Jump to content
Sign in to follow this  
Nu_stiu_totul

Vine iarna...

Recommended Posts

Pai e zoaie dintr-aia de la Petrom, de iarna cica ...rant.gifheadbang2.gif

O sa iau maine de la senior niste soltie de-a lui ... dar totusi nu inteleg de ce nu a inghetat marti sau ieri, cand a fost mult mai frig decat azi ... ieri am folosit in prostie stropitoarea ...headscratch.gif

Share this post


Link to post

esti sigur ca mai ai "zeama" in stropitoare?!

Share this post


Link to post

Din cite am incercat eu, solutia de la Petrom nu e rea deloc ! Ai golit complet rezervorul de solutie de vara inainte sa o bagi pe cea de iarna ? Eu intotdeauna fac lucrul asta cind se anunta temperaturi apropiate de 0*C ;) De-abia cind e rezervorul complet gol bag solutia de iarna. Poate nu ar strica sa-i bagi o sticla de spirt medicinal de 80%.

Share this post


Link to post

Da, a fost golit complet de cea de vara.

Daca torn deasupra alcool tehnic nu rezolv trebusoara?

 

LE. Am rezolvat, i-am turnat pe gat juma de sticla de alcool tehnic de 90% greenguy.gif

Edited by Carabusu junior

Share this post


Link to post

@Zmeu : Cele din primul filmulet, da. Vara, all season si stud tyres.

 

 

 

Din ce stiu, in multe tari din Europa, cauciucurile cu tinte sunt permise doar masinilor de interventie, politie, pompieri, salvare...

Share this post


Link to post

In tarile nordice nu te intreaba nimeni de sanatate daca ai cauciucuri cu tinte. Asfalul ros / distrus de ele pe timpul iernii se inlocuieste fara probleme primavara de catre autoritati. Pentru ei, siguranta cetatenilor e mai presus decat gaurile bugetare.

Share this post


Link to post

Nu cred ca la noi conditiile climaterice fac necesara echiparea cu anvelope cu tinte. Am avut eu odata 2 si nu era placere sa mergi cu ele pe asfalt. Anvelopele de iarna cred ca sunt suficiente. Ce este intr-adevar o problema cu anvelopele astea este depozitarea. Ocupa mult spatiu.

Share this post


Link to post

Cele cu tinte se distrug foarte usor daca le porti pe asfalt. Majoritatea tintelor se tocesc sau se pierd. La noi intr-adevar, nu merita sa echipezi masina cu asa ceva. Dar din Rusia la deal in sus, sunt un must.

Share this post


Link to post

In tarile nordice nu te intreaba nimeni de sanatate daca ai cauciucuri cu tinte. Asfalul ros / distrus de ele pe timpul iernii se inlocuieste fara probleme primavara de catre autoritati. Pentru ei, siguranta cetatenilor e mai presus decat gaurile bugetare.

 

eu stiam ca s-au scos datorita tintelor care deveneau adevarate proiectile dupa anumita viteza

Share this post


Link to post

Nu stiu daca este adevarat sau nu dar, am scos acele tinte din anvelopele unui prieten care spunea ca, are o cunostinta care ii va monta altele noi. Se poate asa ceva?

Share this post


Link to post

Da se puteau inlocui tintele uzate/lipsa chiar stiam pe cineva care avea un "pistol" cu care monta tinte (asta se intampla demult)

Share this post


Link to post

Eu cred ca se poate si acu face asa ceva, am vazut in vinzare acel tip de anvelopa care aveau acele orificii pentru tinte. Voi sapa sa vad ce si cum.

Share this post


Link to post

Ce-i asta fraaaate :shock: ??? N-am mai vazut Bucurestiul asa de nu tin minte ....

Share this post


Link to post

Pai nu ne tine pe noi ailalti in suspans... 10000001.gif

 

Dupa 2 zile de inghetat usi, azi mi-am luat si eu glicerina boraxata. 40000000.gif A fost misto reactia farmacistei la precizarea ca o folosesc la masina ... "Da?!?! Bine ca mi-ati spus, o sa-mi dau si eu pe la chedere azi"

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

si la Galati ninge... iar

Share this post


Link to post

Nebunie. Nu mergeti pe Barbu Vacarescu.

Share this post


Link to post

Luciane, sa nu ajunga WD-40 pe vopsea, nu-i face bine deloc, se curata foarte greu si e mare risc sa ramana patata.

 

Nu are nici pe naiba, eu mi-am curatat 2 veri la rand smoala de pe praguri cu wd-40 si nici nu s-a patat nici nu s-a curarat greu sau ceva.

In alta ordine de idei, am mers fara nici o treaba astazi, ce-i drept mai incet(pe magheru faceam slalom printre cei care "mergeau" cu 20km/h), am intrat la munca pe o straduta printre blocuri, in unui locsor de parcare, straduta pe unde nu trecuse nici o masina, buburuzul a facut partie frumos(aveam zapada pana sub numar, grila radiatorului era plina de zapada). Din curte am iesit fara nici o problema, la fel, nu am facut partie.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Cele cu tinte se distrug foarte usor daca le porti pe asfalt. Majoritatea tintelor se tocesc sau se pierd.

