Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Daewoo Espero visiniu

Recommended Posts

La cata rugina este acolo ma mir ca mai aveai frane pe spate si nu sunt gripati cilindrii...

Share this post


Link to post

Pai cine a zis ca mai avea frane pe spate 😆

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)
11 hours ago, ches said:

La cata rugina este acolo ma mir ca mai aveai frane pe spate si nu sunt gripati cilindrii...

Sincer, pe dreapta am desfacut aerisitorul de tot si nu a curs nimic, a trebuit sa apas pe frana sa se desfunde 🙂

Trebuia sa schimb si cilindrii dar na, nu m-am gandit. Vedem daca pierd lichid acum ca am miscat pistonasele.

Frana actioneaza acum, vedem in timp cum se prezinta, daca nu sunt multumit le schimb in viitor. Sa fac si fata ca aia e importanta si vedem, oricum trebuie sa redesfac sa verific jocul la rulmenti cum scrie la carte 🙂

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Gata si fata, cam asa arata lichidul vechi.

Discurile nu sunt noi dar nu cred ca au mers jumatate de placute la cum arata, s-au curatat si sunt ca noi 🙂 .Placutele sunt ferodo premier noi.

IMG_20210422_180524_compress1.thumb.jpg.fbb8d57ccb45d1d905da2c261dc0377b.jpgIMG_20210423_134812_compress24.thumb.jpg.845351c2ce8069a07ce69fc61b037d8d.jpgIMG_20210422_180545_compress86.thumb.jpg.442e736dbd3ab9cc0e743775cb7a4463.jpgIMG_20210423_131409_compress9.thumb.jpg.773c04814cdd14bf6672c0061d8df161.jpgIMG_20210422_180318_compress80.thumb.jpg.19cd6fc0feee95185aa869fb6924f3b4.jpg

Nu sunt impresionat la testele din curte, spatele nu tine mare lucru, frana de mana in schimb e decenta, o sa fac un drum sa se aseze si daca nici dupa nu exista imbunatatire se vor schimba cilindrii spate.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Poate Espero a fost facut cu piese de mai buna calitate, dar la Cielo meu din 2003, dupa vreo 40.000 km de la iesirea masinii din fabrica cilindrii deja erau ruginiti si aproape complet blocati (cand am demontat tamurii aproape ca era curat inauntru, deci e clar ca nu frana aproape deloc). Dupa ce i-am schimbat cu cilindri ATE (care se vede ca sunt cu totul altfel lucrati) si am pus supape limitatoare de 45 (de Vectra A) in loc de 30 deja s-a imbunatatit frana spate simtitor. Nu e comparabila cu punte cu discuri, dar e cam maxim ce se poate obtine din configuratia stock.

Edited by Andrei.ss
  • Like 1

Share this post


Link to post

Si la espero e la fel, cel mai probabil sunt blocati. Merci de pont cu ATE, sa vad daca gasesc.

Limitatoarele nu le schimb momentan dar cred ca ar trebu isi alea defacute si curatate ca sigur sunt pline de rugina.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Daca te intereseaza, ai in poza codul (din ce stiu frana spate e la fel la Cielo si Espero). Diferenta dintre poduse e cum urmeaza:

- la cel original cand franezi impingi mizeria aia de garnitura ca sa impinga apoi pistonasul

- la ATE nu mai ai o garnitura ca piesa separata, etansarea se face cu oringuri parte integranta a pistonasului, deci forta de franare (si asa destul de mica) nu mai e absorbita si de garnitura

 

Cylinderek-hamulcowy-Opel-ATE-020057.thumb.jpg.24588b9eb62c21138590342330e960a1.jpg

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Io nu pricep, s-au terminat puntile cu discuri de opel sau cum ? 😉

Nu imi e cunoscut modelul asta de cilindru cu O-ring da' suna interesant si parca as vrea si io.

Altfel, cilindrii aia montati au si ei o limita si e firesc a da semne de oboseala ca nah, la urma toata nici eu ca OM nu mai sint la fel de fiabil la ale mele 22.5 (x2) primaveri precum la 18. Ar zice unu' ...

