Jump to content

Assus

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Assus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/14/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.7ARTs.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bonnmariage

Profile Information

  • Interests
    My Evolution
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira Wagon
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B - 6 9 - M X C
  1. Aici am postat despre ce e vb ... http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/429-instalatii-gpl-espero-cielo-nubira-leganza/page__st__2920?do=findComment&comment=551778
  2. Acum ceva vreme (~5 ani) Ovidiu ajuta pe toata lume cu sfaturi foarte folositoare. In ultima perioada am observat ca intervine foarte rar, probabil considerand ca exista suficienta informatie pe forum. Daca te pui in locul lui probabil vei realiza ca nimanui nu ii place sa isi sacrifice timpul personal pt ajuta complet gratuit, tot felul de indivizi care odata ce pun o intrebare considera ca TREBUIE sa si primeasca un raspuns ... si asta fara ca acestia sa se documenteze din postarile precedente ! Eu personal am o problema extrem de greu de depistat si desi am citit cam tot ce era de citit din aceasta arie, ma gandesc ca e inutil sa mai postez pe forum inca o intrebare, deoarece neavand cum sa explic exact ce se intampla, ma gandesc ca mai usor e sa ma duc la toate service-urile, poate poate dau de cineva, trimis de Dumnezeu, sa ma ajute sa ies din belea ... Pe scurt masina vibreaza PUTERNIC de ceva timp la relanti 840 rpm. AM schimbat bujiile cu cele recomandate de Ovijer pt Nubira 1 si le-am facut si gapul la 1,1 / Am verificat si fisele pe intuneric sa vad daca fac scantei si sunt ok / am Inlocuit filtru de aer Curatare IAC / Ulei + filtru / Reset ECM + Idle Learn si totusi din pacate nu am dat de nici-o imbunatatire . Singura varianta este ridicarea in ture a relantiului la 1000 rpm care din pacate atrage dupa sine o oscilatie enervanta) de la 950 la 12000 rpm ... Motorul pe benzina are cca 940 rpm iar la trecerea pe gpl, se ridica la 1200 ca apoi sa coboare la 1060 . Ce e ciudat, e ca la doar un mm de strangere in plus a surubului de reglaj, motorul isi ridica turatia la 1500 rpm ! Practic m-a disperat si ce ma doare cel mai rau e ca nici unul din mecanici nu a gasit nici-o problema desi au verificat si zona de furtune pt vacuum ... In alta ordine de idei dacă nu ii dau de cap o sa o vand si cu asta basta, dar mi se rupe sufletul de ea, mai ales ca de curând am vopsit-o si am încălțat-o cu un set de anvelope noi Michelin ps. Se spune ca geniile sunt vazute de catre popor ca fiind ... infatuate , deoarece "Poporul" nu agreeaza niciodata ce El nu poate pricepe !
  3. Pornesc motorul si cat se incalzeste sa treaca pe gaz sau cum ... In ce moment mai exact tb sa fac citirea presiunii in program ? Presupun ca te referi la campurile din dreapta sus Pressure [bar]: Gas / Map ...
  4. Si eu le duc dorul acelor bujii ! In catalogul de la Brisk am gasit ceva dedicat motoarelor cu GPL cu electrod subtire de argint http://www.lpg-tech.co.uk/brisk/Catalogue_car_02_2008.pdf Am insa o nedumerire ... In talonul meu scrie la tipul motorului A16 DMS (exact ca la Chevrolet / diferenta fiind doar la kw la mine fiind data valoarea de 78 kw ) dupa cum vedeti in catalog sunt cam amestecate datele si eu nu stiu pt ce model sa optez ... DR17YS-9 sau DR15YS-9 DAEWOO Nubira i 16V 1,6 78kW DOHC 09.97- 1,1 DR17YS-9 CHEVROLET (DAEWOO) Nubira 1,6 80kW A16DMS DOHC 02.05- 1,1 DR15YS-9 oricum conform echivalentelor de pe ebay se pare ca la mine ar tb DR15YS-9 ps. am postat in acest topic deoarece tine mai mult de gpl ... (daca moderatorii considera altfel, rog sa fie mutat )
