-
Content Count
1183 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
About expero 16V
-
Rank
Forumist
- Birthday 10/08/1979
Contact Methods
-
MSN
alinradumarius@hotmail.com
-
Website URL
http://
-
Yahoo
alinradumarius@yahoo.com
Profile Information
-
Location
Buzau
-
Din
Buzau
-
Auto
Opel astra coupe Bertone
Recent Profile Visitors
3182 profile views
-
expero 16V started following johnny1000
-
johnny1000 started following expero 16V
-
Ce ma distra la Oltcit era ca in perioada 90 - 92 cand benzina era super proasta si plina de gunoaie , te lasa in drum si nu era ca la Dacie : scoti jiglerul si sufli in el . Aveam o tactica de genul bagat pompa de roti pe retur si se ducea gunoiul . Cand l-am iubit cel mai tare ( pe TRS de asta data ) a fost cand a prins 80 cu a- IIa , cand m-am facut cu un manelis cu berlina " Turbo - Boss " . Se zgaria fraierul pe ochi si nu alta . Ce am observat : cel mai fiabil a fost ala frantuzesc din 88 , apoi ala din 91 cu probleme de batut avansul si infundat carburatorul toata ziua , iar TRS-ul pica cu totul . Cand aveam si Dacia din 96 le explicam oamenilor ca tin oltcitul ca e masina sport a familiei .
-
N-as vrea sa fiu eu ala de dau vesti proaste insa uite posibilitatile tale : 1. Bataie injectoare . Astea bat altfel decat tachetii si masina e clar ca nu mai merge rotund . Eu as exclude , insa scapi usor daca ar fi sa fgie asa. 2. Bataie tacheti . Mai multe posibilitati : In primul rand tre' stabilit daca s-a afectat axqa cu came . In al doilea rand trebuie schimbati toti tachgetii daca vrei sa faci o treba buna . Ei se decompreseaza daca vrei sa schimbi numai doi si s-ar putea sa nu mai iasa motor dupa aia . Oricum is ieftini si tot daca umbla schimbai pe toti. Cauze : a - pompa de ulei fara presiune ( proprie experienta la opel ) . Roaga-te sa nu se fi stricat demult , astfel incat sa fi afectat tacheti si altele. b - un canal infundat . Mica sansa dar teoretic se poate . c - tachetii in sine de prosti ce-au fost ei . 3. Bataie de piston sau de segment spart . E relativa treaba pt. ca tachetii bat in general la rece si nu si la cald . Deasemenea , auditiv , nici un mecanic nu poate sa diagnosticheze concret ca-i bataie de tacheti . Si ti-am zis daca bat si la cald , am mari dubii cum ca ar avea legatura cu tachetii . Asta daca nu e punctul 2.a sau 2.b . 4. In ultimul rand , in manualul de service Daewoo , la bataie la cald a motorului te mai trimite si la cuzinetul de la biela . In acest caz trebuie vazut arborele daca mai e la cota standard si etc... Sa nu ma injuri , posibilitati mai sunt multe , insa eu ti le-am zis pe alea principale . Pana nu desfaci motorul n-ai de unde sa stii si astea-s simple supozitii.
-
Si ala la 12.500 tot in Turcia e facut stai linistit .
-
In Bucuresti e jale din acest punct de vedere . De-aia si prefer provincia . Poti cat de cat sa dormi linistit . App. de Alba Iulia , nu pot sa-mi explic cum la 100 de m spre Unirea nu sunt probleme cu hotii , iar la blocurile alea din spatele pietii Alba Iulia am vazut jigodiile care se drogau la 6 dupa masa. Si in fiecare noapte spargeau cate o masina , cu toate ca erau super masini la bloc ( adica lume buna ) . In Romania daca intra hotul peste tine in casa si l-ai impuscat , trebuie sa demonstrezi judecatorului ca era ultima solutie care o aveai . Ca n-aveai o usa in spate pe care sa fugi , ca n-aveai un geam pe care ssa scappi , ca hotul era agresiv si nu mergea cu vorba buna. Normal daca simtul proprietatii era dezvoltat la noi ca afara , trebuia ca din momentul in care a pus piciorul dincolo de prag neinvitat sa-l impusti si sa fii felicitat pt. asta .
