Jump to content
 

Sign in to follow this  
Salex

Naluca

Recommended Posts

Felicitari pt noua jucarie 🙂

Nu te baza pe lantul ala, ca si el se largeste si pot aparea probleme. Totusi masina e noua si ceva ani nu vei avea batai de cap cu asta. Cat fu halatu'?

Share this post


Link to post

Vezi raspuns pe PM.

Share this post


Link to post
14 hours ago, Salex said:

Schimbare de directie. Masina a fost "scoasa" din "dauna totala", se va repara. Plafonul de cheltuieli a fost ridicat considerabil, piesele trebuie sa se incadreze in cca. 6500 EUR. Manopera e agreata, nu intra in suma asta, se deconteaza direct de asigurari.

Buba mare vine de la piese, unele sunt greu de gasit ... 

Ia vezi pe la cehii astia. Eu am mai luat piese de la ei pentru Nubira. Stiu ca pot sa aduca la comanda chiar si din Coreea de Sud. Am inteles ca la sfarsitul lunii vor plasa urmatoarea comanda pentru un container intreg.

http://www.czdrafel.cz/insignia-c110?page=1

Share this post


Link to post

Multam, slaba oferta. Ceva ceva am gasit prin Polonia, investigatia continua

Share this post


Link to post

Am avut parte si eu ieri de un incident de genul din pacate. O sa fie facuta pe RCA-ul vinovatului. Sper totusi sa o dea dauna totala cu toate ca nu au sarit airbag uri, doar ceva pe la centuri ca mi-a aparut eroare.

Cred ca o sa dau cazul la o firma intermediara de 'recuperatori' , nu prea am pofta de complicatii.

Tu ai rezolvat cu ea?

Share this post


Link to post

Inca nu am rezolvat, e din vina mea. Nu am reusit sa obtin piesele necesare in asa fel incat sa ma incadrez in buget. A fost August, concedii, probleme legate de Covid etc. Am obtinut cam 20% din piese, restul urmeaza sa mai apara ... Sper ca in curand :). 

  • Like 1

Share this post


Link to post
18 hours ago, Akon said:

doar ceva pe la centuri ca mi-a aparut eroare.

Daca ai capsa pirotehnica (si din ce tin minte ai) costa asemanator cu un airbag. Pot sa iti dea dauna totala in baza chestiei asteia (daca capsa e impuscata). Oricum, ai grija sa schimbe centura in cazul, altfel la urmatorul accident nu te va mai strange in scaun. 

Edited by ches

Share this post


Link to post

Nu s-au blocat centurile...eu cred totusi ca s-a ars calculatorul de airbag. N-am mai fost curios sa pun testerul pe ea.

Dupa mai multe informari am inteles ca dauna totala nu te prea avantajeaza, cel putin in cazul meu. Ei scot ''epava'' la licitatie si iti dau tie diferenta pana la suma la care este evaluata masina daca vrei sa o pastrezi, in cazul meu 8000e( o evaluare nerealista pt ca nu exista nici macar o masina la pretul asta cu volan stanga pe olx).

Deci daca la lictiatie apare unul ce ofera 6k, eu ca sa pastrez masina trebuie sa ma multumesc cu 2k sau sa-i iau toti 8k si ramane masina la ei.

Cu piese SH as putea-o repara cu max 2500e( este plin de F10 la dezmembrari, as gasi chiar piese la culoare) dar nu prea vreau sa-mi bat capul.

O duc la un service si o repara ei, nu mai stau sa imi bat capul cu ea. Oricum e bataie de cap cu astea si numai 'serpi' peste tot.

Edited by Akon

Share this post


Link to post

Fix asta a fost si situatia Nalucii ... Au obtinut o oferta de la o firma (probabil "de casa") si mi-au cam inchis gura intr-o prima faza. Totusi, se pare ca exista o oarecare flexibilitate la toti asiguratorii cat de cat decenti. Nu atat de mare incat sa iti faci masina cu piese noi OEM/OE, dar cat sa ti-o repari cu piese SH in conditii decente. Probabil ca este o politica destul de cunoscuta ... pentru cei care au de-a face mai des cu asa ceva. 

Share this post


Link to post

Am bagat-o in service, doar pretensionarile de la centuri sunt activate, airbag și structural e ok.

