Jump to content

damidumaro

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About damidumaro

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/17/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    damidumaro

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo DOHC
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-45-DMI
  1. Seamana cu problema mea, cu mici diferente. La mine consumul nu a crescut, ba chiar mi se pare mai mic (probabil de la reglajul facut la instalatia GPL). Am pus-o pe tester la Autonet, nici o eroare, doar injectoarele infundate, am pus solutie in benzina, dar eu am probleme pe GPL, deci nu cred ca are legatura. La test, am cerut special sa-mi verifice IAC-ul, e in regula. Sonda lambda am verificat-o cu ocazia ITP-ului. Pentru ca am vazut ca in acel post se spunea ca nu mai merge aerul conditionat, poate ar trebui sa spun ca am observat si eu ceva, poate fara legatura cu subiectul: chiar daca am aerul oprit, tot intra ceva aer pe la gurile de ventilatie unde este selectorul (parbriz, picioare, ca sa ma fac inteles). Pina sa spal motorul, nu intra de loc daca era la pozitia 0. E drept ca am vazut si la alte masini ca intra, la cumnatu-miu (Cielo '96) intra, dar pe la toate gurile de ventilatie, indiferent ce e selectat.
  2. Am spalat motorul la cielo (DOHC) acum 1 luna. A doua zi am mers pina la o vopsitorie (cam 1 km), iar a treia zi dupa spalare am plecat din Slatina spre Bucuresti. Dupa citiva km, a inceput sa dea rateuri in evacuare. Am vrut sa scot fisele sa se usuce apa, dar nu avut imbus pt. desfacere capac. Am mers pina in Bucuresti cu motorul turat, pentru ca atunci nu mai dadea rateuri. Daca mergeam pe GPL, se aprindea martorul check engina, dar pe benzina nu se aprindea. Am oprit de citeva ori pe parcurs, sperind sa se evapore apa. Cind am ajuns acasa, am desfacut capacul de la fise, si era apa sub el, ca si in fise. L-am lasat sa se usuce, dar si in zilele urmatoare dadea rateuri pe GPL (mai rar, si doar cind era subturat). Am fost la firma unde am montat instalatia de gaz, au verificat-o, dar au spus ca probabil e o problema electrica, poate bobina de inductie. Am fost la Autonet, unde am schimbat fisele, care nu aveau mai mult de 1.000 km. Am plecat in concediu, turul tarii, 2.000 km, la intoarcere am schimbat uleiul si bujiile, dar dupa inca 1.000 km, din nou rateuri. Se intimpla rar, o data la saptamina, dar problema este ca-mi moare motorul atunci cind plec de pe loc (nu la pornire, ci in trafic, si de doua ori mi s-a intimplat cind traversam o strada, asa ca am ramas in mijlocul strazii). Masina are niste trepidatii, iar daca pornesc si aerul conditionat, trepideaza puternic. Saptamina trecuta am fost la un service in Craiova, unde mi-au verificat distanta electrozilor la bujii (sau cam asa ceva, nu prea ma pricep...). Nu a mai facut probleme, am mers 700 de km, dar astazi in Bucuresti mi-a murit iar motorul cind sa plec de la semafor. Imi cer scuze pt. lungimea postului, dar sper sa va puteti face o idee despre problema mea si sa ma puteti ajuta. PS1 Pe benzina nu am avut probleme decit in primele zile dupa spalare, acum am probleme doar pe GPL, dar e adevarat ca nici nu merg foarte mult pe benzina. PS2 Am facut ITP-ul si cu ocazia asta am verificat sonda lambda, care e OK.
  3. Am facut si eu turul in perioada 30 iulie - 12 august. Am fost doar eu si nevasta, traseu: Buc-Brasov-Miercurea Ciuc-Cheile Bicazului-Piatra Neamt-Cimpulung-Vatra Dornei-Borsa-Sapinta-Satu Mare-Oradea-Baile Felix-Timisoara-Deva-Tg-Jiu-Craiova-Buc. Peisaje superbe, dar drumuri de tot rahatul. Moldova peste asteptari, Maramures mult sub ceea ce speram. Si daca sintem pe un site auto, masina (Cielo) a mers fara probleme, doar o janta indoita rau (cred ca s-a indoit in drum spre Cota 1400, la Sinaia, ca am urcat noaptea, dar m-am intors cind mai aveam 500m, din cauza unui urs in drum ) si acum trebuie schimbate bucsile la puntea spate. In rest, OK.
  4. damidumaro

    Senzori Parcare

    Am probleme cu sistemul de senzori de parcare si vreau sa iau altul. L-am luat din vitan de la un tip (persoana fizica...), l-am montat la o firma tot in vitan, dar sistemul era cu 2 senzori de fata si doi de spate, iar ei au zis ca nu se poate, toti trebuie montati pe spate. Dupa ce i-au montat, si-au dat seama ca doi nu pot fi conectati, dar nu-i puteam monta nici pe fata, ca ramineam cu gaurile in bara. Dupa 2 luni, am gasit modulul cazut in porbagaj, in apa, si de atunci mai functioneaza un singur senzor. Asa ca vreau sa schimb tot sistemul, dar de data asta trebuie sa iau unul bun. Ce-mi recomandati? In alta ordine de idei, as vreu sa schimb stergatorul dreapta cu unul mai lung, care sa-mi stearga parbrizul pina sus. In stinga nu merge mai lung, dar in dreapta incape (am Cielo). Pot face asta (ma gindesc sa nu faca probleme motorasul, sa nu se incalece, mai stiu eu ce alte probleme)? Multumesc anticipat pentru sfaturi.
  5. Si eu vreau capacul, ca s-a rupt o balama...
 

×
×
  • Create New...