-
Doua chestii surprinzatoare am citit aici : 1. Magarii din serviceul Daewoo au manopera mult mai mare atat decat Porsche si de cat Gold & Platin Opel . 2. AutoRolla Buzau sunt niste tepari si amatori , dupa parerea buzoienilor ) Esti singurul care il aud de bine
-
Nici Cielo si nici Esperroooo nu au buson de golire a antigelului . Insa in manualul de fabrica se spune a se da drumul la cea mai joasa conducta de antigel ( cred ca e una care intra in radiator jos ) . Nu se va goli tot , insa suflati prin alta conducta si o sa-l scoateti pe tot . Apoi eu as recomanda sa bagati un furtun cu apa de la robinet cu ceva presiune pe sus si asa se va curata instalatia de depuneri . O sa aveti surpriza unor dopuri de mizerie .
-
1000 lei un termen ?? Hai ca esti simpatic . Lumea face foamea in Romania si crezi ca da banii astia ? Si aia care iau banii astia crezi ca se plimba cu Matizul? La Buzau se plimba cu : Audi A4 , Golf , Audi A6 , Seat Leon Formula Racing ..Asa ca : Fa-te avocat , sa-ti iei , termopane - termopane
-
Multumesc de sfaturi si impresiile impartasite . Azi dau comanda si va dura se pare 3 sapt.
-
Apropos de problemel;e la Cielo euro3 . Am mers ieri cu un taxi Cielo Std Gpl . Care avea un an jumate si 180.000 de km . Numai cuvinte de lauda pt. toate cele 11 bucati cumparatye o data . Bucse , pivoti si consumabile . In 180.000 km ... Depinde si de noroc nu stiu ce sa zic...
-
Ca design eu unul prefer Passatul vechi . Mai conservator , designul mai exact , au cam dat-o in barci cu alungirea si cu stopurile. Ca motorizari prefer 2.0Tdi . Performante super bune pt. un Tdi , raport kg/CP numai 9.6 , un demaraj super de 9.5 sdec suta . Daca e si cutie in 6 trepte atunci e masina de lungi plimbari prin Europa . Motorizarea de 1.9 de 106 CP e trista si nu stiu cine o mai cumpara-o . Cea pe benzina de 2.0 FSI prezenta si la Octavia 2 de 150 CP e super jale si chiar ma bucur ca au scos turbina aia de tot rahatul care a facut numai probleme pe fostul model ( 1.8T) . Variantul anterior e super urat , e f. apropiat de golf variant anterior care e cel mai urat . Cat despre comparatia lui cu Paladine nu-si are rostul . Vorbim de Peugeot in comparatie cu VW . Poate 407 cu Octavia 2 ar fi o comparatie mai apropiata .
-
Fii atent si gandeste-te putin : Ai consum mare si pe benzina si pe gpl cu mers neregulat . Ce au in comun cele doua ? Instalatie electrica nuy ? Atunci du-te si schimba fise bujii , si lasa-te de sporturi cu reglatul distanta la electrod pt. ca asta mergea la 1300 in fata blocului . cu AC pornit iti trage greu din cauza ca i-ai innebunit pe aia de la tester si ti-au dat consumul la minim . Consumul si cat de vioaie e masina se testeaza atunci cand mergi cu a doua la 2000 de ture si apesi AC . Daca motorul da putin in nas 2 sec. atunci consumul e dat la mic . Daca nu se simte ca ai dat drumul la AC atunci ai consum de campion . La plaman umbli atunci cand ai depuneri . Eu am umblat dupa 50.000 km de mers pe gaz.
-
Intr-adevar restaurantul de la Zaganu chiar este de recomandat tuturor celor care sunt prin zona la plimbare . Super mancare , extraordinar peisaj , a se sta si manca numai pe terasa .
-
Daca urci pe ZSbiu pe Transfagarasan , la coborare pe Curtea de Arges exista pensiuni unde sa dormi . Mai la altitudine cat de cat ? Si nu ma intereseaza cabanele de pe Transfagarasan ca cica tre' sa-ti faci rezervari cu 2 sapt. inainte.