Jump to content

muscarul

Membru
  • Content Count

    408
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About muscarul

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cosminman1981

Profile Information

  • Location
    Cluj-Napoca
  • Interests
    Flyfishing
  • Din
    Cluj-Napoca
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E Klasse - A/C si GPL
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    CJ-20-UBI

Recent Profile Visitors

2403 profile views
  1. Salut. Cat m-ar costa manopera pt. schimbat discuri de frana pe fata? Trebuie sa schimb si etrierii, sau daca functioneaza pot sa ramana astia? De asemenea, trebuie schimbati si rulmentii sau nu e obligatoriu?
  2. Hai sa mai postez si eu, ca nu am mai scris de ani de zile... Matizelul e un E/AC, l-am luat la 19.000 de km in 2007, acum am 59.000 de km. Are si GPL. probleme de-a lungul anilor (in ultimul an de fapt): - nu mai mergea bine schimbatorul. Rezolvare - inlocuire timonerie - merge ca nou. - am ramas fara incarcare la baterie. Punte de diode si releu - 300 de lei. - La ITP mi-a spus ca nu rinde frana egal pe spate. Se necesita o revizie la frane si probabil inlocuit cilindri, saboti, eventual tamburi. Per total super multumit de masina, voiam sa o vand dar m-am razgandit, circula sotia cu ea. Piesele sunt incredibil de ieftine, intretinerea super lejera. Ulei ii dau doar Castrol Edge 5w30. Mai demult am mers si pe Valvoline Synpower. Costuri prevad in urmatoarele luni cu: -distributie, rola intinzatoare, pompa de apa -frane spate -lichid de frana
  3. Marius_78, unul dintre cele mai ok posturi de pana acum Matizul meu are 48 k km, deci tot 5w30 ii dau. Am decis sa ii pun castrolul, daca moare va anu t )
  4. Masina face in general drumuri destul de scurte, prin oras. O conduce sotia si ocazional eu, dar drumurile sunt de maximum 15-20 km, pe acolo. Din cate mi-ati spus, nu prea e problema daca il pun, ca doar e 5w30. Am bagat in motor Valvoline synpower 5w30 si de doua schimburi incoace Daewoo 5w30 (cam prost da na…. Asta este. Promit sa nu mai fac). Va multumesc pentru ajutor tuturor
  5. Intr-adevar, la fisa prezentata de tomis vascozitatea la 40 grade e 169 iar in cea prezentata de tine este de 70... acuma eu pe care sa va cred? ) Nu as v rea sa imi bulesc motorul la matizache, dar am zis ca daca tot e fara bani si e si castrol edge... Mai astept pareri, sa vedem.
  6. Ulei Castrol Edge Professional 3 Longlife 5w30, ACEA c3 - merge sau nu la Matiz? Am primit 3 litri de la cineva, dar nu vreau sa fac o prostie si sa imi bulesc motorul. Cred ca e ceva conceput special pentru Volkswagen...
  7. La multi ani!

  8. Nu va plesni. Testele respective se fac inclusiv la impact, cauta pe youtube ca era odata un film cu un test. Butelia e din 2 sau 3 straturi de tabla special tratata, si are o supapa care, in caz ca presiunea creste peste limita de siguranta, da drumul automat la cat e nevoie... In alta ordine de idei, ieri am omologat-o. 118 lei la RAR Cluj.
  9. Cam asa ceva Plus ca pe GPL imi trage mult mai bine in plajele de turatie inferioare (pana in 3500 rpm). In oras e belea, plec primu de la semafor
  10. Rezervorul e de 28 de litri, dar intra exact 22,54 litri in el, pentru ca se incarca maxim 80% (gazul se mai dilata la caldura, chestii din astea). Cu un plin fac strict in oras cam 260 de km, si inafara depinde cum ma duc. Daca ma duc asa, la 90 la ora, la consum, merg cam 380-390 de km. Daca is nervos, 350 . De obicei is nervos, ca depasesc tot ce prind (Si pot, hehehe). Treaba e verificata, ca am facut deja 2000 de km pe gaz
  11. ti-am trimis mesaj privat
  12. Pret benzina 4 lei, pret gaz 2,3 lei ( La Cluj). Consum benzina: 5,5/7,5 Consum Gaz 6,3/8,5 Din diferenta de pret, la 100 de km parcursi in regim de oras castigi 10,45 lei La 100 km extraurban castigi 7,51 lei. Acuma depinde de cat circuli extraurban sau urban. Eu am calculat cam 25.000 de km pentru amortizare, in stuilul in care merg eu. Consumul de benzina e al matizului meu, pe altele poate e altul consumul. La talpa mea, asta e consumul Timpul in care iti recuperezi investitia nu e foarte relevant, ci distanta. Daca circuli 15.000 de km pe an, eu zic sa o lasi pe benzina. EU inainte mergeam cam 20.000 pe an. De cand am gaz, estimez cel putin un 30.000 pe an. Daca e eftine, te trage de maneca sa te tot duuuuuci . Am ales sa ii pun GPL pentru ca am ocazia sa circul mai ieftin. Nu sunt adeptul fuduliei, nu mi-e rusine sa aleg varianta cea mai economica, pentru ca de diferenta de bani fie bag gaz si circul mult mai mult decat as fi circulat pe benzina; fie imi duc nevasta in excursie . Eu, sincer, recomand GPL-ul, mai ales ca motorul merge mult mai fin cu el si - paradocal - la turatii mici trage mai bine. Pana in 110 km/h e la fel ca pe benzina, de acolo e mai greu un pic, in sensul ca ajungi la viteza mare, da mai greu. E, cum spunea un coleg de pe forum, ca un tren: merge tare, dar mananci un covrig pana ajungi la 140. Oricum, pentru conditiile de trafic din RO, unde peste 110 nu prea ai ce cauta ( cu un matiz ).... e ok. Daca pot sa te mai ajut cu impresii/sfaturi, numa intreaba, ca raspund
 

×
×
  • Create New...