un fel de sport national, a intrat in singele soferilor, a devenit ceva natural, aproape ca ar trebui invatat in timpul scolii (de soferi).

 

Ca fapt divers, dar si ca raspuns la o intrebare de mai devreme "cum de reusesc in afara ?". Un amic de-al meu s-a gasit sa goneasca prin Slovenia. Masina buna, autostrazi super-misto, i-a dat cu 180-200 pina cind l-au agatat politistii. Si nu numai ca l-au agatat, dar AU INCATUSAT toti pasagerii (erau 2 tipi si o tipa), i-au dus pina la cel mai apropiat orasel direct in sala de judecata, au fost judecati pe loc, i-au trintit o amenda de 500 sau 600 EUR dupa care i-au dus inapoi cu masina de politie la masina lor (ramasa pe autostrada !). Alt exemplu, din cite am auzit, in Austria in timpul verii, multe din echipajele de Politie sint insotite de un judecator pentru a scurta procedura de ... amendare !

Share this post


Link to post

Ieri seara m-am intors dupa o calatorie de peste 800km pe drumurile patriei. Doamne, cat de greu se fac acesti km. Ieri mi-a luat in jur de vreo 7.5-8h sa fac 500km. A trebuit sa merg si pe drumul meu "preferat", E85(DN2). Urasc drumul ala din tot sufletul. Mi se pare o idiotenie sa faci un drum cu o banda jumate.

La capitolul situatii cretine:

- tiruri care intrau in depasirea altor tiruri, fiind nevoiti sa treaca de axul drumului bine. Intrau in depasire la 100-200m in fata ta, fara nici o jena. Nu-i interesa ca se urca pe tine, trebuia sa fugi din calea lor.

-idioti cu junghiuri de dacii, care la 100km/h se propteau in spatele tau, bagau direct faza lunga(asta pe intuneric) sa te dai la o parte, si apoi rulau cu 105km/h in fata ta.

La capitolul asta chiar a fost o faza ce m-a enervat rau, tot pe mirificul DN2: Era 6 dimineata, ~intuneric, ceata la greu. In fata, un tir, ce mergea pe banda 2 sa zicem(banda 1 este de fapt o jumatate de banda). Dau semnal, tirul se repliaza cat poate pe marginea drumului, ma benoclez bine in fata, sa incerc sa-mi dau seama daca vine ceva, si accelerez usor, in timp ce tirul incetinea, sa ma ajute. La jumatatea depasirii, se baga unul cu o dacie, ca un supozitor, in spatele meu, urmat de unul cu o Nova. Dupa 2 secunde aprinde faza lunga. Eram ca iepurele in mijlocul drumului. O calc mai serios, dau semnal de dreapta, scap de tir, cand sa ma repliez, idiotul cu dacia trage de volan dreapta si efectiv se strecoara in dreapta mea(tirul s-a speriat, faza lunga si el si dat in frane, cat p-aci sa-l arunce pe cel cu nova pe contrasens). In timpul asta ajunsesem la 120, in fata nu vedeam mai nimic, zic il las pe idiotul cu rapciuga de dacie sa se duca pe "banda 1" si trec in spatele lui, sa-l las pe cel cu nova sa treaca(incepuse si el cu flasuri). Ti-ai gasit. Cel cu Dacia 1310 accelera ca nemancatul in dreapta mea(auzeam motorul cum huruie langa mine), cel din spate dadea flashuri in continuu, aveam 120 si imi era frica sa mai accelerez, ca nu vedeam mare lucru. Imediat, vad o pereche de faruri in fata, si o silueta de masina mare, pe jumatatea drumului, un tir intrase in depasire si era mai mult de jumate pe banda mea. Apas frana, idiotul cu nova mai mai sa se urce pe mine, incerc sa incetinesc si sa ma bag in spatele daciei 1310 care tot in dreapta era, tot "accelerand", dau semnal si in ultima fractiune de secunda inainte sa iau dreapta de volan, vad farurile novei in oglinda din dreapta, fara semnal, fara nimic. Urmeaza inca o frana, de data asta brusca, tras dreapta de volan si trecut la ~1.5 m de bara din fata a tirului ce venea spre mine depasind. Dupa toata experienta asta, imi cam tremurau picioarele pe padale, dar eram atat de furios ca imi venea sa urlu! Dupa ce m-au fiert atat, cei doi cu daciile rulau cu uimitoarea viteza de ~85km/h. Pentru ce au facut toate fazele astea? Ce voiau sa dovedeasca? Ca pot depasii un matiz?

