Jump to content

 

Photo
* * * * * 3 votes

Bec Rosu Baterie Aprins


  • Please log in to reply
636 replies to this topic

#521 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,289 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 28 June 2011 - 22:54

Porneste motorul si verifica cu un voltmetru de curent continuu (cu testerele puse pe bornele bateriei) incarcarea ei. Aprinde faruri, porneste climatizare, dezaburire, etc si vezi ce valori iti afiseaza voltmetrul. Am o banuiala legata de defectarea contactului electric de cheie...

#522 Karagabi

Karagabi

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:BR 03 EGB

Posted 29 June 2011 - 21:07

Buna seara tuturor,
Acum doua zile am inlocuit alternatorul si totul a fost bine pana cand, azi, am constatat ca la punerea contactului nu se mai aprinde becul de baterie. Am verificat becul, am dat cureaua jos dar nicio modificare, becul ramane stins. Poate cineva sa-mi dea o solutie sau o parere ca s-a cam terminat meseria. Multumesc anticipat.

#523 vmari24

vmari24

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1998

Posted 02 July 2011 - 20:05

Va salut !
Am un cielo din 98, am luat masina sh acu 2 luni asa ca nu stiu multe detalii tehnice despre ea, va rog sa ma ajutati si pe mine. Masina a mers perfect, pana azi cand a aparut o problema cu martorul rosu de la beterie. Acesta sta aprins cand opresc motorul si scot contactul. Cand pun contactul se stinge martorul dar nu se mai aprinde, mentionez ca nici martorul brake nu se mai aprinde(insa daca trag frana de mana se aprinde). Deci cand pun contactul se aprind doar marotorul de la motor si cel de ulei, dupa care se sting asa cum este normal, opresc motorul, scot contactul si se aprinde martorul de la baterie.
Care ar putea fi problema?
Multumesc anticipat


S-a rezolvat prin schimbarea alternatorului si a bateriei.

#524 Mecsiknu

Mecsiknu

    Forumist

  • Membru
  • 1 posts
  • Din:Botosani
  • Auto:Daewoo
  • Model:Mtiz
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:BT 02 KDV

Posted 08 August 2011 - 10:45

Salutare. Am o problema stranie la incarcare. Am mers cu masina cam 200 km. Dupa aia am lasto in parcare cam 1 h cand sa o pornesc nu mai aveam baterie. Martorul la baterie cand am pus contactu nu se aprindea. Am schimbat alternatorul cu unu bun, am schimbat releul, am pus alta baterie, dar cand pun contactul becul de la baterie tot nu se aprinde si nici alternatorul nu incarca si sunt sigur ca e bun. care sa fie problema ca nu stiu???? si precizez ca am fost la 2 mecanici cu ea si nau reusit nimik.

#525 papie

papie

    Forumist

  • Membru
  • 583 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 128 DAN

Posted 08 August 2011 - 11:55

Verifica si eventual schimba becul din bord. Multe scheme se bazeaza pe acel bec si astfel el trebuie sa fie functional pentru a incarca.

#526 agariciu

agariciu

    Forumist

  • Membru
  • 6 posts
  • Din:galati
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1996

Posted 20 August 2011 - 12:42

Va salut.
Am un Cielo din 96 si azi dimineata cand am pornit mi a ramas martorul de la baterie aprins si motorul sta in turatie ridicata la relanti. As dori sa mi dati un sfat va rog pana o duc la mecanic luni. Multumesc.

#527 koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Forumist

  • Membru
  • 109 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:Dj 19 MIN

Posted 09 September 2011 - 21:24

Dupa 3 ani mi s-a ars din nou alternatorul se pare. Mi s-au aprins martorii brake si baterie in bord si nu mai incarca deloc.

Acum mi-am adus aminte ca si prima data cand mi s-a ars am dat in frana si am uitat sa pun piciorul pe ambreiaj iar motorul masinii S-A OPRIT CU CONTACTUL PUS. Asa am facut si acum nu am fost atent si am pus frana eram in viteza intai am uitat sa o scot pe liber s-a opit si SURPRIZA S-A ARS ALTERNATORUL. 100 % asta s-a intamplat si prima data cand s-a ars exact la fel. Ce sa fac sa cumpar unul nou sau sa incerc sa il mai repar pentru a 2 oara? :wallbanger:



#528 koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Forumist

  • Membru
  • 109 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:Dj 19 MIN

Posted 10 September 2011 - 17:43

Am facut o mare prostie. Am cumparat alternator nou cu racire interna(480 lei). Cel vechi era delco remy 4 diode racire externa l-am pus in locul celui vechi si SURPRIZA. Nu merge nu incarca!! :wallbanger: Mi-a fost frica ca nu mai ajung la service fiindca trebuie sa traversez orasul si mi-a fost frica sa nu raman cu ea prin vreo intersectie si l-am montat singur pierzand si garantia la el astfel. Cum e posibil sa nu mearga? Mai are alternatorul vreo siguranta ceva? ca din cate am vazut nu exista sigurante pentru alternator. Mi s-au stins martorii din bord ( brake si baterie) cand pornesc motorul dar ramane ~ 1 sec bateria aprinsa dupa ce opresc masina( inainte cand mergea alternatorul vechi nu ramandea deloc bateria aprinsa 1 sec). Tensiunea la borne cu motorul pornit e de 12.3 deci nu incarca absolut deloc. Ce pot sa fac in situatia asta?