Dap, aşa ţin şi eu minte... multe din ele se pierd (când mergi pe asfalt) şi cele care rămân se uzează foarte repede.

 

Şi prin Craiova a nins mult, dacă până ieri se mergea foarte bine şi intervenţia "drumarilor" a fost promptă/bună, de dimineaţă se mergea destul de prost, iar acu' s-a mai îmbunătăţit cât de cât situaţia, cel puţin prin centru, pe străduţele din cartiere e în continuare jale.

 

 

 

 

 

Nu are nici pe naiba, eu mi-am curatat 2 veri la rand smoala de pe praguri cu wd-40 si nici nu s-a patat nici nu s-a

Chiar voiam să întreb, pentru la primăvară, cu ce curăţ smoala de pe praguri şi din partea de jos a uşilor  :osanale:

Share this post


Link to post

N-are nici pe dreq vopseaua de la wd40. Smoala oricum o curat cu tar-remover, am luat o sticla de juma de kil la 14 lei, se curata fain, dar e de lucru, mai ales daca vopseaua e patata tare.

 

Drace, si la noi ninge. Iar.

Share this post


Link to post

Chiar voiam să întreb, pentru la primăvară, cu ce curăţ smoala de pe praguri şi din partea de jos a uşilor 77000000.gif

 

 

Smoala oricum o curat cu tar-remover, am luat o sticla de juma de kil la 14 lei, se curata fain, dar e de lucru, mai ales daca vopseaua e patata tare.

 

Se gaseste in Selgros. Merita luata. Folosesc de cca. 3 ani fara nicio problema.

Share this post


Link to post

@Englishman In filmulet spune "studless winter tires"

Share this post


Link to post

Din ce stiu, in multe tari din Europa, cauciucurile cu tinte sunt permise doar masinilor de interventie, politie, pompieri, salvare...

La conditiile climatice de la noi sunt si inutile. Tintele fac diferenta de la -25 de grade in jos, altfel nu e nici o diferenta. Sa nu uitam totusi ca nu poti sa tii o masina de 1.5 tone pe sosea doar din 4 tinte de fiecare roata, e ca si cum l-ai tine pe Piedone intr-o mana, conteaza mult mai mult compozitia cauciucului de iarna.

 

Azi noapte pe Galati-Buzau-Ploiesti-Otopeni-Bucuresti-Drajna-Braila (cam 500 si ceva de km) pot sa zic ca BfGoodrich-urile de iarna si-au scos banii, in sensul ca m-au adus intreg inapoi acasa. Aseara drumurile erau deblocate, sunt tare curios ce se va mai intampla pana maine la pranz cand voi ajunge iarasi la Bucuresti.

Pe drumul Braila-Buzau, drum ce a fost inchis zilele acestea, pot sa zic ca a fost macel, am numarat vreo 2 dube abandonate in sant, un microbuz VW abandonat si el intr-un copac (nu lovit tare oricum, doar motorul) si o Supernova careia i se mai vedea doar fundul de sub zapada langa un gard. La Ianca si inca in 2 sate a fost blocat drumul pur si simplu, se vedea ca pe sosea fusesera troiene inalte de 1 metru , si asta pe cateva sute de metri. Nu mai zic de zidurile de zapada inalte de 3 metri.

La intors insa, pe A2 se vedea ca fusese curatat, am mers lejer cu 100 constant, intr-o depasire pe la 130 mergeam cu 2 roti pe mazga si am simtit ca incepe sa ma fure, dar a fost ok, apoi dupa Slobozia marea problema au fost portiunile de asfalt uscat amestecate cu portiuni de gheata, ce ma furau uneori. Sincer as fi preferat polei simplu, la asta e mai usor de tinut drumul drept. In compensatie, Braila-Slobozia nu a fost blocata, drumul e renumit ca fiind "drum de iarna", nu erau nicaieri pe margini ditamai dunele de zapada cum erau pe drumul de Buzau.

In Braila, ca masuri de curatare, s-au bagat plugurile si...atat, in rest nu s-a dat cu nimic, Braila e un imens derdelus sau patinoar cum vreti sa-i spuneti. Oare or fi iesit cocalarii braileni cu BMW-urile lor seria 3 din 95 cu tractiune pe spate si cauciucuri de vara facute panza?

Sunt tare curios daca as fi reusit sa ajung azi noapte la la 5 dimineata (dupa 11 ore pe drum si ajuns si la Polivalenta) inapoi acasa intreg si nevatamat.

Share this post


Link to post

Azi nici macar n-au mai dat cu antiderapant

Rar treceau pluguri,care ingropau masinile parcate

Si sub zapada a aparut gheata

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...