 

Ce am mai observat: metoda semnalului stanga pentru a-i da de inteles celui din fata ta ca ai vrea sa mergi mai tare si sa-ti elibereze banda nu functioneaza decat in 10% din cazuri, cu indulgenta! Restul nici nu te baga in seamna. Daca le dai flash, se enerveaza imediat, mai ales cei cu dacii(inclusiv logan), majoritatea marind viteza la 110 maxim, de la 80 fara sa se dea pe banda 1, ori iti trantesc o frana in fata. Cei mai disciplinati erau cei cu masini relativ puternice, care rulau linistiti cu ~90 si cand ajungeam la 100 m in spatele lor, fara sa le fac vreun semn, se repliau imediat.

 

La capitolul faruri, se pare ca cei cu logan au o atractie nebanuita spre proiectoare. Singurele loganuri care nu aveau proiectoarele aprinse erau cele care nu fusesera echipate cu asa ceva. Mai erau si alte masini cu farurile de ceata aprinse, dar parca mult mai putine si parca nu atat de deranjante ca la logan.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Un 110 la ora e prea putin pentru o masina buna la un drum bun cu vizibilitate. Legi facute de boi, ce nu tin cont de drum si de evolutie.

Restul sunt miraje ale vestului, eu nu am vazut nici o minune, asa cum multi nu au vazut. Mersul la 110 respectiv 130 pe autostrada e o poveste.

Abuzul din slovenia de care povestesti, pentru ca asta este, arata ca nu sunt deloc mai buni ca noi.

Share this post


Link to post
Un 110 la ora e prea putin pentru o masina buna la un drum bun cu vizibilitate. Legi facute de boi, ce nu tin cont de drum si de evolutie.

 

Viteza depinde si de calitatea si starea de moment a soferului, nu numai de ce poate masina.

Share this post


Link to post
Din pacate, plecarea de la semafor e aiurea rau de tot.

In Iasi este o boala generala: prima masina pleaca dupa vreo 3 secunde, in 25-30 secunde cat e verde trec 4-5 masini si inca 5 cel putin dupa ce se face galben (si asta in una din cele mai aglomerate intersectii din Iasi, rond Fundatie).

 

Ieri seara m-am intors dupa o calatorie de peste 800km pe drumurile patriei. Doamne, cat de greu se fac acesti km. Ieri mi-a luat in jur de vreo 7.5-8h sa fac 500km. A trebuit sa merg si pe drumul meu "preferat", E85(DN2). Urasc drumul ala din tot sufletul. Mi se pare o idiotenie sa faci un drum cu o banda jumate.

Daca vorbim despre E85-ul care leaga Bucurestiul de Moldova sa stii ca traficul se desfasoara majoritar ok dar cu o serie de reguli nescrise:

1. Nu sta lipit de axul drumului, cand se depasesc doi sigur intra pe contrasens. Nu te ajuta cu nimic sa-l incomodezi pe cel ce depaseste.

2. Nu taia curbele fara vizibilitate, nu intra in depasire in curba ca nu incapi pe cele 1,5 benzi sigur

3. Cand vine unul convins din spate ii faci loc sa se duca

4. Majoritatea soferilor se dau la o parte daca dai semnal stanga sau flashuri. Pentru aia mai adormiti merge cu un claxon. Nu te astepta ca daca mergi cu mai mult de 110-120 sa se dea cineva din fata in timp util (-asta e valabil in special pe tronsoanele aglomerate, vei merge mai mult in frana decat acceleratie)

5. Pazeste-te tu de prostia altora! Nu te expune inutil chiar daca regulamentul e de partea ta, la 100 intr-un accident nu ai mari sanse si oricum nu o sa scrie pe monumentul de marmura cine a fost vinovat

 

Da, majoritatea (>80%) din cei ce au proiectoare merg cu ele aprinse, DA majoritatea (>50%) se dau greu la o parte sau deloc (aici trebuie subliniat ca daciotii, papucistii, multi dintre loganisti si posesorii de cielo din alea din care cad bucatile reprezinta majoritatea).

 

LE: O categorie aparte de sinucigasi sunt majoritatea soferilor de dube: aia nu au habar de vreo regula de circulatie sau bun simt, se baga ca disperatii in depasiri si merg in general f riscant (in special stilul de 1m e suficient spatiu de franare).

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Viteza depinde si de calitatea si starea de moment a soferului, nu numai de ce poate masina.

