Geo_ZGA Posted March 14 Azi am iesit sa schimb un bec pe frana si... am ajuns la clapeta, ca tot am cumparat una (aproape) noua din dezemembrari. Momentan reglajul e la ochi, sta pe la 850-900, maine ma ocup. In poza se vede spatele la cea veche, in 2 ani a avut f multe depuneri. Am incercat sa schimb si pipa unei bobine (am intins eu aiurea un arc la montaj) si a ramas mansonul blocat pe bujie. Sa vad ce-i fac, sa-l scot de acolo... momentan am pus bobina aia la loc. 2 Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 16 Dupa multa bibileala, taiat, gaurit, potrivit... am reusit sa indes ledbar-ul in grila 4 Share this post Link to post
ches Posted March 16 Arata de acolo, ai facut treaba f buna 👍. Si partea cea mai importanta este ca lumineaza chiar fain, uniform. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 16 Cu cat e mai jos, cu atat lumina e mai aproape de masina... pe plafon acoperea o suprafata mai mare. Dar e ok si asa, nu le pot avea pe toate. O husa/capac ii mai trebuie. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 17 Ieri, la intalnire, am reusit sa scot mansonul bobinei (a iesit singur, motorul cald). Am pus alta bobina cu manson nou. Am facut si reglajul tps, sa vad cand am chef si timp sa-i fac un reset si idle learn. 2 Share this post Link to post
Viktor Posted March 17 Le sade mai bine in grila lejilor decit pe cupola. Chiar de se poarta si e la moda cu faruri pe acoperis, eu unu tot undeva la inaltimea farurilor as monta auxiliare. Sigur, un moft personal. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted April 24 Vineri am reusit sa ajung la mecanic pt o operatiune mica dar greu de facut in fata blocului. Inlocuit simering cardan la grupul spate si, daca tot era pe elevator, un furtunel de la "aerisirea" rezervorului (avea unul transparent, nasol, am pus original). S-a constat si un mic-mare joc la pivotul dreapta fata, ceea ce si banuiam dupa cum il auzeam eu. Urmeaza bascule complete, ca ale ei sunt ruginite. 3 Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted June 7 Una calda, una rece... s-au inlocuit basculele cu unele sh in stare buna (curatate si vopsite de subsemnatul), cu pivoti si bucse noi. La inlocuire s-a constat lonjeron rupt pe dreapta fata (putregai). De ieri pana azi s-a comandat taierea unei masini cu lonjeroane fata impecabile, urmeaza un nou episod "tinichigerie". Pe acelasi subiect... recomanda cineva o zeama buna pt rugina? Pasivizat si protectie ulterioara. 1 Share this post Link to post
Viktor Posted July 6 Mai buna ca "zeama de nisip" pentru a indeparta rugina si HALT de la XINTEX (un produs foarte bun) pentru anihilarea ruginei eu unu nu cunosc, si-mi incercat ceva produse de-a lungul timpului ! Poate gasesti asa ceva prin RO. E un produs rar (pe piata) scump da' face toti banii ! Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 10 Am luat un produs laudat pe net (Forch Koropplex) dar mi-am luat teapa... nu penetreaza deloc rugina, doar la suprafata face un strat subtire. Tot teapa mi-am luat si cu niste lonjeroane fata sh "impecabile"... masina e la service, astept vesti/poze zilele astea. E de lucrat si pe fata, si pe spate, plus praguri si alte mici reparatii de la rugina aparuta in ultimii ani pe exterior. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 11 Si a inceput "episodul 3 tinichigerie", momentan pe fata. Mai multe poze si detalii cand am ce arata 1 Share this post Link to post
Salex Posted July 11 Horror ! M-am temut de asta de cand l-ai luat si te-ai pus pe restaurat :(. Sper sa iasa partea de geometrie Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 11 Pe stanga e fugit putin, maine il trage pe pozitie, dupa aceea facut un cadru, taiat, inlocuit etc. Vedem la final ce iese... Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted July 28 Mai greu (caldura, alte lucrari), dar se lucreaza 1 1 Share this post Link to post
Viktor Posted August 5 Fain ar fi fosdt ca aia sa aiba un aparat de sablat in atelierul ala ori macar sa fi inchiriat unu si sa curete pina la tabla tot oe acolo in mod exemplar ! Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 6 N-am mai postat, dar s-a mai lucrat la masina... zice-se ca mai e putin :)) Sper si eu sa fie intreaga in curand, macar pt cativa ani. Zeama rosiatica scursa nu e rugina, e apa tare... a fost curatata dupa aceea si dat cu zemuri pt rugina, terosoane etc Share this post Link to post