Jump to content
Sign in to follow this  
TBird

Cielo Executiv

Recommended Posts

Din pacate pana nu montezi capac ax cama negru,E-tec de euro 3,nu vei scapa de scurgeri ulei.Te vei convinge singur,dupa maxim 2 luni v-a plinge iar,vei vedea...

Share this post


Link to post

Ai confundat cumva DHOC cu SOHC ? Adica sa stiu la ce ma astept :P

Share this post


Link to post

Da, a confundat, insa si la dohc poti monta de plastic de nubira, eu stiu ca se potriveste.

In alta ordine de idei, un mastic aplicat cum trebuie elimina aceasta problema.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Siliconul rosu (aka mastic) pune-l pe toata suprafata chiulasei, la fel si in buza capacul culbutorilor. Nu trebuie f mult, important este sa fie uniform. Pune mai mult la colturi! Si nu uita ca inainte sa-l pui sa cureti cu o carpa inmuiata in degresant ca sa faca priza siliconul (ai grija sa nu pui mult, pui putin si o umezesti mai des, altfel o sa curga in motor).

 

Din cate stiu aia de Nubira 1.6 nu se potriveste, cel putin vazand poza cu garnitura in punga. Chiulasa de Nubira are niste zone cu scobituri unde cauciucul garniturii este mai gros, acolo fiind de altfel si calcaiul lui Ahile pt ca pe acolo incepe sa curga.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Sorry,acum am vazut ca are motor cu 2 axe,m-am bagat ca musca-n ....

Share this post


Link to post

Chiulasa de Nubira are niste zone cu scobituri unde cauciucul garniturii este mai gros, acolo fiind de altfel si calcaiul lui Ahile pt ca pe acolo incepe sa curga.

 

Asa e si la Cielo DOHC. Mie nu mi-a curs deloc in 10 ani si destui km...

O mentiune : cauciucul acela gros se afla deja pe chiulasa, nu face parte din garnitura.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Aham, la Nubira face parte din garnitura. Daca este cazul si se poate pune, atunci Tbird pune silicon si in jurul cauciucului respectiv. Daca nu curge pe acolo, lasa-l in pace, pune doar deasupra lui.

Share this post


Link to post

Astept sa se mai incalzeasca putin, ca acum iti cad unghiile de ger ce este :D Cel mai probabil in week-end-ul asta cred ca ma apuc de treaba. Caut silicon rosu pentru high temperature :P

In legatura cu calcaiul lui Ahile chiar este adevarat pe acolo tot imi da batai de cap ( norocul meu este ca tanti de la magazin a fost de treaba si mi-a dat dopurile alea cadou :D )

:( , azi am mai strans-o putin pe aia veche, ca bujiile mele fac baie in jacuzy :) ) Multumesc pentru sfaturi..

Share this post


Link to post

Bre, da' nu vindeai masina asta odata? :)

Share this post


Link to post

Odata o vindeam corect. Nu o dau de pomana. Cu alte cuvinte oamenii cauta la o masina pe care ceri 1900euro sa fie perfecta, o compara cu una noua.

In conditiile astea nu vand nimic. O tin si imi fac treaba cu ea in continuare :)

Share this post


Link to post

Cea mai buna hotarare luata,felicitari.Spor in continuare.

Share this post


Link to post

Ce sa zic, e ca la nfs, indiferent cat tuning faci, masina tot la banii pietei se vinde.

Cu alte cuvinte, poate sa fie si noua, tot cielo ramane. Eu sunt constient ca pe a mea mai mult 1000 euro nu iau, desi 1000 de euro s-au investit numai anul asta in ea pe putin.

 

Oricum, ca idee nu am vazut masina dar, urmarind investitiile facute inclusiv tinichigeria (daca s-a facut bine) as fi dat 2000 euro pe ea, dar nu mai mult, poate sa fie impecabila :)

Chiar daca e noua e "imbatranita" moral, asta este.

 

Sper sa nu te superi pe mine dar, asta e adevarul.

 

Share this post


Link to post

Pai nu, stai putin ca 2000euro este un pret prea corect. Eu o dadeam si cu 1900-1800 minim, dar oamenii vor cu 1500 ...asa sunt ei.

