Jump to content

nino

Membru
  • Content Count

    384
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About nino

  • Rank
    membru ABSolut
  • Birthday 04/25/1973

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    nino_niculescu
  • Skype
    nino_niculescu

Profile Information

  • Location
    Otopeni
  • Interests
    IT,masini,italo-disco,vintage electronics,gratare...
  • Din
    Otopeni
  • Auto
    Chevrolet / Daewoo
  • Model
    Lacetti HB 1.6 / Matiz 0.8
  • An
    2006 / 2007
  • Nr. Inmatr.
    unu / doi

Recent Profile Visitors

4684 profile views
  1. Salut @ches, nu am avut nimic suspect pe Scan100... EGR a fost verificat, cu el scos fizic n-am avut nici o modificare, ba mai mult, nu s-a aprins Check (!). Am si niste banuieli pe parte electrica, relee, contacte masa... Un pas pe care-l voi face cat de curand este sa schimb intre ele releele din compartimentul motor, am eu impresia ca unele sunt mai "coapte" decat altele...
  2. Multumesc ches, totul este ok la bujii (noi, ardere foarte buna), fise tesla (noi), Scan 100 analizat ok de TudorCTS, totul foarte bun... Cablu de acceleratie schimbat pompa benzina noua, clapeta de acceleratie a fost schimbata cu una de la o masina cu 10.000 km, face la fel cu a mea, era pe undeva pe Youtube un clip al unui mecanic arab cu Optra, dar nu am inteles nimic... Problema mea a aparut dupa ce... am imprumutat masina unei rude care am banuiala ca a alimentat cu motorina sau cu benzina jegoasa... Imediat dupa ce am recuperat masina, mergea numa' in suturi, acum, dupa vreo 3 luni e cat de cat ok, dar numai cu benzina Rompetrol, parca cu aia scumpa de la OMV face la fel (pedala constant apasata pe la 2200 rpm: simt socuri in picior... apoi in 5 secunde si in mersul masinii...). ...Sonda lambda, canistra de vapori...?
  3. Salut, Citesc si tot recitesc pe aici, poate-poate dau peste problema mea: dupa ce am imprumutat masina unei rude, aceasta merge "in suturi" la mentinerea constanta a acceleratiei, pe care le resimt si in pedata de acceleratie (!) la cca. 2200 rpm, la 2800 rpm insa uneori si la 4800 rpm... Toti parametrii au iesit ok pe Scan100... EGR ok, bujii noi, masina intretinuta cu revizii anuale la max. 10 kkm sio consumabile de calitate... Ce sa verific, ce sa inlocuiesc? Distributia a fost schimbata de cand a aparut problema, am inlocuit si clapeta de acceleratie, am facut reset, idle... si tot am problema...
  4. Salut @augustinionut, nu pare nimic desprins si nici planetarele nu bat (cred ca stiu sunetul...). Este ciudat pentru ca si la Matizul Euro 2 (inca le am pe amandoua...) am aceeasi problema (mai pregnanta la matizul Euro 2 cu mai multi km decat asta Euro 4 cu 75.000...)...
  5. Salut, Zgomotul este metalic, in compartimentul motor, nu se aude decat cu motorul cald, de la viteze de 70 km/h cand incepe relativ rar, care creste cu cresterea turatiei pana pe la 85 km/h si apoi indiferent de turatie, nu mai creste... Nu-l pot localiza... nu se aude decat ... cu masina in viteza... ceea ma indreptateste sa ma gandesc la cablul vitezometru - kilometraj...? Multumesc.