Ca bonus am primit la schimb pe perioada reparației, sora săraca a Nălucii, Insignia '11 cdti 160 combi 🙂

Share this post


Link to post

Un mic update al evolutiei ... evolutiilor 😃

Naluca inca e in standby, nu s-au apucat de treaba, dar nici nu mai e mult. Am cam finalizat achizitiile de care mi-am propus sa ma ocup, mai astept kit-ul de radiatoare si ventilatoare din afara. O sa apelez la service pentru multe componente rare sau delicate. Aici intra tot ce inseamna adezivi (pentru a nu avea discutii ulterioare...) si chestii gen centuri (ale Nalucii sunt bej, imposibil de gasit la noi sau pe SH ...). Oricum, am reusit sa ma incadrez bine in buget, poate or sa ramana mici chestii care sa ma arunce cu 500-1000 lei in zona de cheltuit din buzunar. Ca fapt divers, kit-tul de bord incluzand airbaguri si centuri ( pe care nu le voi folosi pentru ca sunt negre 😄 ) a fost cam 1000E. La service devizul a fost de cca. 5000E.

Corsa, devenit Bee de curand, a trecut fara probleme prin RAR. Am avut o emotie, totusi. Descoperisem ca are Xenon, dar fara spalator si fara auto-leveling. Din ce stiam, asa ceva nu ar trebui sa existe, mi-am imaginat ca fostul propietar a facut o dracie. Ei bine, nu. Daca nu stiati, exista o exceptie. Este vorba DOAR de farurile cu bec D5S, xenon la 25w. Se pare ca astea au sub 2000 lumeni, ceea ce le permite sa fie asociate becurilor "clasice". Exceptia nu e pentru Opel, se gaseste si pe la alti producatori, vezi Rapid-ul de la Skoda.

1276392839_D5S25W.thumb.jpg.1e124ee753bf9eb1e3d895eaa2358423.jpg  647826952_Faraspalator.thumb.jpg.b60961ac151f001c3c69fbd2081991f2.jpg

Oricum, inspectorii de la RAR au ridicat din umeri, nu stiau faza, dar au zis ca e OK atata timp cat e dotare "de fabrica". Deci, la final, nu au existat discutii. 

De mers, sfarleaza merge incredibil, depaseste orice asteptare legata de un motor de 1litru.

Consumul la mers decent este enervant de mic, aproape ca nici in frana de motor nu ajung acolo cu Naluca. O poza de pe centura Sibiului. 

1970088141_Consuminstant.jpg.308242e3666a6d26d05bcb49f4d9da4a.jpg

Consum mediu, drum de deal destul de abrupt si plin de viraje.

 

23113269_Consummediu.jpg.c62fce299241494916cbfd248f5587ba.jpg

I-am facut un schimb de ulei si filtre, am mers pe un ulei dedicat GM de la Ravenol, respectiv DXG Dexos 1 Gen 2. Cu ocazia asta as vrea sa va atrag atentia tuturor privind normele Dexos 2 (actualmente recomandata pentru diesel !) si Dexos 1 Gen2 (actualmente dedicata benzinarelor). Ca fapt divers, i-am luat si Nalucii ulei pentru un schimb, desi nu sunt nemultumit de LM pe care am mers pana acum.

Au fost demarate actiunile pentru inmatricularea lui Bee, merg ceva mai greu din cauza pandemiei. Cozi, lipsa de organizare, ghisee mai distantate etc. Prima data disponibila la Politie pentru inmatriculare (programare online) este 4 Decembrie 18:20 ...

LE: legat de inmatriculare. Desi aveam o programare online, am decis sa mergem direct la fata locului, la risc. Am ajuns in jurul orei 18:40 si ... dupa mai putin de 30 de minute problema era rezolvata 🙂 . Numerele si actele se dau dupa 2 zile, insa presupun ca la fel ar fi si in cazul programarilor online.

 

 

 

Edited by Salex
  • Like 5

Share this post


Link to post

Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii.

Tic-tac ... tic-tac ...

Bord.thumb.jpeg.3be807a4c3c1ffd2ff479d8f77c9fed7.jpegBord-stg.thumb.jpeg.5cd4b306dafa1b1d106952ac0eac1f90.jpeg

 

Fata-dreapta.thumb.jpeg.8051f43835da5c1f276a917f89dc85b3.jpegFata-drt.thumb.jpeg.471d73a83e4c1c374d4fabe170255c29.jpeg

Fata-stg.thumb.jpeg.69dc79a5f2e44752d52fb924992f5d30.jpegFata-stg-detalii.thumb.jpeg.fb44ec512ed3d685d05f6a589cf14098.jpeg

Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte

Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala".

Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. 

Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc.

Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate 🙂, dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. 

Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service.

Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". 

Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara 🤣

Edited by Salex
  • Like 6

Share this post


Link to post

Da... si aripa stângă e găurită...

Oricum, cu toate astea ma bucur ca ai reușit sa repari masina dupa arata timp. Centurile sau alte ajustări sunt sigur ca nu vor fi omise. 😀

Edited by big2shae

Share this post


Link to post
14 hours ago, Akon said:

Sincer bara fata nu pare aliniata deloc bine, nici pe stanga, nici pe dreapta, poate mai regleaza cate ceva.

Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect.

Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate.

Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei.  De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ...  vedem 🙂

 

2 hours ago, big2shae said:

Oricum, cu toate astea ma bucur ca ai reușit sa repari masina dupa arata timp. Centurile sau alte ajustări sunt sigur ca nu vor fi omise. 😀

Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an.

Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna. 

Consum_DN.thumb.jpeg.5273b13a88a0d58c32c1abced165629a.jpeg

 

Edited by Salex
  • Like 6

Share this post


Link to post

Mi se pare super bun consumul.

Si eu folosesc I20-ul sotiei intrucat mi-am vandut masina  si tot asa ma bucur de consumul mic, insa nu ating valori de genul acesta.

Sunt undeva la ~5% in exterior cu 1.2/84hp  dar nu o menajez deloc

 

Share this post


Link to post

Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ...

Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ...

Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in  teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek

"Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag.

La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica".

Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti !

Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service:

- zero probleme la partea frontala

Poza_5.thumb.jpg.75ee7adf608a7c32ae369332c84b1698.jpg

- zero probleme cu lufturile la aripi

Poza_3.thumb.jpg.de064230994a178fb4643d5b2a93359d.jpg  Poza_4.thumb.jpg.1c442d405bb0d5c5dcdfe065240ab5c5.jpg

- zero probleme cu lufturile de la capota si faruri

Poza_2.thumb.jpg.5cfbc62a53681744ac7ab858c3fad30c.jpgPoza_6.thumb.jpg.08126cd06ef286de4902b64cc7429fa2.jpg

Poza_7.thumb.jpg.05a98fd7a5a04f6da3a9acdb5a7f523f.jpg

- zero probleme cu lufturile aripa-usa

Poza_1.thumb.jpg.5004cb0cc44fff53e32588533a2c2d67.jpg

 

"Uzualele" poze de pe A2

  Poza_10.thumb.jpg.68c5a028dfdb63e9a0f8ea86da31e6be.jpgPoza_11.thumb.jpg.b417c988c346ed40f502e6f37002b9c2.jpgPoza_9.jpg

 

Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ...  Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!!

Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat.

Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving.

In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni)

A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK.

Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina 🙂

PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !

 

Edited by Salex
  • Like 7

Share this post


Link to post

Corectie: dupa ce am sapat cat am putut, se pare ca prima sursa de documentare indica aiurea cauza P0010. Din ce am gasit dupa mai multe ore de citit, cauza principala pare a fi solenoidul VVT al axei de admisie. Ma rog, e vorba doar de un detaliu tehnic, oricum trebuie sa curat urmele prafului si sa verific cu atentie toate mufele. Umbla vorba in sat ca soleniodul ala se mai blocheaza si de capul lui, mai ales pe fondul utilizarii unui ulei de proasta calitate sau schimburilor facut din an in Paste. Asta sigur nu este cauza, insa acum nici nu prea conteaza prea mult. Poate a fost o simpla coincidenta :). 

Share this post


Link to post

Niciodata nu este prea tarziu, daca finalul este extraordinar! Felicitari pentru ambitie!.. Acum poate revii la placutele vechi 🙂

Edited by mirceajo
  • Like 1

Share this post


Link to post

sunt uimit cat de bine a iesit ca nuanta, mai ales ca este o culoare pretentioasa, arata super bine felicitari, si sa fie primu si ultimul incident pana pleaca de la tine. 

ps: da mi te rog si mie un pm cu vopsitoria.. etc poate ii fac si eu cate ceva anul asta.

Share this post


Link to post

@mirceajo: presupun ca ma crezi daca iti spun ca doar timpul ma opreste ... dar se va face in primavara asta

@Rafi: asa cum ati vazut si voi, prima data nu a iesit cum trebuie. Joi m-a sunat seful de service sa imi spuna ca masina e gata. Din tonul vocii lui am simtit ca, de data asta, a iesit perfect ... il simteam ca zambeste la telefon ! Si chiar a iesit perfect, e imposibil pentru un amator sa observe cu ochiul liber vreo diferenta intre original si revopsit. Nuanta e ca naiba ... daca va uitati pe topic, in ziua in care am inmatriculat Naluca chiar am zis ca dau de dracu' daca o sa fie necesara vopsire partiala. Mi-au inchis gura ...

Si un update pe marginea codului P0010. Ieri trebuia sa o tai dinspre Bucuresti spre pustiul meu de tara, dar am avut o alta bucurie, mi-a murit frigiderul si am fost nevoit sa aman.