Am mai stat putin cu masina pornita si a inceput sa incarce. Incarca 13.5, 13.6 la relanti iar daca turez motorul ajunge pe la ~14 fara consumatori. Cu consumatorii porniti insa scade repede la ~12.7 12.5. Cablurile le-am verificat sunt ok. Banuiesc ca asa merge el. Bateria se pare ca a fost descarcata. Avea tensiunea inainte de montarea noului alternator 12.2 Nu am tinut masina la relantii mai mult de 30 de min.

Inca ceva. Scartaie ingrozitor cureaua aia nu am reusit sa o fac sa nu mai scartaie. Am mai slabito, am intinso si tot la fel face. Am observat ca freaca in partea dinspre motor in fulia alternatorului. :wallbanger: E normal sa se incinga alternatorul? Nu poti sa ti mana pe el

Acum de ce sta martorul bateriei 0.5-1 secunda cand opresc masina?? Arata ca e vreo problema sau e ceva normal?

Attached Files


Edited by koss_x_treeme, 10 September 2011 - 17:45.


#529 koss_x_treeme

koss_x_treeme

    Forumist

  • Membru
  • 109 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:Dj 19 MIN

Posted 11 September 2011 - 11:52

Later edit. Am rezolvat problema am mai intins cureaua si astfel a disparut scartaitul. Alternatorul incarca 14 - 14.2v la pornire la relanti. Cu toti consumatorii masinii ajunge la 13.5v la relanti. Insa am observat ca daca pornesc si statia de 500 w si o dau la maxim atunci caput numai face fata. Scade in continuu si ajunge chiar si la 12.3 la relantii. Deci trebuie sa imi aleg ori faruri aprinse ori statie. Doar cu statia audio pornita la relanti tensiunea la borne e de 13.8.

AVIZ celor ce au statii pe masina. Pe timp de noapte sa le lase mai usor ca nu face fata alternatorul. E prea mic de 85 A se pare.



#530 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 12 September 2011 - 09:00

Pune mana si refa legaturile electrice prima data. Ai probleme undeva la papuci, contacte imperfecte. Ia un aparat si vezi unde "pierde" curent. Citeste topicul de la pagina 1 si o sa vezi o gramada de chestii interesante.

#531 catalindc82

catalindc82

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 8 posts
  • Din:turnu magurele
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:tr o3waw

Posted 25 October 2011 - 11:27

mi se aprinde bateria in bord.am masurat si incarca prea mult.am verificat alternatorul si am schimbat releul de 2 ori.tot mult imi incarca 16.care e problema/are cineva idee.mai intra cineva pe aici?

#532 catalindc82

catalindc82

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 8 posts
  • Din:turnu magurele
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:tr o3waw

Posted 25 October 2011 - 17:27

daca are cineva idee de ce imi incarca prea mult va rog dati mi si mie un sfat.am scris mai inainte care e treaba.

#533 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,448 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 25 October 2011 - 17:43

Ai luat manualul tehnic ? ai parcurs diagrama de diagnosticare ?

#534 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 26 October 2011 - 08:56

Ca sa nu mai vorbim de cititul acestui topic de la pagina 1. In primele 3 pagini proabil gaseai si o posibila cauza, cum ar fi releu incarcare defect.

Edited by Dj_Dark, 26 October 2011 - 08:57.


#535 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,289 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 26 October 2011 - 09:10

@ catalindc: i-ai schimbat beculetul din tabloul de bord cu simbolul "baterie"?

#536 papie

papie

    Forumist

  • Membru
  • 583 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 128 DAN

Posted 26 October 2011 - 09:10

cum ar fi releu incarcare defect.



l si am schimbat releul de 2 ori


Cred ca trebuie mai intai elucidata problema "arderii" releului de incarcare.

Edited by papie, 26 October 2011 - 09:11.


#537 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 26 October 2011 - 09:43

Da, am citit eu aiurea scuzele de rigoare.

#538 catalindc82

catalindc82

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 8 posts
  • Din:turnu magurele
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:tr o3waw

Posted 27 October 2011 - 08:35

pt. cris06 pai ce treaba are beculetul baterie cu incarcatul prea mult?cum am spus imi incarca 16 16.2.daca stii ceva spune-mi si mie

cum sa fac sa gasesc cauza arderii releului?de ce s-ar putea arde,ai idee?electricianul spune ca nu are nici o treaba vreun scurt sau altceva.eu ma gandesc la alarma ca merge cam aiurea .

#539 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 27 October 2011 - 09:54

Spune-i electricianului sa masoare tensiunea de excitatie si, daca e buna, sa verifice ce a facut prost prin alternator.
Nu ar strica o privire si la circuitul electric al masinii, eventual de verificat daca bateria aia mai e in firea ei.

PS Noi aici dam sfaturi pentru cei care au ramas blocati undeva in repararea propriei masini.
Daca deja ai dus-o la cineva de meserie, crezi ca noi te putem ajuta mai mult pe nevazute decat cineva de meserie care are masina in fata?

Edited by Dj_Dark, 27 October 2011 - 09:57.


#540 catalindc82

catalindc82

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 8 posts
  • Din:turnu magurele
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:tr o3waw

Posted 27 October 2011 - 12:56

eu asa sper.am mai avut o problema si cu ce am citit pe forum am rezolvat-o.poate a mai avut cineva aceeasi problema.si scuze ca nu ma pricep ce e tensiunea de excitatie.referitor la electricieni nu mai am incredere in ei si nu cunosc pe cineva sa imi recomande unul bun.merci pentru sfaturi




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)