  5. Multumesc pt raspunsuri Ma bate gandul sa schimb bujiile actuale Champion RC9YC (care se pare ca nu sunt pt nubira) cu NGK BKR6E-11 sau ceva mai dedicat pt GPL ps. Cand aveam Oltena 12 TRS pe GPL ii gasisem destul de ieftin niste buji fabricate de BRISK, Silver parca, cu electrod f subtire din argint ...
  6. Curba e identica cu cea de la benzina, masina merge ok si pe gpl, insa cand trece din benzina in gaz (cu motorul rece) se simte ... / cu motorul cald e ok Am alaturat si setarile controlerului existente: Switch Over to Gas Switch Over Temp: 35 C Switch Over Threshold: 660 rpm Switch Over Time : 3s Cylinder Switch Over : 200ms Switch Over to Petrol Min Gas Temp 0C Min Gas Rpm 0C Max Gas Rpm 7000
  7. Cautand prin forum sa vad cum e mai bine sa faci trecerea din benzina pe gpl am dat de doua pareri diferite / Mircea sustine ca trecerea tb facuta in deccelerare, iar Lascarica si nu numai ... in accelerare. Tot ce vreau este sa evit acel "sut" pe care il primeste masina la trecerea pe gpl. Cei de la agrom au setat la 660 rpm, implicit dupa reset fiind 600 ... / Sub acest camp in program se poate introduce timpul care a fost lasat nemodificat (3s) Din pacate nu stiu ce face mai exact acesta valoare; se refera la timpul in care se face dozarea gazului peste benzina pt a face o trecere ma lina sau e o temporizare a momentului de trecere ? ps. unde se gaseste campul in care se seteaza trecerea in deccelerare, la programul AC gaz Syncro ?
  8. Va multumesc pt raspunsuri si sper sa ma lamuriti si pe mine totusi din ce setari se poate reduce consumul ... Din ce am vazut eu singura optiune ar fi reducerea presiunii. Am observat ca programul dupa reset setting aduce presiunea la 1 iar dupa autocalibrare il seteaza la 1.13 Daca ii fac autocalibrarea cu aerul conditinat deschis il seteaza la 1,15 ... Ma intreb cum e mai bine sa il las ... La 1 cand apas la fund acceleratia are un usor lag care dispare de abia pe la 1.07 Cei de la agrom l-au setat la 1.10 dar nu au luat in calcul si aerul conditionat O alta intrebare ar fi legata de temperatura optima de trecere pe gaz. Implicit softul ptin reset setting o seteaza la 30 grade insa am obervat ca cei de la Agrom insita sa fie lasat la 35. In afara de functionarea injectoarelor pe benzina ceva mai mult timp, deci implicit reducerea posibilitatii de a se infunda datorita neutilizarii credeti ca ar mai fi si alte avantaje ? ps. cu compensarile de putere facute manual de dupa autocalibrare nu maresc oare si consumul ?
  9. Salutare Am revenit dupa mai bine de 4 luni, in care am facut ~ 2000 km consumul la gpl pe timp de iarna a fost ~15l iar acum in jur de 13 ... Ieri m-am dus la Agrom pt un reglaj care sa reduca consumul, insa din pacate nu s-a modificat nimic Azi mi-am cumparat interfata si am instalat versiunea 8.2 plus upgrade de firmware la ultima versiune care imi permite activare setarii Hot Start dupa ce autocalibrarea s-a incheiat cu succes, programul (prin functia AutoAdaptation) m-a instiintat ca nu am cuplata sonda lambda si ca ar functiona mai bine daca ar fi cuplata... ( Instalare facuta pe 7 dec la Agrom ) nu stiu ce sa fac ... sa ma duc cu scandal la ei ? ma gandesc ca se vor lua de mine ca am facut upgrade la firmware ( pt a putea activa functia hot start) si poate le trece prin cap sa imi anuleze garantia ... momentan nu stiu daca e cazul sa ma cert cu ei pt conectarea respectivei sonde / mai repede as plati la cineva sa o faca . Din cate stiu eu firul e chiar in fata (unul mov) insa nu stiu unde tb sa il conectez ... daca nu deranjez, as vrea sa aflu ce setari pot diminua consumul (gen : presiune / temp etc )