Multumesc Vali :P La vara vreau sa dau pe dedesupt cu grund si antifon... macar sa ma mai tina cativa ani :D

Share this post


Link to post

Am reusit azi sa schimb garnitura de la capac. Am luat silicon negru de la 2+2 sper sa fie bun...

Uff sper sa nu mai curga pe acolo iar ulei :D Acum cu ce solutie recomandati sa spal motorul ?

Vreau sa urmaresc daca mai curge...

post-11852-0-57851900-1358337110_thumb.jpg

post-11852-0-41422300-1358337117_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Arata bine motorul tau, se vede ca ai facut schimburile la timp. Cati km mai ai cu ea?

 

Ca sa cureti motorul mergi in orice supermarket si ia un engine cleaner la spray sau la recipient de-ala cu pompa manuala cum au solutiile de spalat geamul. Nu te arunca sa dai banii pe alea scumpe, eu am luat si ieftine si scumpe si diferentele sunt minime. La o adica poti folosi si spray de curatat carburatorul sau spray de curatat discurile de frana, toate contin degresant. F important este sa folosesti apa pt clatire ca sa nu ai surprize pe viitor. Eu mi-am facut motorul la Matiz bec cu un spray mare de curatat frana marca Holtz - 13RON in Carrefurt.

 

PS: Siliconul rosu, mai ales cel nou este atacat destul de rapid de solutiile de curatare (se face ca un muci si se destrama), deci sa eviti sa dai cu spray zona garniturii.

 

Share this post


Link to post

La vara vreau sa dau pe dedesupt cu grund si antifon..

 

 

Fara grund,nu se mai poarta,acum Terosonul este rege ,se curata bine si se da cu teroson,care se ap[lica cu pistolul. Poti da direct pe tabla ,ca nu mai intra aer ca sa rugineasca.

 

 

Share this post


Link to post

Intre timp masinuta mea... a patit o bubaaa :(

Una peste alta foarte multumit de Cielo, in atata timp saracuta numai gaz si talpa are cel putin 2-3 ani in care nu am bagat

vre-un ban pentru reparatii :)

Info pentru alti care au aceiasi problema, am gasit burduful doar aftermarket 15ron, si 70 ron montajul :) .

post-11852-0-13639800-1370098423_thumb.jpg

Edited by TBird

Share this post


Link to post

post-11852-13912732944_thumb.jpg

 

Salutare, dupa muuult timp. Nu prea mai am timp sa stau pe net :( . Masinuta mea a primit o toba noua azi ca cealalta a cedat. Toba veche a tinut 6 ani eu zic ca e un timp rezonabil nu ? urmeaza sa primeasca becuri de ceata noi. Am luat in casa proiectoarele sa le bibilesc, sunt cam lungi noile becuri si trebuie sa scot tablita din fata.

Share this post


Link to post

nu te mai agita sa le scoti tablitele... arunca ledurile alea de acum si pune halogenul la loc :)

Share this post


Link to post

Schimba si bucsele de la bieleta antiruliu. Subscriu la ce a zis si Geo: dai bani degeaba pe "leji". Cauta niste becuri galbene H3 pt proiectoare pt ca sunt eficiente pe ceata. Proiectoarele deasta sunt puse acolo!

Share this post


Link to post

Pai clumea daia am luat ledurile, fac lumina galbena si am zis sa fie mai eficiente pe ceata.

Dupa ce l-am montat observ ca defapt sunt cam chioare :( :P O sa ma orientez probabil catre

o instalatie xenon 4300k sau cat mai galbena pentru proiectoare.

Share this post


Link to post

Sau pui folie galbena transparenta pe sticla si czenon in proiectoare. E doar o idee, nu stiu daca e si eficient.

Share this post


Link to post

3000k pt proiectoare, ca sa ai lumina galbena puternica ;) daca nu, ori cauti halogen galben, ori sticle/proiectoare galbene, ori pui folie pe ale tale

Share this post


Link to post

Pai clumea daia am luat ledurile, fac lumina galbena si am zis sa fie mai eficiente pe ceata.

 

Sa nu confundam culoarea (exprimata in *K) cu intensitatea sursei de lumina (lumen) !

 

Share this post


Link to post

Nu Salex nu confundam :p

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...