Jump to content

vlad96bret

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About vlad96bret

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997

Recent Profile Visitors

641 profile views
  1. vand interfata diagnoza cielo / espero cu ft232rl , motivul vanzarii nu mai detin cielo si nu am ce face cu ea. pret 25 de lei
  2. vand cesuri bord cielo cu led facute de mine. nu am ce face cu ele deoarece am vandut masina, la cerere pot schimba culoarea acelor in albastru
  3. numai ca am intampinat o mica mare problema, filetul de la cablul de kilometraj e intepenit pe senzor nu stiu cum sa il desfiletez de acolo, maine cand ma duc la munca am sa ii dau cu niste spray de rugina sa vad daca iese
  4. se pare ca m-am inselat am fost azi la mecanic si sunetul ala este de la alternator, dar vad ca incarca bine, dimineata erau vreo 10 grade am pornit-o incarca 14,6 am mers putin cu ea s-a incalzit si incarca ~14,45, ce ziceti sa ma duc la un electrician sa vad care e treaba cu sunetul ala, dupa ce se incalzeste tot mai scoate sunetul ala dar nu foarte tare
  5. trebuie sa schimb senzorul de viteza, firul rosu care vine la senzor este rupt, cu ocazia asta ma gandesc sa schimb si panarama aia de plastic ca nu e scumpa, am gasit la 35 de lei. numai ca e cam incomod de lucrat pe acolo ca este cam inghesuit locul, daca ar putea sa-mi explice cineva cam care ar fi pasii, ca nu mi se pare ceva complicat de facut, cablu de kilometraj am vazut ca are o roata metalica zimtata este cea incercuita in poza http://imgur.com/uo3LkM3 , mai intai se scoata cablul si dupa desfiletez senzorul scot traductorul si montarea in ordine inversa, cam asa m-as gandi eu ca trebuie procedat.
  6. victorieeeee, am schimbat azi bornele si am curatat masa de pe caroserie cea de langa far si nu mai am fluctuatiile de tensiune, maine dimineata sunt curios cum v-a porni, am facut si testul cu agrafa electroventilatorul a stat pornit vreo 1-2 min si nu s-a incalzit nicio borna. inainte cand era seara aprindeam farurile si dadeam treapta 4 la ventilatorul din habitaclu se aprindea putin putin becul de la baterie din bord acum nu se mai aprinde nimic cand am consumatori puternici , In schimb se mai aprinde cand pun bricheta sau cuplez marsarierul, e tot problema de cabluri o rezolv intr-o alta zi cu soare. pentru o buna functionare am sa curat si papucii de la electromotor si alternator ca sa fie totul in regula. Sunetul ala nu este de la alternator, din ce am auzit eu imi pare ca vine de la semeringul de la axul cu came, distributia si semeringurile au fost schimbate acum o saptamana
  7. revin cu o informatie, am observat cand imi porneste motorul asa ca in video nu imi sta relantiul deloc deloc, pornirile si opririle le fac in general pe benzina, mai rar pe gaz. Are momente cand porneste asa ca in video si momente cand porneste super bine las sa traga pompa de benzina i-am dat cheie si a luat-o fara sa invarta asa de mult electromotorul, problema asta de la ce ar putea fi ? acesta este video-ul, am zis sa nu deschid un topic asa ca am postat aici poate va ajuta si aceasta informatie in detectarea problemei cu relantiul pe gpl
  8. problema mea este urmatoarea, pe gpl nu imi sta relantiul ieri am plecat de la munca dupa nici 2 kilometeri cand stateam la semafor scadea turatia o mai turam statea la 1000 rot/min dupa cateva secunde iar scadea. In urma cu 2 zile am schimbat fisele noi tesla rezistente intre 4-7 kohm fata de cele vechi cu 16k ohm, capacul de delco si luleaua, in prima zi statea relantiul pana la un moment dat, am oprit motorul pentru 5 minute cand am pornit nu voia sa stea de nicio culoare, am observat ca in general la cald apar problemele astea, in urma schimbarii pieselor mentionate mai sus s-au observat schimbari in mersul pe gpl inainte de a le schimba cand acceleram pt cateva fractiuni de secunda dadea putin in nas, ca si cum as fi luat piciorul din pedala dar el defapt era.. bobina din delco am masurat-o este in parametri are rezistenta de 800-900 ohm, manualul utilizatorului zice ca trebuia sa aiba intre 500 si 1500. Daca mai am si ceva consumatori nu mai vrea sa stea, pe benzina merge bine sta relantiul cu farurile pe faza lunga electroventilator si treapta 2 la ventilatorul din habitaclu, uneori porneste mai grelut in sensul ca invarte electromotorul mai mult pana porneste si trepideaza putin cand incepe sa porneasca, sper sa o prind sa o filmez intr-o zi . Am citi un post de a unui alt coleg de pe forum este vorba de acesta http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/293-relanti-variabil/?p=366184 o problema relativ asemanatoare cu a mea, mie imi