De acord cu tine 100% la fraza asta si te iert pentru urarea facuta cu cateva posturi mai in spate pe care dupa cum ai observat am ignorat-o. :P

 

Eu adaptez viteza in functie de ce poate masina direct proportional cu starea carosabilului, traficul din zona, conditiile meteo si nu in ultimul rand necesitatiii de a tine de volan cu ambele maini ca sa merg drept.

 

De regula cand simt ca nu pot sa mai conduc relaxat cu o mana pe volan, sa nu intelegeti ca stau doar cu o mana pe volan, mana dreapta e doar de back-up pusa pe volan, volanul il controlez cu stanga, atunci inseamna ca am o viteza periculoasa si reduc viteza pana pot sa conduc din nou relaxat doar cu mana stanga, cea dreapta fiind tinuta de forma pe volan.

 

Acea viteza maxima poate fi 60 la ora sa zicem, daca e gheata/ceata, poate fi 90 in conditii de carosabil ud@noapte, vizibilitate redusa, poate fi 130 sau 150 pe autostrada in functie de cat de tare bate vantul lateral sau 180 daca e senin, liber in fata, etc.

 

Pe autostrada chiar daca masina poate sa ruleze cu 160 in conditii de vant lateral, daca simt in momentul in care trec pe langa un tir tendinta masinii de a trage stanga, imediat ce am depasit reduc viteza pana la una la care pot trece pe langa tiruri safe.

 

Faptul ca alerg cu 180 pe autostrada nu inseamna ca si merg constant cu acea viteza. Instinctul de conservare si anii de soferie imi spun ca in momentul in care prind o coloana de tiruri pe banda 1 pe autostrada, trebuie sa reduc viteza pana la una sigura de franare, undeva in jur de 130-140 pentru ca ma astept oricand sa-mi intre in fata unul cu tirul cu 90 ca sa depaseasca roman-ul din fata care merge cu 70.

 

Intotdeauna cand vin cu viteza si am masina pe banda 2 care merge muuuult mai incet decat mine, ii dau un flash de la distanta, cam 50% intra in banda 1 pana sa ii ajung, daca cumva vreunul ramane in banda, ma apropii de el in deccelerare si il las sa-si termine manevra daca depaseste fara nicun flash. 80% din ei se dau la o parte imediat ce au depasit. Dar, iegzista acei 20% soferi de duminica care se incapataneaza sa ramana in banda doi pe care recunosc, ii flashuiesc o data si ii las sa reactioneaze, le dau ulterior o serie de flashuri dupa care reduc putin viteza, si incep sa accelerez cu faza lunga bagata + claxon ca si cum as vrea sa intru in ei si in secunda urmatoare am banda 2 eliberata.

 

In 80% din cazurile in care alerg nu stau cap de coloana. :D

 

E imposibil sa nu gasesti cel putin o masina doua care alearga cam in acelas stil cu tine pe un anumit segment de drum. Ma las depasit de unul cu o masina mai strong si ma tin de el. Il las pe el sa curete banda 2. Cand oboseste, preiau eu carma, sau il las pe cel din spate sa o faca si tot asa. Ne rotim intre noi, ne tinem semnalele in depasiri, etc.

 

Ceea ce zicea closchkutza in ultimul lui post despre cei cu masini puternice, eu am scris acum cateva luni pe acest topic. Cei cu masini puternice sunt civilizati in trafic. Nu au nimic de demonstrat la nimeni. Te lasa sa depasesti, te ajuta sa depasesti, sunt ok. Problemele sunt cu cei cu masini slabe ca si motorizare, cu cei cu rablele de acum 20 de ani, cu papucarii si cei de pe dube.

 

Personal am mai multe emotii cand depasesc un logan care merge cu 90 pe european si imi iau tot timpul marja mai mare ca astia in 80% din cazuri accelereaza cand sunt depasiti, decat atunci cand depasesc un passat sau o skoda de ex. ;)

 

LE: Am postat simultan cu andreib

 

Vad ca si tu cu aceleasi masini ca si mine ai probleme. :D

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
La capitolul faruri, se pare ca cei cu logan au o atractie nebanuita spre proiectoare. Singurele loganuri care nu aveau proiectoarele aprinse erau cele care nu fusesera echipate cu asa ceva. Mai erau si alte masini cu farurile de ceata aprinse, dar parca mult mai putine si parca nu atat de deranjante ca la logan.

