Jump to content

mike.omega

Membru
  • Content Count

    3083
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

7 Followers

About mike.omega

  • Rank
    Sofer Cu Acte
  • Birthday 08/13/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://community.webshots.com/user/mikeomega
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mike_omega1987

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo, VW
  • Model
    Nubira II SX GPL, T3
  • An
    2004, 1982

Recent Profile Visitors

4345 profile views
  1. Creierul meu e disperat ca acul de la temperatura sa nu depaseasca 90 de grade. Restul sunt detalii 🙂
  2. Eu am pus radiator Termotec pe Nubira si se comporta excelent. Termotec astia sunt niste producatori (din Polonia sau Cehia) care se ocupa cu piese pentru sistemul de racire al masinii. Am si pompa de apa de la ei care se prezinta OK dupa 3 ani. Singura problema de cand am schimbat radiatorul e ca raceste prea mult si nu prea mai am caldura iarna dupa ce deschide termostatul 🤣
  3. Pana la urma i-ai schimbat uleiul? Sigur 0W40 este vascozitatea corecta?
  4. I-am pus alta bobina de inductie si merge! Ca sa vezi 😃 DJ-ule, iti aduc un 6 pack de bere la Costinesti 😆
  5. Atentie mare la rulmentii ce se monteaza odata cu tamburii. Am un Fusion la munca, cu tamburi pe spate, si masina a fost in service ptr inlocuit sabotii pe spate si au inlocuit un singur rulment, pe stanga. 2 luni mai tarziu m-am trezit cu roata de pe dreapta oabla pe centura capitalei. Am inlocuit rulmentul intr-un service din Tunari. Cel putin in teorie, puteam sa si pierd roata aia pe drum 🙄 Nu imi dau seama daca e fix acelasi sistem dar ai grija ce-i faci.
  6. O sa cumpar si o bobina noua, sa vad cum se comporta. De pistoane si supape care nu s-au inteles imi e si mie frica acum. Sau macar ceva supape strambe...
  7. Am pus distributia la loc si motorul face la fel. Porneste, se accelereaza dar merge intrerupt. Nu am chef sa stau sa-l desfac si sa-l repar. Nici dpdv financiar nu ma incanta ideea 🙂
  8. Ideal ar fi sa inlocuiesti tot ce inseamna arcuri si arculete de la saboti. Exista kit-uri specializate. Difera stanga de dreapta. Exista un cleste special ptr montat arcurile la saboti dar e scump, spre 200 de lei.
  9. Am demontat distributia, toate piesele sunt OK, mai putin pinionul de pe vibrochen. Si mi s-a parut ca suruburile de la pompa de apa le-am desfacut cam usor. Desi tin minte ca le-am strans cu simt de raspundere. Din greseala am rupt si suportul senzorului de turatii. Dupa ce m-am agitat sa gasesc piesele la Mircea, mi-au dat cei de la Unipart mail ca le au pe stoc 😄
  10. Apa e la acelasi nivel in vas de vreo 2 ani, garnitura nu e arsa, stiu foarte bine cum se comporta atunci 🤣 Pe busonul de ulei nu e nicio spuma. Uleiul e la nivel. Eu am mai avut un episod in care in vreun km de cand am plecat de acasa a inceput sa nu mai mearga rotund, atunci mi-a arucat atata benzina pe evacuare incat saxofonul era rosu incandescent. Am dus masina pe platforma la service si in loc sa-mi inlocuiasca fulia de la arborele cotit, au lasat-o pe aia veche si au strans-o cat au putut de tare. Eu la urmatorul de schimb de distributie am inlocuit si fulia respectiva. Ma gandesc ca o fi plecat iar din loc. Duminica aflu, daca ma ajuta si vremea. Ma refer la piesa asta: https://www.pieseautoradacini.ro/nubira/fulie-arbore-cotit-14producator-ph-cod-96352877pr.html sau echivalentul ei ptr Nubira.
  11. Exista posibilitatea ca distributia la motorul de Nubira sa sara de la punct? De sambata incoace merge intrerupt la relanti (se accelereaza dar nu suna corect) si scoate fum pe toba daca o accelerez. Evident miroase si a benzina nearsa. Nu am mai mers cu masina. Am dat vina pe bujii, i-am luat alte bujii si fise si face la fel. Istoria e ca mi s-a mai intamplat sa sara de la punct dar atunci n-a mai mers deloc. Asta dupa ce niste baieti veseli dintr-un service mi-au montat fulia de jos de la cureaua de distributie in mod gresit si s-a largit santul respectiv. Atunci am inlocuit fulia respectiva. Pareri? Opinii? nu prea am timp zilele astea de mesterit 🙄
  12. @Mr: era si ala impachetat cu turbina praf :)))) Am condus 1.6 HDI de 90cp pe C4 si nu mi s-a parut lenesa 🙂
  13. In functie de generatie, Citronelu are probleme la partea electrica. De la faptul ca se ard becuri in prostie pana la calculatoare. Noi avem acasa un C3 1.1 benzina din 2008, i s-a ars pana acum doar calculatorul de la servodirectie (si am devenit maestru la schimbat becuri). Dintr-unul luat de la dezmembrari si ala de pe masina a rezultat unul bun. Ca nou e >1000 de euroi... Am la munca Fusion cu 1.6 diesel de 90cp (acelasi motor) si nu are nici pe naiba. Doar ca cel putin pe Fusion consuma mult, ~7%. In schimb trage foarte bine si te descurci lejer prin trafic. La C4 1.6 diesel de 110cp s-a intamplat sa se strice un senzor de la turbina si nu mai citea ca turbina functioneaza. Astfel ca motorul se comporta ca unul fara turbo, era mai greu in depasiri 🙄 Are cineva pe aici pe forum, din TM parca, Honda Jazz, mai bine asa 🙂
  14. Vand Nubira 2, motor 1.6 cu 16v, benzina + GPL. Are instalatie Tomasetto Stag 200 cu rezervor toroidal de 36L utili. Este varianta de SX doar cu ABS, fara airbag-uri. Scaunele si bancheta sunt luate de pe un CDX, tapiseria este mult mai rezistenta. Piese schimbate recent: parbriz, rezervor GPL, bielete directie, brate suspensie fata, cabluri frana de mana, cilindri frana spate, saboti si tamburi. Sunt al doilea proprietar, din 2007. Masina merge bine si are uzura conforma cu anii si km parcursi adica ~152000. In anuntul de pe OLX am cerut 1500 de euro, sunt dispus la negocieri. https://www.olx.ro/oferta/nubira-2-sx-IDby6fI.html#855ed68e9b
 

×
×
  • Create New...