VAXXi Posted October 17, 2022 Magneti par, seamana cu prinderile alea bune triunghiulare de antena CB 🙂 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 17, 2022 Cu magneti, da. Initial am vrut sa-l prind permanent pe bara fata, dar @Rafi cam avea dreptate... e f usor de furat de acolo. Cat nu e folosit, cablul sta strans sub capota cu siguranta scoasa (nu cred sa faca surprize, dar am zis sa fiu sigur). Ledbar-ul e pus bine in portbagaj. 2 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 19, 2022 De mult ziceam sa mai inalt cotiera... asa ca am luat o teava de pvc, taiata, mulata la cald, gaurita si vopsita... a iesit decent, sta f fixa, eu sunt multumit. p.s: suruburile sunt de Cielo 😄 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 24, 2022 Vineri a venit in sfarsit randul flexibilului, iar sambata am schimbat uleiul si filtrul, la aproape 1500km de la rk-ul motorului. Aprox 155.900km in bord. Ieri a facut si un drum de 450km, cu 4 oameni la bord, viteza in jur de 105km/h (si 55-57 in localitati), cu cateva accelerari in depasiri si putin offroad usor... s-a comportat bine, la plecare am folosit si ledbar-ul, excelent in padure. 5 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 31, 2022 Ieri m-am ocupat de faruri... P400, 800, 1000, 2000, polish si folie. Ramane de vazut cum se comporta folia in timp, la aplicare a fost mai buna ca cea de la epica 3 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 31, 2022 Polishul da, deja mi-am facut mana... folia, mai putin. Nu a iesit chiar perfect, mai are unele cute mici iar aseara inca avea portiuni "patate". Teoretic ar trebui sa dispara in 1-2 zile, se mai trag si cutele putin. Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 1, 2022 Si azi tot patata e... nu cred ca-si mai revine. Cel mai probabil va trebui sa o scot si sa pun alta (Oracal cum am pus la Epica...). Ca parca n-as mai lua la fel, sa muncesc la ea si iar sa ramana nasoala. Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted November 1, 2022 Aplicai un spray - lac (special pentru faruri - se gasesc pretutindeni acum) peste farul matuit si te tinea ani. Iar daca oxida la suprafata, dadeai repede un polish si era, iar, ca nou. Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 1, 2022 52 minutes ago, vrazvanc said: Aplicai un spray - lac (special pentru faruri - se gasesc pretutindeni acum) peste farul matuit si te tinea ani. Iar daca oxida la suprafata, dadeai repede un polish si era, iar, ca nou. Nu chiar... vezi topicul corsei :)) Dupa 1 an aratau jalnic, nu o sa mai folosesc niciodata spray lac pt faruri. Lac pt caroserie... poate 1 Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted November 1, 2022 Hmm. Ma uit la topic, dar inseamna ca am uitat. Eu am dat cu Dupli-Color, pentru caroserii. Si a tinut bine ~patru ani, dupa care, din an in an, am dat un smirghel de 5000 si polish (inainte de ITP). Anul asta n-am mai dat, arata binisor. E adevarat ca e mai greu cu vopsitul, dar imi mentin parerea ca e mai trainic. Oricum, vad ca nici cu folia nu-i mai simplu 😀. Acum depinde si de calitatea lacului. Dupli-Color mi s-a parut nasol. De aia am spus de lac special. O fi valabil, si in cazul asta, treaba cu calitatea. Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted November 4, 2022 (edited) Duplicolor e lac de vitan de duzina, nu e prost dar nici vre-o scula, vreti lac bun luati novol si mai era unul, fac poza la spray-uri cand mai ajung la garaj. Oricum, lacul la spray e lac la spray nu se compara cu ala la pistol. Referitor la faruri, bravo, verdem cat tine, la mine au tinut 3 ani facute profi tot cu folie, dupa am schimbat geamurile cu totul. Edited November 4, 2022 by Dj_Dark 2 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 4, 2022 Sticker pe capacul rezervorului... un moft, evident. Si la cererea soferului (sotia, ca a pus stapanire pe masina), camera pt mers cu spatele. Nu e centrata pt ca nu prea aveam unde sa o pun, dar e ok... macar sa vada distanta. Ambele camere sunt 70mai, cea de pe spate si filmeaza in mers. 2 Quote Share this post Link to post