 

Hai sa va povestesc cum m-am distrat aseara. AM mers din Cluj pana la Targu Lapus si retur, cam 240 de km in total. Cand ma intorceam spre CLuj, pe la ora 22 aseara, prin Jucu (comuna Nokia :D ) un logan rosu passion cu numere de Bucuresti (dar sunt convins ca era clujean cu masina luata in leasing), cu proiectoare pornite si si cu lampa ceata pe spate. Desi era senin si luna plina :D . Ma rog, mergea cam cu 60 in localitati si 100 in afara. Eu, fiind dotat cu detector, ma duceam cam cu 80 si in localitati (drumul permite), si trec pe langa el, la care se enerveaza taranul, trece de mine si apoi incetineste si merge tot cu 60. EU trec iar de el si ma duc cu viteza mea (80), si intre localitati cu 110. La care vine nervosu' si imi da flash (desi e drum cu 4 benzi, de fapt 2 benzi si doua jumatati, da se poate trece lejer de masina din fata) si se duce, si merge dupa aia tot incet in fata mea. Moment a care si-a luat o faza lunga in ceafa mai bine de 500 de metri, pana a venit lta masina de pe contrasens si am schimbat faza. In tot timpul asta, avea aprinse toate becurile pe masina, in afara de plafoniera :) .

 

A fost distractiv sa il vad cum face spume. Auzi domle, sa treaca de el un matiz verde. Poate a crezut ca sunt ungur :) )

Edited by muscarul

Share this post


Link to post

@AndreiB: M-am prins de multe din regulile astea nescrise(nu este prima data cand fac drumul asta, mai am la activ 4 drumuri Bucuresti-Suceava-Radauti dus-intors plus inca vreo 10 Bucuresti-Buzau-Braila), dar tot urasc drumul asta.

 

1. Nu sta lipit de axul drumului, cand se depasesc doi sigur intra pe contrasens. Nu te ajuta cu nimic sa-l incomodezi pe cel ce depaseste.

 

Nu sunt cretin sa stau lipit de axul drumului. Uite, ca sa vezi cum merg pe acolo: post-5484-1206015967_thumb.jpg.

Ideea este ca sunt deja in depasirea unei masini, cu semnal si toate cele(dar avand matiz rar trec de axul drumului) si in fata mea la 200 de metrii vad cum intra un tir in depasirea altuia. Asta nu mi se pare normal deloc.

 

2. Nu taia curbele fara vizibilitate, nu intra in depasire in curba ca nu incapi pe cele 1,5 benzi sigur.

 

Pe un drum cu mai mult de 1 pe sens nu tai niciodata curbele intrand pe contrasens. Ma joc pe benzile de pe sensul meu de mers.

 

3. Cand vine unul convins din spate ii faci loc sa se duca

 

Corect, asa si fac, nu am de ce sa ma iau la tranta cu vreunul. Ok, au mai fost cazuri(putine cei drept) in care mi-am luat flashuri pe bune(dormeam pe mine pe banda 2 cu 110km/h) si din spate venea lansat vreun avion de masina) dar m-am mutat urgent. Dar in momentul in care eu si asa imi fortez norocul la 100-110, in semi-bezna+ceata, cu vizibilitate de maxim 100m mai vine si un imbecil cu o rapciuga de dacie care la 120 incepe sa se descompuna sa se ia la tranta cu mine, si asta in conditiile in care eram in depasire deja, iar apoi merge cu 85, dupa ce m-a vazut in spatele lui?

4. Majoritatea soferilor se dau la o parte daca dai semnal stanga sau flashuri. Pentru aia mai adormiti merge cu un claxon. Nu te astepta ca daca mergi cu mai mult de 110-120 sa se dea cineva din fata in timp util (-asta e valabil in special pe tronsoanele aglomerate, vei merge mai mult in frana decat acceleratie).

 

Am vazut asta, mai ales in sate. Eu avand detectorul, in general merg cu ~90, acolo unde traficul permite. Mai repede se muta tirurile decat loganarii si daciotii care merg cu 50.

 

 

Oricum, ai foarte mare dreptate, cam astea sunt conditiile in care se merge. De accea, cand ma duc la Braila, prefer sa merg pe DN1-Ploiesti-Buzau-Braila decat pe Bucuresti-Buzau-Braila, chiar daca este ma lung drumul cu vreo 25-30km. Diferenta de timp este de ~20min.