  10. Matizul (cel putin in Bucuresti) daca mergi sportiv poate sa consume si 14 in oras fara probleme (ma refer la benzina) Pentru un consum mic iti recomand sa mergi foarte calm (fara accelerari dinamice) preferabil pana in max 2800 ture / poti incerca si un carton in fata radiatorului (partial) pt temperaturi sub 10 grade / cauciucurile bine umflate / filtru de aer nou (unele filtre mai bune le poti spala de cateva ori cu succes la masina de spalat daca nu au praf acumulat in mai mult de 3000km ) Pentru ai calcula consumul fa-i plinul / mergi 100km si apoi reumple tot de la aceeasi pompa ... ps. masina iti da in nas si dupa ce se incalzeste bine ?
  11. Nu ma bag sa fac nimic. Baietii de acolo au responsabilitatea respectivei lucrari. M-am dus la aceea firma deoarece ofera garantie reala si acte complete cu care iei omologarea din prima. Azi nu s-a putut sa obtin o programare, dar luni voi ajunge acolo, sa o bag la ... investigatii ! Am si eu o intrebare legata de indicatorul de nivel gaz din bord: Cand aveti plinul facut, in cati km se stinge primul led ? La mine nu a durat decat 12km si mi se pare tare aiurea. Un alt aspect enervant este ca nu m-a avertizat sonor cand a terminat gazul ...(a intrat de la Lukoil 35,6 l in butelie toroidala de 41L) Cand am alimentat prima oara (de la aceeasi pompa) manometrul de pe pompa din statia peco, arata 12 atmosfere / a doua oara cand am completat pana la plin (cu 6 l) a intrat doar cu 8. Aveti idee de ce ? / Un amic imi spunea ca nu e bine sa alimentez sub 10l, deoarece pot aparea diverse anomalii la oprirea automata a pompei de alimentare din peco (poate baga mai multi litri ca si data trecuta / prin urmare nu poti calcula consumul real) ps. La gaz care e turatia ideala la care tb schimbata viteza pt un consum cat mai mic ? Ajuta un carton pus pe radiator la temperaturi sub 10 grade ?
  12. 1. Analizorul de noxe a fost pus pt a scoate testerul acel bon pe care l-au atasat la dosar in vederea certificarii pt RAR 2. Tobele sunt absolut noi (bosal) si perfect etansate schimbate acum 2 zile ps. azi am facut si consumul si a iesit 12,7 urban
  13. Am o Nubira 1 wag din 2000 cu ~120k. Pe benzina am un consum de ~12 in Bucuresti si 8 la drum intins Am instalat acum 2 zile la AGROM un Tomasetto Stag 300 plus cu injectoare de 2 ohmi (cele standard fiind de 3). La reglajul initial (facut fara noxe) turatia motorului la relanti (800) era perfect liniara fata de benzina unde se simte o foarte usoara oscilatie. Fiind nevoit sa fac omologarea RAR am revenit pt a face reglajul pt NOXE. Dupa acest reglaj am observat ca atunci cand se incalzeste bine motorul, am o oscilatie deranjanta atat pe gpl dar si pe benzina. Cert este ca s-au influentat negativ reglajele initiale ... Astazi voi reveni la respectiva firma (unde de altfel am si garantie) cu speranta, ca se va gasi timp in agenda domnului inginer, pentru a-mi face un reglaj profesional, demn de cea mai mare firma din Romania ! ps. Cand ma dau la ea, miroase a gaz in masina ...
  14. Am probleme cu geamurile (nubira 1 din 99) In timp ce le coboram (ambele fata, deodata) am mai stat cu mana pe comanda inca 10 sec (din prostie) Cand am vrut sa le inchid nu s-a mai putut. Am verificat ABSOLUT toate sugurantele din masina inclusiv cea specializata (block Window) de la motor si nimic. Le-am scos si m-am uitat pe fiecare plus cu lampa de control pusa si la intrare si la iesire. Am desfacut Comada din usa si acolo nu aveam plus pe firul albastru de langa cel negru mai grosut un pic decat celalalte. Acolo am adus un plus direct de la baterie si am inchis geamurile ... ca ramasese deschise. Intrebare: Trag un fir nou cu un plus de pe undeva din bord sau ai tu alta sugestie ? Multumesc si scuze de deranj
 

×
×
  • Create New...