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Nu s-au terminat, dar asta vreau sa o tin complet stock, fara modificari. Pana si playerul e original 😄

@Andrei.ss Merci, am vazut ca au de unde iau eu piese de obicei, vre-o 34 RON bucata, alt cod din pacate, 24.3219-1767.3.

O poza cu cilindrul in sine si partea de prindere mi-ar fi de folos daca ai, am vazut ca sunt de 2 feluri in general, ulul care arata la fel ca la de pe masina si altul mai scump la care garniturile antipraf arata diferit, cred ca asta defapt e modelul de care zici tu, arata mai robust.

 

Share this post


Link to post

Incredibil ca am gasit singura poza de arhiva dinainte sa-i montez de acum 10 ani. Sper sa te ajute, din pacate nu am si cu el desfacut sa vezi oringul.

post-4414-0-56448000-1316635774.thumb.jpg.f4f8fb224d8b2debd2e62f4f82fa3ddc.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Da, deci e modelul mai ieftin cu 2 prinderi desi defapt are doar una.

Mai sunt modelul asta de la mai multi producatori.

https://www.autoeco.ro/cilindru-receptor-frana-daewoo-espero+klej-2.0-bosch-0-986-475-143/4568/a11084040/

O sa iau ate cel mai probabil sa evit potentiale probleme de montaj. Desi as merge pe trw mai degraba fiindca ATE m-a cam dezamagit in ultimul timp, nu mai e ce era odata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am comandat cilindri insa din pacate nu am apucat sa ii ridic de la magazin.

Planul era sa fac geometria si sa incarc instalatia de freon sa vad daca tine si pe unde curge daca e cazul, insa fiindca geometria a durat foarte mult, nu am mai apucat sa fac nici freonul nici sa ridic piesele de la magazin.

Geometria a durat mult fiindca reglajele erau blocate si oricat s-a incercat nu am reusit sa o scot in parametri. E in zona verde, dar unghiul e putin cam inchis si ar trebui sa fie putin deschis.

In proces a reusit baiatul sa strice si un filet de la unul din suruburile de la bieleta (pe raspunderea mea) drept urmare se vor comanda 2 bielete de directie noi. Pana atunci masina nu mai iese din garaj.

Share this post


Link to post

S-au ridicat piesele comandate inainte de paste. urmeaza bileletele de directie si ce o mai fi insa momentan ma concentrez pe cealata.

IMG_20210508_194535_compress51.thumb.jpg.0bc06ba40b87adbf9d03d2557e13f4ad.jpg

Doar boxele am apucat sa le montez ca era simplu, din pacate nu am fost atent, playerul original TANK aparent merge pe 8 ohmi si astea au 4, sper sa nu arda finalii, o sa ma feresc sa dau tare si oricum nu prea am ce sa ascult decat radio 🙂 

Ah si o diferenta intre boxele care au venit pe espero verde de Germania si ce s-a pus pe cel visiniu de Romania 🙂

IMG_20210509_164325_compress32.thumb.jpg.c3521ddd3f1dc5e90c16618f75c737fe.jpgIMG_20210509_164344_compress3.thumb.jpg.b2ee6ffc4d2f74f5b6f1f84744515fb5.jpg

Share this post


Link to post

Onkyo pe cel de Romania? Brandul a fost foarte bun in materie de audio iar motivele pentru care s-a distrus membrana cred ca au fost mai multe (soare, volum audio).

Cielo de fabrica are ceva de la Electromures, mie mereu mi-a placut cum se aud, si sunt si foarte rezistente.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Espero nu s-a facut in Romania, veneau direct echipate din Coreea, dar diferit in functie de piata.

Difuzoarele fata la Cielo (ca pe spate nu am avut din fabrica) erau sub orice critica...

Share this post


Link to post
1 hour ago, Corneda said:

Onkyo pe cel de Romania?

Nu, pentru Germania. Pentru RO era celalalt no-name.

Vroiam sa subliniez ca masinile facute pentru DE erau diferite mult decat pentru RO.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...