 

Inca 2 poze cu drumul: post-5484-1206016147_thumb.jpg. Aici era chiar liber, fiind si dimineata. De pe la 7 a inceput distractia.

Aici depasisem ceva(asta pentru carcotasi :P ): post-5484-1206016289_thumb.jpg.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Iulia> Daca iesi sa te plimbi noaptea plimba-te pe banda 1. Daca mai 300m pana sa faci stanga mergi tot pe banda 1. E ceva neclar?

 

Mai citeste o data ce s-a scris, poate e neclar. Iar tu cel cu sfatul faci o gramada de prostii prin trafic dupa cum imi amintesc, chiar si tu ai mai recunoscut-o aici.

 

Acolo era un exemplu de agresivitate gratuita pe un drum ingustat, oricum s-a prins singur dupa o secunda de situatie. Iar daca si eu conduc incet... Ce e drept, nu ma compar cu unii viteji cu Matiz care cred ca un Matiz e doar un Jeep care n-a mancat tot cand era mic :)

Edited by iulia

Share this post


Link to post

Era sarcasm zic eu, Iulia. Oricum buna faza aia cu matizul =)) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Ce e drept, nu ma compar cu unii viteji cu Matiz care cred ca un Matiz e doar un Jeep care n-a mancat tot cand era mic :)

 

Iulia, te refereai la mine ? :D

Daca e asa, sa stii ca eu in 99% din cazuri sunt cel mai calm sofer. Sunt ardelean, ce naiba > :)

Share this post


Link to post

Ahhh, nuuuu :)

Sa stii ca nu ma refer niciodata la cei pe care nu ii cunosc direct si personal, ma abtin sa trag concluzii grabite (si gresite).

 

Iar pe ardeleni ii simpatizez in mod special :)

Share this post


Link to post

:>

Share this post


Link to post

Adica de ce nervi?

Pentru ca pe virtutii vrea sa se streacoare un tir?

Sau pentru ca un limbric de smart ocupa doua locuri?

Dupa cum vedeti marimea nu conteaza.

Mic sau mare incurc cum pot.

post-2108-1206213510_thumb.jpg

post-2108-1206213591_thumb.jpg

Edited by wsc

Share this post


Link to post

Da' chiar asa, de cand au voie iar masinile de peste 3,5 tone in oras ?

Share this post


Link to post

Au voie pe anumite zone, iar in altele cu autorizatie.

Share this post


Link to post

Apropo de banda din mijloc, ies in seara asta sa-i dau obisnuita cura de sanatate motorasului meu(cand nu ies in vikend din bucuresti, ies macar o data de doua ori pe saptamana sa o alerg 50-100 de km de autostrada pentru ca zone cu viraje sunt prea putine prina zona, astfel nu am avut vreodata timpi mari de injectie, bujii ancrasate, beg galben aprins, calamina si altele ce umplu de nervi multi useri economicosi)

Merg civilizat la 80-90 pina apare semnul de 100, in fata un Avensis diesel, i se baga in depasire un opel corsa, reduc si astept civilizat cu semnalizarea stanga pornita, opelul se trage in banda din dreapta, dau flash scurt semn ca aveam de gand sa tasnesc, asta incepe sa accelereze dar ma incurca in continuare, continui cu doua flashuri, ajungem intre timp pe la 160 moment in care maestrul se sperie probabil de umbra lui si franeaza =))

N-am avut nici o problema sa franez si eu, imediat s-a retras in banda si a ramas cuminte.

Asadar, uitati domnilor cine sunt parte dintre cei ce nu cedeaza banda din mijloc. Daca cel din spate nu era pe faza si nu frana la timp risca o busa de toata frumusetea la 160.

Share this post


Link to post

Nu stiu cum o fi in Bucuresti, dar in Braila, contra unei taxe (nu stiu cat), poti sa umbli si cu masini mari prin oras. Nu pe orice stradutza, dar, de exemplu, la Plusul de langa mine vin ditamai tirurile, desi in zona limita e la 2,7 to. La fel, un amic care are firma de distributie materiale de constructii, baga tirurile cu ciment oriunde are nevoie.

Share this post


Link to post

Nu am mai apucat sa fac foto si la un camion trecut de a treia batranete care facea un fum de vedeai masina de langa el.

Platim "n" taxe plimbe astia cu sau fara autorizatii(pe care nu le dam noi)

Share this post


Link to post

Pacat ca nu ai reusit sa ii faci poza. Puteai sa nu mai platesti nici o taxa de acum incolo pe baza pozei =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...