adrian_r5 Posted November 4, 2022 3 hours ago, Geo_ZGA said: camera pt mers cu spatele. Oglinda ... ce model e ? Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 7, 2022 On 11/4/2022 at 8:07 PM, adrian_r5 said: Oglinda ... ce model e ? Ambele camere sunt 70mai, a fost un set dual luat acum cativa ani Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 15, 2022 Duminica un p0190, azi am schimbat microfiltrele din pompa de inalte. Momentan vad ca nu mai aprinde check, dar presiunea la ralanti e cam joasa (35-38bar, fata de 50-60). Sa vad dupa ce mai merg cu ea daca mai face figuri... probabil va urma o reconditionare a pompei de inalte. Cu ocazia asta si-a revenit (momentan) si ralantiul, sta la 700, fata de 400 cum era inainte 3 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted November 21, 2022 Mergand in continuare pe linia de alimentare, am inlocuit si gatul de la rezervor... nu prea s-a potrivit cum trebuie, dar l-am facut eu sa se potriveasca pana la urma 3 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted December 2, 2022 Busonul vechi era tot de Cielo si... miroasea nitel pe langa el. L-am inlocuit cu un Valeo, nu pare sa mai miroasa acum, sper sa nu-l piarda sotia pt ca nu mai are "sufa" aia "antiprost" 2 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted December 16, 2022 Ieri am avut succes, azi nu prea... Ieri au fost maruntisuri, leduri la numar spate (nu mai ardeau), un led la display-ul central si reglat ralantiul. Acum sta pe la 600, fata de 400 initial. Normal e 600-800. Azi am montat amortizoare spate mai lungi (de L200), cu peripetii. Stanga s-a desfacut bine, dreapta jos se invartea bucsa in gol. Pistol pneumatic, tone de degripant, ciocane, rangi, clesti... rezolvarea a fost la service-ul de langa mine, cu flexul. Acolo alta surpriza, bucsele de jos au gaura de 14, surubul original era de 12. Am gasit 2 bucse metalice cu 14 exterior... dar 10 interior. In concluzie acum sunt montate cu suruburi de 10, in loc de 12. Urmeaza niste bucse facute pe dimensiuni si un surub cu piulita (cel de pe dreapta a fost taiat), dar probabil dupa sarbatori. 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted January 9 Vineri am reusit sa ajung la un strungar, iar sambata am pus suruburile noi (originale) cu bucse. Am facut si o tiganie, piulita de pe dreapta a fost taiata... drept urmare am folosit ce am gasit, o piulita de roata 4 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted February 3 Pt ca ralantiul tot ajungea inevitabil la 400, am gasit un TPS nou pe olx (china, dar mai de calitate pare) si ieri, la intalnire, l-am montat si reglat. Am facut un mic cablaj piggyback, ca sa pot masura voltajul cu contactul pus si sa-l invart dupa cum trebuia. Dupa 30 minute de mers spre casa, s-a stabilizat pe la 600... sper sa ramana acolo si sa nu mai faca probleme. Quote Share this post Link to post
ches Posted February 3 Meserias, deja poti sa pui si anunt pe olx anunt cu "Reglez senzor TPS pt Mitsu" 🙂 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 6 Din vremuri de mult apuse, adica cand tot puneam chestii pe Cielo, aveam acest suport pt busonul rezervorului (de la ceva Hyundai). Pt ca zilele trecute am luat o piesa aproape noua din dezmembrari (va urma o postare), am luat si un buson original. Nu a picat cum trebuie pe gatul aftermarket, am taiat din marginea neagra... pana la urma sper sa etanseze ok 2 Quote Share this post Link to post