  6. Salut comunitatea Deawoo dupa mult timp (dupa moartea Nubirei nu am mai prea dat pe aici, chiar daca sunt posesor de urmasa Lacetti...)! Sotiei i-am inlocuit Matizul Euro 2 cu unul Euro 4 si acesta "nou" are aceeasi "buba" ca si cel "vechi": la accelerare peste 70km/h "bate" ceva la motor, strident, ca un clopotel care insa nu creste in ritm la fel cu cresterea turatiei motorului. la Euro 2 am banuit culbutorii, dar ar cam trebui sa bata tot timpul... Daca incetinesc sub 70 km/h nu mai "bate" o perioada, decat daca iar merg mai tare constant (totul cu motorul cald... incins...). La Matizul Euro 4 (75000 km) este aleatorie bataia, nu face mereu, la Euro 2 (km fara numar...) facea tot timpul... Stiu cum se aude bataia de piston si cea de tachete hidraulic, nu seamana cu ce e e la Matiz... Nu pot replica sunetul cu masina pe loc, oricat asa tura-o, iar inregistrarea sunetului in mers nu este calitativa... Am citit pe aici ceva cu canistra de vapori, cu cablul de kilometraj... ma puteti ajuta? Multumesc frumos.
  7. Mircea, iti multumesc mult pentru informatie!
  8. Doar amortizoarele sunt defecte (a curs uleiul din ele - cu toate ca sunt pe "gaz" - se pare ca au fost proaste..., au inceput sa curga dupa un drum de tara groapa langa groapa - 40 km), dar daca tot le schimb, pun si flanse si rulmenti noi...
  9. Am si eu o problema la Lacetti: trebuie sa schimb amortizoarele (3 din ele curg, masina a devenit instabila... 30.000 km la bord... ). In afara de amortizoare, am inteles ca pe fata mai trebuie flansele si rulmentii acestora, iar pe spate.. .tot asa? Atasez schemele si am incercuit ce cred eu ca trebuie schimbat, dar pe spate nu sunt sigur... Astept ceva sfaturi... Multumesc.
  10. Verificati (cu schemele in fata) contactele de masa ale ansamblului modulator ABS.
  11. Salut Andu, pentru 195/55R15 iarna - preturi si stoc? Multumesc.
  12. Multumesc de informatie, masina are acum 20.000 km si peste 10.000 cred ca o sa trec la Beru... Se pare ca aprinderea beculetelor de la butoanele de comanda ale geamurilor este un "feature"... Iar din ce am citit aici pe forum, ar merge cauciucuri 195/60R15... Paravanturile par o necesitate, dar nu vreau sa dau bani pe ele pana nu aflu daca nu "se strica" ceva pe la geamuri... Si inca ceva: la Nubira am avut 2 ventilatoare de racire a radiatorului, la Lacetti (in principiu acelasi motor ca la Nubira) am doar unul. Asa e la toate cu motor de 1.6?
  13. Multumesc mult Mircea! Iar sunt dator... ! 1. Dar cu becurile de pe butoanele de deschidere-inchidere geamuri care stau aprinse la punerea contactului, fara a avea pozitiile aprinse... ? E "feature", e ceva defect? 2. Iarna ar merge niste cauciucuri 195/65R15 in locul celor standard 195/55R15 (sunt mai ieftine cu 100 RON / bucata)? Nu freaca in aripa sau in arc? 3. Cine are paravanturi Heko pe hatchback, poate sa-mi spuna daca e vreo problema cu montajul lor, adica freaca geamul in ele sau in clemele metalice din interiorul chederului? 4. Din experienta voastra, bujiile NGK BKR6EIX-11 sunt bune? Sau sa merg pe Beru UXT 11? <<motor 1.6 16V>> Multumesc mult!
  14. Verificati firul / contactul de masa de langa tubul de umplere cu lichid de parbriz si firul portocali care intra sub bord, sub volan.
  15. Din pacate, la Nubira II este o problema cunoscuta... se intrerupe cablajul... Cablajul original cu tot cu manopera se duca la aproape 1000 RON, dar ai solutia alimentarii aerotermei printr-un cablu separat (daca nu sunt arse sigurantele sau releele corespunzatoare...).
 

×
×
  • Create New...