merge kilometrajul imi indica viteza dar la testul cu agrafa imi iese codul de eroare 24 si uneori 14, azi mi-a iesit codul 14 acum 2-3 zile nu mi-a iesit azi am curatat contactele senzorului cu spray de frana dar nu am mai apucat sa-i fac testul. colegul cu problema asemanatoare cu a mea a rezolvat-o schimband traductorul din cutie, acel traductor este cumva piesa aia din plastic ? ( aceasta http://autodaewoo.ro/1233-tm_large_default/pinion-vitezometru.jpg ) . Am mai observat o chestie legata de relanti daca cobor in frana de motor si la un moment dat ajung la semafor si o las pe liber imi sta relantiul undeva la 1500-2000 pe benzina pe gaz sta undeva mai jos si se aprinde check engine, de cand am descoperit asta nu merg in frana de motor deloc mereu cobor si merg pe liber, este foarte stresanta treaba asta. Inca un indiciu stau pe loc pe benzina masina turata in 2000 rot cand o trec pe benzina sta undeva la 1500-1600, conteaza de temperatura motorului. Partea de aprindere este ok, ar ramane sa incerc treaba asta cu senzorul vss sau traductorul acela. Din vara ma tot confrunt cu aceasta problema, am fost de multe ori sa-mi regleze instalatia gpl m-am si saturat eu sa ma duc la service-ul la care mi-au montat noul pulmon,
  9. azi am facut testul cu agrafa voiam sa vad ce imi mai zice nebunul asta de ecm, dupa ce termin de facut testul fix random pun mana pe borne, aia de - era rece totul ok, aia de + era calduta pun mana pe borna sa vad daca e stransa bine si vad ca joaca eram la munca atunci am luat 2 chei si cand sa strang vad ca borna e putin rupta https://ibb.co/fA5zFa . stiu ca borna aia nu sta bine pe baterie asa e de cand am luat masina. as putea sa schimb bornele dar nu gasesc niste borne calumea cu o talpa mai mare daca pun papucul de la cablul de subwoofer nu prinde tot papucul pe borna, acum mi-a trecut prin minte sa schimb borna si cablul de subwoofer il trag de pe electromotor, . La cabluri m-am uitat nu sunt impuscate izolatia nu este strapunsa. cablul care vine de la borna la caroserie arata bine, cel care vine de la alternator la electromotor la fel. E posibil ca alternatorul sa nu fie bulit si aceste fluctuatii sa apara din cauza contactelor imperfecte, papuci oxidati, suruburi nestranse suficient, corect ? Detaliu duminica seara cand am iesit cu masina am luat o balta mai mare si ma gandesc sa nu fi ajuns apa pe la electromotor ca nu am scut la masina. Borne din aceste mi-am cumparat http://www.thegift.ro/bmz_cache/c/c4da9ce7f5b4be717416abdf4f81a719.image.250x208.jpg
  10. Oricum cred ca am sa dau jos alternatorul sa il duc la o verificare. Seara daca stau cu farurile aprinse pe faza scurta si treapta a 2a la ventilator + casetofon se aprinde becul din bord de la baterie dar nu la intensitate mare. Daca mai porneste si electroventilatorul cred ca scade si mai tare tensiunea si relantiul pe gpl nu mai sta ). Asta ma omoara pe mine ca uneori nu sta pe gaz cand scade tensiunea Am uitat sa mentionez. Fluctuatiile alea de pe aparat apar doar cand e motorul pornit. Cand e oprit nu fluctueaza deloc
  11. Si fluctuatiile alea de tensiune sunt bune ? Prin iarna nu imi facea asa
  12. salutare tuturor, am zis sa nu mai deschid alt topic asa ca voi posta aici. Am niste probleme pe partea de alimentare, dupa ce am luat masina de la mecanic am inceput sa merg cu ea, mi-am montat un voltmetru legat la bornele bateriei, el are o eroare destul de mare, gen aparatul de masura imi arata 14,2 si voltmetrul din masina 14.4. mergeam frumos cu masina aveam o tensiune de aproximativ 14.2 doar cu pozitiile aprinse, fara alti consumatori ( casetofon aeroterma etc) am oprit motorul pentru 5 minute cand o pornesc, ma uit la tensiune aveam undeva la 13,8-9 tot cu pozitiile aprinse, relantiul pe gaz nu prea mai voia sa stea. cand pun aparatul de masura la borne o sa vedeti in video cum fluctueaza tensiunea. azi am verificat in felul urmator. + baterie -baterie ~12,8 cu motorul oprit, + baterie -caroserie acolo deasupra farului, + baterie si minusul din spatele capacului de la distributie este acolo un surub pe care l-am scrijelit putin cu o surublenlita sa faca contacul mai bine si ultima + baterie - pe alternator, la toate masuratorile tensiunea era in jur de 12,82 12,85. Bateria mach de 60A este schimbata in luna septembrie. In al doilea video este facut in iarna cu porniri la rece, cineva imi spunea ca ar fi cablul de minus dar vad ca nu sunt diferente de tensiune, la pornirile iarna se incalzea putin borna de - , . .
  13. am vorbit cu prietenul asta al meu si a inteles el gresit ce vreau sa fac, era cam dimineata cand am vorbit )
 

×
×
  • Create New...