Azi dimineata m-am prezentat la Naluca pe la 9:00, dupa o documentare temeinica legata de solenoidul VVT. Pus pe fapte mari, am reusit sa ii rup urechea de prindere a conectorului (frig, casant ...) dar l-am scos. Nu arata rau, dar erau cateva particule pe site. Spalat cu spray de frane, apoi cu spray de curatat injectia ... a iesit "boboc". Totusi, Check-ul a ramas aprins aproape toata ziua. Pe A1 am mers regulamentar, greu greu reuseam sa ajung la 170 in vreo depasire. Dealul Negru a fost trist, insa nici nu am fortat, am considerat ca e mai intelept sa am rabdare. La Kaufland Rm Valcea am facut o pauza de cca. o ora, cumparaturi ocazionale pentru 2 saptamani ... Ei bine, la iesire era sa ne rupem gatul ... Am accelerat in concordanta cu raspunsul masinii de pana acolo, doar ca, cine stie de ce ... si-a revenit !!! Checkul a ramas aprins pana la Sibiu, drum pe care au alternat secventele in care motorul era lesinat cu secvente in care era "normal". La Sibiu am oprit putin. Din momentul respectiv Checkul s-a stins si am revenit la normal. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o diagnoza sa vad pentru ce s-a aprins Checkul, desi cam stiu la ce sa ma astept.

In perioada urmatoare (plan pe termen lung) trebuie sa ma ocup de remedierea efectelor produse de substanta din extinctor. Sunt multe suruburi ruginite, este necesara o curatare temeinica a motorului, cutiei, etc ...Timp sa fie , ca rabdare este :).

 

  • Like 4

Share this post


Link to post

O prima ... nedumerire ... post reparatie.

Saptamana trecuta am luat un compresor si un aparat (foarte) portabil de spalat cu presiune. Ideea a fost sa elimin toate urmele ramase de la solutia pulverizata cu extinctorul. Toate au decurs bine, am evitat zonele mai delicate (gen alternator, ECU si alti conectori), treaba a iesit decent pentru o prima faza. Se va continua la primavara/vara, cand o sa pot scoate diverse componente pentru a castiga acces mai bun.

Facut si schimbul de ulei si filtru, tot era uleiul dat ca o posibila cauza pentru P0010. In plus, implinise un an, desi kilometri nu adunase mai mult de 3000-4000 si arata binisor (ochimetric). Din fericire toate aspectele neplacute identificate anterior s-au rezolvat, masina merge foarte bine. In weekend am facut un tur de forta la Sarmisegetusa Regia si apoi la Ulpia Traiana Sarmisegetusa, am adunat mai mult de 600km de cand am sters codurile de eroare si nu au mai aparut.

Si acum, nedumerirea. Cu ocazia spalarii, am gasit un furtun care se termina ... IN AER !!!! Mama masii, nu imi dau seama despre ce este vorba, la Naluca spatiul din compartimentul motor aminteste de o cutie cu sardine. Vine de undeva de jos si se vede ca intra intr-o conducta metalica. Ma tem sa nu fie vorba de recircularea vaporilor de benzina, caz in care ar putea fi chiar periculos. Voi fi nevoit sa ma bag pe sub masina sa vad de unde naiba vine conducta aia si apoi sa fac o sedinta de spiritism sa vad unde ar trebui sa infig furtunul :)) 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Sa nu fie ventilatia cutiei de viteze, caz in care asa trebuie, in aer 😉 .

Si canistra de vapori are o ventilatie in atmosfera, la espero e fix pe traversa radiatoarelor 😮 aproape de evacuare, la bmw-ul rosu e undeva in partea stanga sub masina, departe de evacuare.

Share this post


Link to post

Conducta de care ziceam vine din alta parte, nu dinspre cutie, deci sigur nu e ventilatia cutiei. Asta a fost si primul meu gand, de asta am investigat mult.

Momentan furtunul este "fixat" intre suportul bateriei si baterie. Are pe el cateva clipsuri, nu e chiar la voia intamplarii. Doar ultima jumatate de metru este un mister. Am incercat sa gasesc unde ar putea intra, judecand fix dupa lungimea mentionata. Oricum ar fi, trebuie sa aflu ce e cu el si unde ar trebui sa fie infipt, altfel imi sta pe creier. 

Am luat ieri tot manualul dar, din pacate, nu am gasit nimic. Dinspre canistra de vapori pleaca o conducta, ramane sa confirm ca e aia despre care am povestit mai sus.

Share this post


Link to post
Quote

Momentan furtunul este "fixat" intre suportul bateriei si baterie.

N-o fi chiar de la baterie ? stiu ca la motoreta aveam furtun 🙂 desi la masini ar trebui sa fie toate sealed, acum. Altfel ... diferentialul ? La Jimny au ambele.

Share this post


Link to post

Am schimbat strategia. Ca sa nu mai ridic masina si sa ma taresc pe sub ea, am zis sa incerc codul de pe furtun. A functionat 😀. E furtunul de ventilatie al cutiei de transfer. Deci ... good catch @VAXXi

Acu' sa vad care este traseul normal, desi brusc mi-am pierdut din motivatie 😊

  • Like 2

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...